معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم

در پادکست چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم، یکی از انگیزشی‌ترین مربیان و مشاوران رشد شخصی و شغلی آنتونی رابینز، تجربیات و نکات خاص زندگی خود را بیان می‌کند. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

آنتونی رابینز در این کتاب می‌گوید:

خوشبختی کاری است که خودت باید برای خودت انجام بدهی. قرار نیست ذهنت این کار را برایت انجام بدهد. ذهن دنبال این می‌گردد که چه چیزی اشتباه می‌باشد و با آن بجنگد یا از آن فرار کند، این کار یعنی تلاش برای زنده ماندن.

دیگر در دوره‌ای نیستیم که یک ببر حمله کند و ما رو بکشد، ما اکنون نگران این هستیم که مردم درباره ما چه فکری می‌کنند یا اینکه آیا به اندازه‌ی کافی پول درمی‌آوریم یا نه؟ یا اینکه این فردی که در حال حاضر با او دوست هستیم با من می‌ماند یا نه. همه‌ی این فکر و خیال‌ها در ذهن ما مدام تکرار می‌شود و به ما یاد می‌دهد که عادت‌های بخصوصی رو همیشه داشته باشیم ولی باید بدانید که چیزی فراتر از ذهن هست. من به مردم یاد می‌دهم تا چگونه از بدنشان استفاده کنند تا ذهنشان را تغییر بدهند.

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) الهام‌بخش میلیون‌ها انسان در سراسر کرۀ زمین است. او موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در جهان است، شهرت عمده او در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است.

آنتونی رابینز بیش از نیمی از عمر خود را صرف کمک به دیگران کرده، تا عظمت وجود خود را کشف نموده و آن را بهتر سازند. او یکی از موفق‌ترین افراد ایالات متحده در زمینه بهبود عملکرد دیگران است. وی بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره بنیاد آنتونی رابینز است که به منظور کمک به افراد برای رسیدن به موفقیت‌های فردی و حرفه‌ای تأسیس شده‌است. رابینز برای بهبود عملکرد کارکنان، با سازمان‌هایی از قبیل ای‌تی اند تی، آی‌بی‌ام، آمریکن اکسپرس، Mac Daglas و ارتش ایالات متحده آمریکا و همچنین تیم‌های ورزشی لس آنجلس و قهرمانان مدال طلای المپیک همکاری داشته است.

کتاب‌های قدرت نامحدود، رها سازی قدرت درون، ۳۶۵ گام تا موفقیت و به سوی کامیابی از نوشته‌های رابینز هستند. از کتاب‌های دیگر آنتونی رابینز می‌توان به مهارت در بازی زندگی، افکار بزرگ، گام‌های بلند: تغییراتی کوچک، نتایجی بزرگ، قدرت شگرف بودن، قدرت نامحدود اشاره کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
نمونه 2
6 دقیقه
بخش اول
8 دقیقه
بخش دوم
4 دقیقه
بخش سوم
5 دقیقه
بخش چهارم
6 دقیقه
بخش پنجم
5 دقیقه
بخش ششم
6 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم
نویسنده
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم

mahdi ✔️
۱۴۰۰/۵/۹
تنها فکر، اندیشیدن و نگاه مثبت شما برای دستیابی به خوشبختی و پیشرفت کافی نیست و شما با فکر کردن و ذهن مثبت مطلق؛ به اهداف و خوشبختی دست پیدا نمی‌کنید و ذهن برای شما کاری را انجام نمی‌دهد. فکر و ذهن شما فقط یک کار و یا هدفی را می‌یابد، به شما نشان می‌دهد که کار صحیح و به‌ جایی را انتخاب کرده‌ اید یا نه. چه چیزی اشتباه می‌ باشد و آیا شما باید از آن دوری‌ کنید یا شجاعانه در برابر آن بایستید و مبارزه کنید. این تنها راه فکر کردن است و همین کار به معنی تلاش برای زنده ماندن و بقا نسل است. ✔️
مونا فتحی نژاد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
چقدر نظر منفی!:)
به نظر من خلاصه کتاب، مث تیزر فیلم میمونه. قطعا تمام محتوا رو بهت انتقال نمیده، بلکه فقط ژانر و حال و هواشو بهت نشون میده، که اگه خوشِت اومد بری دنبالش و ببینیش!
اگه از این زاویه بهش نگاه کنی، اونوقت کتابای خلاصه حالتو بهتر میکنه نه بدتر:)
فصل ۴ عالی بوووود. اون ۲ مدل انگیزه،
فشار و کشش... اما من نمیدونم واقعا چه جوری در خودمون میتونیم کشش ایجاد کنیم؟
فصل ۵ هم خوب بود. فقط من قانون ۹۰ ثانیه رو بلد نیستم. کسی میدونه‌ش؟
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۹/۱۵
من داستانی دیگر از زندگی سخت آنتونی رابینز در این کتاب شنیدم و تمرکز بر تبدیل تهدید به فرصت در سخنانش درک کردم. اینکه با سختکوشی به دیگران غذا می‌دهد را از زندگی سخت خود آموخته است. این اهرم رنج و لذت را بیان می‌کند. انگیزه، کشش، فشار و رنج و لذت آینده را رابینز با قوانین طبیعت در این مصاحبه کوتاه توضیح می‌دهد. هر فردی برای خودش یه جور ایده آل دارد راه رسیدن به آن و انگیزه بخشی به هدف و طی مسیر مهم است و متفاوت.
علیرضا محقق
۱۳۹۶/۱۱/۲۰
امام علی علیه السلام می‌فرماید:
هر که با خواندن کتاب آرامش یابد هیچ آرامشی را از دست نداده است.
کتابراه یار همیشگی شما
Ebrahim b
۱۴۰۰/۲/۴
میکرو کتاب!! مصاحبه!؟ به نظر شما این کار کمک به فرهنگ کتاب خوانی میکنه؟ این فروش یک مطلب بی محتوا و ناقص هست به شنونده!! فکر کنم حذف این نوع از کتاب‌های ناقص و بی محتوا یا ایجاد گروهای خاص و یا حداقل پروموت نکردن اینها یک کار مهم برای این app و نجات دادن برند‌اش است.
رضا محمدی
۱۴۰۱/۳/۱۷
سلام کلا شخصیت انتونی را دوست دارم انگیز می‌گیرم در بدترین شرایط مثل‌ی حامی پشت سرت است خودت را تو شرایط سختی که بوده کامل مجسم می‌کنی و به شرایط فعلی خودت می‌خندی خیلی دوست داشتنی با وقار است ازش خیلی درسها تو زندگی یاد گرفتم و خیلی دوست دارم‌ی روز مربی انگیزشی من تراز با انتونی رابیز بشوم
احسان زنگنه
۱۳۹۷/۶/۱۶
درود. روزتون خوش. من پنج سال هست روی مسایل انرژی مثبت و موفقیت کار میکنم و قلبا انتونی رابینز و کتابهاش رو عاشقانه دوستدارم. امیدوارم همه مردم مملکتم رو بیارن به رابینز و مسایل انرژی مثبت
حسین فرخ نژاد
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
تشکر بسیار عالی از آقای غلامرضا صادقی بخاطر صدای بسیار زیبای ایشون و فن بیانشون، من هر چند کتاب ایشون گویندگی کرده باشن گوش میدم، واقعا انگیزه میدن و تاثیر گذاره، کاشکی همه‌ی کتابهای روان شناسی و موفقیت را ایشون راوی گری میکردند
مینا امینی
۱۳۹۶/۱۲/۲۴
متن کتاب خوب بود، ولی چرا همه قسمتها نصفه بود، خیلی بد بود خیلی، همه قسمتها نصفه بود و بهترین جای حرف قطع میشد و میرفت موضوع بعدی، افتضاح بود
علی داودالحسینی
۱۳۹۷/۲/۹
چجوری میشه 39 دقیقه کتاب 7 هزارتومن باشه و کتاب اثر مرکب که بیش از 5 ساعت هست 12 هزار تومن. بنظرم کتاب بیش از حد گرون هست. البته کتاب نیست مصاحبه است.
Marzieh Soeich
۱۳۹۹/۸/۲
مفید وکاربردی بود.. دانش منو بیشتر ونگاهم رو تاحدی تغییر داد.. اما این مصاحبه بود.. وصدا گذاری تند وبا سرعت بود. وبرای حدود30 دقیقه گرون بود
Omid Azad
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
خلاصه گوئی در بیان شده، در حالی که انتظار بیشتر از این در مورد گفتار آنتونی رابینز میرفت که در کتاب صوتی بیان بشه
محمد صالح
۱۳۹۸/۱/۲۰
کتابی بسیار خوب در زمینه‌ی قدرت ذهن با محتوایی کاربردی برای افرادی که به دنبال رشد شخصیتی هستند
از گوش دادن به این کتاب لذت بردم و نکته‌های بسیاری یاد گرفتم
سروناز حمیدی
۱۳۹۶/۱۲/۲۴
مثل همه صحبت‌ها و مصاحبه‌های آنتونی رابینز این هم فوق العاده بود و همین طور صداگذاری کتاب هم عالی بود.
ایمان شفیع
۱۳۹۶/۱۱/۲۲
کتاب عالی بود امیدوارم بهترین ومهمترین مطالب روترجمه کرده باشید تا باعث رشد جوانان و نجات فکری جامعه ایران عزیزمان باشیم. باتشکر
مشاهده همه نظرات 118

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.