معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم
قیمت:
5800 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم

اگر نمی‌دانید که چگونه در مسیر پیشرفت کاری خود پیشرفت کنید و بتوانید تغییراتی در ذهن و رفتار خود و دیگران ایجاد کنید، کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم (چکیده کتاب) نوشتۀ جونا برگر به شما این امکان را می‌دهد که به اهداف خود برسید و در نقش یک تسهیل‌گر قرار بگیرید.

درباره کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم:

کتاب حاضر به شما می‌آموزد که چگونه بر رخوت و سکون مسلط شوید و تغییری در اذهان ایجاد کنید. بسیاری از اوقات نیاز نیست برای اثرگذار بودن، زور و فشار بیشتری اعمال کنید، بلکه باید یک تسهیل‌گر باشید.

در واقع کتاب صوتی تسهیل‌گر (The Catalyst: How to Change Anyone's Mind) به این موضوع اشاره دارد که هر کس چیزی دارد که می‌خواهد تغییر بدهد؛ بازاریابان می‌خواهند ذهن مشتریان خود را تغییر دهند و رهبران و مدیران هم می‌خواهند سازمان‌ها به شکل دیگری باشند و شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها هم به دنبال چنین هدفی هستند. اما تغییر سخت است. اغلب ما متقاعد می‌شویم و فشار می‌آوریم اما هیچ چیز تغییر نمی‌کند. آیا راه بهتری وجود دارد؟

کتاب جونا برگر برای هر کسی که می‌خواهد تغییرات را به راحتی اعمال کند، طراحی شده است. یک روش قدرتمند که طیف وسیعی از تکنیک‌ها را به شما ارائه می‌دهد و به نتایج خارق‌العاده‌ای نیز منجر می‌شود. پس اگر شما در تلاش برای تغییر یک شخص، تغییر سازمان یا تغییر شیوه تجارت کل صنعت هستید، این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه یک تسهیل‌گر شوید.

پس برای تغییر ذهنیت افراد، این پنج مورد را را مد نظر داشته باشید: مقاومت، برخورداری، فاصله، تردید، ادله مؤید.

جونا برگر را بیشتر بشناسیم:

جونا برگر (Jonah Berger) استاد بازاریابی در دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا و نویسنده پرفروش بین المللی کتاب‌های مسری، تأثیر نامرئی و تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم است. او یک متخصص مشهور در جهان در زمینه رفتار مصرف‌کننده، تاثیر اجتماعی و نحوه جذب و تاثیر محصولات، ایده‌ها و رفتارها است و بیش از 50 مقاله در مجلات درجه یک دانشگاه منتشر کرده است. او به طیف وسیعی از شرکت‌ها و کسب‌وکارها مانند اپل و گوگل مشورت داده، به عنوان سخنران اصلی در صدها رویداد حضور داشته و گزارش‌های مشهورش در نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و مجله بازرگانی اقتصادی هاروارد منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم:

-کتابی مفید و راهگشا از یکی از نویسندگان مورد علاقه من... این کتاب به عنوان راهی برای از بین بردن موانع است که با مثال‌های روشن و ظریف آن را به ما نشان می‌دهد. (FORBES.COM)

- اگر می‌خواهید با مشتریان و افراد زندگی خود روابط وفادارانه و پایدار ایجاد کنید، کتاب تسهیل‌گر را حتما بخوانید. (مجله مسیر تجاری)

- تسهیل‌گر تجربه‌ جذاب از خواندن است و می‌تواند ابزاری قدرتمند برای کمک به ما در تغییر عقاید، سازمان‌ها و حتی امیدوارم در جهان باشد. (آریانا هافینگتون، بنیانگذار و مدیرعامل Thrive Global)

- همه ما از تلاش برای تغییر نظر کسی ناامید شده‌ایم. در این کتاب جذاب، جونا برگر با نشان دادن چگونگی رفع موانع تغییر این ناامیدی را برطرف می‌کند. تسهیل‌گر به شما می‌آموزد که چگونه هر چیزی را تغییر دهید. (چارلز دهیگ، نویسنده پرفروش کتاب باهوش‌تر، سریع‌تر، بهتر)

نکاتی از کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم:

- بسیاری از تغییرات عظیم، نیازمند تغییر ذهنیت به‌صورت آنی و ناگهانی نیستند، بلکه به‌تدریج و طی زمان رخ می‌‌دهند.

- چه چیزی را می‌خواهید تغیییر دهید؟ برای تغییر ذهن مشتری عوض کردن نظر مدیرتان یا روش کسب و کار در هر صنعت باید موانع را بشناسید. موانع سر راه را کاهش دهید آنگاه خواهید دید که قادر به تغییر همه چیز هستید.

- پس چه کار کنیم که مردم از حالت رکود بیرون بیایند؟ به افراد نشان دهید آزمودن امری تا چه اندازه آسان است. برخی محصولات، خدمات یا ایده‌ها را می‌توان به‌راحتی آزمود.

در بخشی از کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم می‌شنویم:

هر کسی به دنبال تغییر دادن چیزی است: والدین خواستار تغییر رفتار فرزندان هستند، رهبران می‌خواهند سازمان‌ها را دست‌خوش تغییر نمایند، فروشندگان می‌خواهند ذهن مشتریان را عوض کنند، کارمندان به‌دنبال تغییر نظر مدیران هستند و سازمان‌های عام‌المنفعه نیز تغییر جهان را می‌خواهند. اما به طور کلی، تغییردشوار است و دیگر نمی‌‌توان به روش‌های سنتی و قدیمی، با ارائه انبوهی از آمار و ارقام، انسان‌ها را متقاعد به انجام کاری کرد. برای ایجاد تحول راه‌های بهتری وجود دارد، بدون نیاز به اینکه الزاماً تلاش زیادی به خرج دهیم یا باورپذیرتر و متقاعد کننده‌تر جلوه نماییم. چنین شیوه‌ها و شگردهایی ممکن است گاهی مؤثر واقع شوند، اما اغلب فقط حالت تدافعی دیگران را برمی‌انگیزند. درمقابل، آنچه اهمیت دارد «تسهیل‌گر بودن» است، یعنی تغییر اذهان از طریق حذف موانع و بازدارنده‌هایی که بر سر راه اقدام وجود دارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
یادداشت اختصاصی «جونا برگر» برای خوانندگان نشریه «ره‌آورد مدیریت»
8 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
فصل اول: مقاومت
14 دقیقه
فصل دوم: برخورداری
9 دقیقه
فصل سوم: فاصله
15 دقیقه
فصل چهارم: تردید
17 دقیقه
فصل پنجم: ادله مؤید
1 دقیقه
درباره ما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم
نویسنده
مترجمزهره نوروزی
راویاحسان اطهری
ناشر صوتی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5800 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم

وحید صمدی
۱۳۹۹/۹/۱۳
همیشه با خوندن چکیده‌های کتاب‌ها مشکل داشتم به نظرم بیشتر شبیه حذف‌های بدون منطق بود تا یک خلاصه مفید ولی مجموعه‌های ره آورد واقعا بصورت حرفه‌ای چکیده شدن جوری که از اهمیت مطلب کاسته نشده، این روزها هم سعی میکنم فاصله بین خونه تا محل کارم رو به کتاب‌های ره آورد با صدای دلنشین احسان اطهری (البته با سرعت ۱/۱ 😉) گوش بدم، به تیم ره آورد تبریک میگم، واقعا حرفه‌ای عمل میکنید
اما در مورد جونا برگر و کتاب تسهیل گر، همین الان بخونید یا گوش کنید (حتی یادداشت بردارید) فردا خیلی دیره
Nil Sh
۱۴۰۱/۵/۲۳
وقتی میخوایم یه واکنشی سریع تر بیفته از تسهیل گر استفاده میکنیم
این کتاب هم روش‌های رو برای شما ارایه میده که با استفاده از اون میتونید خواسته هایتان را آسانتر به دست بیارید و مردم رو متقاعد کنید کاری که شما میخواهید رو انجام بدند
Soheila K
۱۳۹۹/۷/۱۷
جسورانه‌ترین جمله کتاب از نظر من اونجا بود که میگفت: «از تاریخ ایده بگیرید و پل‌های پشت سرتان را خراب کنید». کتاب عالی بود
سوگل کیانیان
۱۳۹۹/۷/۱۷
اگه مطالب و مفاهیم کتاب به درستی درک کنین روش زندگی تون رو تغییر میده. فن بیان عالی گوینده هم باعث درک دو چندان محتوای کتاب میشه
Sh...🌸
۱۴۰۲/۸/۲۷
سلام دوستان تازه کتاب رو شروع کردم آماتوری همین فصل‌های اولیه کتاب رو بسیارعالی، محرک و کاربردی دیدم. خواندن کتاب رو به افرادی که میخوان تغییری رو در خود و دیگران ایجاد کنند پیشنهاد می‌کنم. 👌
Esmaeil Kheradmand
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
تسهیل گری مدیریت ذهن افراده بدون اینکه احساس بدی به وجود بیاره. برای کسانی که میخوان در جمع تاثیر گذار باشند و یک جمع رو بدون فشار هدایت کنند خواندن این کتاب رو توصیه میکنم
سیدرضا حسینی ثابت
۱۴۰۱/۱/۳۰
محرک و مقوی ذهن. من بعد از خواندن این کتاب دست انداز‌های زندگیم رو مثل پله میبینم و برای عبور ازش از منابعی که تاکنون توجهی نداشتم استفاده مناسب میکنم.🙃
حسین عباسی
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
کتابی بسیار کاربردی و علمی
با خوندن این کتاب و بکار گرفتنش در روابط کاری و حتی اجتماعی خودتون خیلی از مسائلی که تو زندگی یا کسب و کارتون چالش محسوب میشه حل میشه
شهره رحیمیان فر
۱۳۹۹/۷/۱۷
به من انگیزه داد که کاری که دوست داشتم و ازش نا امید شده بودم با یه نگاه جدید دوباره شروع کنم. پیشنهاد می‌کنم حتما گوش کنید
شادی خورشیدیان
۱۳۹۹/۷/۱۷
محتوای جذابی داشت و صدای گوینده هم خیلی جذاب و دلنشین بود
رکسانا ش
۱۳۹۹/۷/۱۷
درسته که کتاب در زمینه مدیریت منتشر شده اما به نظرم افرادی هم که به روانشناسی علاقه دارن حتما باید این کتاب بخونن
S Moradian
۱۳۹۹/۷/۱۷
کتاب تاثیرگذاری بود. یه جورایی بهتون انگیزه میده که کارهایی که به هر دلیل نشدن رو یه بار دیگه با راهکارهای مطرح شده امتحان کنید
رضا کامرانیان
۱۳۹۹/۷/۱۷
خیلی قابل فهم بود علی الخصوص به کلی مثال هم در مورد مسائل مورد بحث اشاره شده بود. پیشنهاد می‌کنم
Mohamad D
۱۳۹۹/۷/۱۶
کلی ایده میشه از این کتاب گرفت چه در زمینه فروش و چه در زمینه ارتباط گرفتن و بازخورد مثبت گرفتن از افراد.
رضا رازی
۱۳۹۹/۷/۱۴
با توجه تلاشی که گروه ره آورد مدیریت انجام میدن، مشخصه که بهترین ترجمه رو ارائه میدن، ممنونم گروه ره آورد مدیریت
مشاهده همه نظرات 77

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تسهیل‌گر: چگونه ذهنیت افراد را تغییر دهیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.