معرفی و دانلود کتاب صوتی حرفه: داستان‌نویس 1: جستارهایی درباره اهمیت داستان

عکس جلد کتاب صوتی حرفه: داستان‌نویس 1: جستارهایی درباره اهمیت داستان
قیمت:
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حرفه: داستان‌نویس 1: جستارهایی درباره اهمیت داستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حرفه: داستان‌نویس 1: جستارهایی درباره اهمیت داستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حرفه: داستان‌نویس 1: جستارهایی درباره اهمیت داستان

کتاب صوتی حرفه: داستان‌نویس 1: جستارهایی درباره اهمیت داستان مجموعه‌ای از مقالات و جستارهای نویسندگان، منتقدان و مدرسان ادبیات داستانی‌ست که فرانک ای. دیکسون و ساندرا اسمیت آن‌ها را ویراستاری و گردآوری کرده‌اند و هر یک از نوشتارها درباره ماهیت و اهمیت داستان توضیحاتی ارائه می‌دهند.

درباره کتاب صوتی حرفه: داستان‌نویس 1: جستارهایی درباره اهمیت داستان

داستان و رمان مدرن نزدیک به صدسال است که وارد ایران شده و نویسندگان پیشرو و دغدغه‌مندی با پیروی از اصول داستان‌نویسی جدید به خلق آثار ماندگاری دست زدند. با این حال هر چه زمان جلوتر آمده، خیل عظیمی از دنبال‌کنندگان ادبیات داستانی ایران و نویسندگان جوان اطلاعات و دانش کمی از این حوزه دارند و گمان می‌کنند تنها داشتن قلم و کاغذ برای خلق یک داستان کافیست. به همین دلیل بسیاری از دغدغه‌مندان متوجه شدند که خلا زیادی در این حوزه وجود دارد و در بازار نشر ایران کمتر کتابی درباره چیستی داستان‌نویسی ترجمه یا تالیف شده است.

کتاب حرفه: داستان نویس 1 که جلد اول از مجموعه حرفه داستان نویس به شمار می‌رود، از جستارهایی تشکیل شده که هر کدام با داشتن نویسندگان مجزا، درباره اهمیت داستان صحبت می‌کنند. این اثر که ترجمه‌ای از مجموعه The Writer's Digest Handbook of Short Story Writing است، درباره نویسندگی به عنوان یک حرفه صحبت می‌کند و به طور کلی مقدمه‌ای بر کل مجموعه به حساب می‌آید.

پس اگر می‌خواهید از دریچه‌ای متفاوت با داستان‌نویسی و رمان‌نویسی آشنا شوید و در آینده به عنوان یکی از برجسته‌ترین نویسندگان ایران شناخته شوید، این مجموعه را دنبال کنید.

کتاب صوتی حرفه: داستان‌نویس 1: جستارهایی درباره اهمیت داستان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای دوستداران ادبیات داستانی و نویسندگان مبتدی و حرفه‌ای بسیار مناسب و ضروری‌ست.

در بخشی از کتاب صوتی حرفه: داستان‌نویس 1: جستارهایی درباره اهمیت داستان می‌شنویم

من سال‌های سال داستان نوشتم، درس دادم و ویراستاری کردم. اما هنوزم وقتی می‌خوام درباره داستان‌نویسی صحبت کنم، دچار اضطراب میشم. فکر می‌کنم که میدونم. فکر می‌کنم بعضی اصول کوچیک در داستان‌نویسی وجود دارن که باید رعایت شن. ولی در دشت وسیع و پوشیده از برف ادبیات چه کسی می‌تونه مطمئن باشه برآمدگی‌هایی که چپ و راستش می‌بینه، سنگ‌های استوران یا توده‌هایی از نادونی که با اولین باد قدرتمند از بین خواهند رفت. الزامات داستان کوتاه به رغم اینکه از اساس همیشگی و استوارن، فصل به فصل و نسل به نسل اسلوب و شکل اجراشون فرق می‌کنه.

داستان‌هایی رو که بیست یا سی سال قبل تو مجله‌های آمریکایی چاپ شدن بازخوانی کنید تا متوجه شید نه تنها با جامعه و نگرشی متفاوت سروکار دارند، که حتی سبک نوشتارشون هم امروز زیادی مصنوعی و بدیهی به نظر می‌رسه

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
8 دقیقه
پیشگفتار
24 دقیقه
اهمیت داستان
15 دقیقه
داستان کوتاه از دیدگاهی کاملا شخصی
14 دقیقه
اهمیت داستان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حرفه: داستان‌نویس 1: جستارهایی درباره اهمیت داستان
نویسنده،
مترجمکاوه فولادی نسب، مریم کهنسال نودهی
راویکاوه فولادی نسب
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، نگارش
قیمت نسخه صوتی
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حرفه: داستان‌نویس 1: جستارهایی درباره اهمیت داستان

آرش نباتی
۱۴۰۲/۱/۱۳
به نظرم تنها برای عاشقان نویسندگی مفید و جذاب خواهد بود و نکته‌های ظریف و قابل تاملی در این باره براشون داره. ضمنا از کلام و روایت و خوانش زیبای آقای کاوه فولادی نسب نباید چشم پوشید که بسیار عالی کتاب را خوانده‌اند.
نسیم ن
۱۴۰۲/۲/۱۲
این مجموعه کتاب هست نمیشه با خواندن یکیش نظر داد، دوتا نکته خوب یعنی توصیه کاربردی خوب داشت که به نظر منطقی می‌رسید، اما بخش آخرش کمی نامأنوس بود خیلی مطلب مهمی نداشت.
میرزاخانی
۱۴۰۲/۸/۲۶
کتاب مفیدیه و به جزئیات دقت داره
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حرفه: داستان‌نویس 1: جستارهایی درباره اهمیت داستان

برای دریافت کتاب صوتی حرفه: داستان‌نویس 1: جستارهایی درباره اهمیت داستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.