معرفی و دانلود کتاب صوتی قدیس فرودستان

عکس جلد کتاب صوتی قدیس فرودستان
قیمت:
۴۶۸۰۰ 32760 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدیس فرودستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدیس فرودستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدیس فرودستان

کریستیان بوبن در کتاب صوتی قدیس فرودستان، دوست داشتن را محور قطعات کوتاه ناپیوسته‌اش قرار می‌دهد و از جنبه‌های بسیار متفاوت و جذاب، ما را به دنیای ذهنش راهنمایی می‌کند تا آن‌چنان که او می‌خواهد به درک تازه‌تری از دوست داشتن دست یابیم. او معتقد است انسان زمانی به معنای واقعی متولد می‌شود، که در عمق دریای عشق غوطه بخورد.

کتاب قدیس فرودستان (Le Tres - Bas)، روایتی داستانی از زندگی «فرانچسکو قدیس» است. بوبن تنها به تعریف زندگی روزمره «فرانچسکو» نپرداخته و از زاویه دیدی متفاوت به کل حیات و معنویت این فرد توجه کرده است. نویسنده همانند آثار دیگرش در این داستان نیز نگاه خاصی به دنیا دارد و از دریچه امید به زندگی نگاه می‌کند و در آثارش حتی جزئیات ریز و خوشی‌های کوچک زندگی را هم توصیف می‌کند. در حقیقت نویسنده خودش را از جامعه جدا کرده و از چند پله بالاتر به زندگی نگاه می‌کند و درگیر جزئیات زندگی نمی‌شود. اساساً او زندگی را عاری از تمام حواشی‌های شاد و غمگین می‌بیند و خود زندگی را لمس می‌کند.

تاکنون داستان‌‌ها و روایت‌های متعددی درباره‌ فرانچسکو نوشته شده و حتی چند فیلم از زندگی این قدیس ساخته‌اند. بوین با همین کتاب به شهرت رسید و معروف شد. البته این داستان‌‌ها نیز مثل دیگر آثار بوبن همچون زنجیر به هم پیوسته‌اند، هریک تصویر دیگری را روشن ساخته و در کنار هم، تابلوی زندگی و افکار نویسنده را شکل می‌‌دهند.

کریستیان بوبن (Christian Bobin) را فیلسوفی شاعر مسلک می‌شناسند. از همین جهت در اجرای قدیس فرودستان سعی شده بنیان‌های فکری و تصاویری شاعرانه متن در لحن گوینده متناسب و مطلوب شنیده شود، نویسنده فرانسوی که پس از تحصیل در رشته فلسفه به نویسندگی روی آورد و تاکنون بیش از ۳۰ اثر از او منتشر شده‌ است. از معروف‌ترین آثار بوبن می‌توان به کتاب دیوانه‌بازی (دیوانه‌وار) اشاره کرد.

کریستین بوبن همان‌گونه که خود نیز زندگانی متفاوتی داشته، در داستان‌هایش، شخصیت‌هایی متفاوت خلق می‌کند و زندگی و حوادث و اتفاقات معمول آن را از نظرگاه این شخصیت‌ها با دیدی فلسفی و بیانی شاعرانه روایت می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
18 دقیقه
قدیس فرودستان - بخش اول
16 دقیقه
قدیس فرودستان - بخش دوم
14 دقیقه
قدیس فرودستان - بخش سوم
12 دقیقه
قدیس فرودستان - بخش چهارم
16 دقیقه
قدیس فرودستان - بخش پنجم
16 دقیقه
قدیس فرودستان - بخش ششم
15 دقیقه
قدیس فرودستان - بخش هفتم
16 دقیقه
قدیس فرودستان - بخش هشتم
14 دقیقه
قدیس فرودستان - بخش نهم
13 دقیقه
قدیس فرودستان - بخش دهم
18 دقیقه
قدیس فرودستان - بخش یازدهم
10 دقیقه
قدیس فرودستان - بخش دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدیس فرودستان
نویسنده
مترجمفرزانه مهری
راویبهناز بستاندوست
ناشر چاپینشر ثالث
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های ادیان
قیمت نسخه صوتی
۴۶۸۰۰ 32760 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدیس فرودستان

سینایی سینایی
۱۳۹۷/۱۰/۹
کریستین بوبن در این کتاب، نگاهش را درباره خدا، زن، مادر، عشق، پول، فرهنگ و... به طور انضمامی با زندگی فرانچسکو قدیس تلفیق کرده و سبک منحصر به فردی
محمد رضائی
۱۳۹۷/۲/۳۱
یک کار بینظیر برای علاقه مندان به کریستین بوبن
بهارک سعیدی
۱۳۹۹/۱/۲۸
یه مقدار درکش سنگین بود
ابیوالفضل اهویی
۱۳۹۷/۵/۲
چقدر سبک ادبی کریستین بوبن خاص وبینظیره
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدیس فرودستان

برای دریافت کتاب صوتی قدیس فرودستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.