معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی

در کتاب صوتی راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی (میکرو کتاب)، از زندگی نامه ایرانیانی سخن می‌گوییم که نام آن‌ها آوازه‌ی دنیا شد و همه آن‌ها به عنوان موفق‌ترین افراد دنیا نام برده شدند.

شاید کتاب‌های زیادی در ‌این مورد خوانده باشید که ترجمه شده از‌ ایده‌ها و تجربیات افراد مختلف بوده اما اکثر آن‌ها با فرهنگ، سبک زندگی و قوانین جامعه ‌ایرانی سازگار نیستند، ما در ‌این میکروکتاب سعی کرده‌ایم از ‌ایرانیانی سخن بگوییم که توانستند رویاهایشان را محقق کنند آن‌ها برای رسیدن به هدفشان از هیچ تلاشی فروگزار نبودند و برای بدست آوردن آنچه که دارند از علم موفقیت استفاده کردند.

در این میکروکتاب خلاصه‌ای از زندگی پرفراز و نشیب و تلاش آن‌ها برای داشتن زندگی ایده‌آل را بررسی می‌کنیم. این کتاب بر اساس قوانین راز نوشته شده و از شما می‌خواهد مانند همه‌ی آن ۷ نفر خودتان و خواسته‌هایتان را باور کنید و آن‌ها را بدست آورید.

فصل آخر مخصوص شماست چون ما باور داریم که شما هم می‌توانید جزئی از این لیست باشید. خودتان را در جایگاهی که دوست دارید ببینید و تمام آنچه که قرار است برایتان اتفاق بیافتد را بنویسید و باور کنید که روزی آن را خواهید داشت.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که شنیدن کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
میکرو کتاب چیست؟
3 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
قانون راز
12 دقیقه
بیژن پاکزاد
13 دقیقه
امید کردستانی
9 دقیقه
اکبر صدیق
6 دقیقه
فرزاد ناظم
11 دقیقه
انوشه انصاری
5 دقیقه
حسن خسروشاهی
6 دقیقه
علی اکبر کریمی
4 دقیقه
فصل آخر فصل شما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی

علی حیدری
۱۴۰۱/۹/۵
خخ کتاب جالبی بود و اخر این کتاب متوجه میشی برای پیشرفت فقط باید از ایران بری
سید ناصر سید اسماعیلی
۱۳۹۷/۵/۹
بسیارعالی بود
محمد رضوی
۱۳۹۸/۱/۱۴
مزخزف همه تو خارج به ثروت رسیدن
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی راز پول چاپ کردن ۷ ایرانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.