معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی فراتر از مریخی و ونوسی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی فراتر از مریخی و ونوسی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فراتر از مریخی و ونوسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فراتر از مریخی و ونوسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی فراتر از مریخی و ونوسی

جان گری در پادکست فراتر از مریخی و ونوسی مهارت‌های جدیدی را برای ارتباط همسران با یکدیگر ارائه می‌دهد. او در مورد چالش‌ها و مشکلات جدید و راه حل‌های آن‌ها صحبت می‌کند که بوسیله آن می‌توانیم سطح بالاتری از عشق را به عنوان عشق آتشین تجربه کنیم. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

منظور از عشق و رابطه آتشین چیست؟ رابطه‌ی آتشین رابطه‌ای است که شما در آن از نظر عاطفی حمایت می‌شوید تا آزادانه و صادقانه خودِ خودتان باشید. در روابط گذشته مردان آزاد بودند تا مردانگی‌شان را بیان کنند و زنان، در بیان صفات زنانه خود آزاد بودند ولی محدودیت‌هایی وجود داشت. امروز ما در روابط‌مان چیزهای بیشتری می‌خواهیم و همین مساله چالشی را ایجاد کرده است.

همه مردها و زن‌ها صفات مردانه و زنانه منحصر به فرد دارند و تا اندازه‌ای مجبور هستند که بعضی از وجه زنانه یا مردانه خودشان را سرکوب کنند. اگر نتوانید به درستی آن‌ها را سرکوب کنید، سطح استرس درونی‌تان افزایش پیدا می‌کند و توانایی احساس عشق، شادی و رضایت در زندگی و رابطه‌تان کم خواهد شد.

ما در دنیای امروز هنوز نمی‌دانیم چگونه با هم در یک رابطه، هم‌زیستی داشته باشیم، به گونه‌ای که زن‌ها بتوانند هر دو وجه مردانه و زنانه‌شان را داشته باشند و مردها هم بتوانند هر دو وجه مردانه و زنانه‌شان را داشته باشند و همین چالش بزرگی را خلق می‌کند.

فقط کافی است یاد بگیرید که در روز مشخصی در ماه چه رفتار مشخصی را با جنس مخالفتان داشته باشید تا ترشح هورمون صحیح را در بدنتان تحریک کنید و در وجودتان به تعادل درونی برسید. در واقع شادی، تکامل، عشق طولانی و جذابیت وقتی اتفاق می‌افتد که در تعادل هورمونی صحیحی براساس خود منحصر به فرد‌تان قرار بگیرید.

امروز ما از رابطه‌هایمان انتظارات بیشتری داریم و می‌توانیم آن‌ها را بدست بیاوریم. ولی باید یاد بگیریم که چگونه تمام آنچه هستیم را بروز بدهیم و ارتباط برقرار کنیم.

مطالب جدید کتاب صوتی فراتر از مریخی و ونوسی را یاد بگیرید تا شما هم بتوانید رویای داشتن عشق بادوام و رمانتیک را تحقق ببخشید و عشق را پرورش بدهید تا تجربه یک عشق تمام و کمال در زندگی را بدست بیاورید.

جان گری (John Gray)، یکی از برجسته‌ترین سخنرانان در حوزه ارتباطات اثربخش، روابط کاری و نویسنده کتاب معروف مردان مریخی، زنان ونوسی است. او این کتاب را 25 سال قبل نوشت و تا امروز جزء پرفروش‌ترین کتاب‌ها بوده است و به 50 زبان در سراسر جهان ترجمه شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
بخش اول
4 دقیقه
بخش دوم
4 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی فراتر از مریخی و ونوسی
نویسنده
راویبهروز سمامی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی فراتر از مریخی و ونوسی

سهیل قهرمانی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
کتاب فراتر از مریخی و ونوسی اثر معروف و پرفروش جان گری، راهکارهای باحالی رو برای کاهش تنش و درگیری در زندگی زناشویی ارائه می‌ده؛
همینطور شیوه‌های عملی برای کم کردن ناراحتی، بی‌اعتنایی و افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر پیشنهاد می‌کنه که خیلی خوبه.
عدم درک تفاوت‌ها باعث بسیاری از کشمکش و زناشویی
درگیری‌های است و باعث می‌شود به محض آن که مشکلی در رابطه‌ی زناشویی به وجود آمد، زن و شوهر به بن‌بست رسیده و از حل و فصل مشکل خود عاجز شوند
ماندانا عطایی
۱۴۰۱/۳/۱۳
بسیار کوتاه بود بیشتر شبیه معرفی یه کتاب عالی بود ممنون میشم اگر کتاب کامل را به صورت صوتی در کتابراه قرار بدید راوی مثل اینکه عجله داشت جایی بره اونقدر سریع می‌خوند که آدم کلافه می‌شدواسترس میگرفت من احساس می‌کردم الان باید بدوم یه کاری که مونده را انجام بدم
MORTEZA JAFARI
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
کتاب فوق العاده ایه و کامل کننده کتاب اول خوشبختانه این کتاب هم خلاصش تهیه و در اختیار علاقمندان قرار گرفته کتاب بسیار مفید و نکات عالی بیان میشه که کامل کننده مطالب کتاب اول / شنوندگان با دقت مطالب رو گوش کنن و عمل کنند بسیار مفید و تاثیر گذار
fateme kalantary
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
عالی بار سوم خوندم ارتباط بهتر پیشنهاد ویژه میکنم همه افراد این میکروکتاب رو مطالعه کنند واقعا کاربردی و ملموس هستش مطالب ارایه شده در کتابمن بعد از خوندن این میکرو کتاب تصمیم گرفتم کتاب رو تهیه کنم ک بتونم بارها و بارها بخونمش.
Omid
۱۴۰۱/۲/۲۲
مدیریت استرس‌های شخصی و اثرش روی زندگی اثر مهمی بر روی زندگی دو نفره و خانواده داره و زن و مرد رفتارهای زنانه و مردانه شون رو بخاطر هم باید متعادل بکنند، جالب بود که گفته زن و مرد هر کدوم جنبه زنانه و مردانه دارند
حدیثه هویدا
۱۴۰۰/۷/۲۳
کتاب‌های جان گری رو خیلی قبول دارم و راهبرد هاییکه داره رو استفاده میکنم ولی این کتاب خیلی کوتاه بود.
Saeedeh Asadi
۱۳۹۸/۱۱/۵
خیلی کوتاه بود باورم نمی‌شد وقتی تموم شد. یه نظر می‌رسید این فقط مقدمه ست که حالا میخواد توضیح بده
سیما دهقانی
۱۳۹۸/۵/۲۹
هر زن و مردی باید حتما این اطلاعات رو داشته باشند تا بتوانند ارتباط خوبی با هم داشته باشند
HSM 5
۱۴۰۰/۴/۱۵
کتاب کوتاش که چیز خاصی نداشت فقط میگه مردان وزنان هورموناشون بالا پایین میشه در زمانهای مختلف
سعیده خانی
۱۳۹۸/۱/۱۵
این کتاب بمن خیلی کمک کرده و من منتظر بودن نسخه صوتی‌اش هم برسه ممنونم از کتابراه... 👍
نیلوفر نصیری
۱۴۰۰/۷/۲۰
خوبه برای من مطالب تکراری نداشت.. کوتاه هم هس به نظر من ارزش گوش کردن داره
P M
۱۴۰۰/۶/۵
کلا کتاب‌های جان گری اساس علمی دارن برای همین خیلی ازشون لذت میبرم
زهرا علوی
۱۴۰۰/۴/۱۴
کوتاه بود وبرای آشنایی بااثرات جان گری خوبه ولی پیشنهادخودمن اصل کتابه
سارا صفرنیاکان
۱۳۹۹/۱/۱۴
خوب بود اما کوتاه و مختصر بود و راهکار ارائه نشده بود
سوفیا شفیعی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
مفید و مختصر بود، دلم میخواست طولانی تر بود.
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی فراتر از مریخی و ونوسی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی فراتر از مریخی و ونوسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.