معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نیمه تاریک وجود

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نیمه تاریک وجود
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نیمه تاریک وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نیمه تاریک وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نیمه تاریک وجود

کتاب صوتی نیمه تاریک وجود (میکروکتاب) به قلم دبی فورد با ارائه راهکارهای موثر به شما در جهت شناخت و یافتن توانایی‌های درونی‌تان کمک می‌نماید تا به بهترین خود تبدیل شوید.

درباره‌ی میکروکتاب صوتی نیمه تاریک وجود:

میکروکتاب صوتی نیمه تاریک وجود (The Dark Side Of The Light Chasers) شما را با تمام لایه‌های مخفی درونی‌تان آشنا می‌نماید و به بهترین نسخه خودتان تبدیل می‌کند، این اثر یکی از تأثیرگذارترین آثار در زمینه‌ی خودشناسی و خودسازی است که از زمان انتشارش تا به امروز یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌ها در سرتاسر دنیا بوده و به 19 زبان جهان نیز ترجمه شده است. این کتاب صوتی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی برجسته‌‌ی جهان تدریس می‌شود و کلیه مشاوران، روانشناسان و روانکاوان مطرح نیز خواندن یا شنیدن آن را توصیه کرده‌اند.

آینده‌ای که در رویاهای خود آن را می‌پرورانید تنها زمانی به دست می‌آید که حاضر باشید دردهای گذشته خود را به یاد بیاورید و از آن‌ها عبرت بگیرید. تنها راه برخورداری از آینده‌ای خارق‌العاده فقط قبول گذشته نیست بلکه در آغوش گرفتن آن است. وقتی بیاموزید که تمام آنچه را که هستید و تمام آنچه را که تجربه و پشت سر گذاشته‌اید، هر چقدر هم که دشوار بوده در آغوش بگیرید به تکاملی می‌رسید که فکرش را هم نمی‌کردید.

این اثر درباره‌ی شناسایی توانایی‌ها و نیروهای شخصی و درونی انسان‌هاست. کلیه افراد از روبه‌رو شدن با انرژی‌ها و نیروهای منفی درونی خود واهمه دارند، غافل از اینکه آن‌ها می‌تواند افراد را به روشنایی‌های زندگی‌شان برسانند. اگر به درک تمام جنبه‌های وجودتان برسید و آن‌ها را بپذیرید، انسان‌های اطراف‌تان هم از نتیجه آن بهره‌مند خواهند شد.

دبی فورد (Debbie Ford) در این اثر به شما کمک می‌کند تا با توانایی‌های درونی خود بیشتر آشنا شوید و از این طریق خود را شکوفا کنید و حال بهتری نسبت به خود و دیگران داشته باشید. اگر گمان می‌کنید که می‌توانید از این نسخه‌ای که هستید، بهتر باشید و آینده‌ی درخشان‌تری برای خود رقم بزنید به این میکروکتاب صوتی گوش فرا دهید.

با دبی فورد بیشتر آشنا شویم:

دبی فورد مدرس، معلم، سخنران و نویسنده در سال 1955 در کالیفرنیا چشم به جهان گشود. عمده شهرت او به دلیل نگارش کتاب نیمه تاریک جویندگان نور یا نیمه تاریک وجود است. این اثر در سالی که انتشار یافت عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال را به دست آورد.

پس از آنکه اپرا وینفری مجری مشهور آمریکایی کتاب نیمه تاریک جویندگان نور را در برنامه‌اش در سال 2000 مورد نقد و تحلیل قرار داد، این اثر در طول چند هفته در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز در اواخر سال 2000 و اوایل 2001 قرار گرفت. فورد در رادیو و تلویزیون کارگاه‌های آموزشی فراآورش سایه برگزار و مؤسسه تحول آموزشی فورد را تأسیس کرد. همچنین چندین برنامه تلویزیونی و مستند ساخت.

او در سال 2013 بعد از مبارزه طولانی با سرطان در سن 57 سالگی درگذشت. از دیگر آثار او می‌توان به در آغوش سایه خود، طلاق معنوی، بهترین سال زندگی شما، نامه‌ای از بهشت، بازتاب سایه، پاک‌سازی آگاهی، شجاعت و... اشاره کرد.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی نیمه تاریک وجود می‌شنویم:

نباید زخم‌های گذشته زندگی را به حال خود رها کنیم. آن‌ها استعداد، باور، توانایی و اهداف ما را از بین می‌برند. معمولا گذشته را به دلیل دردناک بودن آن انکار می‌کنیم، در حالی که نمی‌دانیم با این کار، آن را علیه خود به جریان می‌اندازیم.

شروع می‌کنیم به انتقاد کردن از دنیا و اینکه اگر دنیا جای بهتری بود، ما هم اوضاع خوبی داشتیم. دنیا تغییر نمی‌کند، ولی اگر خود را تغییر دهیم، این جهان بهترین چهره خود را به ما نشان خواهد داد. اما باز هم فکر می‌کنیم که تقصیر پدر و مادرمان است که حال دلمان خوب نیست.

با اینکه از درگیر شدن با گذشته ناراحت هستیم، اما دست از سرزنش کردن خودمان برنمی‌داریم. از طرفی دیگر فکر می‌کنیم که رویاهایمان از ما دور هستند و ما هر چه که می‌دویم، رسیدنی در کار نیست. البته برخی از دردها آنقدر بزرگ هستند که واقعا تحمل کردن آن می‌تواند غیرممکن باشد. اما تا وقتی به درون خود مراجعه نکنیم و نسبت به خشمی که از گذشته داریم سوالی نپرسیم، داستان به همین منوال خواهد بود و چیزی تغییر نخواهد کرد.

خاصیت رنج همین است، وقتی آن را به دنبال خود بکشید، مجبورید ناراحتی و گذشته دیگران را هم تحمل کنید و برایش ناراحت شوید. اما این رنج‌ها تا زمانی که از اعماق ذهن ما پاک نشوند، کنترل زندگی‌مان را به دست می‌گیرند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
میکروکتاب چیست
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
7 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
فصل اول: دنیای درون، دنیای بیرون
10 دقیقه
فصل دوم: دنیا، درون ماست
6 دقیقه
فصل سوم: جمع کردن مجدد تکه‌های گمشده وجودمان
7 دقیقه
فصل چهارم: سایه خود را بشناس تا خودت را بشناسی
8 دقیقه
فصل پنجم: من آنم
7 دقیقه
فصل ششم: نیمه تاریک خود را در آغوش بگیر
9 دقیقه
فصل هفتم: خودت را از نو تعریف کن
6 دقیقه
فصل هشتم: اجازه بده بدرخشی
9 دقیقه
فصل نهم: زندگی که ارزش زیستن دارد
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نیمه تاریک وجود
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
راویشهره روحی
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نیمه تاریک وجود

مینا معتمدی
۱۴۰۱/۹/۲۶
اگر میخواهید زندگی خود را دگرگون کنید و با سایه‌های خودتان به صلح برسید حتما این کتاب را گوش کنید
مخصوصا صدای گوینده اونقدر خوبه که احساس میکنید با دبی فورد همراه می‌شوید و انجام تمرینات در طول کتاب فراموش نشود
(این نظر تکمیلی رو بعد از یک سال اضافه میکنم تا در مورد اثرات این پاکسازی و‌گذشت و و
زمان قدم گذاشتن در مسیر خودشناسی با وضوح بیشتر بنویسم) من در اوج تاریکی، خستگی سردرگمی این کتاب رو حدود دو سال پیش گوش دادم و بعدا ز اون دومینووار مسیر زندگی به نحوی چیده شد که من و خانواده‌ام به سمت شادی و موفقیت بیشتر و بیشتر حرکت کنیم، من اکنون آدم دو ماه پیش هم نیستم، قوی تر شدم و دیگه مسایل قدیمی به شدت قبل آزار دهنده نیست، سبک زندگی ما برپایه شاد بودن و شکرگزار بودن از خداوند دوست داشتنی بنا شده، شکرگزاری به عقیده من چیزی جز شاد بودن و لذت بردن از داشته هامون نیست و اگه لذت نمی‌بریم مصداق کفر و ناسپاسی ما هست، و از‌ی جا به بعد جهان جز زیبایی به شما نشون نمی‌ده، هرچند چالش‌ها بزرگ تر میشه اما. شما قدرتمند تر میشوید و ظرف وجودی شما بزرگ تر، و این مسیر به لطف خداوند سر آغاز چینش یک پازل زیبا در زندگی شما خواهد بود، و شروع این مسیر زیبا برای من با نیمه تاریک وجود بود،
قبل از شروع کتاب یک زمان سه تا شش ماهه رو برای کار کردن روی خودتون خالی کنید و با صد وجودتان تمرینات رو انجام بدهید هرچند در ابتدا درد زیادی داره روبرو شدن با تاریکی اما امیدوار باشید چون لحظه طلوع خورشید زیباترین ساعت روز است
و فراموش نکنید که تا وقتی نفس دارید باید نیمه تاریک وجود، رو زندگی کنید، این مسیر خودشناسی هست
فاطمه مصدقی
۱۴۰۱/۶/۵
بنام خدا*
کتاب نیمه تاریک وجود رو خیلی دوست داشتم اول به خاطر ایده‌های خوب دبی فورد برای قبول ضعفهای خودمون و از اون مهمتر تلاش برای از بین بردنشون.. این کتاب به ما قابلیت این رو میده که ضعفهامون رو از منظری متفاوت ببینیم و احساس تنفری که نسبت به اونها داریم رو به طرز جالبی نابود کنیم و به محبت و
عشق ورزیدن به آرزوهایی که برای شکل دهی و اصلاح شخصیت و اخلاق خود داریم بپردازیم.
روشهای پیشنهادی نویسنده برای شناخت نقاط مثبت و مهربون بودن با نیمه تاریک وجود، به خوبی امکان پیشرفت شخصیت و ارتقای دیدگاه ما نسبت به نفس واقعی مون رو میده!
ازنظر شخص نویسنده، ما آدما به قدری تلاش می‌کنیم ضعف هامون رو به خاطر احساس تنفری که نسبت به اون‌ها داریم بپوشونیم که فراموش میکنیم فرصتی برای اصلاحشون پیدا کنیم!
از دیگر نقاط قوت این کتاب، روراست بودن نویسنده با مخاطب و درمیون گذاشتن تجربیات واقعی خودش برای درک بهتر مطلب هست که واقعا تاثیرگذاره!
موضوع دیگه‌ای که جذابیت این میکرو کتاب رو دو چندان میکنه، صدای خوب و دلنشین گوینده و موسیقی ملایم زیر صدای شخص هست. /با سپاس
A B
۱۴۰۱/۱۰/۴
این کتاب برای برداشتن اون عینکی که این دنیا مجبورمون کرده بزنیم و همه چیز رو خوب و بد، سیاه و سفید، زیبا و زشت ببینیم کمک میکنه. با این کتاب شما متوجه میشید که اون خصوصیت‌های شخصیتی‌ای که در شما وجود داره و ازش به شدت رنج میبرید، در اصل چیزی نبوده که ازش رنج ببری این ویژگی‌ها در ما به وجود آمدن طی یک پرسه‌ای در زندگی ما تا از ما محافظت کنند... این ویژگی‌ها سراسر بدی نیستند فوایدی هم برای شما داشته و برای خدمت‌هایی که این ویژگی‌ها ببهتون کردن باید ازشون تشکر کرد ولی باید کنترل رو شما به دست بگیرید و اون ویژگی‌ها رو متعادل کنید نه این که از بین ببرید... ویژگی‌های خوب هم مضرات خودشون رو دارن هیچ چیزی خوب مطلق و بد مطلق نیست ولی این ما هستیم که باید باعث برقراری تعادل بین این ویژگی‌ها بشیم نه اینکه از بین ببریمشون. و اینکه به نظرم قبل از این که این کتاب بتونه براتون مفید باشه باید خودشناسی درباره ویژگی‌های شخصیتی تون بکنید.
Vahid Hamedi
۱۴۰۱/۸/۲
همیشه ترس از ابعاد منفی وجودیمون مارو دچار تنشهایی میکنه که ناخواسته بخشی و گاهی کل زندگی روزمر رو به تباهی میکشونه ولی داشتن یه برخورد مناسب با موقیتها و افراد تنش زا در محل کار، زندگی، همسایگان، اقوام و دوستان، که وجودشون همیشگی و غیر قابل انکاره، ب ما می‌اموزه که راهکار هر اتفاق ناگوار چیه و به چطوری آروم باشیم بدون نیاز دارو یا شخصی دیگر، جسارت پذیرفتن ضعفهای زندگی رو یاد میده و کمک میکنه با قبولاندن نقاط منفی و تاریک زندگی از برملا شدن و یا بیان آشکار اونها ترسی نداشته باشیم
کتاب فوقعالده‌ای بود
و نکته دیگر قابل تحسین تن صدای گویندس که بسیار آرامبخش و دلنشینه، همه ما استعدادهایی داریم که توسط محیط محصور شده و باید رهاشون کنیم این اتفاق با این کتاب میفته اگر بخوایم، امیدوارم دبی فورد همیشه سالم و تندرست باشه 🌹🌹
Saye
۱۴۰۲/۹/۲۳
اصل اساسی این کتاب این است که ما خود را دوست داشت باشیم و کمتر خود را سرزنش کنیم. منشا بسیاری از افکار منفی ما دوست نداشتن خود است; در واقع شما اگه خودتان را عمیقا دوست داشته باشید و رضایت از خود و زندگی داشته باشید به خوشبختی رسیده اید. این موضوع در کتب روانشناسی مختلف به شیوه‌های گوناگونی بیان که شده کتاب نیمه تاریک وجود دست روی صفاتی می‌گذارد به دلایلی از آن‌ها متنفریم و می‌خواهیم ازشون فرار کنیم مثلا فردی که در کودکی به خاطر بی عرضگی مسخره می‌شده احتمالا در بزرگسالی ترس و نفرت شدیدی از این صفت دارد، و انسان وقتی از چیزی می‌ترسد در واقع به آن بیشتر فکر میکند پس انگار این صفت و این فکر گوشه‌ای از شخصیت ما شده. کتاب به این مساله می‌پردازد که باید این حس از بین برود و آن ترس از بی عرضگی، یا طرد شدن و دیگر ترس‌ها حساسیت اغراق شده نداشته باشند.
Shadi Naghibi
۱۳۹۹/۶/۲۲
یکی از بهترین کتاب‌هایی که خواندم، در دنیایی ازین کتاب می‌آموزیم نه تنها تمام ویژگی‌های مورد تنفرمان را در خود نگه داریم بلکه این خصایل منفی هدایای مثبتی در بر دارند که ما را به آن جا که قلبمان آرزو دارد برود، هدایت میکنند، جایی که همدلی و مهر وجود دارد. با پذیرفتن و تملک هر آنچه از همه بیشتر از آن‌ها بدمان می‌آید و میترسیم، میتوانیم دوباره خودمان را متعادل کنیم.
Parya Akbari
۱۳۹۹/۹/۱
میکروکتاب خوبی بود اما برای من کاربرد نداشت چون قبل از مطالعه‌ی این کتاب، کتابهای دیگری در زمینه خودشناسی خوانده بودم بخاطر همین این کتاب زیاد برام کاربرد نداشت اما به کسانی که مطالعه‌ی کمتر در زمینه خودشناسی دارند این کتاب رو پیشنهاد میکنم چون باتمرین‌هایی که گفته موافقم. من قبلا بیشتر آن‌ها را هم انجام داده‌ام وبعضی هارو در حال انجامشم با تمریناتش موافق بودم هرچند برای من چیز جدیدی نداشت و از طرفی صدای گوینده عالی و دلنشین بود کتاب صوتی با چنین گوینده‌ای واقعا لذت بخش است😍
عرفان
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
راستیتش من نسخه چاپی کتاب رو خودم دارم ولی خب به علت اینکه بیشتر به گوش دادن علاقه دارم تا خوندن گفتم بهتره اینو تهیه کنم و گوش بدم
ولی برای همچین کتاب خوبی گوش دادن به خلاصه زیاد پیشنهاد خوبی نمی‌تونه باشه پس من نسخه کاملشو ترجیح میدم که عزیزانی که می‌خوان تهیه کنن بخرم تا خلاصه کتاب. اما درباره
درون مایه کتاب باید بگم که روند پیش بردنش عالیه برای کسایی که دائما تا به امروز تخریب شدن و به دلیل چیزی که بودن ترد شدن و همین باعث کاهش اعتماد به نفسشون شده و حتی نمی‌دونن چطوری خودشون رو دوست داشته باشن. این کتاب برای این دسته از افراد واقعن مفیده و کمک میکنه که خودشون رو پیدا کرده و چیزی که هستن رو توی آغوش بگیرن
maryamvalizadeh
۱۴۰۲/۹/۲۹
من به حدی عاشق صراحت کلام خانم دبی فورد شدم که این مینی کتاب ساده و روان رو تا به حال سه بار گوش دادم تو سه دوره مختلف و هربار بهتر میفهممش و بیشتر عاشقش میشم. و این مینی کتاب‌ها چقدر بینظیر هستن برای زندگی‌های امروزی و شلوغ ما. از کتابراه ممنونم که این آپشن جالب رو اضافه کرده. این کتاب رو به شدت و توصیه میکنم به همه عزیزان بهتون این نوید رو نیدم که بعد از خوندن این کتاب و آشنایی با سایه‌های درونی خودتون دیگه کمتر دیگران رو قضاوت خواهید کرد و کمتر کارمای قضاوت کردن پس خواهید داد. در عشق و نور جاری باشید.
م.عارفیان
۱۴۰۱/۸/۹
بنظر راوی کلمات رو گویا و کامل مطرح می‌کنه و با رعایت فراز و فرودها توجه رو به متن جلب می‌کنه.
کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی زیادی خواندم اما قطعا هر انرژی برای شما یک دستاورد خواهد داشت از مطالعه این کتاب خوشحالم ایده جدید برای انتخاب کتاب پیدا کردم.
در هر صورت گوش کردن فقط یکبار این کتاب اون
هم بدون ورق و کاغذ کم لطفی به وقتتون هست من از این کتاب لذت بردم و دوباره با ورق و کاغذ گوش دادم برای ثبت تمرین‌ها و لذت بردم
ممنونم از نویسنده، راوی، ناشر و دستن درکاران اپلیکیشن خوب کتابراه
B L
۱۴۰۲/۵/۱۴
اولش که خریدم فکر کردم کتاب کامل چونکه توی نظرات اولم چیزی نگفته بودن ولی بعد از اینکه کامل گوش دادم و باز اومدم نظراتم خوندم فهمیدم که میکرو کتاب ولی واقعا با اینکه کامل نبود خیلی مفید بود و اصلا حوصله‌ی آدم سر نمیره تازه باعث میشه بیشتر تمرکز کنی تا بهتر بفهمی، واقعا قشنگ بود از اینکه بهش گوش و و دادم پشیمون نیستم حتما یک بار دیگه هم بهش گوش میدم. (بهتون پیشنهاد می‌کنم که حتما اگر توان خرید کتاب کاملشو ندارید این میکرو کتاب بخرید چون مفید وشامل محتوای اصلی.)
زهرا رفیعی
۱۴۰۱/۱۱/۱
خیلی خوب بود و نکات مثبت زیادی داشت. به نظرم همه باید این کتاب مختصر و مفید رو گوش کنند و زوایای تاریک وجود خود رو پیدا کنند و به قول نویسنده هیچ چیز وجود ندارد که به فکرتان برسد و نباشید.
دبی فورد در این کتاب از زاویه‌های پنهان در وجود هر فرد صحبت می‌کند که معمولاً افراد سعی در پوشاندن آن‌ها از
چشم دیگران دارند. این کار نوعی واکنش دفاعی است تا دیگران ضعفشان را نبینند. اما نویسنده در این کتاب می‌گوید با قبول و پذیرش این نیمه‌های تاریک، می‌توان به یک‌پارچگی رسید و با جریان زندگی هماهنگ شد.
مهرداد
۱۴۰۱/۶/۱
این میکروکتاب ازچندبعدعالی وزیبا هست، ابتدامتن کتاب وتجربیات نویسنده که دیدگاه ژرف وعمیقی به خواننده یا شنونده منتقل مینماید، دوم ازبابت خوانش گوینده که شنونده رابا واژه واژه کتاب همراه میکند، مثلا زمانی که ازباغ زیبای درون صحبت میکندتصاویرواضح باغ درذهن نقش میبندد واین انتخاب گوینده ومجموعه‌ای که تهیه کننده کاربودن ستودنی است ودرانتهاهماهنگی موسیقی با بخشهای مختلف کتاب برای من حکم یک فیلم صوتی راایجادنمودکه واقعا ارزش این کتاب دوستداشتنی را صدچندان نمود، درودبرهمه عزیزان....
💖💖💖💖💖💖
Mohadese Mirzaeiyekta
۱۴۰۰/۳/۲۶
برای منی که به شدت کمال طلب بودم خوب بود راستش روانشناسم اینو به من معرفی کردن و من با خوندن این کتاب بهتر شدم چون خیلی انتظارات بالایی از خودم داشتم و کوچکترین خصلت منفی رو در خودم نمی‌پذیرفتم ولی این کتاب کمکم کرد و اتفاقا در همین باب هم هستش که بدی‌های خودمون رو با خونسردی بپذیریم و با ترسیدن از اونها و سرکوب کردنشون اون نکات منفی بدون اینکه بفهمیم به رشدشون ادامه میدن
hadil shad3
۱۴۰۲/۱/۲
بی شک نیمه تاریک وجود یکی از بهترین کتابهایی هستش که هر کسی باید در طول عمرش بخونه
و مربوط به سایه‌ها یا وجوه ناشناخته وجود ماست
خصلتهایی در دیگران که به شدت از اونها متنفریم و خودمون آگاه نیستیم که علتش اینه که همین خصلت رو در وجود خودمون داریم و دیگران میدونن و خودمون آگاهی از وجودش نداریم با

با خوندن این کتاب خودمون خیلی بیشتر آشنا میشیم و خیلی راحت تر میتونیم از خودمون شخصیت بهتری بسازیم و نواقصمون رو بفهمیم بپذیریم و برطرف کنیم.
مشاهده همه نظرات 917

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نیمه تاریک وجود

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نیمه تاریک وجود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.

خودسازی، میکروبوک، میکروکتاب، خودشناسی، ضمیر ناخودآگاه، استعدادیابی، سایه، تاثیر سایه، کهن الگوی سایه، ابراز وجود، تغییر در خود، تغییر زندگی، پرفروش ترین نیویورک تایمز، کتاب پرفروش روانشناسی، کتاب نیمه تاریک جویندگان نور، کتاب صوتی نیمه تاریک جویندگان نور، خرید کتاب نیمه تاریک جویندگان نور، کتاب صوتی قدرت خلاقیت استعداد و آرزوهای خود را بازیابید، کتاب قدرت خلاقیت استعداد و آرزوهای خود را بازیابید، کتاب توان خلاقیت استعداد و رویاهای خود را بازیابید، کتاب صوتی توان خلاقیت استعداد و رویاهای خود را بازیابید، کتاب نیمه ی تاریک جویندگان نور، کتاب نیمه ی تاریک وجود، کتاب صوتی نیمه ی تاریک وجود، خرید کتاب کتاب نیمه ی تاریک وجود، قیمت کتاب نیمه ی تاریک وجود، فایل صوتی کتاب نیمه ی تاریک وجود، موفقیت در زندگی، آموزش خودباوری، تغییر رفتار، راه و رسم زندگی، تغییر خود، راهنمای موفقیت، خودباوری، رسیدن به خواسته ها، مهارت­های ذهنی، خودآگاهی، توانایی های ذهن، تقویت ذهن، قدرت ضمیر ناخودآگاه، آشنایی با ضمیر ناخودآگاه، ارتباط با ضمیر ناخودآگاه، تقویت ضمیر ناخودآگاه، ضمیر ناخودآگاه انسان، خلاقیت، پرورش خلاقیت، روش های پرورش خلاقیت، پرورش استعداد، کشف استعداد، راههای شکوفایی استعداد، کشف استعداد درونی، The Dark Side Of The Light Chasers، reclaiming your power creativity brilliance and dreams، Debbie Ford