معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تو ثروتمند زاده شده‌ای

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تو ثروتمند زاده شده‌ای
قیمت:
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تو ثروتمند زاده شده‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تو ثروتمند زاده شده‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تو ثروتمند زاده شده‌ای

کتاب صوتی تو ثروتمند زاده شده‌ای نوشته باب پراکتور، روش‌های ساده و شگفت‌انگیزی به شما می‌آموزد که موفقیت را در هر حوزه‌ای از زندگی چندین برابر می‌کند.

کتاب صوتی تو ثروتمند زاده شده‌ای (You Were Born Rich) حاوی راهکارهای کاربردی و درخشانی است که پس از شنیدن آن می‌توانید گام‌های رسیدن به ثروت واقعی و مطابق با روحیات خود را آسان‌تر بردارید. شما آرام آرام به این کشف بزرگ می‌رسید. موفقیت در دوردست‌ها نیست، بلکه در دسترس ماست و برای کسب آن فقط باید تکه‌های پازلِ موفقیت که زیر دست‌مان ریخته شده است را کنار هم بچینیم و تصاویر ذهنی خود را در زندگی شکوفا سازیم.

تمامی انسان‌ها از روز تولد افراد ثروتمندی بوده‌اند فقط مشکل اینجاست که گاهی اکثر مردم به طور موقت دچار کمبود مالی می‌شوند. این کتاب همانند پلی است که شما را از جایی که هستید به جایی که دوست دارید باشید، انتقال می‌دهد. زندگی، بسیار شبیه یک مکعب روبیک است؛ ما تمامی تکه‌ها و رنگ‌های صحیح را در اختیار داریم اما برای سازگار کردن آن‌ها با یکدیگر دچار ناامیدی می‌شویم و همیشه این‌طور به نظر می‌رسد که یک یا دو تکه از این مکعب جور نشده است.

این کتاب مانند چراغ علاءالدین آرزوهای شما را توسط خودتان برآورده می‌کند. این اثر یک نقشه است؛ یک نقشه‌ی بسیار ساده برای شما، تا چیزی که می‌خواهید را به دست بیاورید. در واقع سادگی آن فریب دهنده است. اما فریب این سادگی را نخورید؛ زیرا هر فصل، ارائه دهنده‌ی ایده‌ای بسیار ارزشمند و درخشانی است. این ایده‌ها بسیار کارآمد هستند.

باب پراکتور (Bob Proctor) یکی از بهترین استادان شناخته شده در کنترل افکار و ضمیر ناخودآگاه است. به عقیده‌ی او نیمی از راه ثروتمند شدن از طریق برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه انجام می‌شود.

این کتاب می‌تواند تأثیر شگرفی در زندگی شما بگذارد. بسیاری از اشخاص در سرتاسر جهان از ایده‌ها و راهکارهای باب پراکتور استفاده کرده‌اند و امروزه به اشخاص قدرتمند و ثروتمندی تبدیل شده‌اند. فرقی نمی‌کند که شما در چه سطح و مرتبه‌ای باشید، راهکارهای باب پراکتور می‌تواند همیشه مؤثر باشد.

ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که از کودکی به ما یاد داده‌اند همیشه بی‌پول بمانیم و برای کسب ثروت تلاشی نکنیم، زیرا این امر میسر نمی‌شود. اما این کتاب به شما کمک می‌کند که به هرجا و سطحی که می‌خواهید برسید.

باب پراکتور نزدیک به 50 سال است که راهکارهای مطرح شده در این کتاب را مورد آزمایش قرار داده است و از صحت تمامی آن‌ها اطمینان دارد. با به کار گرفتن راهکارها و برنامه‌ریزی‌های ضمیر ناخودآگاه، شما نیز در دسته‌ی افراد ثروتمند قرار بگیرید.

باب پراکتور سخنران، نویسنده، مشاور، مربی و آموزش دهنده‌ای است که پیچیده‌ترین موضوعات و چالش برانگیزترین مسائل را به موضوعی ساده، روشن و کاملا قابل درک تبدیل می‌کند. در سراسر دنیا نام او را مترادف با موفقیت می‌دانند و الفبای موفقیت یکی از کتاب‌های درخشان و پرفروش او است. باب پراکتور همکاری نزدیکی با شرکت‌های کسب و کار و افراد حقیقی و حقوقی در سراسر جهان دارد.

در قسمتی از کتاب صوتی تو ثروتمند زاده شده‌ای می‌شنویم:

برای اینکه بفهمید چقدر پول لازم دارید باید از خودتان بپرسید پول را برای چه هدف یا کاری لازم دارید؟ ممکن است بعضی افراد بگویند پول که باشد همه کار می‌شود کرد در این بین افراد دیگری هم می‌گویند که پول می‌خواهیم تا در زندگی خوش بگذرانیم. خوب برای خوش گذراندن اصلا نیاز نیست این کتاب را مطالعه کنید.

همین حالا یک کاغذ و خودکار بردارید و کارهایی که قرار است تا چند سال آینده انجام بدهید را یادداشت کنید، بعد رو به روی هر کدام مبلغی که برای انجام آن کار نیاز دارید را یادداشت کنید مثلا بنویسید برای خرید ماشین مورد علاقه‌ام فلان قدر پول می‌خواهم. مهم نیست چندتا کار می‌خواهید انجام بدهید همه را بنویسید.

اما در نوشتن هزینه‌ها باید نکاتی را در نظر بگیرید اول اینکه برای نوشتن مبلغ مورد نظر خود زمان حال را در نظر نگیرید بلکه تمام هزینه‌های آینده و مبلغی که برای این کار لازم است را در نظر بگیرید. مثلا اگر الان در یک خانه‌ای زندگی می‌کنید که 100 دلار است و می‌خواهید به یک خانه‌ی 500 دلاری بروید باید اون 500 دلار را مقابل مبلغ خانه بنویسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
10 دقیقه
فصل اول: ارتباط بین آدمی و پول
7 دقیقه
فصل دوم: ما چقدر پول احتیاج داریم
5 دقیقه
فصل سوم: توانایی تجسم کردن در ذهن
7 دقیقه
فصل چهارم: به خدا توکل کنید
6 دقیقه
فصل پنجم: همیشه منتظر چیزای خیلی زیاد باشید
7 دقیقه
فصل ششم: اصل ارتعاش و نیروی محرکه
5 دقیقه
فصل هفتم: تحمل خطرات در راه ثروتمند شدن
5 دقیقه
فصل هشتم: لحظات بحرانی
6 دقیقه
فصل نهم: گذشته‌ها گذشته
3 دقیقه
فصل دهم: قانون خلا برای بدست آوردن پول

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تو ثروتمند زاده شده‌ای
نویسنده
راویعلی نجفی
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تو ثروتمند زاده شده‌ای

S R
۱۳۹۸/۱۰/۶
من آدیوبوک اصلی کتاب رو دارم با صدای خود باب پراکتر. ۱۰ ترک هست و کمترین ترکش ۲۲ دقیقه ست. بیشتر ترک هام ۳۷ دقیقه هستن. کتاب رو خریدم به دقایقش نگاه نکردم وقتی فصل اول رو گوش دادم کلا با فصل اول کتاب فرق داشت. خلاصه این که خیلی زیاد خلاصه کتاب باب پراکتر هست. البته اولش هم نوشته ولی من دقت نکرده رو بودم. پیشنهاد میکنم کتاب اصلی بخونید. البته این آدیو هم بد نیست فقط خیلی زیاد کم بودنش‌ی جورایی تو ذوق میزنه.
Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۳/۱۰
آثار استاد "باب پراکتور" همچون آثار اساتیدی نظیر: "زیگ زیگلار" و "دیل کارنگی"، "دیوید جوزف شوارتز"، "جیم ران"، "جوزف مورفی" و... سراسر نکات مفید و کاربردی و جالبی رو به ماها عرضه و ارائه میکنه که اگه بتونیم از اونها استفاده ببریم، به زندگی هامون جهت و سو میبخشه و یک قدم ما رو به آرزوها و رؤیاهامون نزدیک و نزدیکتر خواهد نمود... ان شاءالله
هادی میلانی
۱۴۰۲/۲/۱۵
کتاب ثروتمند زاده شده‌ای کتاب با محتوایی هست، من مطالعه کردم و از اصولش پیروی میکنم، به کتاب صوتی مراجعه کردم تا در اوقات رانندگی مطالب کتاب رو مرور کنم، ولی این کتاب خیلی خلاصه شده، و مثل عنوانش تغییرات زیادی داره، در کل برای مرور دوره خوبه، نه برای آموزش اساسی
زهرا طیب
۱۴۰۱/۵/۱۷
سلام دوستان
صدای گوینده بسیار شتابزده و گوشخراش است و من رو عصبی می‌کنه بجای ترغیب به گوش دادن بیشتر ترجیح دادم صدای ایشون رو نشنوم
کتاب می‌بایست با صدای گوینده‌ای با کلام ولحنی آرامتر خوانده می‌شد و البته این همه هم خلاصه خلاصه نباشه
افشین ایرانپور
۱۳۹۸/۷/۵
شما کتابراهی‌ها بینظیر هستین ادامه بدین
بچه‌ها فقط گوش بدین ناخوداگاهتون اینجوری برنامه ریزی میشه
سلمان سروراحمدی
۱۴۰۲/۱۱/۷
باب یه نابغه است خیلی حرفه‌ای در کار خودش کتاب هایی در این بحث‌ها زیاد مطالعه کردم که واقعا مفید و تاثیرگذار بوده دوستان پیشنهاد میکنم برای ارتقا مالی خودمون باید بیشتر این نویسنده رو دنبال کنیم
Monire Sh
۱۴۰۱/۴/۱۳
سلام
باب پراکتوردراین کتاب بیان میکند که هدف باید مشخص و واضح باشد
خواستا هایت را باید احساس کنیم تا ارتعاشات باعث ایجاد امواج در کائنات شده وبا هدف هم فرکانس میشوید
سپیده یارمحمدی
۱۳۹۹/۹/۴
به نظر من باب پراکتو عالیه، صدای این آقا خیلی آزار دهنده اس، به نظرم کسی که انتخاب میشه باید صداش آرامش داشته باشه، لحنشون به درد گزارشگری فوتبال میخوره
احمد حیدری
۱۳۹۸/۹/۱۱
این کتاب بیشتر نظرات گوینده کتابه تا نویسنده ش باشه. به دروغ کل محتوا رو به باب پراکتور نسبت داده‌اند درصورتی که بخشی از محتوای کتاب مربوط به کتاب باب پراکتوره.
ساسان بهرامی
۱۴۰۲/۴/۱۱
این کتاب خیلی مفید و جالب بود و پر از مطالب مهم و بسیار روان و کوتاه همه چیز را در خصوص ذهن و ثروت و قانون جذب توضیح میده عالی بود حتما گوش بدید
مهدی مهرابی
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
صدای گوینده افتضاح بود تا جایی که هنوز فصل اول و نشنیده بودم کلا کتاب رو حذف کردم نمیدونم تو خودش چی دیده بود چه اعتماد بنفسی.
حسن دشتی
۱۳۹۹/۷/۱۸
کتاب خوبی هستش ولی خیلی خلاصه شده و گوینده خوبی نداره مثل اینکه گوینده خیلی عجله داره زود میخواد تموم کنه بره
سارا سلطانی
۱۴۰۲/۸/۲۸
واقعا هر فرد ثرتمند زاده شده منتها قدر و جایگاه خود را نمیدانیم یا فراموش کرده ایم بسیار عالی و اموزنده
زکریا ناصری
۱۴۰۱/۹/۲۸
این کتاب را چند بار گوش دهید و از توصیه‌های کتاب استفاده کنید بخصوص قانون خلاء تا چیز‌های جدید به زندگی وارد شود.
Amir Sabetkasaie
۱۳۹۹/۳/۲۴
کتابهای شنیداری فوق العاده هستند
این کتاب داعم به شما انرژی حرکت رو به جلو خواهد داد که این خیلی خوبه...
مشاهده همه نظرات 52

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تو ثروتمند زاده شده‌ای

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تو ثروتمند زاده شده‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.