معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی جرات داشته باش

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی جرات داشته باش
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی جرات داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی جرات داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی جرات داشته باش

اعتماد به نفس ندارید؟ فکر می‌کنید می‌توان راهکاری برای ترمیم آن پیدا کرد؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید، کتاب صوتی جرات داشته باش (میکروکتاب) اثر فردریک فانژه، به شما نشان خواهد داد که چگونه به خودسازی درونی برسید و بتوانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

درباره میکروکتاب کتاب صوتی جرات داشته باش:

کتاب جرات داشته باش (Oser: therapie de la confiance) در سال 2009 در کشور فرانسه منتشر شد. فردریک فانژه درباره علت نوشتن این کتاب می‌گوید که من یک روان‌پزشک هستم و نداشتن اعتماد به نفس دلیل اصلی تمامی افرادی‌ست که برای درمان به من مراجعه کرده‌اند. کمبود این احساس باعث می‌شود، رنج‌های عاطفی و شغلی فراوانی در انسان‌ها پدید بیاید؛ مانند ترس از قضاوت شدن توسط دیگران، ترس انجام کارهای غلط، ترس از دوست داشتن و دوست داشته شدن.

کتاب جرأت داشته باش با استفاده از داستان‌های واقعی از انسان‌های متفاوت، شما را با آن‌ها آشنا خواهد کرد تا حداقل با یکی از شخصیت‌ها احساس نزدیکی و همزاد پنداری کنید. این روش باعث می‌شود که راه‌حل نزدیک و مخصوص به خودتان را بیابید و به مرور به اعتماد به نفس خوبی برسید.

شما در این کتاب می‌آموزید که انسان‌ها به صورت کلی پنج نوع احساس اصلی را تجربه می‌کنند:

- احساس گناه
- ترس یا نگرانی
- احساس طرد شدن و جدایی
- شرمساری یا ترس از ناامید کردن دیگران
- اندوه، دلسردی، ناامیدی و احساس حقارت

همچنین با مکانیسم‌های اعتماد به نفس، تعریف خودشیفتگی، واکاوی نیازهای اساسی انسان و روش‌های درمانی بالا بردن اعتماد به نفس آشنا خواهید شد.

فردریک فانژه را بیشتر بشناسیم:

فردریک فانژه (Frederic Fanget) روان‌شناس، پژوهشگر و نویسنده فرانسوی است که در رشته عصب‌شناسی در دانشگاه لیون فارغ التحصیل شد. او در زمینه روش‌های درمانی رفتاری و شناختی مشهور است؛ مخصوصا برای کسانی که هراس‌های اجتماعی مرتبط با کار را دارند.

فانژه در دانشگاه‌های فرانسه، بلژیک و سوئیس فعالیت‌های درمانی می‌کند و بیش از 200 کارگاه و کنفرانس برای متخصصان را در زمینه‌های روان درمانی، ارتباط زوجین، استرس و اضطراب و افسردگی برگزار کرده است. این نویسنده در میان مردم فرانسه نیز محبوبیت و مقبولیت خاص خود را دارد و بارها به عنوان متخصص در کانال‌های رادیویی و تلویزیونی حضور پیدا کرده است.

میکروکتاب صوتی جرات داشته باش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید که به دنبال آرزوهای خود بروید و بدون ترس به اهداف‌تان برسید، مطالعه این کتاب روانشناسی و آموزنده به شما توصیه می‌شود.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب صوتی جرات داشته باش می‌شنویم:

وقتی بتوانید برای خودتان تصمیمات بزرگی بگیرید، یعنی دارای عزت‌نفس هستید. عزت‌نفس، بخش مهمی از اعتمادبه‌نفس افراد را تشکیل می‌دهد. در این نوع از اعتمادبه‌نفس شما ارزش‌های خودتان را داوری می‌کنید. مثلا می‌گویید: «من دارای ارزش هستم، اعتمادبه‌نفس بالایی دارم و به نقاط ضعف و قوت خودم آگاهی کامل دارم».

پایه و اساس عزت‌نفس از دوران کودکی شکل می‌گیرد. مهم‌ترین راهی که بتوانید به اعتمادبه‌نفس دست پیدا کنید، این است که ابتدا عزت‌نفس داشته باشید. در صورت نداشتن عزت‌نفس، حتی اگر از طرف دیگران مورد تشویق قرار بگیرید، باز هم احساس خوبی نخواهید داشت.

عزت‌نفس متعلق به خودتان است و باید آن را در اعماق وجودتان پیدا کنید. هیچ فرد دیگری نمی‌تواند آن را درون شما پیدا کند. عزت‌نفس هر کسی خاص خودش است و انسان‌های دیگر نباید در مورد آن حرف بزنند.

این احساس به این برمی‌گردد که آیا شما می‌توانید بهترین عملکرد را در شرایط دشوار از خود نشان دهید؟ قابلیت‌های شما با اعتمادبه‌نفس‌تان ارتباط مستقیمی دارد. هر کاری که انجام می‌دهید با این موضوع در ارتباط است.

یعنی خوب بتوانید آشپزی کنید، درس بخوانید، بازی کنید، به تنهایی به سفر بروید، سفر کردن با قطار را تجربه کنید، تنهایی به مغازه بروید و بتوانید تخفیف بگیرید. عملکردهای شما نباید به دیگران وابسته باشند. همه این کارها را باید به تنهایی و بدون همراهی دیگران انجام دهید. همه ما می‌توانستیم خیلی سریع به اعتمادبه‌نفس برسیم، اگر از کودکی این موضوع را به ما یاد می‌دادند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکرو کتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
3 دقیقه
مقدمه
50 دقیقه
فصل اول: ساز و کارهای اعتمادبه‌نفس
40 دقیقه
فصل دوم: پیش‌داوری‌ها، عامل اصلی کمبود اعتمادبه‌نفس
20 دقیقه
فصل سوم: درمان مشکل کمبود اعتمادبه‌نفس
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی جرات داشته باش
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی جرات داشته باش

SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۷/۶
کمبود اعتماد به نفس، مشکل اصلی تمام افرادی است که اقدام به درمان کرده‌اند. رنج‌های عاطفی یا شغلی بی شماری از این کمبود اعتماد به نفس ناشی می‌شود: ترس از انجام کارهای اشتباه، ترس از قضاوت شدن، ترس از دوست داشتن و دوست داشته شدن.»
فانژه معتقد است که اگر روزی و بر اثر اتفاقی اعتماد به نفس شخصی از به
بین برود، آسیب‌های زیادی شخص وارد می‌کند. او می‌گوید: «اعتماد به نفس پیش‌تر یک ویژگی ذاتی تلقی می‌شد، امروزه دیگر سرنوشتی گریزناپذیر نیست: اکنون امکان تغییر وجود دارد، می‌توانید اعتماد به نفس خود را به‌دست آورید حتی اگر تاکنون احساس می‌کردید که آن را نداشته‌اید.»
فردریک فانژه در مقدمه‌ی کتاب جرات داشته باش توضیح می‌دهد که این کتاب درباره‌ی تجربه‌ی مشترک مراجعینش است. «این کتاب را نوشته‌ام تا به آن‌ها کمک کنم که خودشان را از این کمبود اعتماد به نفس ظالمانه رها کنند و به این ترتیب این امکان را به آن‌ها بدهم تا از دورِ باطل شکست خارج شوند. امیدوارم که آن‌ها با خواندن این کتاب، یاد بگیرند که خودشان را بیشتر دوست بدارند، این جرات را پیدا کنند که دست به عمل بزنند و شهامت زندگی کردن در مقابل دیگران را به دست آورند. اغلب آنچه از دست می‌رود، اندکی احترام به خود است و کمی هم تحمل خویشتن.»
یکی از نکاتی که در کتاب جرات داشته باش دارای اهمیت است، استفاده‌ی فانژه از نمودارها، جدول‌ها و آزمایش‌هایی است که به خواننده کمک می‌کند تا میزان تغییرات اعتماد به نفسش را هنگام مطالعه‌ی کتاب متوجه شود. استفاده از این نظرسنجی‌ها یکی از روش‌هایی است که خواننده را درگیر کتاب می‌کند در نتیجه مطالعه‌ی کتاب برای خواننده لذت‌بخش‌تر می‌شود.
Mohi
۱۴۰۲/۶/۷
میکرو کتاب خوب یا بهتر بگم خیلی خوبی بود. به کسانی که به دنبال تغییر و رشد شخصیت هستند و با کمبود اعتماد به نفس مواجه‌اند پیشنهادش میکنم. فقدان یا کمبود اعتماد به نفس به تنهایی میتواند، رشد و ترقی انسان را در خیلی از مراحل و جنبه‌های زندگی مختل کند. این میکرو کتاب قطعا ارزش گوش کردن را دارد. مضررات کمبود یا نبود اعتماد به نفس را توضیح میدهد. نشانه‌های کمبود اعتماد به نفس را بیان میکند و یک تست اعتماد به نفس هم دارد که نشان میدهد اعتماد به نفس شما به چه میزان هست. و در آخر راهکارهایی برای تقویت اعتماد به نفس به شما ارائه میدهد. تمرین‌هایی ساده و قابل اجرا و البته موثر ⚘
گوینده هم صدا و بیان خوبی داشت.
حسین اسماعیلی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
کمبود اعتماد به نفس که واقعا هیچ کس مقصر اصلی نیست و بیشترین قسمتش هم در دوران کودکی و رفتار پدر‌ و مادر و محیط ولی باز هم هیچ کدوم قصوری ندارند چون آگاهیاش این بوده و طرز رفتاری ولو به اشتباه و مقصر در ایجاد کمبود اعتماد به نفس هر فرد. اما این خودمان هستیم با خواندن و عمل کردن به این قبیل کتابها و یا جمع‌های اموزشی برای اول عزت نفس بهتر بعد اعتماد به نفس خودش پدیدار میشود خیلی عالی هست و باید روی خودمان کار شود و هیچ کس گنهکار نیست
نیما افضلی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
کتاب عالی هستش راهکارهای بسیار متنوع و در عین حال آسان برای افزایش اعتماد به نفس میگه که نکته خیلی خوبیه چون خیلی از ما ادما فکر میکنیم برای شروع یک کار درست برای افزایش اعتماد به نفس نیاز به برنامه ریزی‌های سخت و بزرگه در صورتی که در این کتاب با یاده‌ترین تکنیک‌ها اشنا میشین و واقعا برای من مفید و بوده اعتماد به نفسم را خیلی خیلی رو به بالا سوق داده... صدای گوینده نیز دلنشین و آرام هستش.ممنون از کتاب راه رفیق روز‌و شب‌های من
Hoori
۱۴۰۲/۳/۳۰
من بخاطر نظرات مثبت این کتاب رو خریدم ولی اصلا کاربردی نبود برام. تعجب می‌کنم، این همه تعریف و تمجید فقط برای شرح خصوصیات کسانی که اعتماد به نفس ندارند؟!!!!! فصل یک و دو نزدیک به دو ساعت فقط میگه کسی که اعتماد به نفس نداره اینطوریه اونطوریه. اعصابم خورد شد. فصل ۳ هم که اصلا راهکار نمیده فقط چند تا توصیه زبونی میکنه که اونم میدونیم: خودتو دوست داشته باش، مهربون باش و.... از نظر من تمرین کاربردی نداشت
شیوا پروانه
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
کتاب خوبی هست در زمینه اعتماد به نفس
توصیه ایی که کتاب داره رو میشه تو چند سطر خلاصه کرد
۱. اهداف کوچیک رو دنبال کنید و بهش برسید
۲‌. نه بگید و ببینید بعدش اتفاقی نمی‌افته
۳. احساسات خودتون رو بیان کنید
۴. درخواست کنید
۵. نشخوار ذهنی بد راجب خودتون نداشته باشید
۶. لباس و بلندی صدا و طرز نشستن خودش گویای اعتماد به نفسه
۷. تصمیم خودتون رو بگیرید
احمد کتافی
۱۴۰۱/۱/۲۵
این کتاب ارزش ۴ستاره رو داره اما من برای افزایش فرهنگ کتابخونی و به خاطر تمام کسانی که در این کتاب دخالت داشتن ۵ستاره رو دادم
این کتاب خوب بود اما کتاب جامعی در مورد اعتماد به نفس نبوده یخورده ناقصه و خیلی چیزای دیگه رو میشه در این کتاب گنجاند در حالی که بسیار سطحی به موضوعات اشاره شده است...
Javad Sadrollahi
۱۴۰۳/۱/۱۵
میکرو کتاب خوبی بود از این نظر که به خوبی خلاصه شده بود بدون کم شدن یا تغییرهای کتاب برای شروع تغییرات یا حداقل ایجاد اشتیاق برای تغییرات درونی میتونه کتاب عالی باشه نکته منفی: یکنواخت بودن صدای گوینده عزیز بود که خیلی راحت باعث میشد ادم از مسیر کتاب خارج بشه و نیاز به گوش کردن چند باره است
سجاد حسینی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
کتاب خوبی بود و اگه فرد بتونه کارایی که تو فصل سوم این کتاب گفته شده رو انجام بده میتونه کاملا از شر نداشتن اهتماد به نفس خلاص بشه اما انجام دادنشون خودش به کمی جرات نیاز داره. با خوندن فصل اول و دوم شناختمون در مورد این مشکل بیشتر میشه که باعث میشه راحت تر بتونیم به گفته‌های فصل سه عمل کنیم.
ستار
۱۴۰۱/۱۲/۶
راهکار‌های ارائه شده خوبند اما سبک زندگی ایرانی کلا رودروایسی و تعارفه که با اصول این کتاب مغایرت داره. در کل یک کتاب خوب با داستانهای متعدد که ممکنه هر کدومش به شکل دیگه‌ای برای ما اتفاق افتاده باشه. صدای گوینده حرف نداره و خیلی عالی پیام کتاب را به شنونده منتقل میکنه
رویا درخشان
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
من قبلا فک میکردم که در هر رفتار و کاری یک اعتمادبنفس هست، مثلا اعتماد بنفس صحبت کردن در جمع دارم ولی اعتمادبنفس بیان احساسم رو ندارم، این کتاب به من فهموند که همه چی بهم مرتبطه و اعتماد بنفس انواع نداره.
حتما به بقیه هم توصیه کنید فوق العاده بود❤️
Amir King
۱۴۰۲/۲/۱۹
واقعا عالی، چند وقتی بود هر کتاب روانشناسی که میخواستم بخونم، از اول تا آخر نویسنده تبلیغ میکرد که راه حل رو میگه ولی تا آخر کتاب فقط مشرح مشکل رو بیان می‌کرد، اما این میکروبوک واقعا خیلی خوب مشکلات رو موشکافی کرد و برای هر مورد هم راهکار ارائه داد
زهرا معینی
۱۴۰۱/۱۰/۶
کتاب بسیار بسیار مفیدی هست برای همه, حتی کسایی که از نظر اعتماد به نفس کمبودی رو در خودشون احساس نمیکنن. راوی خیلی عالی بود و صدای دلنشین و کاملا متناسب با سبک کتاب داشت. ممنون از کتابراه و نویسنده و راوی کتاب
حسین معصومی
۱۴۰۰/۷/۲۷
نویسنده در کتاب تکنیک‌ها و راهکارهای را ارائه کرده که میتونی به راحتی به کار بگیری و اعتماد به نفست را افزایش بدی
پیشنهاد میکنم حتما این کتابو بخونی و تمرینات این کتابو انجام بدی تا زندگی بهتری رو تجربه کنی
درسا یازرلو
۱۴۰۲/۳/۱۲
با اینکه مختصر بود ولی فوق العاده بدرد بخور و کارآمد هست این کتاب. تمام چیزاهایی که لازم بود و گفته بود و با زبانی دوستانه و ساده بیان شده بود. هیچ سوالی هم در ذهن ایجاد نمیکرد. راضی‌ام ازین کتاب.
مشاهده همه نظرات 158

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی جرات داشته باش

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی جرات داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.