معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی شکرگزاری

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی شکرگزاری
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شکرگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شکرگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی شکرگزاری

ویکتوریا اوستین در پادکست شکرگزاری، درباره‌ی سپاس‌گزاری از نعمت‌های بی‌دریغ خداوند سخن می‌گوید، چرا که با شکرگزاری، آگاهی و شادی را به زندگی‌تان وارد می‌کنید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen) می‌گوید: همه ما باید طلای نهفته در زندگی خود را دریابیم و با چالش‌ها روبه‌رو شویم. زمانی‌ که به دنبال درس‌ها می‌گردیم و ارزش‌ها را پیدا می‌کنیم؛ نسبت به زندگی آگاهی پیدا کرده و با شکرگزاری می‌توانیم شادی را به زندگی خود وارد کنید. زمانی که از چیزی شکرگزار هستیم، آگاهی و ارزش را به آن وارد می‌کنیم و دیگر احتمال کمتری دارد که آن را سرسری بگیریم. ما باید زبان شکرگزاری را بیاموزیم.

شادترین انسان‌ها آن‌هایی هستند که ارزش آن‌چه هم‌اکنون دارند را می‌دانند و به آن بها می‌دهند، زیرا زمانی که به چیزی بها بدهید، آن هم به شما و زندگی‌تان بها می‌دهد. خداوند ما را به مقصدی فوق‌العاده می‌رساند اما او هرگز نمی‌خواهد که ما به الطافی که وی هم‌اکنون به ما داده است، بی‌توجه باشیم.

انسان‌های شاد کسانی هستند که می‌توانند شکرگزار آن چیزی باشند که هم‌اکنون در اختیارشان است. وقتی شکرگزار خدا و نعمت‌هایی هستیم که خدا به ما داده است، در واقع به او احترام می‌گذاریم. پس به‌خاطر همه‌چیز زندگیمان شکرگزار باشیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
بخش اول
6 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی شکرگزاری
نویسنده
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی شکرگزاری

سهیل قهرمانی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
شنیدن کتاب صوتی شکرگزاری را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنم؟! شنیدن این کتاب برای همه مفید و آموزنده است. بعد از اینکه کتاب معجزه شکرگذاری از نویسنده راز راندا برن رو مردم خوندند فهمیدند که سپاسگزاری در زندگی چه تغییرایی به وجود میآره.
این کتاب میتونه فهم آن کتاب رو بهتر کنه!
 بخشی از کتاب صوتی رو و
شکرگزاری با هم داشته باشیم؛ همه ما باید طلای نهفته در زندگی خود را دریابیم با چالش‌ها روبه‌رو شویم. زمانی‌که به دنبال درس‌ها می‌گردیم و ارزش‌ها را پیدا می‌کنیم؛ نسبت به زندگی آگاهی پیدا کرده و با شکرگزاری می‌توانیم شادی را به زندگی خود وارد کنید.
زمانی که از چیزی شکرگزار هستیم، آگاهی و ارزش را به آن وارد می‌کنیم و دیگر احتمال کمتری دارد که آن را سرسری بگیریم. ما باید زبان شکرگزاری را بیاموزیم.
شادترین انسان‌ها آن‌هایی هستند که ارزش آن‌چه هم‌اکنون دارند را می‌دانند و به آن بها می‌دهند، زیرا زمانی که به چیزی بهاء بدهید، آن هم به شما و زندگی‌تان بهاء می‌دهد. خداوند ما را به مقصدی فوق‌العاده می‌رساند اما او هرگز نمی‌خواهد که ما به الطافی که وی هم‌اکنون به ما داده است بی‌توجه باشیم.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۹/۱۳
شکرگزاری، یعنی ارزشمند بودن و ارزش به خود؛ تعریف زیبایی از سپاسگزاری بود که در این پادکست کوتاه دریافتم. سپاس🙏👏🧠💪حالا که بقیه از ارزش چیزی رو به ما بگویند ما به ارزش اون بیشتر پی می‌بریم و برامون عزیز میشه. این که شکرگزاری میکنیم خودمان را پیش خداوند مهربون فراوانیها، عزیزتر میکنیم و توجه‌اش را بیشتر معطوف داشته هایمان و قدردانی ازش میکنیم. خداوند مهربون برای آگاهی بیشتر از کتابراه سپاس🙏🥰
Mohsen Molaiey
۱۴۰۲/۱/۱۳
در کتاب "شکرگزاری"، راندا برن به شیوه‌ی قلم‌زنی جذاب و آسان خود، به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند با ایجاد عادت قدردانی و شکرگزاری، زندگی بهتری را تجربه کنند. این کتاب با ارائه‌ی مثال‌های عملی و تمرینی، خواننده را به سمت بهبود روابط، کاهش استرس، افزایش خودآگاهی و ارتقای احساس شادی و خوشبختی سوق می‌دهد.
Glück
۱۴۰۲/۱/۹
شکرگزاری در همه ادیان و فرهنگ‌ها قابل توجه و مهم هست
شما هرچقدر مثبت تر فکر کنید بابت کوچکترین نعمت‌ها شکرگزار باشید
دری جدید به زندگی برای شما باز میشه
که هرگز تا قبل شکرگزاری به اون نرسیدید
شکرگزاری می‌تونه حتی یک لبخند بخاطر هوای خوب باشه
یا کمک کردن به یک فرد مسن برای رد شدن از خیابون
Akam Nazeri
۱۴۰۲/۴/۱۵
رویا بافی نکنید، هدف گذاری کنید. حتی برای یک پراید مدل ۸۰ زغالی. همه ادما دوس دارن بنز و بی‌ام و داشته باشند هیچکس دوس نداره از پراید شروع کنه. همه یه شبه پولدار شدنو دوس دارن، هیچکس قدر داشته هاشو نمیدونه تا به واسطه اونا بتونه بنز و بی‌ام و داشته باشه.
لطیف حنضلی
۱۴۰۱/۹/۱۱
با سلام و احترام
با شکرگذاری در هر حالت میتونیم نعمت‌های بیشتری را دریافت نماییم، شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت، نعمت از کف بیرون میکند، کتاب شکرگزاری محتوای ارزشمندی در این باره دارد، نعمت را بیشتر و بیشتر جذب میکنیم
حدیثه اسحاقی
۱۴۰۱/۱۱/۱
کتابش هرچند مدت زمان کوتاهی رو داشت اما کاملا مارو متوجه داشته هامون می‌کنه.
یک تلنگر عالی و کارآمد داره که متوجه میشیم چطور خواسته هامون رو بیان کنیم و قدر چیزهایی که داریم هرچند کوچک رو داشته باشیم
ShaDii Rezaee
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
متن عالی بود ولی سر درد شدید گرفتم چقدر گوینده تند تند میخونه...
صداشون خیلی خوبه ولی یه کم باید آرومتر و شمرده تر بخونن...
خداروشکر که ۱۰ دقیقه بیشتر نبود...
Maryam Ghasemi
۱۴۰۱/۵/۲۸
اگر احساس افسردگی و نا امیدی دارید توصیه می‌کنم این کتاب را بخونید و تمرین شکر گزاری داشته باشید چرا که کمک میکنه بدونید چیزهای خیلی خوبی دارید تو زندگیتون برای شکر گزاری و حس منفی را ازتون دور میکنه
فاطمه اریش
۱۴۰۳/۱/۸
سلام کتاب خوبی هست و به ما یاد میده که چه جوری شکر گزاری کنیم و اینکه به ما یاداوری میکنه چه چیزهایی داریم که واقعا ارزش شکرگزاری رو داره و متاسفانه ما فراموش کردیم
مهسا سلطانی
۱۴۰۰/۱۰/۳
به سلیقه من خیلی مفهوم شکرگزاری رو نمیرساند ولی برای باز کردن ذهن نسبت به اینکه قدر داشته هامون رو بدونیم خوب بود.
گوش بدید حتما...
ممنون کتابراه
طاهره رنج بر
۱۴۰۰/۴/۱۴
خوب بود. مارابه یادنعمت‌های بی دریغ خداوندکه درزندگیمون داریم وتوجه نمیکنیم میندازه. واینکه خیلی کم شکرگزارهستیم.. اگه گوینده آرومتربیان می‌کردعالیییی بود.
akram ahmadi
۱۴۰۰/۳/۱۷
ولوم صدا بالاست، ولی صداشون خوبه ولی انگار میخاد داد بزنه در بعضی جاها ک ارومتر صحبت میکنه بهتره. بازهم تشکر باید کرد شکر که این کتابم هم گوش دادم
سمیرا بشارتی
۱۴۰۱/۱۰/۹
این کتاب با وجود اینکه مدت زمانش زیاد نبود اما یه تلنگر خیلی خوب برا شروع بود و باعث شد من کتابای بیشتری درباره شکرگزاری بخونم 😍
عمران صدوقی
۱۴۰۱/۴/۲۵
من خیلی از کتاب شکر گزاری لذت بردم ومتوجه شدم که چقدر شکرگزاری در زندگی اهمیت داره وباید به اون چیزهایی که دارم از خدا سپاسگزار باشم
مشاهده همه نظرات 139

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی شکرگزاری

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی شکرگزاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.