معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر: 13 کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر: 13 کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند
قیمت:
۹۸۰۰ 4900 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر: 13 کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر: 13 کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر: 13 کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند

کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر: 13 کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند (میکروکتاب)، نوشته امی مورین، به شما می‌گوید که چطور می‌توانید احساسات، تفکرات و کارهایتان را کنترل کنید و نیروی ذهنی خود را ارتقا دهید.

میکروکتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر (13Things Mentally Strong People Don't Do)، با ارائه راهکارهایی کارآمد و نمونه‌هایی مفید و الهام‌بخش به شما کمک می‌کند تا بر استرس‌های درونی غلبه کنید و زندگی بهتری را برای خود بسازید.

به عنوان مثال فکر کنید امروز در باشگاه، تمرینات قدرتی انجام داده‌اید و در حال برگشتن به سمت خانه هستید و با خودتان می‌گویید امروز تمرین‌های سنگینی کار کرده‌ام، پس می‌توانم به خودم یک هدیه بدهم، در راه بازگشت، مقابل یک دونات‌فروشی می‌ایستید. پیش از اینکه هشیار شوید می‌بینید که چند عددی دونات خوشمزه خورده‌اید.

با خود می‌گویید که این اتفاق ضرر زیادی به شما نمی‌رساند و اغلب انسان‌ها نیز اینگونه فکر می‌کنند و چنین رفتاری از خود نشان می‌دهند: دشوار کار می‌کنند تا به دگرگونی بزرگ و پایداری در زندگی‌شان برسند ولی با انجام رفتارهای بدی که به چشم‌شان نمی‌آید یا به آن‌ها اعتنایی نمی‌کنند، کوشش‌هایشان را از بین می‌برند.

امی مورین را بیشتر بشناسیم؟

امی مورین (Amy Morin)، روان‌درمانگر و مددکار اجتماعی بالینی است که در کشور بریتانیا چشم به جهان گشود. وی در مجله فوربز به صورت هفتگی مطالبی در زمینه‌ی کسب و کار و روانشناسی می‌نوشت. مورین بعد از نگارش اولین کتاب خود شروع به اجرای سمینارهای بسیاری برای معرفی لیست 13 تایی خود نمود تا به همه‌ی مردم بگوید که برای کسب مجدد قدرت، باید تغییر کرد، با ترس‌ها روبه‌رو شد و موفقیت را به مغز آموخت.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

جملات برگزیده میکروکتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر:

- اگر در زندگی خود ریسک نکنید هرگز پیشرفت نمی‌کنید.
- به موانع ذهنی غلبه کنید و زندگی رویایی خود را تبدیل به واقعیت کنید.
- آدم‌هایی که از نظر ذهنی قوی هستند از ریسک‌های حساب‌شده نمی‌ترسند.
- کنار آمدن با گذشته شما را قوی‌تر می‌کند؛ برای این کار باید قدم‌هایی واقعی بردارید.
- آدم‌های قوی به جای اینکه در ذهن‌شان به حال خود تاسف بخورند، شکرگزاری می‌کنند.
- افرادی که ذهن‌های قوی دارند به راحتی تسلیم نمی‌شوند. آن‌ها در موقعیت شکست، خودشان را دلداری می‌دهند.
- آدم‌هایی که ذهن‌های قوی دارند به موفقیت دیگران حسادت نمی‌کنند. آن‌ها راهی پیدا می‌کنند تا با افراد موفق همکاری کنند.
- آدم‌هایی که ذهن‌های قوی دارند از تنها بودن لذت می‌برند؛ آن‌ها با استفاده از مدیتیشن انعطاف‌پذیری خود را افزایش می‌دهند.
- آدم‌هایی که ذهن‌های قوی دارند می‌دانند که رسیدن به پیروزی نیازمند صرف زمان است و پیشرفت همیشه بلافاصله ظاهر نمی‌شود.

در بخشی از میکروکتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر می‌شنویم:

بسیاری از افراد احساس می‌کنند که در گذشته و میراث پدرها، مادرها و خانواده‌هایشان گیر افتاده‌اند. علی‌رغم وجود گره‌هایی در گذشته می‌توان راه‌هایی سازنده پیدا کرد و در زندگی رو به جلو حرکت کرد. ویونا وارد، فعال و مددکار اجتماعی، در روستای کوچکی در ورمونت به دنیا آمد. پدرش به او آزار جسمی و جنسی می‌رساند. ویونا در مورد سوء استفاده جنسی پدرش به کسی حرفی نمی‌زد. او سخت تلاش می‌کرد تا هر چه زودتر مدرسه را تمام کند و از آن شهر فرار کند.

در 17 سالگی ازدواج کرد. او و همسرش راننده کامیون شدند. او تمام توانش را به کار می‌برد تا خودش را آزاد کند اما سایر اعضاء خانواده‌اش در همان زندگی فلاکت‌بار دست و پا می‌زدند. برای مثال ویونا فهمید که یکی از برادرهایش به فرزندان خودش تجاوز می‌کند. او فهمید که این وسط یک چیز باید تغییر کند. به دانشگاهی در ورمونت رفت. از هر ثانیه آزادش برای مطالعه استفاده می‌کرد. بعد از سخت‌کوشی فراوان توانست در رشته حقوق مدرک بگیرد. با دریافت حمایت‌های مالی یک موسسه سرویس اجتماعی دایر کرد. این سرویس مخصوص خانواده‌هایی بود که در آن منطقه با مشکلات ناشی از تجاوز خانگی دست و پنجه نرم می‌کردند.

اقدامات ویونا اهمیت ذهنیت و مهندسی ذهنی افرادی را نشان می‌دهد که از ذهن‌های قوی برخوردار هستند. کنار آمدن با گذشته به این معنا نیست که طوری رفتار کنیم که انگار چیزی اتفاق نیفتاده است. شما باید گذشته را بپذیرید و آن را ببخشید تا بتوانید زمان حال را بر پایه آن بسازید. در مثال ویونا می‌بینیم که او از گذشته‌اش فرار نکرد یا آن را از حافظه‌اش پاک نکرد. در عوض، از تجربیاتش استفاده کرد و بر مبنای تجربیات گذشته خود دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کرد.

کنار آمدن با گذشته کار سختی است. بخشیدن گذشته به این معنا نیست که بلافاصله جهشی در زندگی رخ می‌دهد. برای موفق شدن باید با قدم‌های واقعی شروع کنید. اول از همه باید به خودتان اجازه دهید فارغ از آنچه در گذشته‌تان رخ داده، از زندگی لذت ببرید. باید به نگرش‌ها و باورهایی آگاه باشید که مانع از تجربه تغییر می‌شوند. مثلا شاید آخرین تجربه عاطفی‌تان به شما آسیب رسانده باشد. حالا شما به این آگاهی رسیده‌اید که از دیدار با افراد جدید دوری می‌کنید. فکر کنید چطور می‌توانید این نگرشتان را تغییر دهید. شکست عاطفی شما در گذشته دلیل موجهی برای آن نیست که عشق واقعی را جستجو نکنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
2 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
فصل اول
12 دقیقه
فصل دوم
12 دقیقه
فصل سوم
22 دقیقه
فصل چهارم
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر: 13 کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۹۸۰۰ 4900 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر: 13 کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند

فرزاد فدایی
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
واقعا از این کتاب لذت بردم..... تشکر میکنم از تیمتون که برای رشد و توسعه فردی وقت میزارن..... از شما خواهش دارم کتاب‌های در مورد خود سازی و رشد فردی به من معرفی بشه.... و اگر گروهی هم هست که بشه عضو شد بهم اطلاع بدین.... من نتایج حیرت انگیزی گرفتم و خیلی سرو سامان دادم به زندگیم هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ روحی..... یاد گرفتم لحظه حال بهترین موقع است برای یادگیری.... از شما بسیار سپاس گذارم
محمدرضا کردباقری
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
خودتون رو دست کم نگیرید، شکست رو پایان کار ندونید، همه دوست دارن دورشون شلوغ باشه تا به کم کاری‌ها و ضعف‌های خودشون فکر نکنن اما از تنهایی هم لذت ببرید چون وقتی که باهاش مواجه بشید و بتونید باهاش مدارا کنید. ان وقت خیلی لذت بخش میشه
میلاد زیاری
۱۴۰۰/۱/۱۱
به نظر من این‌کتاب بهت یادآوری میکنه که تو یه سلاح قوی به نام ذهن داری که اگر بدونی چه قدرت شگفت انگیزی داره میتونی به هر چیزی که میخوای برسی
یه سلاح که هم میتونه برات خطرناک باشه هم فوق العاده کاربردی که اسمش ذهنه
Vahideh null
۱۳۹۸/۱۲/۹
تصورم از این اسم کتاب بیشتر از محتویات درون کتاب بود ولی در کل مختصر ومفید کتاب خوبی بود جهت مرور چیزهایی که از قبل می‌دانستم ولی نیاز به یاد آوری شون داشتم
عباس هادیان
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
خوب بود خدا خیرتون بده فقط کتابهای صوتی خودتون رو افزایش بدید. چون یکسریا‌ها شاید راننده باشن و با کتابهای صوتی شما تو امور زندگی موفق باشند
Maryam Msh
۱۳۹۸/۱۰/۸
از کتابراه ممنونم که خلاصه این کتاب رو هم قرار دادن
من خود کتاب رو خوندم و این کتاب ب درد دوستانی ک وقت کمتری دارن میخوره و امیدوارم استفاده کنن
پریسا کاظمی
۱۴۰۱/۹/۱۷
این مدل کتابها خوبن واسه ایجاد انگیزه و اینکه محرک برای ادامه راه برای رسیدن به اهداف، کتاب خوبی بود
ناهید محمدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
ممنون از گوینده و تهیه کنندگان کتاب. مفید و مختصر بود و دلنشین. حتی همین قسمتای کوجیک هم میتونه یه تکونی ب نگرش افراد بده
مرتضی وفایی پور
۱۳۹۹/۲/۱۷
بسیار عالی.. باید این میکرو کتاب رو چندین بار گوش کرد و اونو در جهت بهتر شدن خودتون استفاده کنید...
احمدی من
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
صدای فوق العاده و متن کامل برای اونایی که دنبال پیشرفت توی روابطشون با خودشون و دیگران میگردن
سجاد وظیفه دوست
۱۴۰۲/۸/۲۵
کتابی مفید برا کنترل احساسات افکار و اعمال خودت
این کتاب کمک میکنه نیروی ذهنی بیشتری بدست بیاری
Mohsen RZ
۱۴۰۰/۴/۱۳
راهکارایی خیلی ساده و تاثیرگذار برای کسایی که شروع به بهبود فردی و عملکردی خودشون کردن
توصیه میشه
Beh Beh
۱۳۹۹/۸/۲
با توجه به چیزی که روی جلد نوشته ادم فکر مبکنه چه کتاب شاخیه
ستاره فرجاد
۱۳۹۹/۷/۲
به نظر کتاب خوبی میاد. بعد از اینکه گوش کردم نظر قطعی رو میدم
Abbas Hashemi
۱۳۹۹/۲/۶
عالی و مفید و بسیار آموزنده
گوینده ش هم عالی و جذاب
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر: 13 کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قدرت را دوباره پس بگیر: 13 کاری که افراد قوی ذهن انجام نمی‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.