معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت

کتاب صوتی تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت (میکروکتاب) به قلم رابرت گرین، استعدادهای پنهان درونتان را کشف می‌کند و در پرورش آن‌ها به شما یاری می‌رساند تا جایی که این توانایی را به مرحله‌ی استادی برسانید و به موفقیتی که تمایل دارید دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی تسلط:

گونه‌ی ویژه‌ای از توانایی و ذکاوت وجود دارد که بیانگر بالاترین میزان قدرت انسان‌ها به شمار می‌آید و این توانایی از گذشته تا به امروز منشأ همه‌ی موفقیت‌ها و ابداعات مهم جامعه‌ی بشریت بوده است. البته ناگفته نماند که نحوه‌ی استفاده و دستیابی به این گونه از توانایی‌ها در محیط‌های آموزشی‌ای مثل مدارس و دانشگاه‌ها به هیچ‌وجه تدریس نمی‌شود یا حتی مدرسان درباره‌اش صحبت نمی‌کنند. این هوش و توانایی در حقیقتاً همان چیزی است که بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین افراد تاریخ از آن استفاده کرده‌اند. کتاب تسلط (Mastery) درباره‌ی راهی با شما سخن می‌گوید که برای دستیابی به مهارتی که خواهانش هستید باید طی کنید.

از طرف دیگر، هر انسانی با نیروی ویژه‌ی خود متولد می‌شود و ماموریتی دارد که باید آن را به سرانجام برساند. تا زمانی که کودک هستید، آن قدرت را دارید، اما هر چه که بزرگتر می‌شوید، به خاطر اطرافیان، پدر، مادر، نظام آموزشی و ... از قدرت نیروی درونی‌تان کاسته می‌شود و دیگر نمی‌توانید با خود حقیقی‌تان ارتباط برقرار کنید. زمانی می‌توانید دوباره این نیرو را کشف کنید که بفهمید واقعاً چه کسی هستید و چه نقشی در این دنیا دارید، آن وقت است که خوشبختی و موفقیت به سمت شما سرازیر می‌شود.

رابرت گرین (Robert Greene) نیز همواره در آثار خود تلاش می‌کند تا به شما در این مسیر یاری برساند. این نویسنده همه‌ی زندگی خود را برای یافتن قوانین قدرت و تسلط وقف کرده است تا روش صحیح رسیدن به آن را برای‌تان شرح دهد. شنیدن این کتاب به شما کمک می‌کند تا راه منحصربه‌فرد زندگی‌تان را بسازید. اگر شما هم به فکر این هستید تا در استعدادهای خود به مرحله‌ی استادی و تسلط برسید و یا حتی تمایل دارید قدرت ذهنی خود را بیشتر کنید، این کتاب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

کتاب صوتی تسلط، تصورتان را در خصوص موضوعاتی مانند هدف‌گذاری، موفقیت فردی و … متحول می‌سازد و شما را به این درک می‌رساند که موفقیت افراد تأثیرگذار با تلاش پیوسته و تحمل سختی‌های بسیار میسر شده است.

این کتاب صوتی پر از نکته‌های بسیار مهم است که گوش کردن چندباره به آن می‌تواند به شما کمک بسیاری کند؛ باید به قدری بر نکات این کتاب تسلط بیابید که در زندگی روزمره از آن استفاده کنید. از کنار داستان‌های کتاب تسلط به سادگی عبور نکنید؛ زیرا این قصه‌ها برای این روایت می‌شوند تا شما به درک عمیق‌تری نسبت به مسائل مطرح شده در آن برسید.

رابرت گرین را بیشتر بشناسیم:

رابرت گرین، نویسنده و سخنران پرطرفداری است و در سطح جهان چهره‌ی مهمی به شمار می‌آید. او کتاب‌های بسیاری را در خصوص استراتژی‌های جنگی و قدرت دارد و معروف‌ترین کتابش «33 استراتژی جنگ» محسوب می‌شود که وقایع تاریخی را با زندگی روزمره تلفیق کرده است و به شما می‌آموزد که چگونه در رقابت‌ها پیروز شوید.

جملات برگزیده کتاب تسلط:

- پول مهم است، اما باید مهارتی داشته باشید که به خاطرش پولی که سزاوار آن هستید را دریافت کنید.
- یادتان باشد که اگر از مسیر یادگیری و انجام کارهای سخت دوری می‌کنید، به دلیل سِرِشت انسانی‌تان است.
- افراد حسود سعی می‌کنند به فرد موفق نزدیک شوند، دائما از او تعریف و تمجید کنند و با ایجاد موقعیت مناسب به فرد موفق آسیب برسانند.
- همه ما دوست داریم به همه ثابت کنیم که تصمیمات‌مان براساس تحقیقات و منطق قبلی صورت گرفته، اما دائما تحت تاثیر هیجانات و احساسات تصمیم خود را عوض می‌کنیم.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی تسلط می‌شنویم:

هموار سعی کنید که مهارت‌های زیادی را یاد بگیرید. اگر به دنبال کسب مهارت باشید، ذهن شما انگیزه لازم برای یادگیری را به دست خواهد آورد. به این ترتیب می‌توانید از دانش خود در راه‌هایی استفاده کنید که با گرایش‌های درونی شما هماهنگ است. البته اگر به خودتان استرس دهید و درگیر انرژی منفی اطرافیان شوید، ممکن است جلوی شکوفا شدن استعداد و توانایی‌های واقعی خود را بگیرید. به همین ترتیب به دنبال راه‌های میانبر می‌روید و به راحتی همرنگ جماعت می‌شوید و نمی‌توانید از خودتان خلاقیتی نشان دهید.

برای اینکه با این وضعیت مقابله کنید، باید بعد از تمام شدن دوران شاگردی خود، عملگرایی را آغاز کنید. هرگز در یک مسیر باقی نمانید و به جای تکیه بر آموزه‌های قبلی، هر روز چیزهای جدیدی یاد بگیرید. این نوآفرینی شما را به اوج قدرت و چیرگی درونی خواهد رساند.

ولفگانگ آمادِئوس موتسارت، علاقه شدیدی به موسیقی و پیانو زدن داشت. پدرش هم این موضوع را در او کشف کرده بود. خواهر او هم سال‌ها قبل‌تر پیانو را نزد پدر یاد گرفته بود، به همین دلیل ولفگانگ هر بار که آهنگ‌های خواهرش را می‌شنید، آن‌ها را در ذهنش ثبت می‌کرد. سال‌ها گذشت و پدرش همچنان شیفته سبک پیانو زدن پسرش شده بود. او به قدری در ساخت موسیقی‌ مهارت پیدا کرده بود که قطعات دشوار را در مدت بسیار کوتاهی می‌ساخت و حفظ می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
9 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
فصل اول: ماموریت زندگی شما این است که ندای درونی‌تان را کشف کنید
15 دقیقه
فصل دوم: به واقعیت تن دهید: شاگردی ایده‌آل
15 دقیقه
فصل سوم: قدرت اساتید را از آن خود کنید: نیروی راهبردی
20 دقیقه
فصل چهارم: انسان‌ها را همانطور که هستند ببینید: هوش اجتماعی
19 دقیقه
فصل پنجم: ذهن نوآفرین را فعال کنید: عملگرایی خلاق
18 دقیقه
فصل ششم: شهود را با تعقل ترکیب کنید: چیرگی
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت

Foad Abdollahpour
۱۴۰۲/۵/۲۰
این کتاب درباره مسیری صحبت می‌کند که قدرتمندترین افراد تاریخ آن را پیموده‌اند، مسیری که این افراد را به اوج توانمندی رسانده است. خبر خوب این است که تک‌تک ما در درون خود ظرفیت تبدیل شدن به استادی خبره و توانمند در حیطه تخصصیمان را داریم. به شرطی که آماده گام نهادن در مسیری باشیم که به صورتی کاملاً شفاف در این کتاب آمده است.
آرش مرادی
۱۴۰۱/۹/۲۸
کتاب بسیار خوبی است مانند دیگر آثار گرین واقع گراست مبحث لذت بردن از کار بر اساس ذات وجودی مبحث بسیار جالب و کاربردی است. داشتن همچین رویه‌ای در زندگی یعنی زندگی در خود بهشت، زندگی همراه شور و نشاط که منجر به نوآوری و رشد در زمینه مورد نظر میشود. ولی پیدا کردن مسیر واقعا سخت است و به قول گرین حتما باید مربی مجرب همراه داشته باشید
عرفان ‌
۱۴۰۱/۶/۶
برای رسیدن به موفقیت کمک خوبی میکنه اما بیشتر مطالبی که داره داخل ایران همه بهت میگن. برای مثال میگه برو تو رشته‌ای که دوست داری شاگردی کن تا یاد بگیری، این مطلب رو اطرافیان میگن اما نسبت به قیمت چیز‌های کوچیکی داشت که جدید باشه. به هرحال اگر سخت گیر نباشید کتاب خوبیه.
Rasol Mohammadian
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
به نظر من با توجه به مدرنیته شدن و سرد شدن روابط در جهان امروزی هرررررر آدمی باید با رابرت گریت ارتباط و کتابهاشو چندین بار بخونه تا بتونه در نبردهای امروزی در محیط کار و زندگی پیروز بشه،،، عاشقتم رابرت گرین
مهدی صالحی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
کتاب‌های رابرت گرین تماما چاشنی قدرت و هیجان دارن، دوبلور باید در جریان این مورد قرار می‌گرفت تا با قدرت بیشتری کتاب رو می‌خوند. من شخصا از خوانش کتاب خوشم نیومد، خسته کنندست برای من🌺🌺🌺
هما راستین
۱۳۹۹/۸/۴
کتاب عالی راوی عالی من خیلی لذت بردم مفید و کاربردی ست خصوصا در حین رانندگی و ترافیک باعث میشه از وقت بهترین استفاده را بکنیم ممنونم
Arash Abed
۱۴۰۲/۵/۳۱
در باب قدرت و تسلط کتابهاى زیادى نوشته شده که من چند تاشان را خوانده ام. فکر میکنم بیسترشان اما از ماکیاولى الهام میگیرند.
روح اله خادمی
۱۴۰۱/۷/۲۷
خیلی کتاب به درد بخوری نبود و ربطی به اسم کتاب هم نداشت. نمی‌دانم شایدم خوب ترجمه یا خلاصه نشده. به هرحال مطالبی پراکنده بیان شده
امید کریمی
۱۴۰۲/۱۰/۲
خیلی عالی بود مخصوص کسایی هست که دارن شاگردی میکنن یا تازه دارن کاری رو شروع میکنن یا توفکر شروع یه کاری هستن
Sheydasaedi
۱۴۰۱/۹/۱۵
خوانش عالی و شمرده شمرده است و باعث ترجمه ساده و بدون پیچیدگی
خود کتاب هم پر از مثال‌های جذابه برای فهمیدن بهتر مطالب
h st
۱۴۰۰/۹/۴
عالی
مثل بقیه کتاب‌های دیگر رابرت گرین
کتابهای راههای رسیدن به قدرت و حفظ قدرت هم عالی هستند و ارزشمند
زهرا شاه
۱۴۰۲/۲/۲۱
کتاب کمک میکنه که قدرت ذهن خودمان را در دست بگیریم چیزی که تقریبا از کودکی از ما گرفته می‌شود
مجید محمدیان
۱۴۰۱/۱۲/۷
به نظر من تسلط یکی از مسائل مهم مورد نیاز ادمهاست که باید انو یاد بگیرین این کتاب به شما کمک میکنه
نقی باقری
۱۴۰۲/۱۱/۵
بسیار عالی بود استفاده کردم بارها گوش میدم تشکر میکنم ازشما
M
۱۴۰۲/۵/۲۸
یک راهنمای کامل و کاربردی برای رسیدن به قدرتمند‌ترین ورژن خودتون
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.