معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه با مردان صحبت کنیم تا گوش دهند

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه با مردان صحبت کنیم تا گوش دهند
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با مردان صحبت کنیم تا گوش دهند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با مردان صحبت کنیم تا گوش دهند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه با مردان صحبت کنیم تا گوش دهند

جان گری در پادکست چگونه با مردان صحبت کنیم تا گوش دهند به شما آموزش می‌دهد که چگونه احساسات خود را برای جلب توجه مردان به اشتراک بگذارید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

جان گری (John Gray)، یکی از برجسته‌ترین سخنرانان در حوزه ارتباطات اثربخش، روابط کاری و نویسنده‌ی کتاب معروف مردان مریخی، زنان ونوسی در این کتاب صوتی به شما می‌گوید:

وقتی خانم‌ها بیشتر به سمت ویژگی‌های مردانه‌شان تمایل پیدا می‌کنند، احساس غرق شدن، بی‌میلی و خستگی خواهند کرد در نتیجه استرس می‌گیرند و افسرده می‌شوند و بیشترین چیزی که باعث استرس در مردان می‌شود وقتی است که ویژگی‌های مردانه‌شان را سرکوب می‌کنند.

وقتی خانم‌ها احساساتشان را بروز می‌دهند و به اشتراک می‌گذارند، مرد با یک درک بالا، توجه، احترام و دل‌سوزی به سمتشان می‌آید و استرسشان را پایین می‌آورد و اجازه می‌دهند عشق را درک کنند.

غر زدن بخشی از زندگی است و خانم‌ها زیاد غر می‌زنند. ولی اگر به یک مرد در مورد خودش غر بزنید، نمی‌تواند بشنود. هیچ مردی نمی‌شنود. انسان نمی‌تواند بدون استرس به انتقاد کردن یک نفر از خودش گوش کند.

شما به عنوان یک زن باید درد و دل کنید، گله و شکایت کنید، احساسات منفی در مورد زندگی و نه همسرتان، را با او در میان بذارید. پس شکایت کردن از همسرتان را بی‌خیال بشوید و به جای آن در مورد چیزهای دیگر شکایت کنید. در این صورت همسرتان بیشتر به شما گوش می‌دهد و درکتان می‌کند. احساس صمیمیت می‌کند و فکر می‌کند دارد به شما هدیه‌ای می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
بخش اول
3 دقیقه
بخش دوم
4 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه با مردان صحبت کنیم تا گوش دهند
نویسنده
راویبهروز سمامی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه با مردان صحبت کنیم تا گوش دهند

م مسعودی
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
بسیار عالی. خیلی خلاصه و مفید بهترین دانش و آگاهی را راجع‌به رفتار با آقایون ارائه میده⚘⚘
درسته که میگه از آقایون انتقاد نکنید و در مورد رفتار خودشون غر نزنید ولی اگر با صحبت‌های کوتاه از نارضایتیمون از مسائل دیگر اعتمادشونو برای همراهی جلب کنیم و بهشون این فرصت را بدهیم تا خودشونو هماهنگ و همراه
ما بدونند، کم‌کم میشه بیشتر وارد جزئیات شد و حتی اول از نقص‌ها و کاستی‌های رفتاری خودمون بگیم و بعدجمع ببندیم و اون‌ها را هم شریک کنیم.
آنچه باعث عدم رضایت خانم‌ها میشه به نظرم اینه که خیلی زود می‌خوان به نتیجه برسند و تمام چیزهایی که در آقایون مورد انتقادشونه خیلی زود و با تذکر مستقیم درست کنند🤔🤔🤔🤔
به خانم‌های با این دیدگاه توصیه می‌کنم کتاب اشتباهت یک زن را هم دانلود کنند و کمی بیشتر با روحیات آقایون آشنا بشن. حتماً اگر با انصاف و تعمق بخوانند یا گوش کنند بهتر می‌تونند برنامه‌ریزی کنند
ممنون از کتابراه🙏🙏🙏🙏🙏
zahra Armion
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
شما صدتا کتاب بنویس مگه مردا گوش میدن 😂
Melika
۱۴۰۱/۸/۶
به نظرم خلاصه و مفید بود
هر کسی چه ازدواج کرده چه در نظر داره که ازدواج کنه و رابطه‌ی خوبی داشته باشه، خیلی خوبه که گوش کنه و متوجه خیلی رفتار‌ها بشه و دلیل و راه حل و به طور خلاصه متوجه شود، چه زن‌ها چه مرد‌ها هر دو بهتره که گوش بدن
زهرا زهراوی
۱۴۰۰/۹/۲۳
فقط از حالتی که ایجاد شده وتو از آن ناراحتی صحبت کن بدون اینکه همسرت حس کنه اون رو مقصر میدانی
و حالا کمکی که همسرت میتونه بکنه رو با زبان نرم و آرام از او بخواه
سایر عصبانیت هاتو روی کاغذ خالی کن
رویا روستائی
۱۴۰۰/۱۱/۴
کتاب‌های این نویسنده همه بی نظیر هستن و کمک شایانی به بهبود روابط و شناخت زن و شوهر‌ها نسبت به هم میده و یادمی گیرن افراد که چطور در صلح و آرامش و زندگی پراز عشق داشته باشن کنارهم
سمیه جهانگیری
۱۴۰۰/۴/۹
کل صحبت من با همسرم انتقاد راجب خودش بود، با گرفتن این کتاب میخواستم اینو یاد بگیرم که نویسنده میگفت آقایون انتقادات راجب خودشون رو اصلا نمیشنوند!!! باید راجب مسائل دیگه‌ای باهاشون صحبت کنیم.
John K
۱۳۹۷/۷/۷
خلاصه و مفید کتاب مردان مریخی زنان ونوسی البته به نظر به جای خرید این فایل بهتر همون کتاب رو بگیرین دیگه پولتون الکی واسه این ندین
نیلوفر نصیری
۱۴۰۰/۸/۲
من واقعن توی جذب مردها ضعیفم رفتار زنونه و احساسی ندارم تنها ظاهر خوبی دارم ولی نمیتونم رفتار صمیمی با مرد داشته باشم
سمیه درودیان
۱۴۰۰/۴/۱۰
خوب بود اما کو گوش شنوا همسر من که کلا دوست نداره حرف بزنیم چه برسه به مشکل متاسفانه تا مشکل جدی نشه و... کاملا حرف‌های جان گری درسته اما
زینب دارایی
۱۳۹۷/۲/۶
میشه این کتاب چگونه با مردان صحبت کنیم تا گوش دهند کتاب الکترونیکی متنی‌اش رو بیارید
ghazale rafeie
۱۴۰۰/۴/۱۱
خوبه ولی خواننده خیلی سریع میخونه و البته مدل هیجانیش خوبه قسمت آخرش از همه بهتر بود ممنون بابت این هدیه‌های خوبتون
Mahin Tofighian
۱۳۹۸/۸/۱۴
من یه انتقاد داشتم خیلی کتاب صوتیش خلاصه بود تا اومدم متوجه بشم چی گفته تموم شد ولی ممنون از زحمات زیادتون
Zohre Ny
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
کتابراه واقعا عالیست 🌻🌼کتابهای آموزنده که همیشه همراهمان است
زینب دارایی
۱۳۹۷/۲/۲۱
میشه نسخه نوشتاری و متنی کتاب رو هم بیارید
پریسا خنجری
۱۴۰۲/۲/۸
خیلی خلاصه شده بود به نظرم به توضیحات بیشتری نیاز بود که اثر گذاری بهتری داشته باشه
مشاهده همه نظرات 75

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه با مردان صحبت کنیم تا گوش دهند

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه با مردان صحبت کنیم تا گوش دهند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.