معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی صبح جادویی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی صبح جادویی
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی صبح جادویی

کتاب صوتی صبح جادویی (میکروکتاب) نوشته هال الرود، قابلیت‌ها و توانایی‌هایتان را به شما یادآور می‌شود و به شما کمک می‌کند بر موانع پیش‌رویتان غلبه کرده و یک زندگی رویایی برای خود خلق کنید.

هال الرود در میکروکتاب صبح جادویی (The Miracle Morning) شما را راهنمایی می‌کند تا بتوانید فروش و سود کسب‌وکارتان را افزایش دهید، او همچنین راهکارهایی برای دست یافتن به درجات عمیق‌تر و بالاتری از تعادل و رضایت شخصی در جنبه‌های مختلف زندگی به شما ارائه می‌دهد. از این موارد می‌توان به روابط عاطفی، شادکامی، شرایط مالی و معنوی، سلامتی و هر آنچه که در رأس امور مهم زندگی‌تان قرار دارد اشاره کرد.

این کتاب بارها نشان داده که توانایی این را دارد که در مدت زمانی بسیار کوتاه به دیگران در حل مشکلات به ظاهر غیرقابل حل‌شان کمک کند و تغییراتی شگفت‌انگیز در زندگی‌شان ایجاد کند. حتی اگر شما از آن دسته افرادی به شمار می‌روید که با مشکلات زیادی مواجه هستند، مشکلاتی مثل مسائل روانی، عاطفی، فیزیکی و مادی، این اثر می‌تواند راهگشای آن‌ها باشد.

هال الرود (Hal Elrod) نویسنده، سخنران و مربی موفقیت، به شما می‌آموزد که چگونه به نیروهای نامحدود خود دست یابید. او به عنوان یک دانش‌آموز همیشگی در زمینه رشد فردی اعتقاد دارد که این کتاب عملی‌ترین و مؤثرترین روش هنگام رویارویی با تمام جنبه‌های زندگیتان است. برای افرادی که اهداف مهمی دارند کتاب صبح جادویی می‌تواند نقش مؤثری در دستیابی به سطح بالاتری از زندگی و در نتیجه رسیدن به موفقیتی ورای آنچه که تاکنون تجربه کرده‌اند داشته باشد.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند تا شما بتوانید آن‌ها را در زمانی کوتاه‌تر بشنوید و یا بخوانید. میکروکتاب‌ها حاوی بخش‌های ثابتی هستند، ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده ارائه می‌شود، در بخش بعدی توضیحی کلی در مورد کتاب گفته می‌شود تا شما بتوانید در یک نظر کوتاه با مباحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر نیز چکیده مفید آن است.

با هال الرود بیشتر آشنا شویم:

هال الرود نویسنده، مربی و توسعه‌دهنده شخصی است. او وقتی فقط 20 سال داشت، در یک تصادف وحشتناک شش روز به کما رفت و وقتی به هوش آمد فهمید نه تنها شغل و نامزدش را از دست داده بلکه دیگر نمی‌تواند راه برود. درست در ابتدای جوانی همه چیزش را از دست داده بود. اما به خودش آمد و اجازه نداد که زندگی‌اش نابود شود. او تصمیم گرفت که با تمام مشکلات جسمی و روحی‌اش مبارزه کند تا در نهایت آنچه که می‌خواهد را به دست آورد.

اکنون او دونده ماراتون، سخنران انگیزشی و حتی خواننده هیپاپ است. در تمام این سال‌ها تلاش کرده تا به مخاطبانش در سراسر جهان راه پیروزی بر مشکلاتش را بگوید و آن‌ها را تشویق کند تا راه منحصربه‌فرد خودشان در زندگی را به دست آورند.

برخی نظرات درباره‌ میکروکتاب صبح جادویی:

- نشریه نیویورک تایمز: کتاب صبح جادویی به راستی تنها کتابی است که می‌تواند در تمام جنبه‌های زندگی تغییراتی عمیق و سریع ایجاد کند. اگر واقعاً به دنبال تغییر در زندگی‌تان هستید حتما این کتاب را بخوانید.

- نیک کاندرا: کتاب صبح جادویی حقیقتاً زندگی‌ام را متحول کرد اکنون می‌توانم توانایی‌هایم را به طور کامل کشف کنم و در نهایت در مسیر آگاهی قدم بگذارم و به این گونه به موقعیت‌ها و مهارت‌های جدیدی دست پیدا کنم و این تنها راه شروع یک روز خوب است.

- دکتر ایوان میسنر: با خواندن این کتاب به خود هدیه‌ای می‌دهید و آن بیدار شدن در هنگام صبح با تمام توان و انرژی‌تان است. وقت آن رسیده که دیگر کارهایتان را به فردا نیندازید و زندگی‌ای که می‌خواهید و لیاقتش را دارید برای خود بسازید. این کتاب به شما می‌گوید چگونه این کار را انجام دهید.

- جان برگاف: کتاب صبح جادویی یک ناجی در مسیر رشد فردی شما و تنها ابزاری است که با آن می‌توانید امور‌تان را نظم و انضباط ببخشید. هال، من خیلی تو و یا زندگی‌ام را جدی نمی‌گرفتم اما این کتاب قوی‌ترین سلاحی است که در برابر شکست به کار بردی. پس این کتاب لایق بیشترین توجهات است.

در بخشی از کتاب صوتی صبح جادویی می‌شنویم:

ما زمان زیادی در اختیار نداریم تا بخواهیم همه عمرمان را مثل افراد معمولی سپری کنیم. ما زندگی دیگران را مثل معجزه می‌دانیم. اما وقتی نوبت به خودمان می‌رسد باور کردیم که معمولی باشیم، معمولی زندگی کنیم و معمولی هم بمیریم.

وقتی به اخبار و آمارهای منتشر شده نگاه می‌کنم می‌بینم که بیش از نیمی از مردم حال جسمی و روحی خوبی ندارند یا اضافه وزن دارند یا از مشکلات روانی رنج می‌برند. این نشان می‌دهد که بیشتر مردم فقط زنده‌اند. آن‌ها اصلاً زندگی نمی‌کنند و در این زمینه نیاز به یک تلنگر بزرگ دارند.

وضعیت زندگی خودتان را بررسی کنید. ببینید شما در چه جاهایی مشکل دارید و در چه زمینه‌های رسماً سقوط کردید. بررسی کنید که آیا قدمی برای رسیدن به رویاهای خودتان برداشتید یا فقط روزهای زندگی را یکی پس از دیگری بدون داشتن هدف گذراندید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب
2 دقیقه
درباره نویسنده
9 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
فصل اول - زمان بیدار شدن با تمام قوا رسیده
12 دقیقه
فصل دوم - بررسی حقیقت جامعه‌ی 95 درصدی
18 دقیقه
فصل سوم - 5 مرحله‌ی بیدار شدن
8 دقیقه
فصل چهارم - جادوی 6 دقیقه‌ای
20 دقیقه
فصل پنجم - از تحمل‌ناپذیری تا توقف‌ناپذیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی صبح جادویی
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی صبح جادویی

مریم قصبه
۱۴۰۱/۷/۲۰
به نظر من زیادی خلاصه بود، شاید چون کتاب صوتی بسیار قدرتمندباشگاه پنج صبحی‌ها رو گوش کردم که خیلی خیلی دوستش دارم وبصورت چندین وجهی مزایای صبح زود بیدار شدن، تمرینهایی که باید در آن زمان انجام بدیم، چطور ورزشهایی باید انجام بدیم. واینکه مطالب بسیار فوق العاده‌ای رو درغالب یک رمان تاثیر گذاربیان گوش کرده کردم نمی‌تونم نمره‌ی خیلی خوبی به این خلاصه کتاب بدم.
من چندین بار کتاب باشگاه پنج صبحی‌های رابین شارما رو که حاصل ۴سال آموزشها‌ی بسیارمفید وجامع ایشون بوده رو گوش کردم، مطالبش رو نوشتم واز اونجایی که دیگه قادر نبودم تمام کتاب روبنویسم، کتاب کاهی باشگاه پنج صبحیها رو هم تهیه کردم. با گوش کردن به اون کتاب تجسم، عبارت تاکیدی، تغییر باور، احساس سرزندگی وموثر بودن، مفید بودن، الهی بودن وقدرتمند بودن رو هم زمان تجربه می‌کنید. به نظر من شاهکاره. هر کسی که بهش گوش نداده حتما این کتاب رو خریداری کنه. برای من که حکم یه گنج بزرگ رو داره.
Mohad Kh
۱۳۹۹/۲/۱۳
من خیلی وقت بود که تصمیم داشتم ک سحر خیز بشم و واقعا برام سخت بود اما با خوندن این کتاب و عمل به صبح جادویی واقعا سحر خیزی به قشنگ‌ترین حس برای من تو زندگی تبدیل شده. پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخونید. البته این نسخه میکرو کتاب بود و فقط نکات مهم رو گفته بود و برای کسایی ک وقت زیادی ندارند مناسبه
هدیه اقتصادی
۱۳۹۹/۲/۹
یک کتاب همه چی تمام. راهکارهای عملی و قابل اجرا که مطمئن هستم خیلی میتونه تاثیرگذار باشه. توصیه میکنم کتاب کلوب ۵ صبح را هم بخوانید مکمل فوق العاده‌ای خواهد شد. صدای گوینده رو هم من خیلی دوست دارم. ممنون از دوست خوبم، کتابراه🌹
علیرضا رحمان زاده
۱۴۰۰/۲/۱۶
حاضرم قسم بخورم که این کتاب رو بخونید و عمل کنید و دیگه هیچ کتابی رو نخونید!!! باور کنید!!!. من خیلی‌ها رو میشناسم که با همین روشِ این کتاب و بدون هیچ کتاب و کلاس دیگه‌ای از افراد ثروتمند ایران و بلکه اسیا شدند و هستند!!! هر کی بخواد بهش ادرس میدم بره پیششون ازشون بپرسه!!!!
مهرانا ادهمی
۱۳۹۹/۶/۲
راهکارهایی که میده بسیار موثر هست اینکه چجوری صبح از خواب رزود بیدار بشی و چه کارهایی رو انجام بدی تا موثرتر باشی.
حتما یاداشت برداری کنید تا راهکارها رو فراموش نکنید و بدونید صبحتون رو چگونه آغاز کنید تا پر انرژی باشید.
کتاب خلاصه و خوب و گویندگی عالی
علامه ی شهید
۱۳۹۹/۳/۱
کتاب که آنقدر زیبا و تاثیر گذار است که نیازی به تعریف نداره. اما در مورد لحن گوینده واقعا که بسیار لدت بردم کاملا احساس می‌کردم که رو به رویم نشسته و دارد مرا راهنمایی می‌کند و حتی مرا وادار می‌کرد که گاها به سخن بیام و در بعضی موارد اظهار نطر کنم
امیر عرب
۱۴۰۰/۶/۲۷
اگر دوست دارین کارایی بکنین که صبح‌ها بتونین از خواب‌راحت تر بیدارشین و به هرکاری که دوست دارین انجام بدین و برنامه ریزی میکنین براش توصیه میکنم این کتاب رو گوش بدین و ازون مهم تر عمل کنین بهش
ممنون از کتاب راه و سبک تو به خاطر قراردادن نسخه میکرو کتاب صوتی
موفق باشین
reza azhdari
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
خیلی خوبه که صبح زود بیدارشیم... من که امتحانش کردم.... حالا فکر میکنم واقعا چرا این همه صبح رو از دست دادم فقط به خاطراینکه بیشتر بخوابم.... به هر کسی که میخواد حس خوبی از زندگی داشته باشه این کتابرو پیشنهاد میکنم.... با آرزوی موفقیت برای همه....
Arian Salimi
۱۴۰۱/۶/۲۲
"بیدار شدن در صبح و انجام یک سری از کار‌ها به شکل روتین کمک زیادی به موفقیت می‌کند"... خلاصه این کتاب در یک جمله بود، کتاب بخوبی خلاصه شده بود و صدای گوینده جذاب بود، اما تنها ایراد اون می‌شه گفت داستان کمی ضد و نقیض نویسنده هست.
Nil Sh
۱۴۰۱/۵/۲۳
این کتاب در مورد مجعزه‌ای ک باصبح زود بیدار شدن تو زندگیمون رخ میده و تاثیرات شگرفی ک روی زندگی داره صحبت میکنه
و راه کارهای خیلی کاربردی ارائه میده که با به کارگیری اون‌ها می‌تونید خیلی راحت تر به این هدف مهم دست پیدا کنید
زهرا خانم
۱۳۹۹/۶/۲۵
من این کتاب و تازه خریدم و یه کمی از فصل اولش رو گوش دادم خیلی به دلم نشست و قطعا تااخر فصل یه تغییر جدیدی ایجاد میکنه.. ممنونم از کتابراه بابت کتاب‌های صوتیش لطفا کتابای مفید بیشتری رو فایل صوتی بزارید
S Beigi
۱۳۹۹/۶/۲۴
با توجه به اینکه این کتاب راهکار ۳۰ روزه را مورد بحث قرار داده، و همین راهکار ۳۰ روزه به من در خیلی جاها کمک کرده، توصیه میکنم اگر واقعا به دنبال تغییر هستید، این کتاب رو از دست ندید.
یکتاغلامی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
صبح جادویی
زندگی من رو از این رو به اون رو کرده
ممنون از کتابراه که این امکان رو برای ما فراهم کرد که من که نمیتونم زمان کافی برای کتاب خوندن بزارم این کتاب صوتی و کتاب‌های صوتی دیگه رو برامون فراهم کرده
Mahya Mansori
۱۴۰۱/۶/۱۹
با کارهایی که در این کتاب امده منم تونستم صبح‌ها بدون سختی بیدار بشم مسلما ابتدا یکم برام سخت بود ولی با به کارگیری مواردی که در کتاب امده بود کم کم برام سهل و اسان شد طوریکه صبح‌ها بدون صدای زنگ گوشی بیدار میشم 😊
صدیقه
۱۴۰۰/۸/۳
سلام من این کتاب رو دو بار خوندم فوق‌العاده است. یک کتاب به تمام معنا انگیزشی و دارای روش‌های کاربردی برای توسعه فردی در تمامی جوانب است. خواندن آن را به همه عزیزان پیشنهاد می‌کنم. ممنونم از کتابراه.
مشاهده همه نظرات 152

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی صبح جادویی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی صبح جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.