معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر

کتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر (میکروکتاب) نوشته‌ی جیمز سیترین و توماس جی. نف، اسرار موفقیت مدیران برجسته‌ی کسب‌ و کار را به شما ارائه می‌کند تا شما نیز در جهت بهبود زندگی از آن‌ها بهره ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر:

بسیاری از مردم علاقه دارند به این موضوع پی ببرند که رهبران درخشان کسب و کارهای دنیا، اشخاصی که بیشترین دستاورد را در جهان تجارت داشته، چه خصوصیات شخصیتی دارند و گمان می‌کنند که پیروی و تقلید از چنین ویژگی‌هایی می‌تواند احتمال رسیدن به موفقیت‌های شخصی و حرفه‌ای مشابه را برای آن‌ها بیشتر کند.

برای پاسخ به این پرسش، فرآیندی هدفمند فراهم شد و در آن برجسته‌ترین رهبران کسب‌ و کار در جهان شناسایی شدند. سپس با این رهبران گفتگو کردند تا فرصتی به وجود آید تا دیگران نیز با دیدگاه‌ها و عوامل موفقیت آن‌ها آشنا شوند. سپس نتایج با جزئیات بیشتر مورد بررسی قرار گرفتند.

تعجب نکنید اگر در پایان تحقیقات، در بین سوابق شغلی مختلف رهبران کسب‌ و کار، همراه با مطالبات عظیمی که توسط وظایف‌شان به آن‌ها داده شده بود، هیچ ویژگی مشترکی وجود نداشت؛ در عوض، مشخص شد که عوامل موفقیت آن‌ها، ویژگی‌های شخصیتی، فلسفه‌ها یا عادت‌های شخصی‌شان است که در خود شخص پرورش یافته. با این وجود، دو فهرست از 6 اصل کسب‌وکار و 10 ویژگی مشترک کشف شد.

هر کارآفرین برجسته، از ترکیبی ویژه از تعدادی یا تمام این دو فهرست برخوردار بوده که میکروکتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر (Lessons from the Top) به بررسی این دو فهرست می‌پردازد. برجسته‌ترین رهبران تجاری، نشان می‌دهند که چه چیزی را می‌توان در کسب‌ و کار به دست آورد و این نکات می‌تواند به‌ عنوان معلمان درخشان و مثال‌های حقیقی در جهت بهبود زندگی‌تان به شما کمک کند.

نویسندگان کتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر را بیشتر بشناسیم:

جیمز سیترین (James Citrin)، نویسنده، کارآفرین و مدیرعامل موفقی است که در حیطه‌ی رهبری سازمانی فعالیت می‌کند. او از دانشگاه هاروارد در رشته‌ی فارغ‌التحصیل شد و بیش از 16 سال تجربه در زمینه مدیریت و رهبری استراتژیک دارد.

توماس جی. نف (Thomas J. Neff) نیز مدیرعامل و محقق درخشانی است که در نگارش این کتاب به جیمز سیترین یاری رسانده، او تحقیقات بسیاری درباره‌ی مدیران برتر در جهان انجام داده است. همچنین تجربه عضویت در هیئت‌مدیره‌ شرکت‌های برجسته تجاری گوناگون را دارد.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر می‌شنویم:

بسیاری از بهترین رهبران تجاری، افراد باهوشی هستند، همه آن‌ها از توانایی ذهنی خود، به‌طور سازنده‌ای برای تفکر شفاف در مورد صنعت و کار بهره می‌گیرند. بهترین رهبران معمولا در مورد زمینه کاری خود خلاقیت دارند. آن‌ها به‌طور ناخودآگاه سمت و سوی صنعت خود را قبل از آنکه برای افراد دیگر آشکار شود، احساس می‌کنند.

والتر شیپلی، از مدیران برتر و از بانک چِیس منهتن می‌گوید: «من با این فرض شروع می‌کنم که اگر شما قدرت هوش و قابلیت ذهنی مختصری نداشتید، اینجا نبودید. شما با میانبر به اینجا رسیدید. چیزی که شما را از همه جدا می‌کند، ترکیبی از خلاقیت، ابداع و انگیزه‌های شخصی است. به بعضی از افراد، همیشه باید گفته شود که چه کار کنند و اگر این شامل حال شما هم می‌شود، قابل پذیرش است؛ و ما به شما جهت‌های زیادی نشان می‌دهیم. ولی اشخاصی که با بقیه متمایز هستند، کسانی هستند که ابتکار عمل را به دست گرفته و به‌صورت خودآگاه پیش‌بینی می‌کنند که نیاز بعدی چیست، یا پیش‌بینی می‌کنند که چگونه می‌توانند حمایت‌کننده باشند. آن‌ها به خاطر کمک به دیگران و راهنمایی و راهگشایی برای دیگران، شناخته می‌شوند.»

شلی لازاروس یکی دیگر از پنجاه مدیر برتر می‌گوید: «شگرد واقعی در بازار، پیدا کردن ایده‌ای است که جهان بتواند از آن استفاده کند. شما یک ایده جهانی پیدا می‌کنید و سپس آن را به هسته کارهای خود تبدیل می‌کنید. سپس تبدیل به شغلی همه‌جانبه و 360 درجه‌ می‌شود. هر بخش کاری شما باید انعکاس‌دهنده برند شما باشد.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
3 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
فصل اول: جستجو برای بهترین رهبران تجاری
20 دقیقه
فصل دوم: شش اصل موفقیت در کسب‌وکار
21 دقیقه
فصل سوم: ده ویژگی بهترین رهبران تجارتی
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر
نویسنده،
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر

Zeinab Mosavi
۱۳۹۹/۷/۱۴
واقعا کتاب عالی بود فکر میکردم مثل همه کتاب‌ها سخنان افراد را نوشته باشد اما در حین طرح موضوع از حرف‌ها استفاده شده و باعث فهم عمیق مطلب میشود
مهندسی بیمه مهندسی بیمه
۱۴۰۱/۴/۳
به نظر من کامل کتاب را بخونید بهتره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی راز موفقیت از 50 مدیر برتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.