معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

داشتن زندگی شاد و رسیدن به موفقیت در زندگی شخصی و شغلی، آرزوی همه انسان‌هاست. کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت (میکروکتاب) نوشته‌ی دیپاک چوپرا به شما می‌آموزد که چگونه درون خود را با نیروهای جهان طبیعت و کائنات هماهنگ کنید و به لذت و عشق در زندگی‌تان برسید. این کتاب فوق‌العاده در لیست ده‌تایی پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز در سال 1995 میلادی به شمار می‌رود.

درباره میکروکتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت:

اگر به دنبال آن هستید که با چند نکته طلایی به راز موفقیت و شادی پی ببرید، کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت (‎The seven spiritual laws of success: a practice guide) مسیر رسیدن به قدرت درونی را به شما نشان خواهد داد و تاثیرات آن را در زندگی واقعی‌تان خواهید دید.

در این کتاب، برای موفقیت و ثروتمند شدن باید به روش‌های معنوی نیز متوسل شوید و آن‌ها را یاد بگیرید. در واقع موفق شدن جنبه‌های متفاوتی دارد و ثروت مادی بخش کوچکی از آن است. داشتن سلامتی، شوق به زندگی، روابط سالم، آزادی، ثبات عاطفی و روانی، رفاه و آرامش ذهنی از دیگر قسمت‌های موفقیت به حساب می‌آید.

دیپاک چوپرا هفت قانون اساسی را به شما معرفی می‌کند که شامل این موارد است:

1) قانون توانایی مطلق: سرچشمه هر چیزی که آفریده می‌شود، آگاهی و توانایی مطلق است. پس وقت بگذارید و تمرین سکوت کردن را بیاموزید. روزانه دو بار به مدت 30 دقیقه مدیتیشن کنید. هیچ کس را قضاوت نکنید و به انرژی درون هر موجود زنده‌ای حساس باشید.

2) قانون بخشایش: با اشتیاق به بخشیدن آنچه می‌جوییم فراوانی کائنات را در زندگی‌مان به جریان می‌اندازیم. هدیه دادن را یکی از کارهای متداول زندگی خود قرار دهید. این هدیه و بخشیدن می‌تواند یک گل و یا حتی کلمات محبت‌آمیز و قدرانی از مردم باشد.

3) قانون «کارما» یا علت و معلول: هر عملی انرژی و نیرویی را ایجاد می‌کند که به همان شکل به ما بازمی‌گردد. انتخاب اقداماتی که سعادت و موفقیت دیگران را به همراه داشته باشد، حضور خوشبختی در زندگی شما را تضمین می‌کند.

4) قانون کمترین تلاش: تهیه فهرست آرزوها، سپردن آن‌ها به کائنات و هشیاری از لحظه حال. همچنین مسئولیت وضعیت خود و همه رویدادها و مشکلات زندگی خود را بر عهده بگیرید.

5) قانون قصد و آرزو: در درون هر قصد و آرزویی امکان تحقق آن نیز وجود دارد. پس لیستی از خواسته‌هایتان را تهیه کنید. به خودتان و کائنات اعتماد کنید حتی اگر در لحظه‌ای هستید که فکر می‌کنید هیچ چیز مطابق میل شما پیش نمی‌رود.

6) قانون عدم دل‌بستگی: به خود و دیگران این آزادی را بدهید که همان کسانی که هستند باشند. به اجبار و زور متوسل نشوید و اجازه دهید خود به خود راه‌حل‌ها ظاهر شوند.

7) قانون «دارما» یا غایت حیات: کشف ضمیر، شناخت استعداد‌های استثنایی‌ خود و خدمت و کمک به دیگران، حال درونی‌تان را خوب خواهد کرد.

دیپاک چوپرا را بیشتر بشناسیم:

پزشکی که می‌نویسد، شعر می‌گوید، به ادبیات عرفانی و معنوی آگاه است، مجله TIME او را یکی از 100 قهرمان برتر قرن توصیف کرده و بیش از 80 عنوان کتاب دارد، کسی جز دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) نیست. آثار او همیشه جز پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده و به 50 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. تفکرات و آثار چوپرا شهرت جهانی دارد چرا که او را از بنیان‌گذاران درمان معنوی می‌دانند و همواره به نقش مهم و اثرگذار معنویت و خودشناسی برای درمان بسیاری از بیماری‌های جسمی و روحی معتقد است.

او باور و عمل به قوانین معنوی را در دنیای مادی و ماشینی شده‌ی امروز الزامی می‌داند. همچنین دیپاک چوپرا معتقد است که انسان می‌تواند به سلامتی کامل و شرایطی عاری از بیماری که هرگز احساس درد نکند، برسد و حتی پیر نشود و مرگ به سراغ او نیاید. چوپرا معتقد است که بدن انسان متشکل از ماده نیست بلکه از انرژی و اطلاعات تشکیل شده است. به همین خاطر پیری انسان قابل تغییر می‌باشد؛ می‌تواند سرعت بگیرد، کند شود و حتی برای مدتی متوقف شود. همانطور که وضعیت روانی فرد تعیین می‌کند.

اکسیر، بازتاب سایه، جاده عشق، چگونه خدا را بشناسیم، جوان‌تر بمانید، عمر طولانی تری داشته باشید، در شادی پایدار زیستن، ذهن بی انتها، جسم پردوام و هفت قانون معنوی موفقیت و... از معروف‌ترین کتاب‌های ترجمه شده چوپرا در ایران هستند.

نکوداشت‌های میکرو کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت:

- از میان تمام کتاب‌های دیپاک، هفت قانون معنوی موفقیت، بهترین و اصلی‌ترین مطالب را برای داشتن زندگی باکیفیت به شما ارائه می‌دهد. این کتاب باشکوه است. (آنتونی رابینز، نویسنده)

- هفت قانون معنوی موفقیت، راهنمایی شگفت انگیز برای کسانی است که می‌خواهند یک زندگی پویا، انسانی و رضایت‌بخش برای خود ایجاد کنند. (کن بلانچارد، نویسنده)

میکرو کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در زندگی خود دچار سردرگمی هستید، به مباحث اخلاقی و معنوی علاقه‌مندید، به دنبال تعریف درست موفقیت، خودشناسی و رابطه انسان و طبیعت هستید، این کتاب جذاب را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین به دلیل گزیده بودن این کتاب، شما مهم‌ترین بخش‌های این اثر مشهور را خواهید شنید.

در بخشی از میکرو کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت می‌شنویم:

همه انسان‌ها در جوهر اصلی خودشان، در آگاهی مطلق قرار دارند. این آگاهی مطلق را می‌توان جوهره اصلی معنویت خودمان بدانیم. دانش، سکوت، تعادل، سادگی و حتی شکست ناپذیری شامل این توانایی مطلق است. تنها در صورتی می‌توانید خودتان را کشف کنید که به طبیعت درونی خودتان پی ببرید. این همان شناخت و توانایی بی‌قید و شرط است. به این ترتیب می‌فهمید که چه کسی هستید و چطور می‌توانید آرزوهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

قانون توانایی مطلق ارتباط مستقیمی با قانون وحدت دارد. همان طور که از نامش مشخص است، وحدت همه ابعاد درونی و بیرونی طبیعی را در برگرفته است. باور کنید بین شما و آن فاصله‌ای نیست و بخشی از ضمیرتان است. درواقع اگر طبیعت راستین خودتان را درک کنید، می‌توانید به حیطه توانایی خودتان نزدیک‌تر شوید. اینکه بتوانید رجوع به خویشتن خودتان را تجربه کنید یعنی همه موضوعات روح و جان را تجربه خواهید کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
3 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
فصل اول
5 دقیقه
فصل دوم
6 دقیقه
فصل سوم
6 دقیقه
فصل چهارم
7 دقیقه
فصل پنجم
5 دقیقه
فصل ششم
9 دقیقه
فصل هفتم
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

شاهرخ جلالی
۱۴۰۰/۹/۲۳
عالی
همه چیز در ذهن شکل میگیره
خداوند جهان را کامل و بدون هیچ نقصی آفریده
همانطور که تا حتی یونس در شکم ماهی گفت خداوندا نیست خدایی جز تو پاک و منزهی از هر عیب من بر خودم ظلم کردم... همه پیامبران به این قوانین آگاه بودند
من کتابهای زیادی خوندم اگر تمام ادیان و پایه‌های زندگی و موفقیت رو کنید
بررسی میبینید که در انتها به همین هفت قانون در اونها نیز هستش اگر این باورها رو برای شناخت زندگی و دین انجام بدین کاملا ذهنتون رو متحول میکنه
هر فرد و شخص فکر میکنه عمل خودش درسته در حالی که عالم هستی با تنوع زیستی زیباست فکر کنید اگر همه عالم درخت انگور بود... یا درخت موز... دین یعنی روش زندگی بهتر اما ما اون رو وسیله‌ای برای اذیت و آزار خودمون قرار دادیم... در حالیکه دینها روشی برای همزیستی و زندگی بهتر بودن
ما انسانها اگر بتونیم این قوانین رو در زندگی مون جای بدیم به والا‌ترین نقاط زندگی می‌رسیم..
روزی که درونمون پر از باور و ایمان روشن و نور بشه هیچ چیزی جلو دار ما نخواهد بود
هرچه بگم کم گفتم از اینکه این کتاب چقدر منو در لذت فرو برد خداوند رو شاکرم که منو در مسیری قرار داد که با این هفت قانون آشنا بشم
رفیعه عبدیپور
۱۴۰۰/۴/۱۲
سلام 😍بسیار عالی بود ولذت بردم وچندین بار گوش دادم. این کتاب رو من به توصیه استادم حسین اقبالی نسب (روانشناس سبز) در آفرینش حال خوب که معرفی کردند، از برنامه ره بوک وقسمت صوتی این کتاب رو خرید کردم وخیلی عالی بود. به همه عزیزان هم توصیه میکنم حتما خصوصا بصورت صوتی، تهیه نمایند. صدای راوی هم بسیار دل انگیز بود وآرامش خاصی به آدم میداد. خداقوت به همه عزیزانی که در این راستا قبول زحمت میکنند. 😍با سپاس فراوان
سعید جعفرپور
۱۴۰۰/۳/۲۹
تهران. ۳۸ساله. لیسانس.. بنظرم که خیلی خلاصه بود ولی درکل مفیدبود. صدای گوینده ۲۰.. سپاسگزارم ازایشون..
مطلبی درموردکتاب که برام جالب بود ونمیدوستم.::
۱- (عقیده خودرابزور بدیگران نقبولانید)
۲- (کاریاحرفی ک انجامش میدم بهم انرژی میده یا میگیره)
۳_قضاوت یا داوری درمورد دیگران نداشته باشم.
احتمالن چندباردیگه گوش بدم.. درکل خوب بود..
حمیدرضا افتخاری
۱۴۰۰/۳/۱۰
بنام خدا.
من راننده ماشین سنگین هستم و گوش کردن به این کتاب رفتار شخصی و اعتقادات من را بهتر کرد تا حدی که هنگام اذان هرجا باشم نماز اول وقت میخوانم و تاثیر انرا در همین روزهای کم در اخلاق و رفتارم و زندگی مشهود است. امیدوارم نظرم موثر باشد. با تشکر
زهرا رفیعی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
میکرو کتاب فوق العاده‌ای بود
با این میکرو کتاب کلا عاشق میکرو کتابها شدم که در دسته روانشناسی واقعا کاربردی هستن و از پُرگویی‌های نویسنده خلاص میشیم و نکات مهم کتاب فقط گفته میشه‌ و به راحتی به اهداف کتاب دسترسی پیدا میکنیم
و اما این کتاب به نظرم خیلی مختصر و مفید بود و از این ۷ قانون استفاده بردم.
maryam ammareh
۱۴۰۲/۸/۱۷
با سلام کتاب فوق العاده مفید برای تمامی افراد
پیشنهاد روش استفاده (کاربردی برای مطالب موردنیاز همیشگی): نوت برداری و بعد بیان شفاهی نوت‌ها
یاداشت برداری به تنهایی کفایت نمی‌کند ولی در کنار فهمیدن مطالب و تکرار انها از حفظ باعث به ذهن سپردن مطالب و کاربردی تر شدن‌ها می‌شود
Sisi Abd
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
عالی بود
دارای مطالب و نکات اموزنده مفید بود
کتابی که دوبار گوش دادم و نت برداشتم برای این که بتونم هر روز تمرین سکوت و بخشش و عدم وابستگی داشته باشم تا اول به رشد و ثروت درونی و بعد مادی دست پیدا کنم
از متانت بیان گوینده هم سپاسگزارم
شادی رشوند
۱۴۰۱/۱/۱۴
باتوجه به میکرو بودن نوع کتاب، بسیار کاربردی هست، و نیازه که هفته‌ای یکبار مرور بشه تا ملکه ذهن بشه چون این قوانین سازنده شخصیت سالم یک انسان هستند. ممنون از مترجم و گوینده این میکروکتاب و موسیقی زمینه که بسیار گیرا بود.
موفق باشین
Mahmoud Sb
۱۴۰۰/۶/۱۷
سالام خسته نباشید. من این کتابرونپسندیدم چون نسبت به اسمش خیلی ضعیف بودانتظارم این بودکه درراستای کتاب‌هایی همچون کتاب چهاراثرازفلورانس اسکاول شین یاغول درون یابنویس تااتفاق بیافتد. باشدنسبت به معنوی بودن کتاب نیازمن روارضا‌نکرد. ممنون
میلاد قاسمی
۱۴۰۲/۲/۲۲
کلا کتاب‌های دیپاک چوپرا رو دوس دارم. برای من که ۳۵ سالمه و الان چند سالی هست که مطالعه می‌کنم هر کتابی جذاب نیست. البته این کتاب تقریبا مطالبش مورد نظر من قرار گرفت. با تشکر از اپ خوب و بی نظیر کتابراه
وحید خان
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
ای کاش از این مطالب و کتاب‌ها، در مدرسه به ما آموزش میدادند و به جای درس عربی، قران که اصلأ کارایی ندارد زنگ پرورشی این قبیل کتاب‌ها آموزش داده میشد. یعنی پرورش ذهن.
عباس فرهادی
۱۴۰۲/۸/۱
کتاب عالی و مختصر.. فقط باید هفته یکبار گوش بدید و تمرین تمرین و تمرین هارو انجام بدید تمرین سکوت کردن.. مراغبه کردن.. قضاوت نکردن و.... با تشکر فراوان از صدای دلنشین خانم فراهانی
Pouriya Shekari
۱۴۰۲/۸/۱
کتاب خوبی بود ارزش شنیدن رو داره، در کل درمورد قضاوت نکردن ادما، نداشتن دلبستگی، همراه بودن با طبیعت و... رو بهتون یاد میده.
کیانوش پاک مهر
۱۴۰۲/۶/۸
با درود من این کتاب را حدودسى سال پیش خریدم وخوندم خوبه و ساده س من قلم آقاى دیباک چوپرا و بقیه کتاب هاش را دوست دارم
R Jafari
۱۴۰۰/۱۲/۹
من هر کتابی رو که دکتر دیپاک چوپرا نوشته باشم دوست دارم بخونم. روشهای کتاب برای موفقیت واقعی و عملیه البته اگر عمل کنیم.
مشاهده همه نظرات 68

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.