معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی

دارن هاردی در کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی (میکروکتاب)، با ارائه تجربیات فردی خود، به شما می‌گوید که چگونه به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید. همچنین او برای شما شفاف‌سازی می‌کند که چگونه بر ترس‌ها، تردید‌ها و مشکلات در مسیر کارآفرین شدن غلبه کنید و در آخر به اهداف خود دست یابید.

هنگامی که از ترن میکروکتاب ترن هوایی کارآفرینی (The Entrepreneur Roller Coaster) پیاده می‌شوید، دیگر آن انسان گذشته نیستید و به فردی با توانایی‌های تازه تبدیل شده‌اید. این میکروکتاب عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز را از آن خود کرد.

اگر در رویاها و ذهن‌ خود کسب‌وکاری دارید، اما از نامعلوم‌ها و مسیرهای پرفراز و نشیب آن واهمه دارید و نمی‌دانید چه چیزهایی در انتظار شماست و برای روبه‌رو شدن با آن‌ها چه کارهایی باید انجام دهید، اگر یک کارآفرین هستید و می‌خواهید آسوده خاطر شوید که در راه درست موفقیت قدم می‌گذارید، میکروکتاب ترن هوایی کارآفرینی را بشنوید. این میکروکتاب صوتی برای تمام افرادی است که آرزوی دستیابی به تجارتی فردی را در سر می‌پرورانند.

این کتاب صوتی، شما را برای یک سواری شگفت‌انگیز بر قطار کارآفرینی آماده می‌کند. هم‌چنین در مواردی مثل ترس از آینده، شک و تردید و رهایی از تجربیات و آموزه‌های ناموفق گذشته اخطار می‌دهد و در مواردی مانند گسترش مهارت‌های شخصی، انگیزه و ... آموزش‌های مورد استفاده را به شما ارائه می‌کند و کلیه فاکتورهای تاثیرگذار در ناکامی 66 درصدی کسب و کارها را هم‌چون مین‌های جنگی خنثی می‌کند.

دارن هاردی را بیشتر بشناسیم:

دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده‌ای درخشان، سخنرانی برجسته و رایزنی آمریکایی است که تا سال 2015 ناشر "مجله موفقیت" یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مجلات دنیا بوده است. هاردی از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را اولین و برترین الگوی خود می‌داند. دارن در سن 18 سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در 27 سالگی به یک جوان ثروتمند تبدیل شد. مجله موفقیت به او این توانایی را داد تا با مدیران سرآمد، کارآفرینان ثروتمند و شخصیت‌های برجسته‌ی جهان مصاحبه کند و همین موضوع موجب شد تا پرده از رازهای موفقیت آن‌ها بردارد.

او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش، راهکارهای موفقیت را با روش‌هایی که خودش ارزیابی کرده و به نتیجه رسیده بود با مردم به اشتراک گذاشت. او ذکر می‌کند که علاقه دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان بهره ببرند. دارن هاردی مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های ناامن دزدیده می‌شوند، کمک می‌کند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را نوشته و چندین کتاب برتر دارد که بهترین آن‌ها "اثر مرکب" است.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی می‌شنویم:

فرصتی فراهم شد و با ماریانا شرایور، بانوی اول کالیفرنیا ملاقات کردم. از او درباره موفقیت سوال کردم اما او پاسخ متفاوتی ارائه کرد. او گفت موفقیت یعنی اینکه مادر خوبی باشم، همسر خوبی باشم و خودم را دوست بدارم. این‌ها موضوعاتی هستند که اغلب آنها را پیش پا افتاده و تکراری می‌دانیم، اما برای ماریانا این معنای موفقیت بود. حالا شما موفقیت را برای خود تعریف کنید. همانطور که استیو جابز گفت: «برای دیگران زندگی نکنید، زیرا زمان محدود است». حالا من هم به شما می‌گویم، برای خودتان زندگی کنید و برای خودتان موفقیت را تعریف کنید.

چقدر به نظرات مردم در مورد خودتان اهمیت می‌دهید؟ وقتی که در آژانس املاک کار می‌کردم گاهی روزهای بسیار تلخی را پشت سر می‌گذاشتم. یک روز که شرایط برایم خیلی سخت بود و دیگران حتی در مورد کرواتم نظر داده بودند، پیش دوستم رفتم. ناراحت بودم و دوستم برایم یک مقاله خواند. او گفت که در مراسم خاکسپاری کسی که هم معروف و محبوب است و هم انسان خوبی است فقط 10 نفر گریه می‌کنند. البته اگر شرایط آب و هوایی خوب باشد و همین 10 نفر هم بخواهند حضور داشته باشند!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
1 دقیقه
درباره کتاب
2 دقیقه
درباره نویسنده
4 دقیقه
مقدمه: آیا قصد سوار شدن به ترن هوایی را دارید یا نه؟
12 دقیقه
فصل اول: حداقل قد لازم برای نجات دادن تجارت و پیشرفت در آن به چه چیزی نیاز داریم؟
10 دقیقه
فصل دوم: کمربند ایمنی را محکم ببندید به شدت پرتاب خواهید شد
11 دقیقه
فصل سوم: سوخت‌گیری کنید دهان‌تان را ببندید
9 دقیقه
فصل چهارم: صندلی خالی را با بهترین‌ها پُر کنید بهترین‌ها را پیدا کنید یا با بقیه بمیرید
8 دقیقه
فصل پنجم: صندلی جلو بنشینید رهبری یعنی همراهی تا موفقیت
11 دقیقه
فصل ششم: سرعت خود را تنظیم کنید دیوانه‌وار ثروت بسازید
8 دقیقه
فصل هفتم: دستانت را آزاد و بی‌پروا رها کن وحشت قسمتی از هیجان است، نه واقعیت
11 دقیقه
فصل هشتم: به دوربین لبخند بزنید هدف و آرزویت را فراموش نکن
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی

arash rad
۱۴۰۰/۷/۱۶
سلام ودرود برهمه کتاب بسیار مفیدی بود برای افرادی که تازه کار هستن میتونه خیلی مفید باشه صدای گوینده هم بسیار خوبه مچکرم از آقای مترجم وگوینده وکتابراه.
شهرزاد شاه حسین زاده
۱۴۰۰/۳/۱۸
دوبار گوش کردم‌ و واقعا باید چندین بار گوش کنی. رهنمود‌های عالی و کاربردی داره که شاید به نظر تکراری باشه ولی قابل اجرا تر هست
Amin Karbin
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
کتاب خیلی خوبیه و مسیر رو به خوبی نشون میده و از نظر سبک محتوا خیلی شبیه اثر مرکب بود. ممنون
Amirhosein Samiee
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دارن هاردی یکی از موثرترین افراد حال حاظر جهانه
این کتابش هم مثل کتاب اثرمرکب فوق العاده هست
محمدرضاگلی
۱۴۰۲/۷/۲۰
من هم کتابشو خوندم و اینو گوش میکنم
واقعا عالیه بهتره همیشه مرور کنیدش
Saied Goodarzi
۱۴۰۰/۵/۱۲
کتابهای دارن هاردی معمولا سطح بالا هستند
Mehdi Mavali
۱۴۰۰/۳/۱۲
واقعا عالی بشدت توصیه میشه برای کسب و کارهای کوچک
مائده باباخانی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
فوق العاده اس ب خوبی و سادگی مسیر رو ترسیم کرده
محمد ربانی راد
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
واقعا لذت بخش مفید با بیان شیوا و جذاب است
حسن مهدیزاده سراج
۱۴۰۲/۹/۱۳
باعث شد من نسخه اصلیش رو خریداری کنم
سینا جزایری
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
واقعاً آدم رو به فکر فرو میبره
اسدالله عابدانپور
۱۴۰۰/۱۰/۴
کتاب‌های هاردی کتاب‌های خوبی هستنداغلب
Rouzbeh Ashkan
۱۴۰۰/۱/۶
کتاب خوبی بود، برای استارت خوبه
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.