معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد

گابریل برنستین در پادکست کائنات هوای شما را دارد، راهکارهای عملی و کاربردی جهت گذر از ترس در زندگی و قوی کردن ایمان درونی، بیان می‌کند. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

همه ما سعی می‌کنیم کنترلِ بعضی چیزی‌ها را به عهده بگیریم. همه‌ی این کنترل‌ها، همه‌ی این دستکاری‌ها، همه‌ی این تلاش‌ها برای رقم زدن یک اتفاق خاص؛ یک جور مقاومت است، مقاومت‌ نسبت به توازن و آن صدایِ درونی که هر لحظه شما را به سمتِ خودش فرا می‌خواند. عظمتی که درونِ شما وجود دارد و شما یادتان رفته که به حرفش گوش بدهید.

ولی در نبودِ مقاومت، ما دوباره به توازن می‌رسیم. در نبودِ آن مقاومت ما حقیقتِ وجودی‌مان را به یاد می‌آوریم و با کائنات ارتباط برقرار می‌کنیم. کائنات همیشه در حالِ فرستادن انرژی‌ِ عشقی بوده که درون و اطراف ماست و همیشه در حال راهنمایی‌ ماست. بوسیله‌ی تسلیمِ معنوی ما دوباره به توازن می‌رسیم و دوباره با عظمت و وجودِ ماورایی ارتباط برقرار می‌کنیم.

گابریل برنستین (Gabrielle Bernstein) در کتاب صوتی "کائنات هوای شما را دارد" (The universe has your back: transform fear to faith) پنج قدم برای ارتباطِ مجدد و رسیدن دوباره به توازن و راه‌اندازی مجدد خودتان را بیان می‌کند.

قدم اول: از دعا کردنی که همراه با کنترل باشد دست بردارید و به جای آن برای رسیدن به چیزی که به نفعِ همه‌ است دعا کنیم.
قدمِ دوم: روی چیزهایی تمرکز کنید که درحالِ رشد و شکوفایی در آن هستید.
قدم سوم: موانع، مسیرهای انحرافی‌ای به سمتِ مسیرِ درست هستند.
قدم چهارم: زمانی‌که از کائنات پیامی را بخواهیم، همیشه دریافتش می‌کنیم.
قدم پنجم: افرادی که از نتایج مطمئن‌ هستند، می‌توانند انتظار را تحمل کنند.

«نیویورک تایمز» از «گابریل برنستین» به عنوان یک الگو برای نسل جدیدِ جویندگانِ معنویت نام برده است. او در کتاب‌ها و سمینارهای خود به افراد کمک می‌کند تا بتوانند صدای درونی خودشان را بهتر بشنوند. کتاب‌های گابریل برنستین جزء پروفروش‌های نیویورک تایمز و آمازون است که به چندین زبان ترجمه شده است و طرفداران بسیاری در تمام دنیا دارد. کتاب "کائنات هوایت را دارد" به عنوان راهکاری برای گذر از ترس به سوی ایمان در سال 2017 به چاپ رسیده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
بخش اول
4 دقیقه
بخش دوم
5 دقیقه
بخش سوم
3 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد
نویسنده
راوینرگس سوری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۹/۱۳
وقتی می‌خواهید همه چیز کنترل کنید و زندگی را همان طور که خودتان می‌خواهید پیش ببرید، نوعی مقاومت با کائنات پیش می‌آید؛ یه جور تست کائنات. گابریل برنستین، در این مختصر کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد، می‌نویسد و می‌گوید که این مقاومت برای قدرتی فراقدرت شما است که یارای مقاومت در برابر او در توان و انسان‌ها نیست. این پادکست خلاصه از کتاب نمیشه برای کتاب نویسنده نقد کرد چرا که کاملا از متن ابتدایی و انتهایی آن آگاهی ندارید، اما متنی که می‌شنوید شما را به توسل و توکل به خداوند فراوانیها می‌کشاند و وصل می‌کند قدرتی که وقتی تمام امور را به دستش میسپارید و در راه رسیدن و مسیر گام برمی دارید باید لذت مسیر را بیشتر بچشید و ارتقای روحی که به دست می‌آورید باقی قدرتی بزرگ بر آن سوار است و نتیجه را می‌دهد. فراموش کنید چی می‌خواهید و برای همه دعا کنید. برای داشته‌ها تمرکز کنید نه نداشته ها. مسیر انحرافی به سمت معنوی را بشناسید و جور دیگه به آن نگاه کنید. به نشانه‌های مسیر درست توجه کنید. و از کائنات بخواهید. وقتی فکر می‌کنید که تسلیم بشوید واقعا تسلیم بشوید.
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
سلام
کتاب کائنات هوای شما را دارد کتابی در زمینه موفقیت نوشته شده این کتاب ترس شما از زندگی را به ایمان تبدیل می‌کند.
برای هر کسی لازم است بدانند کائنات هوای شما را دارد
تمرین‌های زیادی در این کتاب وجود دارد. انتخاب با شماست که همه آن‌ها را انجام دهید یا عاشق چند تمرین خاص شوید. روش درست و در
غلطی به‌ کارگیری این تمرین‌ها وجود ندارد. فقط پذیرا باشید و تمرین‌هایی را تکرار کنید که برایتان الهام‌بخش هستند.
تمرین قرار گرفتن در مسیری معنوی برای این نیست که مراقبه‌کننده‌ای بهتر، یا مهربان‌ترین و روشنفکرترین فرد باشیم، بلکه تمرین تسلیم در برابر عشق است. هدف این کتاب همین است.
ابراهیم مرادی
۱۴۰۰/۷/۲۸
واقعا کتاب خوب و تاثیر گزار هست نه این که بخوام سطحی در موردش حرف بزنم چون که واقعا من تمام مطالب این کتاب رو درک کردم و باهاش روبه رو شدم، من یکساعت قبل از این که نظرمو اینجا بنویسم مدتها بود درگیری ذهنی داشتم و همیشه دعا میکردم چیزهایی که شاید الان مستحق اون چیزها نیستم بهم برسه ولی درست یکساعت و قبل، از خدا خواستم فقط بهم ارامش بده هیچ ولی نمیدونم چی شد چند دقیقه بعد به سمت گوشیم رفتم و این فایل رو که شاید چند ماه بود دانلود کرده بودم و گوش نداده بودم رو باز کردم و گوش دادم و این یک نشونه بود ازطرف کاعنات برای من برای رسیدن به ارامش.
محمد حسین زمانپور دهج
۱۳۹۹/۳/۱۶
سلام _ این کتاب خیلی خوب و مفیده , فقط یه مشکلی که هستش اینه که صدای گوینده عمدا تند شده و فاصله نفس گرفتن بین متنها را هم برداشتن به طوریکه تمرکز آدم به هم میخوره. اگه صدای گوینده آهسته تر بود خیلی بهتر میشد ولی با اینحال بنده از این کتاب خیلی راضیم و واقعا نکات کلیدی مهمی را بهمون یاد میده که به دردمون میخوره و از کتابراه برای پخش صوتی این کتاب کمال تشکر را دارم.
Asma Hashemi
۱۳۹۷/۷/۷
محتوای کتاب خیلی عالیه. فوق العاده س. فقط خانومی که کتاب رو میخونه بیش از اندازه تند حرف میزنه و من مجبور میشدم هرچند دقیقه صدا رو قطع کنم تا اعصابم اروم بشه. شایدم من خیلی حساسم. اما کتاب رو حتما دانلود کنید چون فوق العاده س.
Majid Azizi
۱۳۹۸/۱۰/۲
سلام و تشکر از ارایه کتاب‌های منتخب، به شدت نیازه که امکان تنظیم سرعت اجرای فایل صوتی رو بشه کنترل کرد، که هر کس متناسب با احساس شنوایی خودش سرعت رو تنظیم کنه، این مشکل با ارتقا نرم افزار قابل حل شدن است، ممنون میشیم این امکان را اضافه کنید، البته چون امکان ذخیره فایل صوتی بصورت MP3 نیست، نمیشه ما با برنامه ایی که این امکان رو میده باز کنیم. پس لطفا این مشکل رو حل کنید. سپاسگزاریم.
Dariush Aria
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
خوب الان ۷۰نفر دارن میگن طرف که میخونه بد میخونه من الان ده و نیم صبح شانزده دی نود و هشت دانلود کردم ولی همچنان خانومه داره میدوه
بعدم چرا انقد تو دماغی و باعشوه حرف میزنه

باری..
بعد از این نظرات شما که اقدامی نکردید پس الکی برا چی نظر میگیرین

چرا مد شده این زنا که عشوه‌ای و مزخرف حرف میزنن و
تمام این پادکست‌ها رو اجرا میکنن

اصلا هم صداهاشون مدل حرف زدنشون دل نشین نیستا..




راضی نیستم ازتون
کتابم اصلا گوش نکردم
حلالتونم نمیکنم
مازیار معمارنژاد
۱۴۰۰/۴/۱۱
آموختن یک جمله به "درد بخور" و "کاربردی" -یک هدیه* یا ابرازِ حرکتِ زندگی ست.
(و اما شنیدن این لحن و تند خوانی» تولید. هیجان کاذب و اضطرابِ بیخودی! مینماید!
ایا لزومی دارد این همه تقلید از سبک بیان فیلم راز!!) خوب~ البته که برای انتقال حسّ یا احساسات. روشهای بیشماری در دسترس است. نه تکرار، مکرر گذشته. / درود و سپاس
Ali Moradi
۱۳۹۹/۳/۳۰
اول ایکه از اون قسمت اول میگذرم چون جایه حرفدنداره، فقط تسلیم؟
با این راه کار‌ها ما فقط در این جامعه هشت میلیاردی بیشتر تحت کنترل قرار میگیریم بدون اینکه بفهمیم. تنوع شخصیت‌ها و علایق پس چی میشه؟
نه تنها راضی نبودم، پشیمان هم شدم که به نظرات اعتماد کردم.
این سایت واقعا کتاب‌های نابی داره، پس اینقد ثروتمند نباشید که چیزه ارزون بخرید.
Nastaran mohammadpoor
۱۳۹۷/۹/۵
سرعت خوانش این کتاب و خیلی از کتاب‌های دیگه خیلی تنده. لطفا نه خیلی آروم بخونید که آدم خوابش ببره و نه خیلی تند که کلمات از ذهن بپره...
Ali Akbari
۱۴۰۱/۱/۱۶
اینکه کتاب نیست درواقع یک پادکست از خلاصه اونچیزیه که نویسنده میخواسته کتاب باشه، و در مورد اینکه اگر بخواهید کائنات هم با شما هم سو میشن و باید دعا کنید و... هرچند من با این نظرات زیاد موافق نیستم ولی بنظرم حداقل طرز تفکر هماهنگی با باور شخصی خود فرد بوجود میاره و چه خودش و چه ذهنش و چه رفتارش در یکسو جهت برمیدارن...
محمدرضا
۱۴۰۰/۶/۶
پادکست خوبیه و من یکی از راهکار هاشو که در یک پادکست دیگه از همین نویسنده گوش دادم با عنوان " ارتباط با راهنمای درونی " انجام دادم و نتیجه گرفتم و راهنما‌های درونی من به طور دقیق جیزی رو که ازشون خواسته بودم همون روز به من نشون دادن این کتاب هم خوبه ولی با بیخیال شدن مخالفم، برای همین باید امتحانش کنم👍
moradi morteza
۱۴۰۲/۱/۸
کتاب خیلی خوبیه همونطور که از اسمش پیداست ولی آدمی با مشکلات و بلاک‌های انرژیکی قطعا در انجام این تکنیک‌ها موفق نخواهد بود و ابتدا باید پاکسازی روح و روان رو انجام بده تا کاملا بتونه رها بشه و از درون حس خوشحالی و شادمانی رو نسبت به خودش و زندگی داشته باشه و خودش رو عمیقا و قلبا دوست داشته باشه
کامران علی اصغرزاده
۱۴۰۰/۴/۲۵
گوش کردن ب این سخنرانی برای من خیلی مفید بود
چون توی موقعیتی هستم ک همه‌ی دنیا دارن بهم میگن ک از چیزی‌ی مدت باید دست بکشی
و اول با خودت کنار بیای
اومدم سمت گوشیمو ب خدا گفتم‌ی نشونه بفرست برام ک ناخواداگاه به این سخن رانی گوش دادم ک کاملا با موقعیت من همخوانی داشت
عاطفه یوسفی
۱۴۰۰/۴/۱۵
به نظرم هر آدم باشعوری که به درک واقعی برسه به وجود خدا پی میبره و میدونه هیچ چیز بدون اجازه خداوند اتفاق نمیفته حرفای این خانوم برام تازگی نداشت چون من از بچگی این حرفا رو تو قرآن خوندم و شنیدم این نشون میده که اسلام چقدر از فرهنگ غربی جلو تره
مشاهده همه نظرات 310

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کائنات هوای شما را دارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.