معرفی و دانلود مجله راز - شماره 112

عکس جلد مجله راز - شماره 112
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجله راز - شماره 112 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجله راز - شماره 112 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجله راز - شماره 112

در شماره 112 مجله راز می‌خوانید:

امپراتور کارتون‌های کودکی والت دیزنی، بلوغ در عشق، نکته‌های مادر و پسری، چگونه خانم جوان موفقی باشیم، تعدادی بازیگر سی‌ و چند‌ساله، به وقت نوجوانی، تو درست بشو نیستی!

خیلی وقت‌ها رسیدن به خواسته‌ای از نان شب هم برایمان واجب‌تر می شود؛ گاه هم هدفی داریم و با خودمان عهد کرده‌ایم دیگر به هر قیمتی شده به آن برسیم، یا چندباری فیلم «راز» را دیده‌ایم و یاد گرفته‌ایم دریافت خواسته‌ها باید با احساس لذت همراه باشد و می‌خواهیم دوباره آن‌ها را امتحان کنیم، یا یک نفر از افراد موفق فامیل در پایان یکی از دوره‌‌همی‌ها برایمان از نکته‌ها و باید و نباید‌های موفقیتش گفته و ما هم دوباره شارژ شده‌ایم و تصمیم گرفته‌ایم موفق باشیم یا کتابی خوانده‌ایم و در همایشی انگیزشی شرکت کرده‌ایم یا...

آن‌وقت شروع می‌کنیم برای خودمان برنامه می‌نویسیم و مسیرمان را برای خودمان مشخص می‌کنیم. یک گوشه هم نمی‌نشینیم که فقط دست به دعا برداریم و هیچ کاری نکنیم. اتفاقا برعکس. تلاش می‌کنیم و سختی می‌کشیم و یادمان نمی‌رود که داشتن هر چیز بهایی دارد. خلاصه تا آنجا که عقلمان یاری می‌کند در مسیرمان جلو می‌رویم و از خواب و خوشی‌های موقتی‌مان هم میزنیم؛ اما...

نمی‌شود که نمی‌شود. هر کاری که می‌کنیم باز هم به در بسته می‌خوریم. مدام سر راهمان موانعی پیش می‌آید و ما را از مسیر اصلی دور می‌کند؛ اما ما که برای باختن نیامده‌ایم: باز هم ادامه می‌دهیم و راه دیگری را امتحان می‌کنیم و باز هم راهی دیگر؛ اما انگار این موانع و مشکلات خیال حل شدن ندارند. انگار هر چقدر هم تلاش می‌کنیم قرار نیست به خواسته‌مان نزدیک شویم. انگار اصلا این آرزو مال ما نیست. اصلا ما را چه به این خواسته‌ها. ما هرچقدر هم بدویم، باز آخر خطیم. اصلا تلاش بی‌فایده است.

اما همرازم

اگر روزی در مسیر رسیدن به اهداف و خواسته هایت، به این نقطه رسیدی، فقط به یاد داشته باش که شاید آخرین کلید باقی مانده قفل را باز کند.

فهرست مطالب

امپراتور
کارتون‌های کودکی
سفیر حرکتی بدون توقف
دوستت دارم‌هایت را بگو
چک‌لیست شادمانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابمجله راز - شماره 112
ناشر چاپی مجله راز
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات100
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های اقتصادی و کسب و کار
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات مجله راز - شماره 112

سعید افشار
۱۳۹۶/۵/۳۰
همه شماره‌های راز رو به صورت چاپی تهیه میکنم! واقعا زیبا و کاربردیه مطالبش! به خصوص کیفیت مطالبش در این یکسال اخیر بالاتر هم رفته. به همه دوستان توصیه میکنم به جمع همرازان بپیوندند.
نگار قدرتی
۱۳۹۶/۶/۷
کتاب بسیارجالبی بود من این رو بارها خوندم و به دوستان پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه مجله راز - شماره 112

برای دریافت مجله راز - شماره 112 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.