معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی شیب

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی شیب
قیمت:
۹۸۰۰ 4900 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی شیب

کتاب صوتی شیب (میکروکتاب) به قلم ست گودین، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال است که به تحلیل و بررسی مفهوم مهم و کاربردی جا زدن می‌پردازد و به شما ثابت می‌کند گاهی جا زدن بهترین تصمیم است.

درباره‌ی میکروکتاب صوتی شیب:

میکروکتاب صوتی شیب (The dip) به شما نشان می‌دهد که جا زدن امری بسیاری کاربردی و مهم به شمار می‌رود که به یاری آن می‌توانید زندگی و کار‌های خود را برنامه‌ریزی و کنترل نمایید. اصولا در کتاب‌ها، مجلات، نشریه‌ها و دیگر رسانه‌ها دیده‌ و یا شنیده‌اید که جا زدن کار غلط و زشتی است و همیشه باید برای بهبود وضعیت تلاش کرد؛ اما ست گودین (Seth Godin) با این سخنان مخالف است. از دیدگاه او «جا زدن» امری است که باید مرتب تکرار شود، اما در مکان و زمان مناسب.

شاید برای شما پیش آمده باشد در شرایطی قرار گرفته باشید که در ترک کردن و ماندن و ادامه دادن، دچار تردید شوید. اگر بدانید دقیقا در چه زمانی، چه کاری را ترک نمایید و کجا با اراده‌ی قوی راه خود را ادامه دهید، چندین قدم به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوید. گودین در این میکروکتاب صوتی به طور خلاصه به شما یاد می‌دهد که چه وقت کار را رها کنید و چه وقت با ادامه دادن آن به موفقیت و پیشرفت برسید.

زمانی که برای اولین‌بار خود را برای انجام کاری آماده می‌کنید آن عمل برای شما جذاب و سرگرم ‌کننده‌ است و شما به طور حتم انرژی‌های مثبتی از پیرامون خود دریافت می‌نمایید. گذر زمان و کسب تجربه‌ کمک‌تان خواهد کرد تا در ادامه‌ مسیرتان گام‌های بهتری بردارید. فارغ از اینکه آن عمل تازه چه چیزی است، به آسانی درگیرش می‌شوید. حال درست در همین لحظه دره‌ی موفقیت رخ می‌دهد.

نویسنده در میکروکتاب شیب که اثری کوتاه درباره‌ی موضوعی مهم و اساسی به اسم جا زدن است، به شما نشان می‌دهد که دره موفقیت مسیری سخت و دشوار از نقطه‌ی آغاز تا نقطه‌ی موفقیت است؛ مسیری که در حقیقت یک میانبر به شمار می‌رود، زیرا بسیار سریع‌تر از هر راه دیگری، شما را به جایگاه و شرایط دلخواه‌تان می‌رساند.

میکروکتاب صوتی شیب برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی به تمام افرادی که به کتاب‌های موفقیت و انگیزشی علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب صوتی شیب می‌شنویم:

اینکه بتوانیم در زمان درست جا بزنیم، بهترین کاری است که باید انجام دهیم. اما متاسفانه بیشتر افراد نمی‌توانند در زمان درست جا بزنند و همیشه متوسط باقی می‌مانند. به همین دلیل تنها عده کمی هستند که می‌توانند در حرفه خود بهترین شوند.

برای اینکه به یک فرد فوق‌ستاره تبدیل شوید باید کارهای خود را به صورت استثنایی انجام دهید. نباید سعی کنید که در شیب دوام آورید و آن را به زور تحمل کنید. هر شیبی را به عنوان یک فرصت برای بهترین شدن در نظر بگیرید. هر وقت که احساس کردید نمی‌خواهید این بازی را ادامه دهید، یادتان باشد که دو انتخاب بیشتر ندارید: جا بزنید یا استثنایی باشد.

اگر دائماً جا بزنید، همیشه در صف انتظار خواهید بود. من سوپر مارکت‌های زیادی را مورد بررسی قرار دادم و فهمیدم که مشتری‌ها از 3 استراتژی برای رسیدن به صف پرداخت استفاده می‌کنند.

استراتژی اول: مشتری‌ها یک صف کوتاه را انتخاب می‌کنند و تا آخر به آن می‌چسبند.

استراتژی دوم: کوتاه‌ترین صف را انتخاب می‌کنند و اگر موضوعی باعث شد که صف متوقف شود، سراغ صفی می‌روند که همچنان جریان داشته باشد.

استراتژی سوم: ضمن در نظر گرفتن کوتاه‌ترین صف، صف‌های دیگر را زیر نظر می‌گیرند و اگر صفی از آن‌ها جلو زد، به سمت آن می‌روند.

بزرگترین مشکل متعلق به استراتژی سوم است. وقتی دائما صف خود را تغییر می‌دهید، باید از اول شروع کنید. در این رفت و آمدها تنها چیزی که از دست می‌دهید، زمان و انرژی است. به همین دلیل است که می‌گوییم هرگز کاری را نصفه و نیمه رها نکنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب
3 دقیقه
مقدمه: احساس می‌کنم باید تسلیم شوم
11 دقیقه
فصل اول: بهترین در جهان
13 دقیقه
فصل دوم: منحنی اول: شیب
13 دقیقه
فصل سوم: سخنی کوتاه در مورد باد
8 دقیقه
فصل چهارم: 8 منحنی اصلی شیب
8 دقیقه
فصل پنجم: متوسط بودن برای بازنده‌هاست
9 دقیقه
فصل ششم: اگر فکر می‌کنید که شماره یک نمی‌شوید، جا بزنید
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی شیب
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۹۸۰۰ 4900 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی شیب

majed samiei
۱۴۰۲/۹/۳۰
در مجموع کتاب خیلی مفیدی نیست شاید چون بسیار خلاصه شده.
پیشنهاد نمیکنم به نظرم جامع نیست
رضا ذبیحی
۱۴۰۱/۱/۴
بی نظیر و‌ بی بدیل بود/ برای ادم‌هایی که چند بار شکست خوردن قطعا ویشنهاد اکید میکنم
ابراهیم شادمان
۱۴۰۱/۲/۲۱
ست گودین، تفکرات عالیه داره،
بنظرم امتحان شنیدن نظراتش ضرر نداره.
Sam Kh
۱۴۰۲/۴/۸
موضوعش را پسندیدم
به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم
محمدرضا قزلباش
۱۴۰۰/۵/۹
من لذت بردم
دوست دارم چندباردیگر گوش کنم
Ali Baloochi
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
یکی از بهترین میکرو کتاب‌هایی که گوش کردم
He Siti
۱۴۰۱/۷/۲
به نظرم خوب نبود. شاید چون خلاصه بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی شیب

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی شیب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.