معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی قرآن کریم با ترجمه فارسی

عکس جلد کتاب صوتی قرآن کریم با ترجمه فارسی
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قرآن کریم با ترجمه فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قرآن کریم با ترجمه فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قرآن کریم با ترجمه فارسی

کتاب صوتی قرآن با ترجمه فارسی، توسط ابوبکر شاطری با صدایی دل‌نشین تلاوت شده و ترجمه فارسی آن را با صدای پر احساس آقای کبیری می‌شنویم.

قرآن در باور مسلمانان سخنان خداست که به صورت وحی از سوی او توسط جبرئیل بر پیامبر اسلام، محمد بن عبدالله، نازل گردیده است. قرآن کتاب مقدس دین اسلام دارای 30 جزء و 114 سوره است که نام بیش از 70 سوره‌اش از مسائل انسانی گرفته شده است.

زندگی روزمره کنونی و گرفتاری‌های موجود به قدری باعث سرگرمی شده که افراد فرصت کمی جهت خواندن قرآن و بهره‌گیری از آیات هدایت‌گر آن دارند.

از طرفی روزانه زمان‌های تلف شده زیادی هست که مجبور به گذاراندن آن هستیم، مدت زمانی که از خانه تا محل کار، گاه مجبور به گذاران ساعت‌ها در اتومبیل، اتوبوس و یا مترو هستیم. در این زمان‌ها می‌توانیم با گوش فرا دادن به آیات قرآن هم با قرآن نزدیکتر شویم و بهترین استفاده را از این زمان‌ها ببریم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
2 دقیقه
الفاتحة
244 دقیقه
البقرة
142 دقیقه
آل عمران
145 دقیقه
النساء
110 دقیقه
المائدة
123 دقیقه
الأنعام
138 دقیقه
الأعراف
52 دقیقه
الأنفال
102 دقیقه
التوبة
75 دقیقه
يونس
79 دقیقه
هود
72 دقیقه
يوسف
35 دقیقه
الرعد
35 دقیقه
إبراهيم
29 دقیقه
الحجر
72 دقیقه
النحل
61 دقیقه
الإسراء
62 دقیقه
الكهف
39 دقیقه
مريم
54 دقیقه
طه
49 دقیقه
الأنبياء
53 دقیقه
الحج
44 دقیقه
المؤمنون
52 دقیقه
النور
38 دقیقه
الفرقان
52 دقیقه
الشعراء
46 دقیقه
النمل
58 دقیقه
القصص
39 دقیقه
العنكبوت
32 دقیقه
الروم
20 دقیقه
لقمان
15 دقیقه
السجدة
52 دقیقه
الأحزاب
35 دقیقه
سبأ
30 دقیقه
فاطر
29 دقیقه
يس
41 دقیقه
الصافات
29 دقیقه
ص
45 دقیقه
الزمر
49 دقیقه
غافر
32 دقیقه
فصلت
33 دقیقه
الشورى
35 دقیقه
الزخرف
16 دقیقه
الدخان
20 دقیقه
الجاثية
25 دقیقه
الأحقاف
22 دقیقه
محمد
22 دقیقه
الفتح
14 دقیقه
الحجرات
18 دقیقه
ق
15 دقیقه
الذاريات
13 دقیقه
الطور
14 دقیقه
النجم
15 دقیقه
القمر
17 دقیقه
الرحمن
17 دقیقه
الواقعة
21 دقیقه
الحديد
19 دقیقه
المجادلة
18 دقیقه
الحشر
14 دقیقه
الممتحنة
9 دقیقه
الصف
7 دقیقه
الجمعة
7 دقیقه
المنافقون
10 دقیقه
التغابن
12 دقیقه
الطلاق
11 دقیقه
التحريم
13 دقیقه
الملك
13 دقیقه
القلم
12 دقیقه
الحاقة
9 دقیقه
المعارج
9 دقیقه
نوح
11 دقیقه
الجن
8 دقیقه
المزمل
10 دقیقه
المدثر
7 دقیقه
القيامة
10 دقیقه
الإنسان
8 دقیقه
المرسلات
9 دقیقه
النبأ
9 دقیقه
النازعات
6 دقیقه
عبس
5 دقیقه
التكوير
4 دقیقه
الإنفطار
8 دقیقه
المطففين
5 دقیقه
الانشقاق
5 دقیقه
البروج
3 دقیقه
الطارق
3 دقیقه
الأعلى
4 دقیقه
الغاشية
6 دقیقه
الفجر
3 دقیقه
البلد
3 دقیقه
الشمس
4 دقیقه
الليل
2 دقیقه
الضحى
1 دقیقه
الشرح
2 دقیقه
التين
4 دقیقه
العلق
1 دقیقه
القدر
4 دقیقه
البينة
2 دقیقه
الزلزلة
2 دقیقه
العاديات
2 دقیقه
القارعة
2 دقیقه
التكاثر
1 دقیقه
العصر
2 دقیقه
الهمزة
1 دقیقه
الفيل
1 دقیقه
قريش
1 دقیقه
الماعون
1 دقیقه
الكوثر
1 دقیقه
الكوثر
1 دقیقه
الكافرون
1 دقیقه
النصر
1 دقیقه
المسد
1 دقیقه
الإخلاص
1 دقیقه
الفلق
1 دقیقه
الناس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قرآن کریم با ترجمه فارسی
مترجمناصر مکارم شیرازی
راویابوبکر شاطری
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۵۲ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های علوم قرآنی
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قرآن کریم با ترجمه فارسی

Lady Piyer
۱۴۰۰/۱/۳
سلام آیا تا الان فکر کردید که خدای بزرگ راه راحت زندگی کردن راه ثروتمند شدن راه خوشبختی واقعی رو تو این کتاب به همه‌ی بنده هاش نشون داده قدرت جذبی که همه راجبش شنیدن دونه به دونه‌ی حرفاش تو قرآن خودمون هست ولی متاسفانه هیچ کس با دقت و تفکر درست این کتاب رو نمیخونه خواهران و برادران اگه واقعا دلتون خوشبختی و سعادت میخواد با دقت به خواسته ها‌ی خدا گوش و عمل کنید خداوند دستهای زیادی در بین بنده‌هاش قرار داده برای پیش برد اهدافشون امیدوارم بهترین دستهای خدا سر راه تک تک مسعولین این نرم افزار و قاری و مترجم بزرگوار قرار بگیره ب امید روزی که همه خدارو به معنی واقعی بشناسن
علیرضا لموچی
۱۴۰۰/۱/۲۲
سپاسگذارم، واقعا با توجه به گرفتاری‌های زندگی امروزی این بهترین راه بالا بردن سطح مطالعه مردمه و اگر من کاره‌ای بودم امتیازات زیادی برای فعالان این زمینه قائل میشدم. لطفا ترجمه قرآن الهی قمشه‌ای رو هم بگذارید و یک پیشنهاد واقعا موثر در بالا رفتن درخواست دانلود قرآن دارم که باعث میشه اطلاعات مردم ما از مطالب قران بالا بره بدلیل علاقه به گوش دادن و آن قراردادن ترجمه بصورت پشت سرهم بعد از پخش آیات عربی هر سوره که باعت میشه ترجمه یکنواخت و بدون فاصله بخاطر پخش آیات عربی برای شنونده پخش بشه و اینکار باعث میشه شنونده خسته نشه.
ازیتا امیدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
اگر در قران کریم دقت کنین تمام قدرت‌هایی که انسان‌ها هنوز کشف نکرده‌اند وجود دارند ولی بعضی ازمردم فقط نوشته‌های عربی کتاب را می‌خوانند لطفا نوشته‌های فارسی کتاب روهم بخونین تا از جهانی که باسختی‌های زیادی روبرو خواهدشد آگاه شوید خداوند تمام راه و روش زندگی کردن را درقرآن قرار داده ولی ما بندگان را چشممان برروی این دنیاست ایم و فقط دنیایی که درآن هستیم را می‌بینیم ومیگوییم زند. ‌ی خیلی معمولی هه چیز عالی ولی اینطوری نیست دنیا سخت تر از چیزی است ‌که ظاهرش نشون میده چرا خداوند ما را بهترین چیز قرار داد؟ چون ما انسان‌های خوبی هستیم وباید خوب بمانیم ما قدرت‌هایی داریم که کسی قادر به کشف آن‌ها نیست وفقط می‌گویند من فقط میتونم غذا بخورم بازی کنم سرگرمی کنم استراحت کنم ولی تا یه مدتی اینطوری است وقتی میخواین قیام کنین جواب خدا رو چی میدین لازمه بدونین که بهشت وجهنم رو با افکارمون می‌سازیم ووقتی که بریم داخل جهنم تا یک مدتی اونجا هستیم وتنها کلید بیرون اومدن از جهنم اینکه بخ اشتباهات خودمون پی ببریم چون خداوند آنقدر مهربون هست که برای ما کلید نجات گذاشته وتنها کلیدش این هست که توبه کنین وبه اشتباهات تون پی ببرید
لازمه که بدونین چشمی به نام چشن برزخی است که وقتی انسان از لحاظ همه چیز رفتارو گفتارو کردار خوبی داشته باشه خداوند این چشم سوم رو بهش میده این چشم (چشم برزخی) شما را قادر به دیدن آینده‌ی همه‌ی مردم می‌کند و اگر می‌خواهید بهترین بنده‌ی خداوند مهربان باشید باید کارهای خوب کنید وخدارا خوشحال وخودتان راهم با رفتار خوبتان خوشحال کنید تا در روز قیامت خداوند جواب خوب بودن شما رابدهد
محدثه صفری
۱۳۹۹/۶/۱۰
علی (ع)
هیچ کس با این قرآن ننشت مگر اینکه با افزایشی یا کاهشی از کنارش برخاست: افزایش در هدایت و یا کاستی از کوری (دل و باطن)
کتاب خداوند فوق العاده است
برای خودم متاسفم تا به این سن رسیدم این همه کتاب از نویسنده‌های مختلف مطالعه کردم
اما سعادت مطالعه‌ی تنها کتاب خالق بزرگ و مهربان خود را نداشتم
چه جواب قانع کننده‌ای در پیشگاه خداوند متعال خواهیم داشت؟! 😔
مهدیه سادات
۱۴۰۱/۳/۲۸
مدت‌ها بود دنبال کتاب صوتی قرآن بودم تا هم روخوانی و هم ترجمه رو داشته باشه و این کتاب این فرصت رو فراهم کرد تا من یک مرتبه قرآن رو به طور کامل بخونم و علی رقم اطلاعات مذهبی کمی که دارم به مفهوم بسیاری از آیات فکر کنم قبلاً خیلی شنیده بودم قرآن کتابیه که راه و رسم درست زندگی کردن رو به بندگان نشون میده خیلی موارد هست توی زنگی پیش میاد که انسان واقعا نمیدونه راه درست و غلط کدومه خواندن یا گوش دادن متن عربی قرآن اگر چه ثواب زیادی داره ولی با خواندن متن عربی به همراه ترجمه فارسی واقعا میشه به این نکته پی برد که قرآن تک تک مواردی رو که انسان لازم هست بدونه برای اینکه یک رفتار و برخورد درست در مواجهه با مسایل زندگی و در کل یک زندگی درست رو نیاز داره عنوان کرده ضمن اینکه شخصی که این قرآن را تلاوت میکرد بسیار صدای دلنشین و زیبایی داشتن همچنین کسی که ترجمه رو میخوندن بسیار عالی بودن
مریم جودت
۱۴۰۲/۸/۲۸
از همون بچگیم یه عادت داشتم اونم این بود که وقتی یه کتابی رو شروع می‌کردم به خوندن از صفحه اولش که نه حتی از تصویر روی جلدش شروع می‌کردم به خوندن هیچ شکلی یا نمودار یا حتی پاورقی از دست من نمی‌تونست در بره اعتقاد داشتم که برای هر خط و تصویر حداقل یک نفر روزها و بلکه هفته‌ها وقت گذاشته تا بهترین کار خودش رو ارایه بده چون تعالی نفس انسان چیزی هست که خیلیا حتی نمی‌دونن چیه اما کسایی که پا توی این راه می‌دارن می‌دونن که چقدر با ارزشه و باید بهترین بهترین خودشون باشن. تا اینکه رسیدم به کتاب قرآن برای درس بینش و جواب دادن به سوالات درسی مجبور بودم به قران مراجعه‌ای داشته باشم. تکلیفم رو انجام دادم و قران رو بوسیدم که بگذارم سر جاش انگار کسی به من گفت تویی که به پاورقی‌ها و عکسای بقیه کتابا هم رحم نمکنی و به قول خوت پدر همه کتابا رو در میاری قرآن چطور کتاب قران رو هم مثل بقیه کتابا پدرش رو درمیاری؟ نویسنده‌ای که کتاب قرآن سهله کل جهان هستی رو افریده رو می‌شناسی می‌دونی کسی که این کتاب رو نوشته خالق و آفریننده هر چیزی اونه. دقیقا گوش کردی چی می‌گه. اگه چیزی رو نفهمیدی دنبالش رفتی. من اون روز قران رو سر جاش برنگردوندم و سعی کردم که بخونمش هر چقدر که می‌تونم هر چقدر که ظرفیت فهم و درک دارم از اقیانوس بی کران اون بهره ببرم. من به همه کسانی که عمری صرف خواندن و درک کردن قران گذاشتن دست مریزاد می‌گم به همه کسانی که با صوت قشنگ ترجمه قشنگ و حتی نوشتن و نشر قشنگ قران کاری انجام داده‌اند هم دست مریزاد می‌گم و دست مریزاد بزرگتر رو نثار خدای بزرگ و نویسنده قرآن می‌کنم که کتاب به این قشنگی رو برای هدایت ما فرستاده و ما رو توی لحظه‌های غم و تنهایی تنها نگذاشته.
اسماعیل انصاری
۱۴۰۰/۱۲/۷
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعضی وقت‌ها احساس کنید از همه دنیا ناامید شدید و هیچ چیز و هیچ‌کسی نمی‌تواند خوشحالتان کند، پیش خودتان فکر می‌کنی‌ای کاش! اتفاقی بیفتد تا یک تغییر را در زندگیتان ایجاد کنید یا بتوانید حتی برای چند لحظه کوتاه لبخند روی لبانتان بیاورید، در این مواقع تنها کسی که ما را دوباره به زندگی امیدوار می‌کند، خداست و تنها پناهگاه انسان قرآن است و در این زمان آیه «الَّذِینَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِکْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ، همان کسانى که ایمان آورده‌اند و دلهایشان به یاد خدا آرام می‌گیرد آگاه باش که با یاد خدا دل‌ها آرامش می‌یابد» مصداق عینی پیدا می‌کند. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
سلیم هادوی
۱۴۰۰/۶/۲۰
سلام ازتون بسی سپاسگزارم 😁 واقعا باید این کتاب الهی رو خوند اگر احساس گمراهی میکنید و حس میکنید در مسیر اشتباه هستید خودتون رو به خدا و قرآن بسپرید همه عمل هاتون رو مورد قضاوت خدا قرار بدید مطمئن باشید پشیمون نمیشید حتی راضی تر هم میشد خیلی بیشتر از اون چیزی که انتظارش و داشتید. تا جایی که میتونید کار خوب انجام بدید ما نمیدونیم بالای این ساعت شنی عمر و زندگیمون چقدر دیگه شن وجود داره شاید فردا نباشیم پس تا جایی که میشه کار درست و خوب انجام بدیم.
برا ریشه کن شدن کرونا هم دعا کنید تا ما بچه مدرسه ای‌ها بتونیم حداقل یه چیزی یاد بگیریم. 😔
Mehras Mokhberian
۱۳۹۸/۷/۸
امروزه هرکسی در هر دینی باید کتاب مقدس خویش را کامل بداند... این کتاب با ترجمه بسیار عالی، کامل، قابل فهم و با صدایی زیبا توسط گوینده کاملا حق مطلب را ادا میکند و خواننده و کسی را که ترجمعه را گوش میدهد کاملا به درک قرآن کریم میرساند... خیلی خیلی ممنونم. مطمعا هستم ک گرداورندگان بسیار بسیار ثواب برده‌اند از خلق این اثر....
محمدعلی کلوندی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
حضرت محمد (ص) فرموده اند: (من دربین شما دوچیز گرانبها باقی می‌گذارم قرآن و ثقلین)
قرآن کتاب است که برای همه مناسب است وهرشخصی به این کتاب مراجعه کند می‌تواند به اندازه خودش از این کتاب استفاده کندو این کتاب می‌تواند برای همه بهترین دوست باشد به شرط اینکه کتاب را به خوبی مطالعه کند. قرآن دو نوع که
آیه دارد محکمات ومتشابهات برای درک متشابهات باید به محکمات مراجع کنید و برای اینکه بتوانید کتاب رابه خوبی درک کنید و معنای درست ان را بدانید باید به سراغ اهل بیت بروید چون فقط از راه اهل بیت قرآن را درست درک کنید و به انحراف کشیده نشوید، ‌وهابیت همچون اهل بیت را رها کرده‌اند و به متشابهات قرآن اتکا کرده‌اند منحرف شده‌اند.
راحیل سلی
۱۳۹۸/۹/۸
بسم الله الرحمن الرحیم
فقط میتونم بگم اجرتان با قرآن، در پناه قرآن باشید، کتابراه واقعا ممنونم ازت تو بهترینی، من قبلا برنامه‌های دیگه داشتم ولی از وقتی کتابراه را نصب کردم تمام برنامه‌های مشابه را پاک کردم واقعا میگم ک کتابراه از همه بهتر و سرتر هست خدا خیرتان بده،، ، ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تاستاره هم کمه برات 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
امیر شیری
۱۴۰۱/۵/۲۱
واقعا کتاب اعجاز آور و حیرت انگیزی است که زبان قاصر است که حتی علمای علم بلاغ و واژه شناسی هم اعتراف کردند که بهترین چینش واژه‌ها را دارد و معجزات زیادی را پیش بینی کرده که علم مدرن داره بهش میرسه منحصر بفرد بودن اثر انگشت، آوردن نام زیتون، کهکشانها، زنبور عسل، جدایی آب اقیانوس و بسیاری دیگر که شدن باعث مسلمان دانشمندان زیادی شده، و طبق روایات مطالعه هر سوره ثواب بسیار دارد و اثرات متفاوت و بسیار که زندگی را شیرین و پربرکت میکند، همچنین حفظ کردن آن، حتی کسی نمیتونه مشابه آن را بیاورد، و قرآن تحدی طلبی کرده تا ثابت کند کسی نمیتواند مثل قرآن را بیاورد، امید است همه بخوانند و عمل کنند و حفظ کنند.
javidan
۱۴۰۲/۲/۲۳
سلام خدمت مخاطبین بزرگوار بنده بارها کتاب قران را ختم کردم منتها بعضی سوره‌ها را با معنی عمیقا مطالعه کردم و اکثر به زبان عربی وشاید بدون توجه به معنی مطالعه کردم دانلود این سبک از کتاب باعث شد با عمق بیشتر به مطالب و موضوعات قران فکر کنم زمانیکه فکر آشفته‌ای دارم و هجوم افکار قدرت تمرکزم به هم سعی میریزه میکنم در حد یک سوره از قران را با معنی گوش کنم تاثیر زیادی در ارامش و در تغییر سبک زندگی حتی به جرات میتونم بگم در اعتقاداتم داشته صوت شیوا و ترجمه بسیار عالی و ساده با خوانش روان داره. زمانیکه تنها هستید حتی در حد یک سوره کوچک گوش کنید در فهم معجزات قران بشدت موثر.
ریحانه
۱۴۰۰/۱/۲۵
در ماه رمضان و اوقات فراقت یا وقتی سرمون تو گوشی و نمی‌دونیم دقیق چی می‌خوایم از توش خیلی عالیه متشکرم از کتاب راه و تشکر فراوان بی کران که در تمام لحظات زندگی هم تشکر کردم از نویسنده‌ی کتاب خدا برترین نویسنده است این روز‌ها حتما این کتاب را گوش کنید
بهترین کتاب دنیاست چقدر حال دل آدم خوب میشه چقدر وقتی خونه ساکته حال دل عزیزان رو می‌تونیم خوب کنیم وای اصلا یکچیز عجیبیه آرامشش تو هیج جا نیست
Adib
۱۴۰۲/۹/۲۸
بهترین راهنما انسان کتاب مقدس قرآن هست که در بهترین حالت انسان را به موفقیت میرساند اگر نکته به نکته قرآن را مو شکافی کنید قرآن کریم بهترین راهنمایی هارا میکند و از شنیدن قرآن خسته نمیشید شما کاری به کسی که این کتاب رو نوشته نداشته باشید شما فقط به نوشته‌های آن توجه کنید چرا که سعادت شما در قرآن من کریم هست خودم عاشق قرآن کریم هستم در بین این همه کتاب مقدس که خواندم قرآن بهترین و کاملترین آن‌ها هست در بسیاری از کتابهای معتبر تاریخی نوشته شده که قرآن کریم بهترین راهنمایی را میکند من بشخصه در ساعات اولیه صبح چند آیه از قرآن کریم را می‌خوانم و متوجه معجزات آن شده‌ام من عاشق قرآن کریم هستم
مشاهده همه نظرات 2003

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قرآن کریم با ترجمه فارسی

برای دریافت کتاب صوتی قرآن کریم با ترجمه فارسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.