معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان

رابرت گرین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان (میکروکتاب)، انگیزه‌های آگاهانه و ناخودآگاه انسان را بررسی می‌کند و با تاکتیک‌هایی خاص به شما نشان می‌دهد که چگونه جنبه‌های مثبت و منفی شخصیت‌تان را بشناسید و در مسیر خودسازی قدم بردارید.

درباره میکروکتاب صوتی قوانین طبیعت انسان:

رابرت گرین در ششمین اثر خود که در سال 2018 منتشر شد، سراغ انگیزه‌های آشکار و پنهان انسان‌ها رفته و موضوعاتی را نشان‌تان می‌دهد که به قدرت و تسلط هر چه بیشتر شما منجر می‌شود. در هر بخش از میکروکتاب صوتی قوانین طبیعت انسان (The Laws of Human Nature) داستان‌هایی از شخصیت‌های معروف و وقایع بزرگ تاریخی شرح داده شده که به شما کمک می‌کند با مفهوم انسان و ذات او بهتر و عمیق‌تر آشنا شوید. برای مثال نویسنده روایت‌هایی از ملکه الیزابت اول، مارتین لوتر، ناپلئون و پریکلس و ... را برای شما آورده و شخصیت‌شان را به خوبی می‌شکافد.

این میکروکتاب صوتی به یک ارزیابی بی‌رحمانه و صریح از گونه‌های انسانی می‌پردازد و به روشنی بیان می‌کند که شما چه کسی هستید تا با استفاده از رفتارهای آگاهانه زندگی بهتری برای خود بسازید. در هر شرایطی که هستید، این کتاب را بشنوید و به شناخت عمیق‌تری از خود و اطرافیانتان برسید. چون همه آدم‌ها حیواناتی اجتماعی هستند که زندگی‌شان در روابط با مردم گره خورده و دانستن اینکه چرا افراد بعضی از کارها را انجام می‌دهد، می‌تواند ابزاری قوی در دستان شما باشد.

کتاب قوانین طبیعت انسان همچنین با ارائه ایده‌ها و راه‌حل‌هایی کاربردی به شما یاد می‌دهد چگونه با خود و دیگران رفتار کنید. هر فصل با یک بخش به اتمام می‌رسد که توضیح می‌دهد چطور این نیروهای اساسی انسانی را به پدیده‌ای مثبت‌تر و کارآمدتر تبدیل کنید، به‌ صورتی‌ که دیگر تسلیم ذات انفعالی انسان نباشید و آن را به شکلی مناسب و مثبت تغییر دهید.

بیرون کشیدن این خود والاتر و ایده‌آل خواسته‌ی حقیقی همه‌ی انسان‌های جهان است؛ زیرا رشد این بخش از وجود به انسان احساس کامروایی مطلق می‌دهد. رابرت گرین در این کتاب به شما کمک می‌کند تا با آگاه شدن از عناصر مثبت و فعال بالقوه‌ی خود به این دستاورد بزرگ برسید.

اگر در جستجوی راهنمایی برای پیدا کردن نیروهای اساسی درونی خود هستید و قصد دارید از ذات انسانی خود آگاهی داشته باشید و علت رفتارهای عجیب، معمولی یا مخرب خود را بفهمید، این میکروکتاب برای شما مناسب است.

رابرت گرین را بیشتر بشناسیم:

یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز رابرت گرین (Robert Greene) است. او تاکنون کتاب‌های «48 قانون قدرت، هنر اغواگری، 33 استراتژی جنگ و پنجاهمین قانون» را نوشته و هرکدام فروش قابل توجهی را نیز کسب کرده‌اند.

او در دنیای تجارت نیز طرفداران زیادی دارد و همواره از گرین به عنوان نویسنده‌ای یاد می‌شود که طیف مخاطبان و هوادارنش گسترده و متنوع است.

رابرت گرین از پدر و مادری یهودی در لس آنجلس به دنیا آمد و در دانشگاه کالیفرنیا به تحصیل رشته مطالعات آثار کلاسیک مشغول شد. خود او می‌گوید که پیش از مشهور شدن، حدود 80 شغل مختلف را امتحان کرده است. از کارگر ساختمانی و مترجم گرفته تا ویراستار مجله و نویسنده فیلم‌های هالیوودی.

همچنین کارهای رابرت گرین در رسانه‌های مطرحی چون نیویورک تایمز، USA Today ،CNN، نیویورکر، نیوزویک، لس آنجلس تایمز، فوربس، هافینگتون پست، هفته تجارت و... دیده شده است.

نکوداشت‌های میکروکتاب صوتی قوانین طبیعت انسان:

- درخشان! (گاردین)

-متقاعد کننده! (مجله Forbes)

- وارث شاهزاده ماکیاولی! هر کسی روح لطیف و اخلاقی داشته باشد، این کتاب را به نوعی ترسناک می‌داند. (Publishers Weekly)

- ایده‌های جذابی در این کتاب وجود دارد و همه ما می‌توانیم از بینش گرین استفاده کنیم. این کتاب اثری امیدوار کننده است که از آزادی و خلاقیت حمایت می‌کند. (مجله Quartz)

- درس‌های این کتاب تاثیرات عمیقی دارند. برای مثال فصلی در کتاب در مورد زبان بدن وجود دارد که بسیار مفصل و خوب نوشته شده است و همچنین هر بخش به یک شخصیت تاریخی می‌پردازد. (مجله Inc)

- تخصص رابرت گرین تجزیه و تحلیل زندگی و فلسفه شخصیت‌های تاریخی مانند سون تزو و ناپلئون است. او جهان‌بینی خاصی دارد که همه را شیفته خود کرده است از مدیران شرکت‌ها تا فروشندگان مواد مخدر! (New York magazine)

میکروکتاب صوتی قوانین طبیعت انسان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید به خودشناسی برسید و نیاز دارید که به طور دقیق شخصیت خودتان و دیگر انسان‌ها به خوبی شرح داده شود، این کتاب برای شما مناسب است.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب صوتی قوانین طبیعت انسان می‌شنویم:

زندگی یک جریان خشن است و مردم هم رقابتی هستند. از این رو ما باید به طور دائم به دنبال منافع خودمان باشیم و برای استقلال تلاش کنیم. دوست داریم رئیس خودمان باشیم و برای خواسته‌های خودمان تلاش کنیم. از این رو وقتی کسی ما را تحت فشار قرار بدهد و نظر ما را درباره راهی که می‌خواهیم، تغییر بدهد، در مقابلش جبهه می‌گیریم و نمی‌گذاریم که در کارمان دخالت کند.

به همین خاطر اگر می‌خواهید حالت تدافعی را در کسی از بین ببرید، باید طوری رفتار کنید که انگار خودش می‌خواهد مسیرش را تغییر بدهد. نباید هیچ وقت به دیگران حمله کنید و آن‌ها را به خاطر عقاید و اهدافی که دارند، زیر سوال ببرید. این کار باعث می‌شود که حالت تدافعی آن‌ها بیشتر شود. باید یاد بگیرید که ذات لجباز و سرکش خودتان را رام کنید تا بتوانید قدرت‌های خلاقانه خودتان را رشد دهید و به دیگران نشان بدهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
6 دقیقه
مقدمه
39 دقیقه
فصل اول: بر خودِ هیچانی پیروز شوید
27 دقیقه
فصل دوم: قدرت شخصیت انسان‌ها را تعیین کنید
26 دقیقه
فصل سوم: باورهایی که دیگران نسبت به خودشان دارند را تایید کنید تا مقاومت‌شان کاهش یابد
24 دقیقه
فصل چهارم: مواظب خود شکننده باشید
20 دقیقه
فصل پنجم: با هدف جلو بروید
17 دقیقه
فصل ششم: پشت چهره دوستانه، دشمنی‌ها را ببینید
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان

هانبه موسوی
۱۴۰۱/۵/۱۵
با سلام
با نظرات دیگران این کتاب رو خرید کردم، یه جوری راه حل و استراژدی میگه که انگار جنگ زمان قرون وسطی هست و قراره زره بپوشیم بریم جنگ. واینکه واقعا باید با همه قطع رابطه کنیم
برای من که کلی کتاب روانشناسی و خود شناسی مثل محدودیت صفر و کناب‌های استر هیکس خوندم، این کتاب فلفل زیادی تو آش بود!
من خوشم نیومد
پری شیرازی
۱۴۰۱/۳/۴
کتاب فوق العاده‌ای است به تمام افرادی که مدیر میانی و مدیر کلان هستند پیشنهاد می‌دهم این کتاب را مطالعه کنند به علت اینکه با فکوس بر روی خصوصیات انسانی راهکارهای کاربردی را ارائه نموده است
مرجان کشاورز
۱۴۰۱/۵/۵
اون چیزی که در نظرم بود شاید نزدیک به مابقی کتاب‌های رابرت گرین بود، اصل کتاب رو ندیدم اما شاید به دلیل ترجمش مطالب بدون انسجام و مثال‌های جسته گریخته داره.
روح اله خادمی
۱۴۰۱/۷/۱۸
نمی دونم درست خلاصه نشده بود یا کتاب اصلی هم همینطوره. خیلی پراکنده و نامفهوم بود. لطفا یا کتاب را خلاصه نکنید یا درست خلاصه بفرمایید‌ باتشکر
ارکیا اهنی
۱۴۰۱/۳/۲۳
بسیار کتاب خوبیه چون اولا میکرو کتاب هست که چکیده کتاب اصلیه و هم بدون اتلاف وقت اطلاعات رو دریافت میکنید. دونستن این مطالب برای همه ما لازمه.
سیاوش سعادت
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
خوبه راوی هم خوبه متشکرم. لطفا کتاب کاملشو بگذارید. با چند راوی مثلا آقای احمد گنجی آقای آرمان سلطان زاده. با تشکر از کتابراه
panda Poobon
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
در مقایسه با کتاب‌های دیگه رابرت گرین انتظارم بیشتر از این ها بود ولی در کل بد نبود از خوندنش پشیمون نیستم
Mostafa Mohammad Rezaee
۱۳۹۹/۱۰/۶
بسیار عالی. به دوستانم هم معرفی کردم. منتظر نسخه‌ی کامل صوتی هم هستم.
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۱۱/۴
این کتاب جزو موضوع مورد علاقه منه، امیدوارم برای شما هم همینطور باشه.
M
۱۴۰۲/۵/۲۷
خیلی مطالب مفیدی داره واسه شناخت روان انسان، حتما بخونید این کتاب رو
saeid bahrami
۱۴۰۱/۱/۶
فصل پنجم و ششم عالی بود. جوری که نیاز به یادداشت برداری داشت
پریسا کاظمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
کتاب خیلی آموزنده خوبی بود و صدای گوینده عالی
Rasol Mohammadian
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
تمامی کتاب‌های رابرت گرین فوق العاده هست
حمید هادی
۱۳۹۹/۱۰/۵
با تشکر اگر کتاب کامل رو بگذارید بهتر است
شیلان عزیزی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
کتاب مفیدی هست‌توصیه میکنم‌گوش بدید
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قوانین طبیعت انسان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.