معرفی و دانلود مجله لبخند سبز - شماره 8 ویژه نامه نوروز 1396

عکس جلد مجله لبخند سبز - شماره 8 ویژه نامه نوروز 1396
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجله لبخند سبز - شماره 8 ویژه نامه نوروز 1396 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجله لبخند سبز - شماره 8 ویژه نامه نوروز 1396 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجله لبخند سبز - شماره 8 ویژه نامه نوروز 1396

ویژه نامه عید نوروز 1396 مجله لبخند سبز با مطالب متنوع در مورد خانواده شروع می شود که بیش از 50 صفحه می باشد و بعد از آن قسمت سینمایی مجله است که مصاحبه های بازیگران، کارگردان و تهیه کننده های مطرح سینما و جوایز عجیب اسکار را می توانید در این بخش مطالعه کنید در ادامه این مجله با توجه به ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه نامه زندگی این بزرگوار را برای بخش دین و زندگی انتخاب کردیم که امیدوارم مفید به فایده باشد.

عید و گردشگری آن و دیدن شکوفه های بهاری و زنده شدن طبیعت به همین خاطر ما در این شماره به سراغ قلب ایران استان مومنان، رنگ ها، پارچه ها و بادگیرها؛ یزد رفته ایم و در مورد ابنیه و آثار تاریخی و سوغاتی های آنجا و از همه مهم تر خوراکی های خوش مزه این دیار برای شما نوشته ایم.

بعد از گشت و گذار در طبیعت نوبتی هم که باشد نوبت تغذیه است با ویژه نامه از در مورد انواع ترشی ها و انواع طبخ ماهی شب عید و دستور پخت غذاهای استان یزد در خدمت شما عزیزان هستیم اما چون ایام عید است و بازار بخور بخور داغ داغ است ورزش را فراموش نکنید در این بخش کارشناسان و مربیان بین المللی به کمک ما آمده اند و مطالب خوبی را برای کاهش وزن شما پیشنهاد داده اند.

مثل همیشه سری هم به مسائل حقوقی زدیم، قضات بازنشسته، وکلای پایه یک دادگستری و کارشناسان حقوقی با نوشتن مقالات و پاسخ به سوالات ارسالی برخی از دوستان مطالب مفیدی را برای شما به هدیه آورده اند و اما حسن ختام این مجله لبخند زیبای شماست که طنز نویسان طراز اول ایران برای این کار بسیج شده اند و مطالب متنوعی را برای لبخند زدن شما نوشته اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابمجله لبخند سبز - شماره 8 ویژه نامه نوروز 1396
نویسنده
ناشر چاپی لبخند سبز
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات215
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های سبک زندگی و سرگرمی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات مجله لبخند سبز - شماره 8 ویژه نامه نوروز 1396

علیرضا محقق
۱۳۹۶/۱/۱۳
حضرت علی علیه السلام می‌فرمایدعلم از ثروت بهتر است زیرا علم از تو نگه داری می‌کند اما تو باید از پول نگه داری کنی. نهج البلاغه کتابراه راهی روشن به سوی علم و دانایی
فاطمه شیرمحمدلی
۱۳۹۶/۱/۲۸
عالی وبی نظیر
علیرضا محقق
۱۳۹۶/۱/۱۳
عالی و تحسین برانگیز
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه مجله لبخند سبز - شماره 8 ویژه نامه نوروز 1396

برای دریافت مجله لبخند سبز - شماره 8 ویژه نامه نوروز 1396 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.