معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کشش: راهنمایی ضروری برای همه استارتاپ‌ها

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کشش: راهنمایی ضروری برای همه استارتاپ‌ها
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کشش: راهنمایی ضروری برای همه استارتاپ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کشش: راهنمایی ضروری برای همه استارتاپ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کشش: راهنمایی ضروری برای همه استارتاپ‌ها

کتاب کشش: راهنمایی ضروری برای همه استارتاپ‌ها (میکرو کتاب)، نوشته گابریل وینبرگ و جاستین مارس، نکات کلیدی و جامعی برای موفقیت و جلوگیری از شکست کسب‌و‌کارهای نوپا ارائه می‌کند.

کتاب صوتی کشش (Traction) یکی از آثاری است که تمامی مربیان کسب‌وکارهای نو پا اتفاق نظر دارند که شنیدن آن برای هر استارتاپی ضروری است. بزرگترین چالش استارتاپ‌ها ایجاد کشش برای مشتریان یا کاربران است که به جذب آن‌ها منتهی می‌شود.

میکروکتاب کشش به وارسی شاخصه‌های مهم برای بررسی و تحلیل کانال‌های ایجاد کشش برای مشتریان و در ادامه به معرفی 19 کانال اساسی جذب آن‌ها با مثال‌های متعدد می‌پردازد.

گابریل وینبرگ (Gabriel winberg)، موسس و مدیر عامل موتور جستجوگر آنلاین "داک‌داک‌گو" است. در سال 2008 فعالیت خود را آغاز نموده و تا سال 2013 یک میلیارد جستجو را ارائه کرده‌ است. وی هم‌چنین به عنوان یک سرمایه‌گذار خصوصی فعال شناخته می‌شود. شرکت‌های پخش تلویزیونی مانند سی‌بی‌اس و فاکس او را به ‌عنوان شخصیتی برجسته معرفی نموده‌اند و نشریات معتبری مانند گاردین و واشنگتن‌ پست مطالبی درباره او نوشته‌اند. گذشته بر این در سال 2006، در تاسیس شرکت اپوباکس به عنوان مدیر عامل همکاری داشته‌ است. گابریل وینبرگ از انستیتوی فناوری ماساچوست، یکی از مهم‌ترین مراکز علمی تحقیقاتی در جهان فارغ‌التحصیل شده‌ است.

جاستین مارس (Justin Mares)، مدیر سابق درآمد و رشد شرکت اکسپشنال است، یک شرکت نرم‌افزاری‌ که در سال 2013 توسط شرکت رک‌اسپیس تاسیس شد. پیش از آن دو استارت‌آپ (شرکت نوپا) دیگر را راه‌اندازی نمود که یکی از آن‌ها به‌ خوبی پیش رفت و دیگری شکست خورد. او نشست‌هایی را در زمینه پیشرفت و رشد در سن‌ فرانسیسکو برگزار می‌کند.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکرو کتاب صوتی کشش می‌شنویم:

«اگر شرکتی را راه‌اندازی کرده‌اید، احتمالا می‌توانید محصولی هم تولید کنید. تقریبا تمامی استارت‌آپ‌های ناموفق نیز محصولی داشته‌اند. اما آنچه باعث شکست آن‌ها می‌شود، نداشتن مشتری کافیست. بسیاری از کارآفرینان گمان می‌کنند اگر یک محصول عالی تولید کنند، مشتریان خود راه آن را پیدا خواهند کرد، ما این خط فکری را تله محصول می‌نامیم: این تفکر که بهترین راه استفاده از زمان، بهبود محصول تولیدی است. به عبارت دیگر "اگر شما چیزی بسازید، آن‌ها برای خریدش خواهند آمد" گزاره‌ اشتباهی است».

ایجاد کشش تا اندازه‌ای در بقای استارت‌آپ اثر دارد که شما باید نیمی از زمان خود را به آن اختصاص دهید و می‌توانید با نیم دیگر زمان خود، بر روی محصول کار کنید. این «قانون 50 درصد» چند مزیت مهم دارد:

- با کسب تجربه از تلاش‌های خود در ایجاد کشش و به اشتراک گذاشتن آن در جهت بهبود محصول، می‌توانید تولید بهتری داشته باشید. بازخورد مشتریان اولیه شما را در جذب سایرین در آینده کمک خواهد کرد.
- اگر به‌ طور موازی بر کشش و بهبود محصول تمرکز کنید، قبل از راه‌اندازی می‌توانید کانال‌های کشش مختلفی را تجربه و آزمایش کنید.
- چارچوب هدف‌گذاری یک رویکرد کم‌هزینه در بازاریابی است؛ شما با آزمایشات ارزانی کار را شروع می‌کنید و آن‌چه موفق می‌شود را توسعه می‌دهید و سایر موارد را رها می‌کنید.
- پیگیری مداوم کانال‌های کشش و محصول به‌طور همزمان شانس شما را در توسعه کار و کسب مشتری در بازار افزایش می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
1 دقیقه
درباره کتاب
2 دقیقه
درباره نویسنده
12 دقیقه
فصل اول: چگونه به ایجاد کشش بیندیشیم؟
3 دقیقه
فصل دوم: هدف کشش
14 دقیقه
فصل سوم: ۵ کانال اولیه
13 دقیقه
فصل چهارم: ۵ کانال ثانویه
13 دقیقه
فصل پنجم: ۵ کانال میانی
11 دقیقه
فصل ششم: ۴ کانال پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کشش: راهنمایی ضروری برای همه استارتاپ‌ها
نویسنده،
راویسلمان ظاهری
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کشش: راهنمایی ضروری برای همه استارتاپ‌ها

امیرمسعود اکبراُف
۱۴۰۲/۴/۲۰
با درود.
گوینده‌ای با صدایی متین و دلنشین؛
محتوایی بسیار خلاصه، چکیده و مفید؛
امیدوارم برای تمام کسانی که در حال ورود و فعالیت در استارت‌اپی هستند، مفید واقع بشه، همونطور که برای بنده بسیار مفید بود.
و تشکر از کتابراه، همراهِ همیشگی من.
Mohsen Shokouhmand
۱۴۰۲/۵/۲۵
کتاب مفیدی است، ابتدا خلاصه‌ی آن را مطالعه کردم، پس از تهیه و مطالعه کتاب از انتخاب آن راضی هستم،
رضا معرفی
۱۳۹۸/۲/۱۵
کتاب خوبی است و راهنمایی خیلی عالی برای رشد استارتاپ شغل خود می‌باشد
hamid montazary
۱۴۰۱/۱/۱۵
واقعا مفید و جذاب بود👏
ali mn
۱۳۹۸/۶/۲۱
محتوا عالی و گویندگی هم عالی
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کشش: راهنمایی ضروری برای همه استارتاپ‌ها

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کشش: راهنمایی ضروری برای همه استارتاپ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.