معرفی و دانلود کتاب قورباغه‌ات را ببوس

عکس جلد کتاب قورباغه‌ات را ببوس
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قورباغه‌ات را ببوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قورباغه‌ات را ببوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قورباغه‌ات را ببوس

در کتاب قورباغه‌ات را ببوس اثر برایان تریسی و کریستیانا تریسی، مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌های ساده اما قدرتمند را یاد خواهید گرفت که می‌توانید فوراً بکار بگیرید تا تفکر منفی را به تفکر مثبت و هر مشکلی در زندگیتان را به فرصت تبدیل کنید.

کتاب قورباغه‌ات را ببوس (Kiss That Frog) بر اساس 5 هزار صحبت و سمینار با بیش از پنج میلیون تماشاچی در پنجاه‌ و‌ هشت کشور توسط برایان تریسی (Brian Tracy) و بیش از چند هزار ساعت کار در زمینه مشاوره و روانشناسی توسط کریستینا تریسی (دختر برایان) تهیه شده است.

به نظر می‌رسد که تقریباً همه‌ی افراد یک یا بیشتر از یک مانع دارند که آن‌ها را از اینکه شخصی کاملاً شاد، سالم و خوشحال باشند که هر روز جدید را با هیجان و انتظار دنبال می‌کند، باز می‌دارد.

قورباغه‌ی زندگی شما چیست که پیش از بدست آوردن تمام آنچه را که برای شما ممکن است، باید آن را ببوسید؟ تجربه‌های منفی زندگیتان کدامند که باید آن‌ها را بپذیرید تا به آن‌ها رسیدگی شود و آنها را می‌توانید استفاده کنید تا خودتان را به شگفت‌انگیزترین شخص ممکنه تبدیل کنید؟

شما اینجا، روی این کره خاکی هستید تا کاری خارق‌العاده با زندگیتان انجام دهید، تا خوشحالی و لذت، ارتباطات عالی، سلامتی در سطح خوب، موفقیت کامل و رضایت کامل را تجربه کنید. پس، چه چیزی مانع شما می‌شود؟ چراهم اکنون زندگی رویایی‌تان را ندارید؟ چه چیزی مانع شما می‌شود؟

اگر می‌خواهید دلیل شادی یا ناراحتی، موفقیت یا عدم موفقیت، پیروزی یا شکست خود را بدانید، بروید و به نزدیکترین آینه نگاه کنید. جواب آنجاست. کیفیت تفکراتتان درباره‌ی کسی که در آینه می‌بینید به طور گسترده‌ای کیفیت زندگیتان را تعیین می‌کند. اگر دیدگاهتان را نسبت به خودتان تغییر دهید، زندگیتان را به سرعت تغییر می‌دهید.

جملات برگزیده کتاب:
- هیچ چیزی وجود ندارد، تنها فکر است که آن را به وجود می‌آورد.
- باور به قدرت بالقوه و نامحدودتان کلید اصلی برای تبدیل شدن به آنچه که واقعاً توانایی آن را دارد، می‌باشد.
- تنها چیزی که کنترل کامل بر آن دارید تفکرات و زندگی درونیتان است.
- هر آنچه که در گذشته در زندگی برای شما رخ داده است، آمادگی برای زندگی شگرفی است که در آینده پیش رویتان قرار دارد.
- آرزوهای کوچک نداشته باشید، تنها آرزوهای بزرگ هستند که قدرت به حرکت واداشتن ذهن بشر را دارند و شما نیز نباید آرزوهای کوچک داشته باشید.

در بخشی از قورباغه‌ات را ببوس می‌خوانیم:
انکار یا خودداری از مواجهه با حقیقت یا واقعیت وضعیت خود یا دیگری، عامل اصلی استرس، اضطراب، احساسات منفی و حتی بیماری‌های جسمی و ذهنی است. پذیرش نقطه مقابل انکار است. وقتی فرد یا موقعیتی را در خانه یا محل کار همانگونه که هست می‌پذیرید و قبول می‌کنید که تغییر نخواهد کرد و بر اساس این موضوع عمل کنید، بخش عمده استرس ایجاد شده در این وضعیت از بین می‌رود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: هفت حقیقت دربارۀ شما
فصل 2: شاهزادۀ خوش قیافه‌تان را تصور کنید
فصل 3: رو در رو با قورباغه‌تان مواجه شوید
فصل 4: حوض پر از قورباغه‌های زشت را تمیز کنید
فصل 5: باتلاق را خشک کنید
فصل 6: از بچه قورباغه‌ها تا قورباغه‌ها
فصل 7: در جستجوی زیبایی‌های قورباغه‌ها باشید
فصل 8: با اطمینان به جلو حرکت کنید
فصل 9: بر قورباغه‌های زشتتان بوسه‌ی خداحافظی بزنید
فصل 10: از قورباغۀ خود توقع بهترین‌ها را داشته باشید
فصل 11: گذشته را رها کنید
فصل 12: هفت کلید برای داشتن شخصیت مثبت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قورباغه‌ات را ببوس
نویسنده،
مترجمفریبا سبز چمنی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-6235-34-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قورباغه‌ات را ببوس

فاطمه خرم
۱۴۰۳/۱/۸
نکته کلیدی این است: الان بسیاری از مردم با بخشش تمام افرادی که در گذشته به آن ها صدمه زده اند، موافقند. اما درست در زمان عمل از بخشش امتناع می کنند درست مثل کارت بازی که کارت هایش را به سینه هایش چسبانده باشد. آن ها تصمیم می گیرند که یک نفر وجود دارد که آن قدر آن ها را اذیت کرده است که هرگز نمی او تواند را رها کند. اما با امتناع از بخشیدن آن یک فرد یا بخشیدن آن چه که در آن موقعیت رخ داده و حفظ همین یک حس منفی، کافی است تا تمام رویاها و امیدهای سلامتی، شادمانی و رضایتمندی شما را نابود کند.
Marzieh shafiee
۱۴۰۱/۹/۲۹
بنظرم کتاب خوبیه اگر علاقه مند به کتاب‌های روانشناسی باشید به نوعی میشه گفت کتابیع که میگه ریشه افسردگی در اظطراب و ریشه اظطراب در اعتماد بنفسه و میگه با ترسات رو به رو شو تا اعتماد بنفس رویا رویی باهاشون در تو ایجاد بشه
محمد منصوری
۱۳۹۵/۸/۲۷
واقعا این کتاب فوق العاده عالی و تاثیرگذاره و یکی از معروفترین کتابها در زمینه موفقیته. من این کتاب رو به همه توصیه میکنم. اگر نکات این کتابو در زندگیتون به کار ببرید حتما موفق میشید.
حسین سندگل
۱۳۹۶/۳/۲۷
سلام. بسیار کتاب خوبیه. توصیه میکنم برای یکبارهم که شده این کتاب رو باحوصله مطالعه کنید و اعمالش روهم اجراکنید و از تغییر به معنی واقعی لذت ببرید.
محمد مهربخش
۱۳۹۴/۱۲/۲۵
به نظرم کتاب خیلی فوق العاده‌ای بود اگه بتونیم به توصیه هاش عمل کنیم زندگی شادی خواهیم داشت چون زندگی تو هیچ لولی بی‌غصه و درد نیست تنها نقطه ضعفش هم به نظر من تو سرفصل بندی‌ها بود
Mehdi Mehdipour
۱۳۹۹/۹/۲۹
کتاب خوبیه بهتون یاد میده ک قرار نیست قبل هر کاری فکر کنید و بعد عمل کنید بهتون یاد میده که کاری را ک مدن نظر دارید فقط انجام دهید و بر تنبلیتون غلبه کنید
علیرضا شریفی
۱۳۹۸/۲/۲۵
یکی از بهترین کتاب‌هایی ک‌خوانده‌ام، وقتی حس میکنی انرژیت برا زندگی و زنده ماندن تموم شدهوقتی حس میکنی علتی برا زندگی نداری، این کتاب رو بخون تا دیدگاهتو کامل عوض کنه...
Homa .
۱۳۹۴/۱۲/۹
عالی عالی عالی. حرف نداشت کتاب دوباره بهار به وجودم برگشت روحم زنده شد پر از انرژی مثبت شدم خیلی خوشحالم. همون چیزی که میخاستم بود. ممنونم دم
Ehsan Forghani
۱۳۹۶/۳/۲۱
عالیه
ولی حیف بن تخفیف که میدین یک بازه کوتاه و شامل میشه، حداکثر یک ماه باشه عالیه
تا بشه با زمان مناسب کتاب بعدی رو خریداری کنی
Hosain Hewad Mal
۱۳۹۵/۱۲/۴
بسیار کتاب آموزنده و عالی است، کاش نسخه رایگان میذاشتین، چون ما افغانستان هستیم و از اینجا نمیشه کتاب را از کتابراه خرید
فاطمه ف
۱۳۹۵/۸/۲۹
عالیه، یکی از بهترین کتاب‌هایی هست که خوندم. لطفا از نویسنده باربارادی آنجلیس هم کتاب بزارید، ممنون.
هدیه مارابی
۱۳۹۸/۲/۲۹
عالی این جور کتاب‌ها رو باید چندین بار مطالعه کرد و اجرا کرد تا کم کم به عادت تبدیل بشه و زندگی رو تغییر بده
ع ب
۱۳۹۷/۲/۴
یبار بخوریم یبار ببوسیم. خدا دفعه بعدی رو بخیر کنه. کسب و کار تریسی اینه که سالی 4 تا کتاب بنویسه با حرفای تکراری در لعاب متفاوت
حسین حسین
۱۳۹۶/۱۰/۱۳
اگر کتاب فهمیده بشه و عمل بشه به توصیه هاش زندگیتون رو زیرورو خواهد کرد..
Mehran Zarif
۱۳۹۶/۹/۲۲
بعد از مطالعه کتاب قورباغه ات را قورت بده مطالعه این کتاب را پیشنهاد میکنم.
مشاهده همه نظرات 51

راهنمای مطالعه کتاب قورباغه‌ات را ببوس

برای دریافت کتاب قورباغه‌ات را ببوس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.