معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خانه سلی: رادیو کابوس - اپیزود هفتم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خانه سلی: رادیو کابوس - اپیزود هفتم
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خانه سلی: رادیو کابوس - اپیزود هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خانه سلی: رادیو کابوس - اپیزود هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خانه سلی: رادیو کابوس - اپیزود هفتم

کتاب صوتی خانه سلی: رادیو کابوس - اپیزود هفتم نوشتهٔ حسین مسعودی آشتیانی، داستان زنی به اسم «تونی» را روایت می‌کند که بعد از بچه‌دار شدن به خانه‌ای با قدمت 128 سال نقل‌مکان می‌کند. اما متوجه می‌شود در آن خانه روحی وجود دارد که اصلا مهربان نیست. این داستان هفتمین اثر از مجموعه رادیو کابوس است.

درباره کتاب صوتی خانه سلی: رادیو کابوس - اپیزود هفتم:

یکی از محبوب‌ترین ژانرها در دنیای ادبیات و سینما ژانر «وحشت» و حوادث هولناک در آن است. این داستان‌ها در بعضی مواقع از تخیلات سازنده سرچشمه گرفته‌اند و گاهی اوقات نیز بر اساس مشاهدات افراد یا تجربه‌های ماورایی آن‌ها ساخته‌وپرداخته می‌شوند. این ژانر در ادبیات با عنوان‌های «ادبیات وحشت» یا «داستان ترسناک» نیز شناخته شده و در بیشتر مواقع در مخاطب احساس ترس، انزجار، تنفر یا وحشت ایجاد می‌کند.

داستان‌های کوتاه و بلند زیادی در ژانر وحشت نوشته شده‌اند. فضای این داستان‌ها را معمولاً موضوعات مرموز و ترسناکی مثل شکنجه، قتل، خودکشی، ارواح، آشفتگی‌های روانی، جن، بختک، خون‌آشام و جادو تشکیل می‌دهند. همچنین معمولاً شخصیت‌های آن‌ها توانایی‌های خارق‌العاده‌ای مثل قدرت نفوذ به ارواح و حرف‌زدن با اشیا یا حیوانات را پیدا می‌کنند.

کتاب صوتی خانه سلی درمورد تونی است که یکسال بعد از ازدواج با «دبرا» صاحب فرزند می‌شود. آن‌ها برای شرایط جدید به خانه‌ای قدیمی اسباب‌کشی می‌کنند. چند ماه بعد از به دنیا آمدن بچه سلسله اتفاقات عجیب و ترسناک در آن خانه آغاز می‌شود. فرزند آن‌ها شب‌ها مرتب گریه می‌کند و خواب راحتی ندارد. تا اینکه یک شب اتفاق عجیبی می‌افتد...

معرفی مجموعه رادیو کابوس:

اپیزودهای این مجموعه داستان‌های واقعی، دلهره‌آور و مهیجی را شامل می‌شود که بی‌تردید تا مدت‌ها در ذهن مخاطبین خود باقی خواهد ماند؛ این شما و این تجربه‌ای وهمناک! شنیدن اپیزودهای رادیو کابوس به دلیل برخورداری از محتوای ترسناک و هیجان‌انگیز، برای بیماران قلبی، افراد برخوردار از روحیهٔ حساس و کودکان زیر پانزده سال مناسب نیست.

کتاب صوتی خانه سلی مناسب چه کسانی است؟

اگر به ژانر وحشت و داستان‌های ترسناک و رازآلود علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی خانه سلی می‌شنویم:

یه شب گریه‌های بچه بدجوری هردومونو بدخواب کرده بود. تو اتاق نشیمن جلوی تلوزیون نشسته بودیم که یهو چراغای خونه شروع کردن به چشمک زدن و خاموش و روشن شدن. ولی هیچ اثری از تغییر ولتاژ تو تلوزیون نبود. «ساشا» هم شروع کرد به پارس کردن. همزمان «تیلور» هم که تازه آروم شده بود، صدای گریش به آسمون رفت. جیغایی که تا حالا ازش نشنیده بودم. فردای اون روز دبرا درحال بالا رفتن از پله‌هاست که ناگهان احساس سرما میکنه...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
38 دقیقه
خانه سلی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خانه سلی: رادیو کابوس - اپیزود هفتم
نویسنده
راویفیروزه لطفی، مریم اعتضادی، ساناز ختایی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خانه سلی: رادیو کابوس - اپیزود هفتم

❤M❤
۱۴۰۱/۱۱/۱
خدا وکیلی داستانهای کوتاه ایرانی که وسطاش پخش میشه این برنامه رو هم جذاب کرده و هم ترسناک بدون داستانهای ایرانی خیلی بی مزه می‌شدن یک سوال برام پیش اومد کجای دنیا برای آرامش بخشیدن به یک روح براش عروسک می‌خرن؟ تو هر دین و آیینی از ابتدا تا الان برای آرامش روح هر کسی دعاش می‌کنن نه اینکه براش عروسک بخرن غرب داره سعی می‌کنه وجود خدا رو منکر بشه بدون اجازه خدا هیچ روحی نمیتونه تو این دنیا در محل خاصی بمونه همونطور که در این اپیزودها شاهدیم هیچ گونه اشاره‌ای به خدا و قدرتش و دنیای پس از مرگ وجود نداره
کتابخوان
۱۴۰۱/۴/۹
خیلی کتاب خوبیه گوینده عالی داستان پرکشش
Sayed youns
۱۴۰۱/۳/۳۱
ترسناک و عجیب و غریب
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خانه سلی: رادیو کابوس - اپیزود هفتم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خانه سلی: رادیو کابوس - اپیزود هفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.