معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید

کتاب صوتی چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید (میکرو کتاب)، نوشته الن لکین، راهنمایی ساده و کاربردی جهت اجرای بهترین شیوه مدیریت زمان در زندگی است. این کتاب بیش از ۳ میلیون نسخه فقط در آمریکا فروش داشته است.

همه ما شنیده‌ایم که زمان، طلاست. اما واقعا در طول روز چقدر به آن توجه می‌کنیم؟ از مدیریت زمان شنیده‌ایم اما آیا واقعا آن را اجرا می‌کنیم؟ واقعیت این است که کنترل زمان، یعنی کنترل زندگی. وقتی شما بتوانید به شکل واقعی، نه رویایی، برنامه‌ریزی کنید و مطابق با آن پیش بروید، آن زمان است که کنترل زندگی‌تان را به دست می‌گیرید و همه چیز دقیقا به همان سمتی می‌رود که شما می‌خواهید.

الن لکین (Alan Lakein)، نویسنده شناخته شده آمریکایی است. او یکی از مشهورترین افراد در زمینه پژوهش در مورد مدیریت زمان به خصوص در زمینه زندگی شخصی است و خالق پرسش لکین است که در کتاب صوتی چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید (How to Get Control of Your Time and Your Life) هم به آن اشاره می‌کند.

پرسش لکین اکنون یکی از سوالات مهم در توسعه فردی شناخته شده و در دانشگاه‌های مدیریت تدریس می‌شود. او باور دارد که زمان = زندگی است و همه چیز در زندگی بر اساس زمان پیش می‌رود.

زمان بازگشت‌ناپذیر و غیر قابل جبران است. هدر دادن زمان به معنای هدر دادن زندگی‌ است و در مقابل استفاده‌ بهینه از آن‌ به معنای استفاده‌ بهینه‌ از زندگی‌ و حرکت در مسیر اهداف و آرزوهایی است که می‌خواهید به آن‌ها برسید. با نوشتن شرح اهداف زندگی‌تان و فعالیت‌های زمان‌بندی شده‌ روزانه در جهت رسیدن به این اهداف‌ حرکت زندگی خود را آغاز کنید. سپس زندگی‌تان را حول اهداف‌تان سازمان‌دهی کنید، خیلی سریع سرعت شما برای دستیابی به اهداف‌تان افزایش پیدا می‌کند به طوری‌ که هیچ وقت فکرش را نمی‌کردید. بزرگ‌ترین نتیجه‌ای که از به دست گرفتن کنترل زندگی‌ و زمان‌تان بدست می‌آورید این است که می‌توانید آزادانه به دنبال چیزهایی بروید که بیشترین لذت را از آن‌ها می‌برید.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
1 دقیقه
درباره‌ی کتاب
1 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
2 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
فصل اول
9 دقیقه
فصل دوم
14 دقیقه
فصل سوم
15 دقیقه
فصل چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید
نویسنده
راویکیاندوخت محمدی
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید

Mohsen Dehghan
۱۳۹۷/۵/۲۲
صدای این خانم خوبه ولی به درد این کتاب نمیخوره. باید کتابای گروه کودک کار کنه. صداهای اضافی روی کتاب هم اصلا جالب نیست. باعث حواس پرتی میشه.
علی قربانی
۱۴۰۲/۶/۱۱
وقتی گوش کردم یاد کتابهای برایان تریسی افتادم: همه ش تیتروار و همه ش دستورالعمل‌های نوشتاری و جملاتی شعاری پسند نشد در کل
سهیل اسدی
۱۳۹۷/۶/۱۸
بسیار مختصر و مفید بود... تو یه ساعت بطور کامل و با زبان ساده همه چیز رو بطور کاربردی توضیح میده
شهرام مهدیزاده
۱۳۹۷/۴/۲۷
این کتاب زبان ساده و روان و خوبی داره
حسین کشاورز
۱۳۹۷/۱۱/۱۹
من به دستورات عمل کردم
عالیهههههه
آزاده بیرانوند
۱۳۹۷/۱۰/۲۳
خیلی کوتاه و مفیده
واقعا برای وقت آدم ارزش قائله
حمیده احمدی
۱۳۹۷/۴/۲۸
صدای این اقا عالیه عالیه بر عکس بعضی صداها که یکنواخت و خواب اورن صدا و بیان ایشون عالیه
null null
۱۳۹۸/۱/۱۳
خیلی بدرد بخور نبود
مهدی عطایی
۱۳۹۷/۱۲/۲
خدای من!آقا؟
Nazi Afsahi
۱۳۹۸/۹/۲۹
متاسفم خیلی بد بود
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه با کنترل زمان فرمان زندگی را به دست بگیرید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.