معرفی و دانلود رایگان خلاصه کتاب صوتی پیامی به گارسیا

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی پیامی به گارسیا
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پیامی به گارسیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پیامی به گارسیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی پیامی به گارسیا

کتاب صوتی پیامی به گارسیا (چکیده کتاب) نوشته‌ی آلبرت هابرد، متعلق به کسانی‌ست که در دنیای تجارت مشغول به کارند و اگر شما هم جزء این دسته از افراد باشید، با شنیدن آن شیوه درست مسئولیت‌پذیری و تلاش برای بهبود کسب‌وکارتان را یاد خواهید گرفت.

درباره کتاب صوتی پیامی به گارسیا:

داستان کتاب صوتی پیامی به گارسیا (A Message to Garcia) در سال 1899 نوشته شده و بیانگر ارزش ابتکار عمل فردی و وظیفه‌شناسی در کار است. آلبرت هابرد برای نشان دادن چنین مفهومی قصه‌ی سربازی جسور را برای شما تعریف می‌کند که در میانه جنگ اسپانیا و آمریکا باید پیامی مهم از ویلیام مک کینلی رئیس جمهور به رهبر شورشیان کوبا برساند و در این مسیر باید تمام تلاش خود را بکند تا با تمرکز و توان بالا کار را تمام کند.

پیامی به گارسیا یکی از اولین نوشته‌های الهام‌بخشی به شمار می‌رود که به فرهنگ تجارت اختصاص داده شده و تاکنون از روی آن دو فیلم، چندین برنامه رادیویی و نمایش اقتباس و الهام گرفته شده است. با اینکه بیش از یک قرن از نوشتن این کتاب می‌گذرد، پیامی به گارسیا همچنان در حوزه رهبری و موفقیت پیشتاز و کاربردی به حساب می‌آید.

نکته جالب توجه درباره این کتاب، استفاده از نام آن در فرهنگ و اصطلاحات عمومی مردم آمریکاست. برای مثال وقتی می‌خواهند درباره ابتکار عمل در انجام کاری دشوار صحبت کنند، از عبارت پیامی به گارسیا استفاده می‌کنند. حتی در نوارهای وارتگیت که مکامله بین ریچارد نیکسون و هنری کیسینجر و جان ارلیچمن است، چنین جمله‌ای را می‌شنویم.

نویسنده درباره ایده اولیه نوشتن کتاب پیامی به گارسیا می‌گوید:

این اثر کوتاه ادبی در شامگاه و پس از صرف غذا، ظرف یک ساعت نوشته شد. نگارش آن مطابق بود با 22 فوریه 1899، زادروز جرج واشینگتن، نخستین رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا، درست زمانی که قصد داشتیم شماره ماه مارس مجله‌مان را چاپ کنیم.

آنچه نوشتم سخن قلبی‌ام بود، پس از پشت سر گذاشتن روزی سخت که تلاش می‌کردم به برخی از این ‌روستائیان وظیفه‌نشناس بیاموزم، کمی به خود بیایند و از جایشان تکانی بخورند.

اما ایده اصلی آن زمانی به ذهنم رسید که در حال صرف چای و صحبت با دوستم بودم. دوستم «بِرت» گفت: «قهرمان حقیقی نبرد کوبا «رووآن» بود. رووآن به تنهایی کار را به انجام رسانده بود؛ او پیام را به گارسیا رسانده بود.»

ناگهان چیزی در ذهنم جرقه زد! بله حق با اوست؛ قهرمان کسی است که کاری را که به عهده گرفته، به سرانجام می‌رساند.

آلبرت هابرد را بیشتر بشناسیم:

«دوست کسی است که همه‌چیز را در مورد شما می‌داند و هنوز هم شما را دوست دارد.»، این یکی از گفته‌های البرت گرین هابرد (Elbert Hubbard) نویسنده، ناشر، هنرمند و فیلسوف آمریکایی‌ست که یکی از تاثیرگذارترین نمایندگان در حوزه هنر صنایع دستی بود و مشهورترین نوشته او پیامی به گارسیا است.

او که در هادسون ایلینویز بزرگ شد، در اوایل فعالیت خود فروشنده مسافرتی شرکت صابون لارکین بود. هابرد یکی از بنیان‌گذاران جامعه صنعتگرهای «رویکرافت» است؛ جایی که یکی از بخش‌های تأثیرگذار جنبش هنر و پیشه شناخته می‌شود. در حال حاضر برخی از ساختمان‌های پردیس رویکرافت باقی مانده و ترمیم شده‌اند تا مردم از آنجا بازدید کنند. سرانجام هابرد همراه با همسر خود در سال 1915 سوار بر یک کشتی در دریا غرق شد.

کتاب صوتی پیامی به گارسیا به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر به دنبال راهکارهایی برای رسیدن به زندگی موفق هستید و می‌خواهید کتابی را بشنوید که یک نمونه عالی انگیزشی در زمینه تجارت و زندگی‌تان باشد، این اثر برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی پیامی به گارسیا می‌شنویم:

بزرگ‌ترین دعای من این نیست که فرزانه باشم، بلکه به دنبال آن هستم که متجلی باشم، تجلی سلامتی، سرور، سلامت، شجاعت و حسن نیت باشم. می‌خواهم صادق، عاری از تصنع، دارای ذهنی زلال و بدنی پاک باشم؛ اگر نمی‌دانستم بگویم نمی‌دانم؛ همه انسان‌ها را به یک چشم ببینم؛ با هر مشکل و مشقتی بی‌باکانه روبه‌رو شوم؛ آرزو دارم دیگران نیز به بهترین شکل از زندگی بهره بگیرند. دعا می‌کنم هیچ گاه آنجا که نباید، دخالت و امر و نهی و مداخله نکنم. پند و اندرز نطلبیده ندهم و آن هنگام که به یاری من نیازی نیست، یاری ندهم.

اگر بتوانم به مردم کمکی کنم، به آن‌ها فرصتی خواهم داد خود به داد خود برسند؛ اگر فرصتی برای تعالی و الهام بخشی داشته باشم، بهتر است از طریق سرمشق، استنتاج و اشاره باشد تا اجبار و امر و نهی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
یادداشت به نویسنده
12 دقیقه
پیامی به گارسیا
2 دقیقه
زندگی در وفور نعمت
1 دقیقه
یادداشت مترجم
1 دقیقه
درباره ما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی پیامی به گارسیا
نویسنده
مترجمزهره نوروزی
راویاحسان اطهری
ناشر صوتی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی پیامی به گارسیا

F J
۱۴۰۰/۲/۲۵
خیلی خوب بود هم خوب صداگذاری شده بود هم داستان جالبی بود دقیقا پیشرفت کشورها در همین یک مورد هست ینی فقط یک رهبر دارن و بقیه گوش میکنن ولی ایرانیا درسته به ظاهر یک فرمانده دارن (تو مشاغل مختلف) اما ما خودمون رو همکاره میدونیم وقتی فرمانده یک تدبیری میچینه و میگه فلان کار رو بکنین ما از نظر خودمون و بررسی می‌کنیم هرجور خودمون دوست داریم بهش عمل می‌کنیم... همین میشه که کار پیش نمیره... تصور کنید یک کارگر شهرداری دستور داده بشه که برگهای فلان جا رو جمع کنید و (اون بیاد برای خودش استدلال کنه) برگهای پاییزی خیلی زیبا هستند و صدای آرام بخشی دارند و در کل به وظیفش عمل نکنه؛ اون‌یکی یجور دیگه، خب اگه مدیر یکی دیگس این وسط این چی میگه 😐☹️ هرکس باید جایگاه خودش رو بدونه اگه یک نفر رو فرمانده خودش میدونه کاملا گوش بفرمان باشه اگه هم واقعا میبینه خیلی خوب فرماندش مدیریت نمیکنه و حرف بی منطق میزنه نباید پیرویش کنه، بیادبره دنبال یک فرمانده و رهبر دیگه که با ایده هاش موافق باشه نه اینکه بشینه همونجا هم اون مدیر بدبخت رو پیر کنه هم خودش اذیت شه... آدما باید از جون دل یک مدیر رو انتخاب و با جون و دل به حرفاش گوش کنن تا یک کار در یکسو حرکت کنه و درنهایت پیشرفت حاصل بشه😊... اینو به اونایی گفتم که فک میکنن این کتاب سلطه جویی رو زیاد میکنه و... خب وقتی میبینی زور میگه پسش بزن (همراهیش نکن) بقیه هم ولش میکنن و اون در آینده کسی رو نخواهد داشت که بهش دستور بده.... و از مدیریت برکنار خواهد شد (از اول مدیر درست رو انتخاب کن 😉)
📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۶/۱۷
🍁 کتاب خیلی خوبی بود. قهرمان همان کسی است که کاری را که به او محول شده به سرانجام می‌رساند. پیام را به گارسیا می‌رساند!
نبرد کوبا بطن داستان است. گارسیا رهبر انقلابیون بود و جایی در کوهستان پناه گرفته بود. مردی به نام روآن مامور می‌شود تا پیامی را به گارسیا برساند، اون بعد از ۳ هفته مشقت، با پای
پیاده و عبور از کشور دشمن، گارسیا را پیدا کرد و پیام را به گارسیا رساند! بی معطلی و‌ پرسش درباره‌ی جای او و چگونگی پیدا مردن آن و غیره!
ما نیاز به کسانی داریم که دست به کار شوند و پیام را به گارسیا رسانند! درواقع هیچ کس، کاری از پیش نمی‌برد، مگر آنکه خداوند فرشته‌ای برای انجام کارهای او برایش بفرستد!
بر اساس قانون احتمالات آدمی که پیام را به گارسیا می‌رساند بسیار کم است. آن آدم آدمی است که حتما کار محول شده به او را به درستی تا پایان انجام می‌دهند. و باقی آدم‌ها باید زور بالای سرشان باشد! کسی که نویسنده‌ی خوبی نباشه، نمی‌تونه نامه‌ای برای گارسیا بنویسه! پس طرح اولیه ‌نداره! یا کسی که وقتی کاری به او محول می‌شود، می‌رود و‌یعد از چند ساعت درگیر خوش گذراند می‌شود و اصلا فراموش می‌کند که باید پیامی را به گارسیا برساند (استعاره از انجام کار محول شده بر او)!!! پس این آدم کفایت این را ندارد که به او کاری محول شود!!
باید قانون جنگل حکم‌فرما باشد! یعنی قانون بقای اصلح! یعنی کسانی باید در کار بمانند که می‌توانند پیامی را به گارسیا برسانند و افراد بی کفایت برای همیشه حذف می‌شوند!
جمله‌ی خوب کتاب؛ فقر فی نفسه هیچ فظیلتی ندارد و همه‌ی کارفرمایان مطلع و‌ خودخواه نیستند، همانطور که همه‌ی فقرا شریف نیستند!
جهان سخت خواستار چنین انسانی است، مردی که بتواند پیام را به گارسیا برساند☘️
Mersana Fakhimi
۱۳۹۹/۷/۲۷
این جمله کتاب که می‌گفت «به هنگام درماندگی و تنگنا، سر سوزنی وفاداری می‌ارزد به خروار خروار رندی» خیلی دوست داشتم. فکر می‌کنم شنیدنش برای هر کسی ضروری باشه
پروفسور سهیل تخصصی دانشجو
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
کتاب خوب بود، ولی دید بسیار بدی هم داشت.
نتیجه گیری درست و ارزشمند اینکه:
وقتی که می‌خواهید برای کسی کار کنید و یا به قولی کارمندی برای کارفرمایی باشید، بهتر است که آن کار را دوست داشته باشید در غیر این صورت بهتر است که منافع خودتان و کارفرما را مد نظر قرار دهید و بدانید که اگر برای کسی کار است
می‌کنید بهتر کار خود را با عشق انجام داده و به اتمام برسانید.
اگر کاری را دوست ندارید و نمی‌خواهید برای کسی کارمند باشید و اصلاً آن کار را نیز دوست ندارید، یا کارفرما را دوست ندارید، واقعاً دل و عقل و خدا پیشنهاد میکنند بهتر است که این را با خود در میان بگذارید و بروید و استعفا دهید هم خودتان راحت شوید و هم کار کارفرما را ساده تر کنید.
وقتی که میدانید شما دوست ندارید در یک محیطی کار کنید بهتر است آن محیط را ببوسید و کنار بگذارید بیخودی وقت خودتان و کار کارفرما را خراب نکنید و هدر ندهید، بروید به دنبال کاری که دوست دارید انجام دهید.
همان هدفی که از ته وجودتان به آن علاقه مند هستید.
عرفان
۱۴۰۲/۸/۱۵
من نظرات دوستان رو خوندم راستیتش دو دسته بودن دسته‌ای از لحن تند نویسنده و طرز تفکر اون نسبت به یک کارمند خوب که باید سراپا گوش باشه و هرچی کارفرما میگه انجام بده اعتراض داشتن. تا حدی هم درست میگن چون نویسنده الفاظ توهین آمیزی هم به کار برده ولی خب اگر این قسمت رو کنار بگزاریم واقعن یک کارمند رو یک مثل برده توصیف کرده که از این نظر واقعن نمیشه گفت که درسته ولی درمورد دسته دوم که موافقن این روزا کارمند خوب هم کم پیدا میشه خب نمیشه مخالفت کرد در کل یک کارمند خوب باید که نسبت به کارفرمای خودش وفادار باشه و در انجام وظایف خودش کوتاهی نکنه و کارو به نحو احسنت به اتمام برسونه چون جامعه واقعن نیازمند انسان‌هایی هست که خالصانه خدمت کنن و چه بسا اونهام روزی به مقامی می‌رسن که انسان‌های دیگه خدمتگذار اونها باشند
خب اگر به کارمند و کارفرما از یک زاویه دیگه نگاه کنیم آدم خودش رو کارفرمای خودش درنظر بگیره که هرروز یک سری کار به اون سپرده و اون اصلا در به انجام رسوندن کارها تلاشی نمی‌کنه و در طول اون روز به وقت تلف کردن مشغوله و در واقع پیامی که خودش میدونه چقدر مهمه و جزو زندگی خودش هستش رو به گارسیا نمی‌رسونه. پس همچین آدمی که نمی‌تونه کار خودش رو انجام بده در آینده نمی‌تونه مسئولیت انجام کارهای دیگران رو به عهده بگیره و در نهایت قسمت آخر کتاب هم که بحث وفور نعمت بود نکات واقعن ساده و مهمی بودن که آدم واقعن باید توی زندگیش اجرا کردن اونها رو تمرین کنه چون لازمه یک زندگی آروم و خوبه و در نهایت باید بگم کتاب خوب و کوتاهیه که ارزش گوش دادن رو داره و چه بسا نکات خوبی رو هم آدم می‌تونه از اون برداشت کنه و توی زندگیش مورد استفاده قرار بده
ملیحه بهارلو
۱۴۰۱/۸/۱۴
یک چکیده کوتاه، قابل تامل وتاثیرگذار، هرچند کتاب کاملا به روابط بین فردی واجتماعی در محیط کسب وکار واجتماع اشاره داره اما برای من بشخصه تلنگری بود به تمام بهانه تراشیها، اهمالکاری وتنبلیهایی که کاملا درون ذهن خود فرد اتفاق میفته، تمام شکافهایی که بین تصمیم، تا اجرا میفته وحصول نتیجه رو به تعویق یا میندازه کلا انقدر شروع کار رو سخت جلوه میده که از شروع کار، خودمون رو منصرف میکنیم، وهمین خلقیات فردی که مانع‌های ذهنی برای کارها واهداف شخصیمون ایجاد میکنه چه بسا از ما افرادی با بهره وری پایین اجتماع میسازه، در واقع منظورم این هست که اگر کسی به تعهدات شخصی خودش در قبال پیشرفت وارتقای فردی وخصوصیش تااینحد بی توجه وبی مسیولیت هست که با بهانه‌ها اونها رو به تعویق میندازه قطعا در برابر تمام مسیولیتهای مدنی واجتماعیش هم از همین سبک بهانه تراشی واهمالکاری برای انجام کمترین فعالیت پیروی میکنه، در انتها به کتاب دیگری با عنوان یک سفرهزارفرسنگی با اولین گام آغاز میشود اشاره میشه که خوشبختانه نسخه pdfو صوتی در کتابراه موجود هست
SAhar A
۱۴۰۰/۱/۷
این کتاب مخصوصا داستان پیامی برای گارسیا به سلطه مدیران بر کارمندهاشون دامن میزنه و یجوری صحبت میکنه انگار که هر کارمندی باید همیشه جفت پا و دولا به جلو روبروی رییسش بایسته و منتظر باشه هرچی گفت بی چون و چرا بره و انجام بده و البته این کتاب میگه که این آدما کمن و نیستن و همیشه باید زور بالای سر تا کارمندا باشه یکاریو انجام بدن وکرنه انجام نمیدن!
چه خوب که انجام نمیدن چون همین حالاشم تو کل دنیا انقدر مردن معمولی سرخم کردن و بخاطر نیازشون به پول دست به هر کاری میزنن و هرکاری که رییس شرکتشون ازشون میخواد و انجام میدن که شبیه برده‌داری شده همه چیزمون، همه چیز این دنیا...
و نویسنده بامزه این کتاب برمیگرده میگه این درستشه و بایدم همینطور باشه، تو باید هروقت رییست هرچی ازت خواست بی چون و چرا و بدون سوال پرسیدن حتی، بری فورا انجامش بدی... آره خب اونجوری پادوی خوبی میشیم که رییس هم ازمون راضیه...
انتخاب با شما
وحید
۱۴۰۱/۱۱/۶
همتون چشماتونو بستید میگین چه کتابیه؟
اولا که داره به کارگر یا کارمند محترمانه توهین میکنه
دوم اینکه تو هر مکان چه کارگاه چه سازمان هرکی وظیفه خودش رو داره، اگر غیر وظیفه‌اش بهش بگی باید سوال بپرسه یا قبول نکنه چون وظیفه‌اش کاری دیگه اس. همون طور اگر خودش خارج از وظیفه، کاری را انجام بده هر چند
برای پیشبرد اهداف سازمان یا محل کار باشه؛ بازم ممکنه صاحب کار یا مدیر بهش بگه این وظیفه تو نبود چرا دخالت کردی؟
دوباره خودش توو مثال گفته یه حسابدار نمیتونه پیام رو به گارسیا برسونه، یعنی باید آدمش باشه و شما حسابدار رو برای کار مشخص انتخاب کردید حق ندارید بهش بگید بره نامه برسونه.
توو کلیات مشخصه که منظور چیه و میگه اما خب از هر انسانی باید در جایگاه و توانش کار بخوایم.
بنظرم یه طورایی میخواد بگه زیر دستانتون باید برده شما باشن تا اهدافشون رو پیش ببرن
مرضیه کردبچه
۱۴۰۲/۵/۲۹
کتابی بسیار مختصر و بسیار مفید و پرفایده، حرف حساب و با وجود اندک بودن بسیار تاثیر گذار، به نظرم بعضی کتابها را باید قاب طلا گرفت و این نوع کتابها لازمه در ادارات و کارخانه‌ها بخصوص بخش دولتی در دسترس همه‌ی کارمندان قرار بگیرد و طی جلساتی این نوع کتابها خوانده شود. اینقدر ابن کتاب موجز و پر مفهوم و را دوست داشتم که صوتی آنرا هم دانلود کردم تا بتوانم در موقعیتهای مختلف وویس آن را هم گوش کنم. از کتابراه بابت رایگان نمودن این نوع کتابها که فرهنگ کار اصالت و پشتکار را افزایش میدهد تشکر میکنم، چه بسا با رایگان نمودن این نوع کتابها و در دسترس عموم قراردادن، باعث انتخاب بیشتر این نوع کتابها و مطالعه بیستر و افزایش روز به روز آگاهی اجتماعی می‌گردید. دستمریزاد و خدا قوت به همه‌ی دست اندرکاران پر تلاش مجموعه
ریحانه کاظمی
۱۴۰۲/۱۰/۶
بسیار عالی انقدر کتاب کامل جامع، آموزنده و بی نقصی بود. " اگر بتوانم به مردم کمک کنم، به آنان فرصتی خواهم داد خود به داد خود برسند. "
چقدر این جمله عمیق و خردمندانه ست.
یعنی براشون لقمه رو نمی جوم، بلکه هیچ کاری نمیکنم تا خودشون لقمه رو بجوند و قورت بدن تا هم جویدن یاد بگیرند و هم بلعیدن. چرا که
نتیجه‌ی بدون تلاش در واقع اصلا نتیجه نیست، فقط باد آورده ایه که باد هم خواهد برد. انقدر مفید و نکته‌های کلیدی زیادی داشت که کاش می‌شد توی تمام ایران پخشش کرد و همه می‌تونستن این کتاب یا مقاله رو بخونن کاش این دستورالعمل تمام اداره جات‌های ایران می‌شد متاسفانه ما تو ایران خیلی خیلی نیاز به این کتاب داریم ممنونم از نویسنده ممنون از گوینده خیلی عالی بود لذت بردم‌. ممنون از کتابراه.
HaMraH
۱۴۰۲/۹/۲۷
کتاب پیامی به گارسیا، کتابی بسیار مختصر و بسیار مفید و پرفایده، حرف حساب و با وجود اندک بودن بسیار تاثیر گذار، به نظرم بعضی کتابها را باید قاب طلا گرفت و این نوع کتاب‌ها لازمه در ادارات و کارخانه‌ها بخصوص بخش دولتی در دسترس همه‌ی کارمندان قرار بگیرد و طی جلساتی این نوع کتابها خوانده شود. اینقدر این کتاب معجز و پر مفهوم را دوست داشتم که صوتی آنرا هم دانلود کردم تا بتوانم در موقعیتهای مختلف وویس آن را هم گوش کنم. از کتابراه بابت رایگان نمودن این نوع کتابها که فرهنگ کار و اصالت و پشتکار را افزایش میدهد تشکر میکنم، چه بسا با رایگان نمودن این نوع کتابها و در دسترس عموم قراردادن، باعث انتخاب بیشتر این نوع کتابها و مطالعه بیستر و افزایش روز به روز آگاهی اجتماعی می‌گردید. از کتابراه متشکرم
حسن شیخ زاده
۱۴۰۱/۱۰/۸
تیراژ بالای این کتاب تنها بعلت حمایت از نظام‌های سلطه و مراکز قدرت بوده و نه کیفیت کتاب! این کتاب در مجموع انسان را به ربات یا برده بودن تشویق میکند یعنی انسانی که بدون توجه به چیستی و چرایی یک موضوع تنها به مانند یک ربات یا رایانه که برای کار خاصی برنامه نویسی شده، به دستور و وظیفه‌ی محوله عمل و و کند!
احنتمالا تمام جلادان آدم کش‌ها کسانیکه به دستور هیتلر یا دیگر جنایتکاران تاریخ دست به نسل کشی یا کودک کشی و دیگر جنایات می‌زدند از چنین ایدئولوژیی پیروی میکرده و میکنند و بدون نیاز دانستن حتی ذره‌ای تعقل و تفکر تنها به دستور مافوق خود به نحو احسن عمل می‌کنند.
جایگاهی برای تفکر و تعقل انسانی که مجری یک عمل است در این ایدئولوژی وجود ندارد و این تسهیل کننده‌ی تمام پلیدی‌های این دنیاست.
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۷/۵
مطالعه این کتاب مناسب کسانی است که به آثار انگیزشی در زمینه تجارت، مدیریت و موقیت در کسب و کار علاقه دارند.
جملات برگزیده کتاب پیامی به گارسیا:
- آنچه مردان جوان نیاز دارند دانشِ کتابی، یا آموختن درباره این و آن نیست، بلکه ایجادِ اراده‌ای است در آنان که به اعتمادِ دیگران خیانت نکنند تا بی‌معطلی
دست به کار شوند تا انرژی‌شان را متمرکز کنند.
- افراد بی‌کفایت و نالایق برای همیشه حذف می‌شوند. اینجا قانونِ جنگل حکم‌فرماست، یعنی بقای اصلح. منفعت شخصی، هر کارفرمایی را وامی‌دارد اصلح را در کنار خود نگاه دارد، یعنی کسانی که می‌توانند پیامی را به گارسیا برسانند.
- اگر فرصتی برای تعالی و الهام‌بخشی داشته باشم، بهتر است از طریق سرمشق، استنتاج و اشاره باشد تا اجبار و امرونهی
گلاره مقدم
۱۳۹۹/۷/۲۷
بی نظیر بود. رووآن شخصیت اصلی کتاب منو یاد اسکافیلد نقش اول فیلم 1917 انداخت.
Hoda Karami
۱۳۹۹/۷/۲۷
محتوای کتاب درباره موفقیت بود. بخش جالبش اونجاست که میگه بدون سوال اضافی کاری که بهتون محول میشه رو فقط انجام بدید!
پیشنهاد میکنم هر کسی در هر زمینه مطالعاتی این کتاب گوش کنه
مشاهده همه نظرات 538

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی پیامی به گارسیا

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی پیامی به گارسیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.