معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی زنان کوچک

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی زنان کوچک
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زنان کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زنان کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی زنان کوچک

کتاب صوتی زنان کوچک نوشته لوئیزا می الکات، یکی از آثار پرفروش و برجسته جهان است که به روایت زندگی 4 خواهر از دوران کودکی تا بزرگسالی می‌پردازد و فراز و نشیب‌ها و سختی‌های زندگی هر یک از آن‌ها را به زیبایی شرح می‌دهد.

این کتاب صوتی خلاصه‌ای از رمان زنان کوچک (Little Women) است، این رمان درباره‌ی زندگی 4 خواهر زیبا و جوان با خصوصیات اخلاقی متفاوت است که در گذشته زندگی مفرح و خوبی داشته‌اند، اما اکنون پدرشان برای یاری به سربازان کشور و دفاع از وطنش به جنگ رفته و این دختران در وضعیت مالی و روحی خوبی نیستند. آن‌ها می‌خواهند به زنانی خودکفا و قدرتمند تبدیل شوند، به همین دلیل در تلاش هستند تا زندگی را مدیریت کنند و نیازمند کسی نشوند و هم‌چنین به مردم و اطرافیان‌شان کمک کنند.

این خواهران دوران سختی را می‌گذرانند و گهگاهی با هم بر سر موضوعاتی به مشکل می‌خورند، اما در کنار یکدیگر هستند و از هم حمایت می‌کنند و در انتظار بازگشت پدر عزیزشان هستند، داستان‌ها و ماجراهایی جذاب در این کتاب برای این 4 دختر پیش می‌آید که این اثر را شنیدنی و درخشان کرده است.

لوئیزا می الکات در این اثر درخشان و محبوب خانواده و روابط خانوادگی را به زیبایی به تصویر می‌کشد و به مخاطبان خود درس‌های بسیاری در حوزه‌های مختلفی از قبیل اخلاقی، فرهنگی، صداقت، عشق حقیقی، خانواده و سخت‌کوشی ارائه می‌دهد. زنان کوچک سال‌های زیادی است که در میان کتاب‌های کلاسیک ماندگار و موفق بوده است.

لوییزا می‌ الکات (Louisa May Alcott) نویسنده‌ای آمریکایی است که در قرن نوزدهم زندگی می‌کرد. او در سال 1868 در سن 35 سالگی کتاب رنان کوچک را به نگارش درآورد. پس از چاپ و انتشار، این اثر طرفداران بسیاری پیدا کرد و به اثری پرفروش و شگفت‌انگیز تبدیل شد و به 50 زبان مختلف ترجمه شد. کاراکتر جوزفین در کتاب زنان کوچک از زندگی و شخصیت خود نویسنده برگرفته شده است. او با این کتاب به ثروت زیادی رسید و شغل پرستاری را رها کرد و تمام وقت به نویسندگی پرداخت. پس از موفقیت خارق‌العاده در کتاب زنان کوچک، سه کتاب دیگر درباره‌ی شخصیت‌های همین رمان نوشت که عبارت‌اند از: مردان کوچک، همسران خوب و پسران جو.

در بخشی از کتاب صوتی زنان کوچک می‌شنویم:

الیزابت یا آن‌طور که بقیه خطابش می‌کردند، بث، دختر سیزده ساله‌ی خجالتی، با گونه‌هایی گلگون‌، موهایی صاف و چشمانی روشن بود. سیمای چهره و آهنگ صدایش به قدری آرام بود که به‌ ندرت می‌شد خاطرش را آشفته ساخت. پدرش او را «دوشیزه کوچولوی آروم» صدا می‌زد و انصافاً هم که این اسم بسیار برازنده‌ی او بود، چرا که چنین به نظر می‌رسید او در دنیای شاد خودش زندگی می‌کند و فقط گاهی اوقات برای دیدن کسانی که به آن‌ها اعتماد داشت و از صمیم قلب به آن‌ها عشق می‌ورزید، از دنیای خود بیرون می‌آمد. امی، جوان‌ترین عضو خانواده، فرد بسیار مهمی بود، لااقل به نظر شخص خودش که چنین می‌نمود. یک فرشته‌ی برفی، با چشمانی آبی و طره‌ موهایی طلایی بود که تا روی شانه‌هایش فر می‌خورد، پوستی سفید و اندامی ظریف داشت و همیشه به گونه‌ای رفتار می‌کرد که گویی یک بانوی جوان متفکر است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
بخش یک
17 دقیقه
بخش دو
23 دقیقه
بخش سه
11 دقیقه
بخش چهار
10 دقیقه
بخش پنج
16 دقیقه
بخش شش
17 دقیقه
بخش هفت
18 دقیقه
بخش هشت
17 دقیقه
بخش نه
10 دقیقه
بخش ده
11 دقیقه
بخش یازده
12 دقیقه
بخش دوازده
19 دقیقه
بخش سیزده
15 دقیقه
بخش چهارده
16 دقیقه
بخش پانزده
14 دقیقه
بخش شانزده
18 دقیقه
بخش هفده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی زنان کوچک
نویسنده
مترجممحمد میرلو
راویتینا میرکریمی
ناشر چاپیانتشارات امیرکبیر
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی زنان کوچک

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۸/۳
🍁 کتابی بود زیبا با محوریت اصلی خانواده و عشق به اعضای خانواده در روزهای سخت و پر مشکل.
زندگی چهار خواهر در یک خانواده‌ای که پدرشون به جنگ رفته، می‌تونه به شدت پر هیجان باشه.
این ۴ خواهر هر کدام دارای شخصیتهای مختلف و کاراکترهای متفاوتی هستن. همه توی یه خانواده پولدار بزرگ شدن، و خصوصا زمانی و
که پدرشون به جنگ می‌روه آن‌ها مشکلات مالی و عواطفی زیادی پیدا می‌کنن، همچنان این خواهرها دارای جرات و شهامت‌های متفاوتی هم هستن. من عاشق شخصیت جوزفین شدم، چه بسا که از همه خواهرا بزرگ‌تر و قوی‌تر بود، و قدرت مدیریت بحران خانواده را در زمان غیبت پدر داشت. و جالب اینکه این شخصیت از روی زندگی‌ واقعی خود نویسنده الهام گرفته شده بود، و جورفین در داستان زنان کوچک نیز یه نویسنده بود ‌و در نهایت قصه هم با فروش بی نظیر داستان خودش بود که تونست به تمامی مشکلات غلبه کنه.
اونجایی از داستان که موهای خودشو میبره و اونو میفروشه، واقعا قسمت تاثیرگذار داستان بود به نظر من.
یه جای دیگه‌ای که خواهر کوچکتر همه نوشته‌های جورفین رو می‌سوزونه، و دنیای اونو ویرون میکنه هم به نظر من غم بزرگ دیگه‌ای بود که می‌الکات به زیبایی تصویر کرده بود. ‌
این که یه پرستار توی دنیای واقعی اینقدر خوب بتونه بنویسه به نظر من عالیه و این قضیه اینو نشون میده که اون چقدر عواطف آدم هارو میتونسته خوب درک کنه! من که از داستان لذت بردم و خیلی چیز یاد گرفتم. حتما در اولین فرصت داستان همسران خوب که یه جورایی ادامه همین داستان هست، و زندگی این خواهرا رو بعد از ازدواج نشون میده رو هم خواهم خوند. ممنونم دوست عزیز کتابراه☘️
Eti Atshani
۱۴۰۲/۲/۳۰
بدون انکه دقت کنم خلاصه کتاب را خریداری نمودم، سپاسگزارم از انان که که کتاب را خلاصه کرده و در اختیارم قرار داده‌اند. اما نمیتوانم در مورد کتاب نظری کامل داشته باشم از داستانش مطلع شدم یک خانواده که چهار دختر دارند و از تمام سختیهای زندگیشان با عشق میان اعضا خانواده به شکل زیبایی به انجام میرسد
پری سا
۱۴۰۱/۵/۱۴
با سلام.
صدای راوی متاسفانه دلچسب نبود و بیشتر حالت خواب آلودگی به شنونده القا میکرد. متن داستان هم به نظر بهتر بود تا این حد کوتاه و دستخوش سانسور نمیشد چون از جذابیت داستان تا حد زیادی کم کرده بود.
Atefeh Aghajani
۱۳۹۹/۱/۸
لطفا کامل این کتاب را به صورت صوتی قرار بدید ممنون
علی
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
متاسفانه کتاب کامل نبود و راوی هم یکنواخت داستان رو می‌خواند بهتره نسخه کامل کتاب خریداری بشه.
Azar Mbd
۱۴۰۰/۳/۶
خوب بود کاش خلاصه نشده بود کاملش بهتره و قابل درک تر
مریم جاویدی
۱۴۰۰/۸/۱۵
کامل نبود... مجبور شدم فایل کتبی‌اش رو هم بخرم.
nazanin lakzaei
۱۳۹۹/۹/۲۱
کتابش مقه فیلمش جذابه😍😍😍
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی زنان کوچک

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی زنان کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.