معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی عادت هشتم: از تاثیرگذاری به سمت عالی بودن

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی عادت هشتم: از تاثیرگذاری به سمت عالی بودن
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی عادت هشتم: از تاثیرگذاری به سمت عالی بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی عادت هشتم: از تاثیرگذاری به سمت عالی بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی عادت هشتم: از تاثیرگذاری به سمت عالی بودن

استفن ریچاردز کاوی در کتاب صوتی عادت هشتم: از تاثیرگذاری به سمت عالی بودن (میکرو کتاب)، به شما می‌آموزد که چگونه به خودتان به عنوان مهم‌ترین عنصر در زندگی نگاه کنید و خواسته‌هایتان را بشناسید.

تجربه ناامید شدن از خود و شرایط و داشتن حس نارضایتی اتفاقی است که همه ما به خوبی آن را تجربه می‌کنیم. اما با میکروکتاب عادت هشتم (The 8th Habit) می‌خواهیم صدایمان را پیدا کنیم. در واقع هشتمین عادت مردمان مؤثر این است: «صدای خودت را پیدا کن و الهام‌بخش دیگران برای انجام همین کار باش.» این عادت، فقط یک مکمل جانبی برای آن هفت عادت اصلی نیست، بلکه خودش یک بُعد اثرگذاری است که عملکرد هر کدام از هفت عادت دیگر را بهبود می‌دهد.

هشتمین عادت، آخرین اثر از استیون کاوی است که بعد از 7 عادت افراد تاثیرگذار منتشر شد و به همان اندازه مورد توجه و تقدیر قرار گرفت.

استفن ریچاردز کاوی (Stephen Richards Covey)، مدرک ام‌بی‌ای‌ خود را از دانشگاه‌ هاروارد دریافت و در همان سال فارغ‌التحصیلی تدریس مدیریت منابع انسانی را شروع و خیلی زود تبدیل به استاد محبوب دانشگاه شد اما معروفیت او به زمانی بر‌می‌گردد که برای اولین بار کتاب‌اش در سال 1989 چاپ شد. این کتاب مانند بمب در دنیای کسب و کار با فروشی بیش از 20 میلیون نسخه و ترجمه به زبان‌های مختلف صدا کرد همچنین این کتاب سالیان سال در صدر لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا بود.

استیون با تمام وجود به نوشته‌هایش ایمان داشت به طوری که بیل کلینتون، رئیس جمهور وقت آمریکا در سال 1994 در جلسه مشاوره‌ی چند ساعته‌ای که با او داشت اعلام کرد که اگر افراد به راهنمایی‌های استیون گوش دهند بهره‌وری آمریکا ظرف مدت کوتاهی چند برابر خواهد شد. زمانی که در مجله فرچون 500 شرکت برتر دنیا معرفی شدند، توجه همه به آمار جالبی در کنار آن جلب شد شرکت استیون به بیش از دو سوم آن‌ها مشاوره می‌داد! استیون باور داشت که چیزی را به مردم آموزش می‌دهد که خودشان می‌دانند ولی آن‌ها را در اولویت‌های زندگی‌شان نمی‌گذارند. او می‌گفت من باور دارم که رفتار جمعی یا سازمانی همان رفتار فردیست و اگر افراد رفتاری درست و منطبق بر اصولی داشته باشند سازمان هم رو به تعالی خواهد رفت. مجله تایم، استیون را به عنوان یکی از 25 نفر تاثیر گذار در جهان معرفی کرده است. معروف‌ترین کتاب او 7 عادت افراد تاثیرگذار است البته وی در سال‌های پایانی زندگی با توجه به همه تجربیاتی که به دست آورده بود کتاب دیگری نیز با عنوان "عادت هشتم: از موثر بودن تا عالی بودن" منتشر کرد. استیون در سال 2012 چشم از جهان فروبست و خانواده‌اش علت مرگ او را جراحت باقی مانده از تصادف با یک دوچرخه اعلام کردند.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

جملات برگزیده میکرو کتاب صوتی عادت هشتم:

- قابل اعتماد بودن، برتر از دوست داشتنی بودن است.
- قدرت هیچ‌چیز به اندازه ایده‌ای نیست که وقتش رسیده باشد.
- ما خود باید آن تغییری باشیم که می‌خواهیم در جهان اتفاق بیفتد.
- در بلند مدت، شخصیت عامل تعیین کننده در زندگی یک فرد، و یک ملت است.
- یک فرد نمی‌تواند در بخشی از زندگی درست کار کند و در بخش دیگر غلط. زندگی یک پیوستگی نامرئی دارد.
- از این پس، دانش شاه‌ کلید خواهد بود. جهان دیگر نه بر کار متمرکز خواهد بود، نه بر مواد اولیه و نه بر انرژی، بلکه در حال متمرکز شدن روی دانش است.
- بهترین راه الهام‌­بخشی به مردم برای داشتن عملکرد بهتر، این است که با نحوه رفتارتان و با نگرش هر روزه­‌تان آن‌ها را متقاعد کنید که با تمام وجود حمایتشان می‌­کنید.
- بالاترین کیفیت برای رهبری، بدون تردید یکپارچگی است. بدون آن هیچ موفقیت واقعی ممکن نیست، چه در میان کارگران راه­‌آهن باشد، چه زمین فوتبال، چه میدان جنگ و چه در اداره.

در بخشی از میکرو کتاب صوتی عادت هشتم می‌شنویم:

یعنی قبل از اینکه در واقعیت اتفاقی بایفتد، شما توانایی دیدن آینده به­ وسیله چشم ذهن‌تان را پیدا کنید. چشم‌انداز به زبان ساده همان تصور کاربردی است، همانطور که اکثر چیزها پیش از ساخته شدن ابتدا در ذهن سازنده ساخته می‌شوند. رهبران بزرگ پتانسیل­‌های خاموش در افرادشان را می‌­بینند و آن‌ها را ترغیب می‌کنند که از این پتانسیل‌­ها استفاده کنند. به عبارت دیگر، برای قدرتمندتر کردن صدایتان، باید عادتی در خود پرورش دهید: عادت به دیدن خوبی در دیگران و بیان کردن آن. هنگامی که به اطرافیان‌تان می­‌گویید که به آن‌ها و آینده‌­شان ایمان دارید، کاری می­‌کنید که بهترین­‌ها از آن‌ها سر بزند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب
2 دقیقه
درباره نویسنده
13 دقیقه
فصل اول: صدای خود را پیدا کن
23 دقیقه
فصل دوم: الهام بخش دیگران باش تا صدای خود را کشف کنند
9 دقیقه
فصل سوم: اجرا
7 دقیقه
فصل چهارم: فاصله بین تمرکز و اجرا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی عادت هشتم: از تاثیرگذاری به سمت عالی بودن
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی عادت هشتم: از تاثیرگذاری به سمت عالی بودن

سعید
۱۴۰۱/۷/۱۸
من واقعا نمی‌دونم دقیقا چی باید بنویسم که میزان لذت بردنم و استفاده‌ام از این کتاب صوتی بینظیر رو بیان کنم. صدتا آدم می‌اومدند برام جلسه می‌گذاشتند، نمی‌توانستند این حس خوب رو به من بدن. اصلا از حالت مدیریتی بیرون می‌ره. میرسه به خواست خدا. میرسه به استعداد‌های شگرف و ارزشمندی که خداوند به ما عطا و فرموده ما وظیفه داریم در طول عمرمان تا می‌تونیم قدرتمندشون کنیم و به این وسیله به بقیه هم خدمت کنیم. میرسه به نیروهای بسیار مهمی که من خودم تا به حال مجزا نمیدیدمشون: جسم، ذهن، قلب و روح که به ترتیب توسط نظم، هدفداری، انگیزه و وجدان قوی میشن. یه جایی میگه فکر کن هر ۱۵ دقیقه با خالقت قرار داری. حالا وجدانت چطور رفتار می‌کنه. که یه جوری یاد فلسفه چند بار نماز خواندن در روز افتادم. یه گفته جالب هم از ویکتور هوگو داشت که میگه: قدرت هیچ چیز به اندازه‌ای نیست «که وقتش رسیده باشه». که دقیقا معنی اینه که خواست خدا بالاترین قدرته. یه جوری منو کلا خیلی تو فکر برد این کتاب. خدا رحمتش کنه ان شاالله. حتما سعی می‌کنم دو رکعت نماز به نیابتش بخونم. ضمنا بر خلاف نظر بقیه، آرامش صدای گوینده خیلی خوب بود و کتاب رو برام تأثیر گذار تر کرد. سپاسگزارم از تلاشهای نویسنده، گوینده، مترجم، سبکتو و کتابراه و خدای نازنینم که همش به فکر منه و به من لطف می‌کنه.
سهیل قهرمانی
۱۴۰۰/۱۲/۲
یک خوبی خلاصه کتاب‌ها این است که راحت خوانده می‌شود سریع به ما می‌گویند باید بخوانیم یا نه در صورتیکه کتاب هفت عادت مردمان موثر را خوانده باشید میدانید که استفان کاوی یک سبک زندگی را به ما معرفی کرده است این کتاب در ادامه همان ما را به سمت عالی بودن رهنمود می‌کند استفان کاوی کسی است که از باراک اوباما جایزه گرفته است از آن را دست کم نگیرید
کیوان حیدرزاده
۱۳۹۷/۱۱/۸
کتاب و محتواش خوبه، فقط صدای گوینده برا من خوشایند نبود، انگار صداشو قبل از اینکه گرم کنه، ضبط کرده،
صدای گوینده "چگونه با دیگران صحبت کنیم"
عالی و باشکوه بود.... ‌ای کاش همه شو ایشون بگن😉
نازنین محمدی
۱۳۹۸/۷/۱۸
کتاب‌های استفان کاوی واقعا عالیه، خواندنش به هرکسی درهر سن سال وشغلی پیشنهاد می‌شه مطالب غنی و بسیار پر بار ه منتها برای استفاده بیشتر باید چند بار گوش کرد.
Ramin zahmatkesh
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
این کتاب مفاهیم عمیقی از موفقیت ارائه میده که حتما باید نت برداری بشه وگرنه بدرد نمیخوره
زهرا فاضلی
۱۴۰۰/۱۱/۷
کتاب خیلی خوبیه ولی زیادی خلاصه شده کتاب هفت عادت مردمان موثر رو بیشتر باهاش ارتباط گرفتم
آزاده بیرانوند
۱۳۹۸/۱/۷
یا خوب ترجمه نشده یا خیلی مفهوم نوشته نشده
ولی چیزهایی برای یادگیری داره
فرزانه خانی
۱۳۹۹/۷/۳۰
کلا کتاب مفهومی هست و با یه بار خوندن متوجه نمیشید
ایمان قدمی
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
صدای گوینده. جذاب نیست. متن کتاب هم کلی بود.
ندا مولایی
۱۴۰۱/۱۰/۲
برای تغییر عادت با تمرین عالیه
مهدیه نصری
۱۴۰۱/۸/۵
مفهوم خوب نرساند
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی عادت هشتم: از تاثیرگذاری به سمت عالی بودن

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی عادت هشتم: از تاثیرگذاری به سمت عالی بودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.