معرفی و دانلود کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد دوم

عکس جلد کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد دوم
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد دوم

کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد دوم نوشته‌ی سعیده مفیدی نسب، راهنمایی کامل و موثر برای تکمیل یادگیری نرم افزار فتوشاپ در کودکان با بیانی ساده و قابل فهم همراه با تصاویر و سولات جذاب است.

نرم افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop) یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای ویرایش تصاویر و طراحی گرافیک است، این نرم افزار محبوب که از سال 1990 وارد بازار شده، کاربردهای فراوانی در دنیا دارد و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در حال استفاده از آن هستند، امروزه مشاغل بسیاری نیازمند فتوشاپ هستند و می‌توان فتوشاپ را یک صنعت و کار با فتوشاپ را یک شغل حرفه‌ای به حساب آورد.

هدف از طراحی و تالیف این کتاب، ارائه مجموعه‌ای از دروس، تمرین‌های ساده، جذاب و قابل فهم، جهت تسهیل و تکمیل علاقه‌مندی و یادگیری کودکان به کامپیوتر و نرم افزار فتوشاپ است، همچنین هدف دیگر مرتفع نمودن نیاز مدرسین کامپیوتر در مدارس ابتدایی و دانش آموزان به جهت در دسترس داشتن تمریناتی کامل در حوزه آموزش فتوشاپ است.

سوالات در کتاب نرم افزار فتوشاپ Photoshop cs5 به گونه‌ای خلاق و جذاب طراحی شده‌اند، به طوری که دانش آموزان در هنگام استفاده از این کتاب احساس خستگی نخواهند کرد و از یادگیری فتوشاپ لذت خواهند برد. حل بعضی از سوالات برای دانش آموزان، به شکل آموزش غیر مستقیم و حل معما و کاوشگری است.

کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به شکل روان و جالبی آموزش‌ها را برای دانش‌آموزان دبستانی ارائه می‌دهد و تجربه‌ای جدید و متفاوت برای یادگیری کامپیوتر و نرم‌افزارهای گرافیکی برای کودکان به وجود می‌آورد؛ همچنین با ارائه سوالات و تمرینات، باعث تثبیت یادگیری در ذهن آن‌ها می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات روشنگران راه فردا
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات62
زبانفارسی
شابک978-600-7789-09-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد دوم

shahla fekrat
۱۴۰۰/۶/۲۰
ترتیب مطالب و نحوه بیان کتاب بسیار عالیست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد دوم

برای دریافت کتاب نرم افزار فتوشاپ پیشرفته CS5 - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.