معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تو خفن هستی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تو خفن هستی
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تو خفن هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تو خفن هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تو خفن هستی

کتاب صوتی تو خفن هستی (میکروکتاب) نوشته‌ی جین سینسرو، شماره یک پرفروش‌ترین‌‌های نیویورک تایمز و آمازون بوده و به شما یادآوری می‌کند که به خود اعتماد داشته باشید، ترس‌هایتان را کنار بزنید و کودک درون‌تان را کشف کنید. تنها باید باور کنید که همه انسان‌ها لایق یک زندگی موفق و شاد هستند.

درباره میکروکتاب صوتی تو خفن هستی:

افرادی که ناامیدانه می‌خواهند زندگی خود را بهبود بخشند اما نمی‌خواهند با این کار خسته شوند و کتاب حوصله سربر و خسته کننده‌ای بشنوند، میکروکتاب صوتی تو خفن هستی (You are a bad ass) بهترین گزینه برایشان است.

در این کتاب شما با داستان‌های الهام بخش، توصیه‌های حکیمانه و تمرین‌های آسان مواجه خواهید شد و حتی نویسنده با طنزی جالب از کلمات نه چندان مودبانه استفاده می‌کند تا آماده تغییرات جدی در زندگی‌تان باشید.

کتاب تو خفن هستی به شما کمک می‌کند، باورها و رفتارهایی را که باعث می‌شود اعتماد به نفس کمی داشته باشید، از بین ببرید، ترس‌های خود را پشت سر بگذارید تا بتوانید لحظات هیجان‌انگیزی را تجربه کنید؛ حتی بفهمید که چگونه پول خوبی به دست بیاورید و اهداف بزرگی در آینده تعیین کنید. شما باید یاد بگیرید که عاشق زندگی باشید و به همان چیزی که می‌خواهید برسید.

نکوداشت‌های میکروکتاب صوتی تو خفن هستی:

- سینسرو یک کتاب زنانه و سرگرم کننده نوشته که یکی از بهترین‌ کتاب‌های خودیاری است. همچنین لحن آن مانند متون آکادمیک خشک نیست و نکات طنز در لابه‌لای آن وجود دارد. این نکته همان چیزی است که مخاطب به آن نیاز دارد. (هفته نامه ناشران)

-جین سینسرو استعدادی برای نوشتن به روشی صمیمی و ساده دارد که مورد توجه همه قرار خواهد گرفت. آنچه در این کتاب پیدا خواهید کرد، روش‌های عملی و آسان برای برقراری ارتباط با درون و تغییر زندگی است. (مادیسین تیلور، نویسنده کتاب DailyOM)

- سینسرو احتمالاً سرگرم کننده‌ترین کتاب خودیاری را نوشته است که بسیاری از خوانندگان جذب آن می‌شوند. خواندن این کتاب مانند صحبت با بهترین دوست‌تان است. (مقاله دانشگاه ایالتی هورنت، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا)

- تو خفن هستی، یک پدیده است! (لیزل فروید نشتاین، فروشگاه کتاب بودلر)

جملات برگزیده میکروکتاب صوتی تو خفن هستی:

- تنها در لحظه حال زندگی کن.
- خواسته‌هایت را شفاف بیان کن.
- از هر اتفاق غیرمنتظره‌ای لذت ببر.
- همیشه لبخند بزن و شوخ طبع باش.
- تنها براساس انگیزه و شوقی که داری اقدام کن.
- از طریق مراقبه کردن با خداوند و غرایز خودت ارتباط برقرار کن.
- با خواسته‌ات ارتباط برقرار کن. باور کن که وجود دارد و از قبل به آن رسیدی.

جین سینسرو را بیشتر بشناسیم:

جن سینسرو (Jen Sincero) نویسنده، سخنران و مربی موفقیت آمریکایی است. او به افراد بی‌شماری کمک کرده تا زندگی شخصی و شغلی خود را از طریق سمینارها، وبسایت، جلسات خصوصی، برنامه‌های عمومی، مقالات، محصولات و کتاب‌هایش تغییر بدهند.

سینسرو در برنامه‌های متفاوت در سراسر جهان صحبت می‌کند و یک مربی فوق العاده برای کسانی‌ست که می‌خواهند تجارت و زندگی رویایی خود را ایجاد کنند، دوستان خوبی داشته باشند، والدین خود را ببخشند و بهترین کار ممکن را انجام بدهند.

بیشتر کتاب‌های منتشرشده از او بالای سه میلیون نسخه فروش داشته‌اند و این نویسنده در سال 2014 برای روایت کتاب تو خفن هستی، جایزه سالانه انجمن ناشران صوتی آمریکا برای کتاب‌های صوتی و سرگرمی‌های گفتاری (Audie) را کسب کرد.

میکروکتاب صوتی تو خفن هستی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید که درون و افکار خود را پرورش بدهید و در مسیر موفقیت و شادکامی قدم بردارید، این کتاب فوق العاده به شما به توصیه می‌شود.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب صوتی تو خفن هستی می‌شنویم:

در کلاس یوگا مربی به ما گفت که باید حرکت کبوتر را انجام دهیم. در این حرکت باید یک پا را خم می‌کردیم و پای دیگر را از پشت می‌کشیدیم. برای من خیلی سخت بود که این کار را انجام دهم اما این سخت بودن باعث نشد که جا بزنم. این حرکت را با درد انجام می‌دادم و چون خودم خواستم که در کلاس یوگا شرکت کنم، به این ترتیب شکایتی هم نداشتم. اما از خداوند می‌خواستم که در دل مربی بیندازد و این حرکت را تغییر دهد. ولی مربی چون مشغول حرف‌زدن و تمرکز بود، توجهی به تغییر وضعیت نکرد.

من در همان حالت باقی مانده بودم و فکر می‌کردم که دیگر هرگز نمی‌توانم صاف شوم و باید به دادم برسند. به خودم آمدم و تصمیم گرفتم که به جای آه و ناله کردن، خودم را به خداوند بزرگ بسپارم. ناگهان متوجه شدم که درد و نگرانی‌ام از بین رفت.

برای لحظه‌ای من با جریان قدرتمند کائنات یکی شده بودم، اما وقتی ذهنم از نیروی قدرتمند الهی فاصله می‌گرفت، درد و ترس به سراغم می‌آمد چون در حالت حواس‌پرتی، گفتگوی ذهنی منفی من شروع می‌شد. مطمئنم که همه ما در چنین وضعیت‌هایی گیر کرده‌ایم و می‌خواستیم که هر چه سریع‌تر از دست رنج و احساس ناخوشایندی که داریم، خلاص شویم. در واقع اصلا به لحظه با شکوه حال و فکر کردن به لذتی که در انجام یک کار وجود دارد، فکر نمی‌کنیم.

به همین دلیل من همیشه در مورد اینکه چرا ما آدم‌ها دائم در حال شکایت کردن هستیم، در تعجب به سر می‌برم. به خاطر سرعت اینترنت، دیر رسیدن تاکسی، کم‌پُشت یا پُرپُشت بودن موهای سر، دیر رسیدن پیک غذا و... فقط شکایت می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
3 دقیقه
مقدمه
30 دقیقه
فصل اول: چگونه می‌توانی به خواسته‌هایت برسی
25 دقیقه
فصل دوم: چگونه به دل و جرات خودم پی‌ببرم؟
30 دقیقه
فصل سوم: چگونه می‌خواهی به شاهرگت تلنگر بزنی
25 دقیقه
فصل چهارم: از شر همه چرندیات خلاص شو
24 دقیقه
فصل پنجم: چگونه برای انجام دادن کارها، انگیزه پیدا کنیم؟
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تو خفن هستی
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
راویشهره روحی، شهره روحی
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تو خفن هستی

سروش میرزائیان خمسه
۱۴۰۱/۲/۳۰
سلام و احترام؛ محتوای کتاب از حد انتظارم بهتر بود و به نظرم با میکروکتابی ۵ ستاره مواجهیم. میدونستم که با شنیدن تُن صدایِ فایل اول که معرفی ماهیت میکروکتاب هست، نباید قضاوت کنم و واقعا هم، از فصل اول به بعد با صدا و تُن مناسبی رو به رو شدم.
هر فصل به موضوعاتی قوی، مهم و لازم برای خفنیت اشاره که و
میکرد خیلی ساده، بدون دونستن لحاظ کردن اونها خفنیت واقعی رخ نمیده؛ از جمله: آگاهی از باورهای منفی و محدود کننده و تغییر اونها، اگاهی از اهمیت هماهنگی با صاحب اختیار جهانیان برای پیشرویِ کارها بدون سختی و..... سایر فصل‌ها، سورپرایز باقی بمونه:)؛ این میکروکتاب به خوبی خلاصه شده و اصل مطلب رو حفظ کرده و کاملا ارزش وقت و هزینه شما رو داره.
با قدردانی از کتابراه و عوامل ترجمه و‌ اجرایی محترم.
Behnam Golpour
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
اگر به این کتاب رسیدین
به احتمال زیاد ناخود آگاه شما این کتاب و براتون پیدا کرده و جذب کردین
و برای ` شما ` امروز وقت خواندن این کتاب است
در زمینه توسعه فردی کتاب خوبیه
صدای گوینده و خوانش متن هم خوبه
چند ماه قبل این کتاب و خریدم و از خواندنش لذت بردم
دیروز برای اینکه نظر مناسبی بتونم و
بنویسم، مجدد گوش کردم امروز به پایان رسید پیشنهاد میکنم بخوانید و استفاده بفرمایید
با سپاس از تهیه کنندگان محترم 🌹
مریم رمضانی مهر
۱۴۰۲/۲/۳۰
این کتاب برای من مثل معجزه بود. اگه از دنیا نا امیدی اگه خسته‌ای اگه فک میکنی هیچ راه فراری نیست. اینو حتما بخون. البته من صوتی گوش دادم. نه تنها بهت ماهیگیری یاد میده بهت ماهی هم میده. یک لحظه شک نکن در گوش دادنش. کلی زندگی و حال روحی منو تغییر داد.
Hamid Reza Sadeghi
۱۴۰۱/۶/۲۷
سلام
انسان اشرف مخلوقات است و اگر عادت‌های ناب زندگی را حفظ کنه قطعا جزو بهترین‌های این دنیا خواهد بود حتما حتما خرید کنید ارادتمند صادقی پیج کافه هنر
بابک نیکوئیان
۱۴۰۰/۱/۱۰
بینهایت کتاب پر محتوا و زیبا و عالی ایی است اجرا و راوی کتاب هم اجرایش بسیار در این کتاب به نظر من خوب است ممنونم از تهیه کنند کان این کتاب پر محتوا و عالی
Behnazzz B
۱۳۹۹/۷/۲۴
واقعا کتاب خوبیه من با اینکه کامل نخوندمش ولی واقعا حالمو خوب کرد با چند سطر که ازش شنیدم حتما پیشنهادش میکنم
رقیه صباحی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
سلام عزیزانم عالی بود. لطفا وقتی کتاب رو خریدید چندین و چندین بار گوش بدید تا به درک عالی برسید. لذت بردم عالی بود خدا رو شکر
Raana Mansouri
۱۴۰۳/۱/۳
سلام وسپاس از شما بسیار میکرو کتاب ارزشمندی بود ارزش چند بار شنیدن را دارد، پیشنهاد میکنم این کتاب را مطالعه فرمایید
محمدعلی نصیری
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
بسیار عالی و زیبا هستش و کلمات خیلی عالی و مرتب گردآوری شد بسیار خوبه پیشنهاد میکنم استفاده کنید
Morteza Salimi
۱۴۰۰/۴/۱۴
کتاب مترجم تو جاهای حساس نتونسته معادل سازی مناسبی ایجاد کنه, کتاب خوبیه, اما ربان اصلیش بهتره
fatemeh ashkevarian
۱۳۹۹/۷/۲۵
خیلی هم خوب و تاثیر گذار بود😊
Maryam hadi
۱۴۰۲/۱۱/۵
عالی و فوق العاده هست مخصوصا گویندش فاطمه فراهانی
آناهیتا رفیعی
۱۴۰۲/۹/۴
عالیه عالیه واقعا گوش کنید حتما
فاطمه رادفر
۱۴۰۱/۸/۲۶
کتاب خیلی عالی و جذابی هستش تا حالا دوبار گوش کردم
منوچهر آرمون
۱۴۰۱/۱/۳
این کتاب به ما یاد آور می‌شود که ما بهترین هستیم
مشاهده همه نظرات 33

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تو خفن هستی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تو خفن هستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.