معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن (میکروکتاب) نوشته استیو هاروی که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز محسوب می‌شود، در زمره‌ی مشهورترین کتاب‌های روانشناسی دنیا نیز قرار دارد و تا به امروز به زنان بسیاری کمک کرده است تا مشکلات روابط خود را رفع نمایند.

درباره‌ی میکروکتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن:

در جهان کنونی هیچ چیزی قابل قیاس با عشق حقیقی یک زن نیست. مهربانی، دوستی، دلسوزی، صبوری و... فقط تعداد محدودی از ویژگی‌های آشکار زنانی است که می‌خواهند رابطه‌شان را آغاز کنند و آن را با عشق و علاقه حفظ نمایند. اما گاهی اوقات زنان دلیل برخی از رفتارهای مردان را نمی‌توانند درک کنند و این رفتارها را نوعی بی‌احترامی از سمت مردان به حساب می‌آورند.

استیو هاروی (Steve Harvey) در میکروکتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن (Act like a lady, think like a man)، با روایتی تاثیرگذار و خنده‌دار، تجارب و حقایق فردی خود را به زنان ارائه می‌کند و به آن‌ها می‌گوید که مردان هنگام رابطه، صمیمیت و عشق چگونه می‌اندیشند. او در این کتاب صوتی به کسانی که در آستانه‌ی ورود به یک رابطه‌ی تازه با شوهر خود هستند یا رابطه‌ای را از پیش آغاز نموده‌اند و می‌خواهند آن‌ را ارتقا دهند، کمک شایانی می‌کند.

استیو هاروی با گردآوری موضوعات جامع و کاربردی به زنان سراسر جهان کمک می‌کند تا به شناخت بهتر و بیشتری درباره‌ی مردان برسند و اجازه ندهند تا دشواری‌ها و مشکلات از جهت فکری و جسمی آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار دهد. شما‌ با استفاده از اصول و تیپ‌های مختلف رفتاری که این کتاب در اختیار شما می‌گذارد و در بیشتر مردان نیز مشترک است، می‌توانید مردان را به خوبی بشناسید و بدانید چه عکس‌العملی از خود در برابرشان نشان دهید.

علاوه بر این شیوه‌های کاربردی، این کتاب صوتی به زنان یاد می‌دهد که چگونه کنترل زندگی خود را در دست داشته باشند و پایه‌های روابط خود را محکم‌تر نمایند.

میکروکتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی به تمام زنانی که قصد دارند زندگی خود را دگرگون کنند و در عین حال وارد راه تازه‌ای از زندگی خود شوند، پیشنهاد می‌شود.

استیو هاروی را بیشتر بشناسیم:

استیو هاروی مجری و کمدینی مشهور و محبوب است که در سال 1957 به دنیا آمد. او نویسنده، هنرپیشه و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی است. هاروی 20 سال است که برای خنداندن مردم می‌کوشد و به عنوان کمدین در برنامه‌های مختلفی فعالیت کرده است.

وی در زندگی‌اش فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و سال‌ها در زمینه‌ی فروشندگی بیمه فعالیت کرده تا اینکه سرانجام یک روز در یک نمایش کمدی شرکت می‌کند، دیده می‌شود و درآمد خوبی هم از آن نمایش کسب می‌کند.

این درآمد بالا به او انگیزه می‌دهد تا این کار را ادامه دهد، با وجود اینکه خانواده‌اش مخالف این موضوع بودند و او را از خانه بیرون انداختند، استیو از هدفش دست برنداشت. او مدت بسیاری در فقر و سختی زندگی خود را سپری کرد اما در نهایت روزی به یکی از ستارگان طنز در جهان تبدیل شد. استیو از سال 2007 تا 2014 نامزد جوایز گوناگون بین‌المللی مانند امی اوارد شده است.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن می‌شنویم:

برخی از زنانی که فرزند دارند و شوهرشان را از دست داده‌اند یا جدا شده‌اند، وقتی با مرد جدیدی آشنا می‌شوند در همان ابتدا نمی‌گویند که فرزند دارند. وقتی از مرد و عشقش اطمینان پیدا کردند، می‌خواهند این موضوع را با او در میان بگذارند.

اگر اینکار را انجام می‌دهید لطفا متوقف شوید. یک مرد باید از همه جزئیات زندگی شما آگاه باشد، چون می‌خواهد بداند که باید بابت چه چیزهایی چه مسئولیت‌هایی را برعهده بگیرد. مرد می‌خواهد همه چیز را ارزیابی کند، اینکه آیا می‌تواند با فرزندان شما کنار بیاید؟ آیا می‌تواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند یا می‌تواند آن‌ها را برای همیشه دوست داشته باشد؟

از طرف دیگر، اگر در معرفی کردن بچه‌ها به مرد تعلل کنید، مرد فکر می‌کند که حتما بچه‌ها مشکلی دارند که نمی‌خواستید او چیزی بفهمد. به همین دلیل هر چه سریع‌تر کار معرفی را شروع کنید. شرایطی فراهم کنید که مرد با بچه‌ها باشد. مثلا در جشن مدرسه او را دعوت کنید تا کنار فرزندانتان بنشیند، آن‌ها را به پارک ببرد و بازی کند تا احساساتش نسبت به بچه‌ها شکل بگیرد. اجازه دهید که جزئیات رابطه شما به عنوان یک مادر با فرزندتان را ببیند. مثلا متوجه شود که شما موهای آن‌ها را شانه می‌کنید، در آغوش‌شان می‌گیرید، غذا می‌دهید و توجه ویژه‌‌ای به آن‌ها دارید. آن وقت می‌فهمد که مادر فداکاری هستید و می‌توانید یک همسر خوب هم باشید.

این معرفی باید دو طرفه باشد. هم شما خود را به عنوان یک مادر موفق و دلسوز معرفی کنید و هم اجازه دهید مرد با رفتارهایش خود را به فرزندانتان معرفی کند. اگر احساس کردید که در مدت 90 روز نتوانست با آن‌ها رابطه برقرار کند، بازی کند یا حمایت کند، بدانید که همسر خوبی نخواهد بود و برای اینکه مسئولیت بچه‌ها را نپذیرد در حال طفره رفتن است.
ممکن است که بچه‌ها به خصوص آن‌هایی که در سن بلوغ هستند، نسبت به حضور یک مرد جدید واکنش‌های تندی را نشان دهند. به همین دلیل اگر مردی واقعا شما را دوست داشته باشد، صبوری می‌کند تا از طرف فرزندان شما مورد تایید قرار بگیرد.

اگر دیدید با اولین برخورد تند از طرف فرزندانتان، ترسید و نتوانست آن را هضم کند یا عصبانی شد، بدانید که مرد مناسبی برای شما و پدر دلسوزی برای فرزندانتان نخواهد بود. می‌فهمید پدر خوبی خواهد شد اگر...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
میکروکتاب چیست
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
2 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول: نظام ذهنی یک مرد
15 دقیقه
فصل دوم: چرا مردان این کار را می‌کنند؟ آن‌ها چه کار می‌کنند؟
26 دقیقه
فصل سوم: کتاب تمرین
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۵/۲۸
🍁 یه چیز خیلی جالبی که توی کتاب وجود داشت این بود که کاملا درون‌مایه‌ی طنزش به خاطر برنامه‌های کمدی که استیو میساخت کاملا توش مشهوده! یه ضرب المثل انگلیسی میگه؛ زن شاد، زندگی‌شاد! ولی به نظر من برعکسه. مرد توی خونه هسته اصلی هستش، و‌ زن هم برای ابراز عشق یه مرد آروم و بی دغدغه میخواد!
اگر دوستان
تمایل داشتن، پیشنهاد میکنم کتاب “هنرعشق ورزی” رو‌ هم از اریک فروم بخونن که درهمین راستاست! برای جمع بندی، چیزایی که من از این کتاب یاد گرفتم؛
1. سه چیز هست که دی ان‌ای مردان رو تشکیل میده و براشون خیلی مهمه؛ کی هستن، چی کار میکنن، و چقد درآمد دارن! اونها مردونگی کردن رو دوست دارن و باهاش خودشونو اثبات میکنن. اینها به مردها کمک میکنه که خوب فکر کنن و به رویاهاشون برسن.
2. سه اصل مورد نیاز آقایان؛ حمایت، وفاداری، و رابطه‌ی جنسی هست.
3. یه جمله‌ی قشنگ؛ وقتی مرد خونه رو ‌ترک‌ میکنه، به جنگ دنیا میره…
درکل کتاب بسیار زیبایی بود. البته که به یک بار خوندنش می‌ارزه. و به نظر من هم دید مردها رو نسبت به زن‌ها باز میکنه، و هم باعث میشه ما زن‌ها رفتار مردها رو بتونیم توجیه کنیم. اون موقع ست که هر دو‌طرف می‌تونن به سهم خودشون همو درک کنن … مرسی دوست عزیزم کتابراه…☘️
فتحی
۱۴۰۱/۸/۷
هر فرد، بهتر از هرکسی میدونه ک رابطه‌ش در چه وضعیتی قرار داره و انجام دادن یا گوش دادن ب کدام یکی از مطالب این کتاب میتونه ب نفع یا ضررش باشه، مثل خیلی از کتاب‌های دیگه در بعضی از مطالب، اگر شناخت درستی از فرد مقابلمون نداشته باشیم، میتونه منجر به سوتفاهم و بهم خوردن خیلی از مسائل بشه ولی در کل نکته‌های مفید زیادی داشت
علیرضا خوشیاری
۱۴۰۰/۱/۱۶
مطالب صد در صد اشتباه هست
من کتاب زیاد خواندم و هر کتابی ارزش یک بار خواندن و داره به غیر از این کتاب که خواندنش فقط و فقط شما رو منحرف میکنه و باعث اختلافات بیشتر میشه.
کتاب مردان مریخی زنان ونوسی مطالبش خیلی خیلی مفید هست و اگر بیشتر میخواین از همون نویسنده آثار دیگشو بخوانین
این کتاب و نخوانین
مرجان کشاورز
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
اصلا با این حرف مخالفم، چرا همه وظایف بر عهده زنه حتی فکر کردن به یک رابطه و حفظ یک رابطه به قیمت فکر کردن به جای دو نفر، هم خودت هم مرد مقابلت؟! ما به سختی در افکار خودمون غوطه ور هستیم تازه به جای مرد مقابلمون هم فکر کنیم؟! شاید یه زن دیگه بتونه این کار رو انجام بده اما من واقعا نمیتونم.
پردیس مرادی
۱۳۹۹/۶/۲۳
این کتاب میتونه اون بعد از رابطه عاشقانه و زندگی مشترک رو که ما خانم‌ها نمیتونیم ببینیم (و البته جایی برای سرزنش نیست) رو بهمون نشون بده. تفاهم توی رابطه بدست نمیاد مگه با درک متقابل تفاوت ها. این کتاب تفاوت‌های فکری و رفتاری زن و مرد رو خیلی ساده، روان و قابل لمس بهمون نشون میده.
null null
۱۳۹۹/۶/۷
کتاب خوبیه. 👌👌👌👌
هر زنی باید بخونه این کتابو
مخصوصا خانم‌هایی که قصد ازدواج دارن
ولی یه سوال برام پیش اومد از اسم کتاب. مثل مرد‌ها فکر کنش رو تو کتاب متوجه شدم ولی مثل یک زن رفتار کن هیچ ربطی به مطالب داخل کتاب نداشت.
در کل عالی بود.
راوی هم صدای خوبی داشتن
Mary Shah
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
شما در روابط خود با مردان با مسائلی مواجه می‌شوید که انتظار آن را ندارید؛ یکی از بدترین چیزهایی که ممکن است اتفاق بیفتد خیانت است. با خواندن کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن، یاد می‌گیرید چطور مردان خیانت‌کار را از مردان متعهد تشخیص دهید.
علی بیگلری
۱۴۰۰/۸/۳۰
بعضی ارزشهای اخلاقی برای آقای استیو هاروی تعریف نشده مثل غیبت کردن که تو خانمها بیشتره (البته تو مردا هم تازگیا خیلی شده) پس تو این مورد نباید مثل زنها رفتار کرد ولی در کل بعضی مطالبی که تو دین خودمون توصیه شده رو ایشونم میگه، در واقع یه سری از حرفای روحانیان خودمون رو میزنه
مریم محمدی
۱۳۹۹/۸/۱۶
سلام این کتابها درسته خیلی خوب هستن اما متاسفانه بومی سازی نشدن و خیلی از رفتارها که تو این کتابها میاد مختص مرد اروپایی و امریکاییه نه یه مرد ایرانی. کتابهایی برا ایرانی جماعت خوبه که بر اساس رفتار ایرانیها نوشته شده باشه.
محبوبه کریمی
۱۴۰۲/۱۱/۶
با سلام و احترام یک کتاب فوق العاده که همه خانم‌ها باید بخونند،
به شخصه حتما بازم این کتاب رو گوش میدم چون نکات بسیار عالی و مفیدی داشت. از گوینده نیز تشکر میکنم صدای بسیار رسا و فوق العاده‌ای بود. موفق باشید
سمیه سلیمان زاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
من این کتاب رو گوش دادم و نکات اون رو یادداشت کردم این خیلی خوبه که وقتی وارد رابطه‌ای میشیم نسبت به طرف مقابلمون آگاهی داشته باشیم و این میسر نیست مگر با آموزش دیدن و کتاب خواندن و کتاب صوتی گوش دادن
پریسا کاظمی
۱۴۰۱/۱۱/۱
کتاب خیلی قشنگ و جذاب هست به خانم‌های مجرد پیشنهاد میکنم بشنون که وقتشون رو با گذروندن با مردهای صیاد نگذرونن، بفهمن یه مرد هدفشون چیه از ارتباط با اونها و زود تکلیف خودشون رو مشخص کنن
صدای گوینده هم مثل همیشه میگم عالی
سمانه آذرگر
۱۳۹۹/۹/۳
عالیه واقعا
منظور از فکر کردن مثل مرد و رفتار کردن مثل زن اینه که از دید آقایون مسائل رو ببینیم اما به روش زنانه خودمون عمل کنیم و از این دیدگاه برای پیشرفت رابطه استفاده کنیم
هلیا ایلخانی
۱۴۰۱/۸/۱۹
این کتاب دیدگاه جالب و جدیدی از مردان به من داد
بعضی از نکاتش هم همه میدانیم اما وقتی از زبون استیو هاروی و با این قلم جالب میخوانیم تازه باور میکنیم
No Name
۱۴۰۱/۴/۹
محشره عاااالی هرچی از این کتاب بگم کم گفتم واقعا خوندنش باعث میشه کلی رفتارا رو درست متوجه بشیم چندین بار این کتاب رو خوندم انقد ک خوندنش حس خوبی به آدم میده
مشاهده همه نظرات 89

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.