معرفی و دانلود کتاب نسل پنجم شبکه های موبایل

عکس جلد کتاب نسل پنجم شبکه های موبایل
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نسل پنجم شبکه های موبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نسل پنجم شبکه های موبایل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نسل پنجم شبکه های موبایل

این پرونده ویژه در شماره خردادماه 1394 ماهنامه شبکه به چاپ رسیده و به بررسی وضعیت نسل بعدی شبکه‌های موبایل (تاریخچه، ضرورت‌ها، بایدها و نبایدها، چالش‌ها، فناوری‌ها و محدودیت‌ها) می‌پردازد.

در پرونده ویژه پیش‌رو، سعی کردیم به سراغ وضعیت نسل بعدی شبکه‌های موبایل برویم و تعریف‌های مختلف، استانداردهای مطرح یا گام‌های برداشته شده برای استانداردسازی، فعالیت‌های انجام گرفته از سوی شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی و محدودیت و چالش‌های موجود را بررسی کنیم. همچنین، چندین کاربرد عمده قابل تصور برای شبکه‌های 5G را به طور مفصل بررسی کردیم. یکی از موضوعات درگیر با نسل بعدی موبایل، قوانین FCC و محدودیت‌های تعریف و اختصاص طیف‌های فرکانسی است. در یکی از مقالات این پرونده ویژه، نقبی هم به این موضوع زدیم و البته بحث مفصل و دامنه‌دارتری نسبت به آنچه گفته شده، دارد. فناوری‌ها و تکنیک‌های تا کنون سوار شده بر قطار پرشتاب در حال حرکت 5G نیز مرور و مزایا و بهبودها بررسی شده‌اند. اما همان‌طور که گفتیم صنعت موبایل در چند سال پیش‌رو، شاهد تحولات چشم‌گیر بزرگی خواهد بود که هریک به نحوی روی نسل بعدی شبکه‌های موبایل اثرگذار هستند. بنابراین، از هم‌اکنون قابل پیش‌بینی نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد و سال 2020 شبکه موبایلی با چه مشخصاتی شاهد هستیم.

فهرست مطالب کتاب

دیوانگی در شبکه برای زندگی راحت‌تر
راهی به سوی نسل پنجم ارتباطات بی‌سیم؛ تاریخچه مختصری از شبکه‌های موبایل
مسابقه 5G؛ در حال رقابت بر سر آینده موبایل هستیم!
چشم‌اندازه 5G؛ چالش‌های FCC
5 نکته که باید درباره شبکه‌های 5G بدانیم
بازسازی دوباره موبایل با طول موج میلی‌متری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نسل پنجم شبکه های موبایل
ناشر چاپی ماهنامه شبکه
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نسل پنجم شبکه های موبایل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نسل پنجم شبکه های موبایل

برای دریافت کتاب نسل پنجم شبکه های موبایل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.