معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی گسترش: 7 اصل ثابت شده برای رشد کسب‌وکار

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی گسترش: 7 اصل ثابت شده برای رشد کسب‌وکار
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی گسترش: 7 اصل ثابت شده برای رشد کسب‌وکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی گسترش: 7 اصل ثابت شده برای رشد کسب‌وکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی گسترش: 7 اصل ثابت شده برای رشد کسب‌وکار

جف هافمن و دیوید فینکل در کتاب صوتی گسترش: 7 اصل ثابت شده برای رشد کسب‌وکار (میکرو کتاب)، راهکارهایی برای گسترش و پیشرفت کسب‌وکار به شما می‌آموزید، تا به کمک آن‌ها بتوانید موانع سر راه‌تان را به خوبی شناسایی کنید و راه مقابله با آن‌ها را بیاموزید.

در کتاب صوتی گسترش (Scale) هفت قاعده کلی آمده است که با بکارگیری آن‌ها می‌توانید علاوه بر گسترش کارتان، فروش و جریان درآمدی را کنترل و به سمت دلخواه‌تان ببرید. جف هافمن (Jeff Hoffman) و دیوید فینکل (David Finkel) در این کتاب می‌گویند که شما زمانی به موفقیت می‌رسید که بتوانید آن را گسترش دهید و کاری کنید که خودش بدون شما کار کند، اما بسیاری اینگونه فکر نمی‌کنند. بیشتر افراد گمان می‌کنند وقتی کسب‌وکار خودت را داشته باشی، هر چقدر بیشتر کار کنی درآمد بیشتری خواهی داشت.

امروزه افراد بسیاری به کارآفرینی مشغول هستند و کسب‌وکار خودشان را شروع کرده‌اند. اما اگر به اندازه‌ کافی مراقب نباشند، تمام تلاش‌ها‌یشان تنها به ایجاد یک شغل برای خودشان منتهی می‌شود و نمی‌توانند کسب‌وکاری را راه‌اندازی کنند که به اندازه کافی رشد کرده و موفق شود.

شما باید در کارتان از خویش‌فرما بودن بالاتر بروید و برای این کار باید یک کسب‌وکار قابل رشد را به گونه‌ای مناسب پایه‌ریزی کنید. برای انجام این کار باید به شیو‌ه‌ای عمل کنید که کسب‌وکارتان کمترین وابستگی را به شما که مالک آن هستید داشته باشد. رشد یک کسب‌وکار معمولا شامل هفت اصل کلیدی می‌شود که در چهار مرحله‌ مجزا اتفاق می‌افتد:

مرحله‌ اول: ساختن یک بنیان مستحکم برای رشد کسب‌وکارتان.
مرحله‌ دوم: نقاط کلیدی را برای ایجاد رشد شناسایی کنید.
مرحله‌ سوم: غلبه کردن بر قابل‌ پیش‌بینی‌ترین موانع.
مرحله‌ چهارم: یادگیری مدیریت و بهره‌گیری بهتر از زمان.

جف هافمن، یک سخنران انگیزشی، نویسنده و کارآفرین سریالی است. او عضو دائم هیئت مشاوره هفته کارآفرینی جهانی است و روی استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچک زیادی تا به حال سرمایه‌گذاری کرده است. وی در کاخ سفید مشاور در زمینه کارآفرینی و برنامه‌های اقتصادی نیز بوده است. او جوایز زیادی تا به امروز کسب کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها جایزه دستاوردی برای تمام عمر در سال 2012 بوده است. هافمن در سال 2014 از دیدگاه مجله‌های اقتصادی چون سی‌ان‌ان، بلومبرگ، تایمز و بیزینس و یک به عنوان بهترین مشاور و متخصص کارآفرینی معرفی شد.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در قسمتی از میکرو کتاب صوتی گسترش می‌شنویم:

بیشتر افراد فکر می‌کنند برای اینکه کسب‌وکارشان را رشد دهند باید بیشتر تلاش کنند. این تصور اشتباه است. اگر در این مسیر گام بردارید، رشد کسب‌وکارتان را محدود خواهید کرد. به جای این کار باید تلاش‌تان را صرف ساختن کسب‌وکاری کنید که بتواند حتی در غیاب شما هم فعالیتش را به خوبی انجام دهد. سعی کنید دنبال ساختن یک کسب‌وکار باشید، نه اینکه یک شغل فوق‌العاده برای خودتان خلق کنید.

همه‌ شرکت‌های موفق 3 سطح قابل پیش‌بینی رشد را طی کرده‌اند:

1. هنگامی که در سطح A قرار دارید مشغول طراحی استارتاپ و برنامه‌ریزی برای کاری که می‌خواهید انجام دهید، هستید. در این مرحله تیم استارتاپ‌تان را جمع‌آوری می‌کنید، یک طرح کسب‌وکار می‌نویسید و سرمایه‌ اولیه‌ مورد نیاز برای راه‌اندزی کسب‌وکار را فراهم می‌کنید. در این گام تمرکزتان را روی گرفتن سریع بازخوردگیری از اشتباهات قرار دهید تا در کمترین زمان ممکن بفهمید آیا ایده‌تان عملی است یا نه.

2. در سطح B کسب‌وکار‌تان به یک شرکت تازه‌کار تبدیل شده است و به عنوان یک کسب‌وکار، کالا و خدماتتان را به فروش می‌رسانید و راه‌هایی برای تشویق مردم به خرید از شرکت‌تان پیدا می‌کنید. در میانه‌های مرحله‌ B شرکت‌ شما تنها زمانی کسب درآمد می‌کند که خودتان هم مشغول کار باشید و به آن‌ها نظارت کنید. در انتهای مرحله‌ B شروع به توسعه‌ سیستم‌هایی می‌کنید که امکان وارد شدن افراد دیگر و رشد کسب‌وکار را فراهم کند.

3. هنگامی که به سطح C برسید دنبال روش‌هایی هستید که کسب‌وکارتان را رشد دهید. در این مرحله یک تیم مدیریت در اختیار دارید که می‌دانند چگونه کسب‌وکارتان را پیش ببرند و به مرحله‌ بعد برسانند. هنگامی که مشغول کار کردن روی این مرحله هستید می‌توانید بهترین استراتژی را برای خارج شدن از فعالیت‌های اجرایی انتخاب و اجرا کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
2 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
فصل اول: مرحله‌ 1
12 دقیقه
فصل دوم: مرحله‌ 2
13 دقیقه
فصل سوم: مرحله‌ 3
7 دقیقه
فصل چهارم: مرحله‌ 4
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی گسترش: 7 اصل ثابت شده برای رشد کسب‌وکار
نویسنده،
راویسلمان ظاهری
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی گسترش: 7 اصل ثابت شده برای رشد کسب‌وکار

محمد تابش
۱۳۹۷/۱۲/۲۶
چکیده دوره بازاریابی رو داره میگه. کوتاه,مفید، آموزنده
کمال میرزایی
۱۴۰۰/۶/۱۵
هفت اصل اساسی برای رشد کسب و کار را بخوبی بیان نموده است.
ehsan kavian
۱۳۹۸/۷/۲۰
پسندیدم
باید نسخه کامل رو هم بخرم
ناجح مهابت
۱۳۹۸/۱/۸
کتاب بسیار جالب وحاوی مطالب ارزشمندوکلیدی است.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی گسترش: 7 اصل ثابت شده برای رشد کسب‌وکار

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی گسترش: 7 اصل ثابت شده برای رشد کسب‌وکار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.