معرفی و دانلود رایگان نشریه‌ علمی تخصصی شباک - شماره 12

عکس جلد نشریه‌ علمی تخصصی شباک - شماره 12
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی نشریه‌ علمی تخصصی شباک - شماره 12 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی نشریه‌ علمی تخصصی شباک - شماره 12 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی نشریه‌ علمی تخصصی شباک - شماره 12

در نشریه‌ علمی تخصصی شباک - شماره 12، ابتدا به اهمیت معماری داخلی فضاهای آموزشی، ضرورت تحقیق در این حوزه و مفهوم کیفیت زندگی در مدرسه پرداخته شده است. سپس ارتباط متغیرهای میان طراحی داخلی مدارس و کیفیت زندگی دانش‌آموزان بررسی خواهد شد.

کیفیت زندگی در مدرسه مولفه‌ای که در دهه اخیر به دلیل اهمیتی که در زندگی دانش‌آموزان داشته، مورد توجه قرار گرفته است و به‌ عنوان سطح کیفیت ابعاد مختلف مرتبط با زندگی در مدرسه تعریف می‌گردد. با توجه به این که دانش‌آموزان زمان زیادی از وقت خود را در فضاهای کلاس صرف می‌کنند، کیفیت معماری داخلی و مبلمان کلاس‌های درس اهمیت زیادی پیدا می‌کند. این مقاله با توجه به این مهم، در نظر دارد ارتباط میان طراحی محیط داخلی کلاس‌ها و کیفیت زندگی در مدرسه بسنجد. برای دستیابی به این هدف تعداد 144 دانش‌آموز به‌ وسیله پرسشنامه استاندارد سنجش کیفیت زندگی و پرسشنامه محقق ساخته کیفیت محیط داخلی کلاس‌ها مورد پرسش واقع شدند. همبستگی متغیرهای اصلی پژوهش به روش پیرسون سنجیده و مشخص شد. میان تمام متغیرهای مؤثر در طراحی داخلی کلاس‌ها و کیفیت زندگی در مدرسه رابطه معناداری برقرار است.

فهرست مطالب

بررسی رابطه طراحی داخلی و مبلمان مدارس و کیفیت زندگی در مدرسه؛ نمونه موردی: دبیرستان‌های شهرکرج
نقش طراحی سازه‌های چادری در ایجاد حس تعلق به مکان
تعیین مکان بهینه فضای سبز شهری با بهره‌گیری از سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS و روش Index Overlay (مطالعه موردی: بافت قدیم شهر ارومیه)
آموزش مفاهیم مرتبط با معماری پایدار در نظام آموزش ابتدایی با نمایان شدن در معماری مدارس
برنامه درسی و هویت بین‌المللی آن
بررسی و بازشناسایی مفهوم رویکرد "منظر شهری تاریخی" و ارتباط آن با "بازآفرینی شهری"

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابنشریه‌ علمی تخصصی شباک - شماره 12
ناشر چاپی موسسه مدیریت دانش شباک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات67
زبانفارسی
شابک2476-3667
موضوع کتابمجله
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات نشریه‌ علمی تخصصی شباک - شماره 12

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه نشریه‌ علمی تخصصی شباک - شماره 12

برای دریافت نشریه‌ علمی تخصصی شباک - شماره 12 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.