معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

ناپلئون هیل در کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید (میکرو کتاب)، مخاطب را به جایی که حقش است و باید باشد می‌رساند، فقط کافی‌ست راهکارهای این کتاب را اجرا کند. از این اثر بیش از 100 میلیون نسخه تاکنون فروش رفته و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌هاست.

ثروت و دستاوردهای مالی و یا هر چیزی که در زندگی به دست می‌آوریم، با یک ایده‌ آغاز می‌شوند. تبدیل کردن ایده‌های موجود در ذهن‌مان به واقعیتی که به دیگران خدمت برساند و افراد حاضر باشند برای بهره‌مندی از آن پول پرداخت کنند را ثروت می‌‌گویند. می‌توان این کار را از طریق تلقین به خود، برنامه‌ریزی سازمان‌دهی شده، گروهی از افراد دارای نبوغ و ایجاد یک هماهنگی درونی میان افکار، فعالیت‌ها و دستاوردهای زندگی‌تان انجام دهید. می‌توانید هر چیزی که در طول روز به آن فکر می‌کنید را بدست بیاورید. برای اینکه کنترل زندگی‌تان را در دست بگیرید باید افکارتان را تحت کنترل خود درآورید.

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and Grow Rich) نتیجه بیست سال مصاحبه و تحقیق از افراد ثروتمند دنیا با مشاوره اندرو کارنگی در سال 1937 نوشته شده است. اندرو کارنگی مرد فولاد آمریکا و دومین ثروتمند دنیا برای چند سال است. این کتاب، کتابی قدیمی‌ست اما همچنان آن را به عنوان یکی از کتاب‌های بنیادین در زمینه توسعه فردی و موفقیت می‌دانند. تمام دستورات این کتاب واقعا کار می‌کنند. ثروتمند شدن یک راه برای رسیدن به خواسته و اهداف‌مان است. اما سوال واقعی این است که ذهن شما هم ثروت را می‌خواهد؟

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) مشاور فرانکلین، رئیس جمهور وقت آمریکا بود. «هر چه ذهنت تصور کند، به آن می‌رسی» شعار معروف او، در طول زندگی‌اش بود. کتاب‌های هیل همچنان به عنوان مرجعی برای نویسندگان دیگر استفاده می‌شود و او را یکی از پیشگامان ادبیات توسعه فردی و موفقیت در جهان می‌دانند. ناپلئون هیل را به دلیل قلم خوب و روانش، سرپرست مصاحبه با افراد مشهور می‌کنند، او با شخصیت‌های معروفی هم‌چون توماس ادیسون، هنری فورد و الکساندر گراهام‌بل برای ساعت‌های طولانی مصاحبه کرده. او در طول مصاحبه‌ها با دقت به حرف افراد گوش می‌داد و نکات موفقیت آن‌ها را یادداشت کرده است. همین نکات تبدیل به کتاب‌های او شدند که موفقیت‌های شگفت‌آوری به دست آوردند.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکرو کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید می‌شنویم:

هر چیزی که ذهن انسان باور داشته باشد و آن را تصور کند، می‌تواند به آن دست پیدا کند. زمانی که افکار با اهداف قطعی و تمایل شدید به تبدیل شدن به ثروت یا دیگر چیزهای مادی ترکیب می‌شوند، قدرت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنند.

فردی به نام ادوین بارنس روزی سراغ توماس ادیسون رفت و به او اعلام کرد که می‌خواهد با او همکاری کند. توماس ادیسون بعدها گفت: «او مانند یک فرد معمولی مقابل من ایستاد، اما یک چیز غیرعادی در حالت چهره‌اش بود که نشان دهنده‌ عزم راسخ او برای رسیدن به چیزی بود که واقعا آرزویش را داشت. سال‌ها تجربه به من آموخته بود که اگر فردی واقعا چیزی را بخواهد به طوری که حاضر باشد آینده‌اش را به خاطر آن به خطر بیاندازد، قطعا موفق خواهد شد. فرصتی را که می‌خواست در اختیارش قرار دادم، چرا که می‌دیدم این ذهنیت را در خود ایجاد کرده که تا زمان موفقیت دست از تلاش برندارد. اتفاقاتی که پس از آن رخ داد شاهدی بود بر اینکه که تصمیم من اشتباه نبوده است.»

به بیان دیگر، با استفاده از اصول شناخته شده، یک تحریک نامحسوس در افکار، می‌تواند به دستاوردهای مادی قابل توجهی تبدیل شود. برای شروع به چیزی جز دانستن اینکه چه می‌خواهید و آروزهایتان چه هستند، نیاز ندارید. برای انجام این کار باید یاد بگیرید که پس از شکست‌های موقتی، کار را رها نکرده و دست از تلاش برندارید. پیش از اینکه موفقیت وارد زندگی افراد ثروتمند شود، قطعا آن‌ها با شکست‌های زیادی مواجه شده‌اند. معمولا موفقیت تنها یک قدم از نقطه‌ای که شکست خورده‌اید جلوتر است. درنتیجه تنها کاری که باید انجام دهید این است که به مسیرتان ادامه دهید.

درس‌های مختلفی که از تجربه‌های متنوع در زندگی برایتان حاصل می‌شود، دانشی است که فقط در اختیار خودتان قرار دارد. یک ایده‌ معقول تمام چیزی است که برای رسیدن به موفقیت احتیاج دارید. هنگامی که ثروت به سمت‌تان می‌آید، آنقدر سریع و فراوان می‌آید ‌که از خود می‌پرسید این همه ثروت تا الان کجا بوده‌اند و چگونه از من پنهان شده‌اند.

افراد ثروتمند معمولا با چشم‌اندازی که در ذهن دارند و عزم راسخ برای رسیدن به یک هدف مشخص کار را آغاز می‌کنند و فعالیت خاصی انجام نمی‌دهند. یکی از نقاط ضعف انسان‌ها این است که بیشتر آن‌ها با واژه‌ غیرممکن به خوبی آشنا هستند. آن‌ها همه‌ روش‌هایی را که به موفقیت نمی‌رسد و همه‌ چیزهایی را که نمی‌شود انجام داد را به خوبی می‌شناسند. اما موفقیت نصیب کسانی می‌شود که نسبت به موفقیت هوشیار هستند یا کسانی که برای موفقیت اشتیاق بسیار زیادی دارند. به همین خاطر شکست گریبان کسانی را می‌گیرد که چشم‌ انتظارش هستند.

ضعف دیگر انسان‌ها این است که همه کس و همه چیز را با تجربه‌های خودشان مقایسه می‌کنند. ممکن است به شکل احمقانه‌ای باور کنیم که محدودیت‌های خودمان معیار دقیقی برای مشخص کردن محدودیت‌های دیگران است. اما هر فردی مهارت‌های خاص خودش را دارد، چرا که هرکس این قدرت را دارد که چیزهایی را که به آن‌ها فکر می‌کند تحت کنترل بگیرد. مغز افکاری که در ذهن ما غالب هستند را جذب می‌کند. این جاذبه، نیروها، افراد و شرایط زندگی را که با این افکار غالب هماهنگ هستند به خود جذب می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب
2 دقیقه
درباره نویسنده
2 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
فصل اول: افکار، ثروت هستند
4 دقیقه
فصل دوم: اشتیاق
7 دقیقه
فصل سوم: ایمان
3 دقیقه
فصل چهارم: حس ششم
5 دقیقه
فصل پنجم: تلقین به خود
3 دقیقه
فصل ششم: دانش تخصصی
2 دقیقه
فصل هفتم: مغز
3 دقیقه
فصل هشتم: تخیل
3 دقیقه
فصل نهم: تصمیم‌گیری
8 دقیقه
فصل دهم: برنامه‌ریزی سازماندهی شده
3 دقیقه
فصل یازدهم: قدرت نبوغ فکری
5 دقیقه
فصل دوازدهم: پشتکار
4 دقیقه
فصل سیزدهم: راز تکامل میل جنسی
4 دقیقه
فصل چهاردهم: ذهن ناخودآگاه
9 دقیقه
فصل پانزدهم: شش شبح ترس
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

Parya Akbari
۱۳۹۹/۹/۱
یکی از مفیدترین و عالی‌ترین میکروکتاب‌هایی بود که خواندم این کتاب را باب پراکتور در یکی از ویدیو هایش پشنهاد داده بود که من به صورت میکروکتاب آن را گوش دادم واقعا ارزش گوش دادن را داشت راهکارهایی که ارائه می‌دهد عالیست مخصوصا قسمت ایمان و کار روی قسمت ناخودآگاه ذهن 😍😍😍
ولاء وحیدی
۱۴۰۰/۱۲/۶
با سلام.
این کتاب از جمله کتابهایی است که نکات بسیار جالب و به روزی رو در خصوص ثروت ارائه می‌کنه.
خوندن این کتابو به همه دوستان توصیه می‌کنم.
و جالب اینکه اینقد خوب خلاصه کرده که متوجه نمیشید کتاب خلاصه شده و تمام مطالب مهم کتاب به شیوه‌ای درست و خلاصه ارائه شده.
امیر محبی
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
صدای گوینده زیباست. ولی گوینده محترم میتوانست گرما و جذابیت و ایجاد شوق بیشتری برای یک متن انگیزشی در جهت هدفمندسازی زندگی و ارتقا شغلی القا کنند. امیدوارم با ویرایش یا نهایتا برنامه ریزی صحیح برای کتب آینده درخشش ایشان را ببینم. موفق و پیروز باشید.
آرش آزاد
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
این کتاب رو مدتها قبل خریدم ولی وقت نشد مطالعه کنم تا اینکه خلاصه اون رو اینجا پیدا کردم و در یک فرصت در حال ورزش گوش کردم و خیلی استفاده کردم بسیار خوب و قابل فهم خلاصه شده بیان گوینده هم با ضرب آهنگ موضوع کتاب کاملا همخوانی داره تشکر
Samira Azizy
۱۳۹۸/۲/۱۸
بسیار بسیار عالی و مختصر و مفید وکاربردی...
متشکرم از شما...
Moslem Moradi
۱۴۰۰/۴/۲۲
فوقالعاده است. این کتاب بیش از ۱۵ سال پیش به من معرفی شده و تا حالا ۳ نسخه از این کتاب را خریداری کرده‌ام و به دیگران نیز هدیه کرده‌ام و در زندگی من نیز تاثیر گذار بوده.....
Fateme Setayesh poor
۱۳۹۸/۷/۴
پیشنهاد میکنم کتاب اصلی رو هم بخونید، راهکارهای کتاب برعکس راهکارهای کلیشه‌ای همیشگی، واقعا کاربردی هستن، فقط کافیه بخواین!
شیرزاد سیاوشی
۱۴۰۰/۱/۲
با سلام و احترام- نویسنده واقعا اتفاقاتی مستند از زندگی انسانها را ارائه می‌دهد که بسیار آموزنده است و روش استفاده از فرصتها رو به انسان می‌آموزد.
محمد سعید صالح تبار
۱۳۹۸/۷/۲۴
خیلی کتاب مفید و کاربردی هستش واقعا ساید بتونیم بگیم کامل‌ترین کتابی که در زمینه رسیدن به خواسته هامون نوشته شده به نظرم همه باید این کتاب بخونن
با آرزوی موفقیت برای دوستان عزیز
دلا
۱۴۰۲/۴/۲۲
خیلی خوب خلاصه بندی شده بود و حاوی مطالب اصلی کتاب بود، برای دوره کردن هم عالیه و وقت کمی ازتون میگیره، ترجمه خوب و گوینده بسیار عالی بود. سپاسگزارم.
Seyed Mahmoud Mousavi
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
به نظرم میکرو کتابش از اصل کتاب بهتره یا حداقل اول میکرو کتابش رو بگیرید بعد کتاب کامل رو
چون کتابش به نظرم یه کم سنگینه و صبوری میخواد تا بفهمی
صدیقه
۱۴۰۱/۴/۱۸
این کتاب خیلی خلاصه شده. مضمون عالی در رابطه با کسب ثروت و موفقیت در زندگی داره. توصیه می‌کنم نسخه کامل اون رو افرادی که علاقمند هستند. مطالعه کنند.
Ali Kavian Far
۱۳۹۹/۸/۱۰
بسیار عالی، به همه دوستان و مدیرانی که زمان ارزش بالایی براشون داره پیشنهاد می‌کنم، جا برای انتقاد زیاد هست ولی ذات میکروبوک به مختصر و مفید بودن‌اش است.
moh3n baghi
۱۳۹۹/۵/۱۷
باسلام. به تمامی دوستان بزرگوار... کتاب بسیار عالیست... اگر تونستید حتما نسخه چاپی و کاملش رو مطالعه کنید... موفق باشید.
Soheil Safay-e-Kaffash
۱۳۹۹/۴/۲۵
سلام
خلاصه کردن کتاب کار خوبی نیست ارزش محتوا را پایین میاره لطفاً اصل کتاب را صدا گذاری کنید
مشاهده همه نظرات 135

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.