معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی: رادیو کابوس - اپیزود سوم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی: رادیو کابوس - اپیزود سوم
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی: رادیو کابوس - اپیزود سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی: رادیو کابوس - اپیزود سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی: رادیو کابوس - اپیزود سوم

کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی: رادیو کابوس - اپیزود سوم نوشته‌ی حسین مسعودی آشتیانی و فیروزه لطفی، داستان زنی باردار به اسم «جکی» را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرد با پسر دوساله‌اش به خانه جدیدی اسباب‌کشی کند. اما او نمی‌داند چه کسی در آن خانه انتظار او را می‌کشد. این داستان سومین اثر از مجموعه رادیو کابوس است.

درباره کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی:

ژانر وحشت و حوادث ترسناکی که برای شخصیت‌های داستان اتفاق می‌افتد، یکی از محبوب‌ترین ژانرها در دنیای ادبیات و سینما است. این داستان‌ها در بعضی از مواقع از تخیلات سازنده سرچشمه گرفته‌اند و گاهی اوقات نیز براساس مشاهدات افراد یا تجربه‌های ماورایی آن‌ها ساخته و پرداخته می‌شوند. این ژانر در ادبیات با عنوان‌های «ادبیات وحشت» یا «داستان ترسناک» شناخته شده و در بیشتر مواقع در مخاطب احساس ترس، انزجار و تنفر یا وحشت ایجاد می‌کند.

در آثار داستانی ژانر وحشت هم می‌توان داستان کوتاه ساخت و هم داستان بلند و رمان خلق کرد. فضای این داستان‌ها را معمولا موضوعاتی مثل شکنجه، قتل، خودکشی، ارواح، آشفتگی‌های روانی، جن، بختک، خون آشام و جادوگری تشکیل می‌دهند. همچنین معمولا شخصیت‌های این داستان‌ها توانایی‌های خارق‌العاده‌ای مثل قدرت نفوذ به ارواح و حرف زدن با اشیا یا حیوانات پیدا می‌کنند.

کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی درمورد جکی است که بعد از نقل مکان به خانه‌ای ییلاقی و دوطبقه اتفاقات عجیبی برایش می‌افتد. هدف او از زندگی در این خانه، درس خواندن برای گرفتن دیپلم و پیدا کردن شغلی مناسب است تا بتواند مخارج بچه‌ها را تامین کند. همه چیز خوب و عالی پیش می‌رود تا اینکه صداهای عجیبی از طبقه بالا توجه او را به خود جلب می‌کند...

معرفی مجموعه رادیو کابوس:

هر اپیزود از مجموعه‌ی رادیو کابوس، شامل داستانی واقعی، مهیج و دلهره‌آور است که بی‌تردید تا مدت‌ها در ذهن مخاطبین خود باقی خواهد ماند؛ این شما و این تجربه‌ای وهمناک! گوش سپردن به اپیزودهای رادیو کابوس به دلیل برخورداری از محتوای ترسناک و هیجان‌انگیز، برای بیماران قلبی، افراد برخوردار از روحیه‌ی حساس و کودکان زیر پانزده سال مناسب نیست.

شنیدن کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به ژانر وحشت و داستان‌های ترسناک و رازآلود علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی می‌شنویم:

به علت مشغله‌ی زیاد جکی پرستاری برای پسرش میگیره. تینا دختری شونزده ساله و محلیه که با شوق زیادی این کارو قبول میکنه. تینا تعریف میکنه: «یه شب جکی خونه نبود. جلوی تلویزیون نشسته بودم. جیمی هم تو اتاقش خواب بود. برای چک کردنش به اتاق رفتم. در خود به خود برام باز شد. تعجب کردم ولی بیخیال ماجرا شدم. درو بستم. جیمی تو آرامش کامل خوابیده بود. نشستم کنارش. از پشت سر صدای باز شدن درو شنیدم. انگار کسی درو باز کرده بود تا هرچه سریع‌تر از اتاق برم بیرون. خیلی ترسیدم. کل شب رو خوابم نبرد...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
مردی در اتاق زیر شیروانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی: رادیو کابوس - اپیزود سوم
نویسنده،
راویفیروزه لطفی، مریم اعتضادی، ساناز ختایی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی: رادیو کابوس - اپیزود سوم

کیوان پیشکاری
۱۴۰۱/۴/۲۹
من دوست داشتم چون کلا از داستانای ترسناک لذت میبرم. ممنون از کتابراه
کتابخوان
۱۴۰۱/۴/۱۱
عالی من تمام اپیزودها رو گوش می‌کنم گوینده خیلی عالی صحبت میکنه
مونا مجتبی زاده
۱۴۰۰/۵/۱۹
افتضاح بود خیلی مسخره و غیرواقعی بود
❤M❤
۱۴۰۱/۸/۶
این قسمتش مزخرف بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی: رادیو کابوس - اپیزود سوم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مردی در اتاق زیر شیروانی: رادیو کابوس - اپیزود سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.