معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجراهای جاودان در فلسفه

عکس جلد کتاب صوتی ماجراهای جاودان در فلسفه
قیمت:
۱۲۰۰۰۰ 84000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراهای جاودان در فلسفه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراهای جاودان در فلسفه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجراهای جاودان در فلسفه

کتاب صوتی ماجراهای جاودان در فلسفه اثر دانالی توماس و هنری توماس به شرح زندگی و عقاید فلاسفه‌ی مطرح جهان می‌پردازد.

کتاب ماجراهای جاودان در فلسفه (Living adventures in philosophy) روایت افرادی است که نقش مهمی در فلسفه داشتند، عقیده مهمی را بنیان نهادند، تاثیر به سزایی در جهان گذاشتند یا شیوه خاصی را در زندگی دنبال نمودند؛ فیلسوفان بزرگ و تاثیرگذاری هم‌چون کنفسیوس، سقراط، افلاطون، ارسطو، ماکیاول، ولتر، کانت، شوپنهاور، نیچه و... .

ماجراهای‌ فلسفی‌ که‌ این‌ کتاب‌ شرح‌ آن‌ها را به‌ عهده‌ گرفته‌ است، ‌از همه‌ی سرگذشت‌های‌ دل‌انگیز جذاب‌تر و خواندنی‌ترند؛ زیرا هیچ‌ سیر و سیاحتی‌ پرشورتر از صعود به‌ قله‌ی‌ حکمت‌ و دانش‌ نیست‌. ما که هستیم و از کجا آمده‌ایم؟ خالق ما کیست و علت آفرینش ما چیست؟ پرسش‌هایی که همواره روح ما را در تب و تاب داشته است. این‌ کتاب‌ کسانی‌ را که‌ ذهنی‌ روشن‌ و قلبی‌ مشتاِ دارند به‌ تماشای‌ بزرگ‌ترین‌ و جذاب‌ترین‌ درام‌ روحی‌ جهان‌ می‌خواند و زندگی‌ دراماتیک‌ و شورانگیز بزرگ‌ترین‌ اندیشمندان‌ را از مقابل‌ نظرشان‌ می‌گذراند. و معلوم می‌دارد که چگونه عقید‌ی تازه‌ای پدید آمده، افق‌های فکری جدیدی گشوده شده، اشتباهات عظیم اصلاح گردیده و سرانجام آدمی به پیروزی‌های شگرف نائل آمده است. 

کتاب ماجراهای جاودان در فلسفه از آن دست از کتاب‌هایی است که هم فلسفه می‌آموزد و هم عبرت. جمع آوری زندگانی 30 فیلسوف و تجربه‌های زندگی آن‌ها هم شوق می‌خواهد و هم دانش که به نظر می‌آید هنری توماس (Henry Thomas) و دالی توماس (Dana Lee Thomas) هر دو را با هم داشته‌اند.

بدون شک هیچ چیز خواندنی‌تر از سرگذشت بزرگان نیست به ویژه بزرگانی که آثار مستقیم و غیرمستقیم آن بر زندگانی زندگان مشهود است. بزرگان علم و فلسفه از جمله افرادی هستند که یادآوری لحظات زندگانی آن‌ها می‌تواند برای ما زندگان عبرت‌آموز باشد. از دانشمندان علم و فلسفه باید آموخت، چه از نوشته‌هایشان و چه از زندگانیشان. 

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
6 دقیقه
پیشگفتار
23 دقیقه
فصل اول: امپدوکلس
26 دقیقه
فصل دوم: محاکمه و مرگ سقراط - بخش اول
12 دقیقه
فصل دوم: محاکمه و مرگ سقراط - بخش دوم
30 دقیقه
فصل سوم: جهاد افلاطون در راه عدالت
28 دقیقه
فصل چهارم: ارسطو، فیلسوفی که به اتهام جاسوسی گرفتار آمد
24 دقیقه
فصل پنجم: کنفوسیوس، سیاستمداری که در جستجوی یک کشور بود
26 دقیقه
فصل ششم: دیوژن، فیلسوف گدا
29 دقیقه
فصل هفتم: اپیکور، فیلسوف لذت‌جوی
31 دقیقه
فصل هشتم: پولس قدیس، کسی که چون کور شد بصیرت یافت
29 دقیقه
فصل نهم: ارلیوس و اپیکتتوس دو مظهر شهامت فلسفه رواقی
27 دقیقه
فصل دهم: هجرت سنت آگوستین از پلیدی به پاکی
28 دقیقه
فصل یازدهم: ابن میمون، کسی که حکمت را در مشقت یافت
28 دقیقه
فصل دوازدهم: ماکیاول، مرید شیطان
36 دقیقه
فصل سیزدهم: توماس مور، فیلسوفی که در راه عقیده از جان گذشت
31 دقیقه
فصل چهاردهم: فرانسیس بیکن، فیلسوفی که چون نابخردان زندگی کرد
33 دقیقه
فصل پانزدهم: انقلاب سپید جان لاک
29 دقیقه
فصل شانزدهم: اخراج اسپینوزا از جامعه انسانی
26 دقیقه
فصل هفدهم: روسو، پدر انقلاب فرانسه
26 دقیقه
فصل هجدهم: ولتر و ماجرای خنده او - بخش اول
18 دقیقه
فصل هجدهم: ولتر و ماجرای خنده او - بخش دوم
36 دقیقه
فصل نوزدهم: کانت، گوژپشتی که پادشاه را مغلوب کرد
32 دقیقه
فصل بیستم: فلسفه گوته، ماجرایی به سوی نور
30 دقیقه
فصل بیست و یکم: تلاش شوپنهاور علیه یاس
23 دقیقه
فصل بیست و دوم: سفر آگوست کنت از خودکشی به پاکی
30 دقیقه
فصل بیست و سوم: ثورو و یک زندگی ساده
25 دقیقه
فصل بیست و چهارم: نیچه، مرد برتر یا دیوانه
26 دقیقه
فصل بیست و پنجم: مسیح در کلکته
32 دقیقه
فصل بیست و ششم: هاولوک الیس و رقص زندگی
30 دقیقه
فصل بیست و هفتم: ویلیام جیمز، فیلسوفی که فلسفه را در زندگی روزانه به کار بست
34 دقیقه
فصل بیست و هشتم: کروپتکین و سیر او از عزت و خواری
27 دقیقه
فصل بیست و نهم: کروچه، فیلسوفی که از زمین لرزه جان سالم به در برد
36 دقیقه
فصل سی‌ام: جان دیویی، سازنده دنیای بهتر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجراهای جاودان در فلسفه
نویسنده،
مترجماحمد شهسا
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه صوتی
۱۲۰۰۰۰ 84000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجراهای جاودان در فلسفه

محمود اژدری
۱۴۰۱/۲/۲۶
باسلام و احترام به همه
کتاب ماجراهای جاودان در فلسفه یکی از کتاب‌های خوبی بود که بازهم شد که مطالعه کنم و این لذت بخش بود که به همه پیشنهاد میکنم آنرا مطالعه کنند. بخصوص با صدای آرمان سلطان زاده که به نظر من برای این نوع کتاب‌ها و کتاب‌های داستانی بسیار برازنده است.
با اینکه در مواردی در ترجمه و
نا شیوایی بود ولی در کل این کتاب ارزش مطالعه را دارد اگر قبل از این کتاب کتاب فیلسوفان بدکردار را هم مطالعه کرده باشید بر حلاوت آن می‌افزاید. با تشکر از کتابراه ناشر صوتی آن آوانامه، فقط نقدی که به آن وارد است به نظر من که مربوط به کتاب نمی‌گردد و شاید به سیستم پخش مربوط باشد یا جدا سازی فایل‌ها در بعضی از مواقع متاسفانه قدری از کتاب قطع می‌گردد و پرش دارد که این قدری آزار دهنده بود.
ولی در کل همه وقتی را که برای من هدر می‌رفت در این سالها به همت کتبراه دیگر به هدر نمی‌رود و در ترافیک سرسام آور تهران باز هم لذت مطالعه را دارم.
در مورد کتاب هم باید بگویم که روایتی دارد که زندگی فلاسفه و اندیشمندان غرب و قدری هم شرق که به میزان کلی با اندیشه‌ها و فلسفه آن‌ها آشنا می‌گردید و این باعث میشود تا اگر در مورد فلسفه‌ای بخواهید مطالعه بفرمایید خیلی راحت تر فرد و نوع فلسفه را میتوانید بیابید.
با آرزوی بهروزی برای همه
ش شهبازی
۱۳۹۸/۲/۱۷
صرف نظر از ایراد در گویش سال تولد افراد، این کتابی بسیار خوب است که بشکلی زیبا آدم را با افکار و گفته‌های فلاسفه گذشته آشنا کرده و بدون ایجاد خستگی کشش لازم را برای خواندن -یا همان شنیدن!- فراهم میکند. قرائت گوینده عالی و بی‌نقص است که با تغییر در تن صدا به زیبائی هرچه تمامتر شخصیت‌های متفاوت ایجاد میکند
تنها ایراد این اثر نحوه خواندن سال تولد افراد است. باعنایت به اینکه اکثر آن‌ها در تاریخی قبل از میلاد مسیح متولد شدند، لذا شایسته بود ابتدا عدد سال بزرگتر گفته شود وبعد عدد سال کوچکتر....
محی حسینی
۱۳۹۸/۵/۲۳
این کتاب رو به علاقه مندان فلسفه و تاریخش بسیار توصیه میکنم. متن ساده ولی گیرا و جذابی داره و صدا و بیان گوینده حقیقتا عالیه.
کتاب هر فصل رو به یکی از فیلسوف‌های بزرگ تاریخ نسبت داده و به طور خلاصه اما مفید عقاید و زندگی اون‌ها رو توضیح میده. در پایان این کتاب خواننده اطلاعات وسیعی در باب فلسفه و
پیدا کرده ذهنش برای مطالعه‌ی بیشتر و عمیقتر در این حوزه آماده شده. به نظر من برای شروع مطالعه‌ی فلسفه، این کتاب بهترین گزینه هست.
نیما امیدفر
۱۴۰۰/۱/۴
این کتاب برای کسانی که از فلاسفه اطلاعات عمومی و ابتدایی ندارند مناسب نیست، چرا که نویسندگان، برای مثال در بخش‌های اسپینوزا، نیچه، و شوپنهاور تعصب شخصی خود را با حقایقی دور و نزدیک در هم آمیخته و شناخت درست و عمومی نسبت به فلاسفه نمیدهد، اما برای افرادی که از قبل آشنایی منصفانه و دور از تعصب با نیک فلاسفه دارند، اتفاقا است که از چشم انداز و برداشت دیگر نویسندگان آگاه شوند و دیدگاه آن‌ها را نسبت به فلاسفه بدانند.
فرزانه جهان نما
۱۳۹۹/۲/۱۸
کتاب سطخی است و در برخی مواقع مغرضانه نوشته شده، مثل ابن میمون که از مکتب ابن سینا، فارابی و دیگر متفکران اسلامی بهره برده و خود در اثارش اورده و اشاره‌ای بدین مطلب نشده، نویسنده سطحی است و هیچ توضیحی در باره نویسنده پیدا نکردم که نشان دهد در فلسفه مهارتی دارد، حتی انتخاب فیلسوفان سلیقه‌ای و بی‌دلیل است
Hamid Yousefi
۱۳۹۷/۷/۲۹
فعلا در حال خواندن فصول اول هستم. از روایت و صدای گوینده راضی‌ام اما تعجب می‌کنم چرا گوینده‌ی محترم در گفتن سال‌های پیش از میلاد دقت نمی‌کند و می‌گوید مثلا ۳۸۲ تا ۴۵۰ پیش از میلاد که آشکارا نادرست است و باید برعکس خوانده شود
وحید سلی
۱۳۹۷/۱۱/۲۵
سلام برای کسانی که میخواهند با سرگذشت‌های فلسفی در حد مناسب آشنا بشوند خوب هست کلیت کتاب متاسفانه جهت دار هست و فلاسفه‌ای که دین مسیح موافق هستند به شدت تمجید و بقیه تقبیح شدند در کل از شنیدنش لذت بردم ولی به نظرم مطالعه نوشته‌های خود فیلسوفان برای درک شخصی مناسب تر میباشد
ماریان مهر
۱۴۰۲/۱۲/۷
سرگذشت‌ها عالی نوشته‌ها مستدل و جامع صدای گوینده هم بسیار رسا و خوب، اما با تنوع صدایی که از گوینده سراغ دارم گاهی دلم میخواست تنوع بیشتری در صدای شخصیت‌ها ایجاد می کردند که البته قبول دارم که کتاب وزن فلسفی هم داره و این امکان رو سخت میکنه
گودرز صادقی هشجین
۱۴۰۰/۳/۲۰
از نیچه بیشتر از این انتظار داشتم. انگار فقط برای شرارت خلق شده ایم. بر خلاف کتابهای دیگر، این یکی را نیمه کاره گذاشتم. حسن کتاب این بود که دیگر فلاسفه را قدر میدانم. فکر نمیکنم بدتر از نیچه فیلسوفی خلق شده باشد. حتی ماکیاولی هم بر او شرف دارد.
Ehsan Zohuri
۱۴۰۰/۲/۲۵
تا حدودی کتاب خسته کننده‌ای بود و خیلی آروم پیش می‌رفت در خیلی جاها نویسنده تفسیرات شخصی خودش رو به فیلسوفان نسبت می‌داد که همین باعث گمراهی خواننده میشه خصوصا در مورد نیچه که خودم خیلی مطالعه داشتم کلا تفسیر کتاب متفاوت بود.
Mohammad ali Akhlaghi
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
کتاب جهت داری هست و نیاز داره که مطالعه جانبی هم داشته باشیم تا حقیقت زندگی فیلسوفان رو بهتر بدونیم.
ذات صدای گوینده دارای پتانسیله اما... آخر همه جملات مبهمه، چندین کلمه آخر هر جمله رو باید حدس بزنیم؟
ازاده فرزادپور
۱۳۹۹/۸/۲۹
کتاب برای آشنایی با برخی فلاسفه بر اساس توالی تاریخی مناسب هست. با مطالعه کتاب میتوان در خصوص اینکه به کدام فیلسوف برای مطالعه بیشتر علاقمندید تصمیم بگیرید. گوینده عالی است، موسیقی نظامی به کار رفته اندکی آزاردهنده است.
سید ناصر سید اسماعیلی
۱۳۹۷/۳/۱۷
خود کتاب بسیار خوبه
گوینده با آب و تاب عالی پیش میره و گوش دهنده کسل و هوای پرت نمی‌شه
تشکر
مارال
۱۴۰۲/۸/۲۹
خیلی مغرضانه و جهت دار بود. مخصوصا در مورد نیچه. کتاب‌های تاریخ فلسفه زیاد خوندم اما تا حالا ندیدم نویسنده در مورد یه فیلسوف بگه ذهن پلید، عقاید غلط، فیلسوف روانی و دیوانه و...
نوشته‌ها هم خیلی سطحی بود.
مهدی کلانترزاده
۱۴۰۱/۹/۲۸
کتابی است که پیشنهاد میکنم به خصوص نوجوانان و جوانان بخوانند، این کتاب به جای بیان نظرات فیلسوفان، زندگی عملی آن‌ها را مرور میکند تا پی ببریم که چگونه از بستر زندگی به فلسفه خود رسیدند
مشاهده همه نظرات 73

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجراهای جاودان در فلسفه

برای دریافت کتاب صوتی ماجراهای جاودان در فلسفه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.