معرفی و دانلود کتاب نفاق و منافق از دیدگاه شهید آیت‌ الله مطهری

عکس جلد کتاب نفاق و منافق از دیدگاه شهید آیت‌ الله مطهری
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نفاق و منافق از دیدگاه شهید آیت‌ الله مطهری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نفاق و منافق از دیدگاه شهید آیت‌ الله مطهری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نفاق و منافق از دیدگاه شهید آیت‌ الله مطهری

در کتاب نفاق و منافق از دیدگاه شهید آیت‌ الله مطهری، تالیف زهرا آشیان و فرشته سلامی، کوشش شده تا گوشه‌ای از مجاهدات فکری استاد شهید در راه تبیین انحرافات عقیدتی و توطئه‌های عملی منافقان، آشکار و نمایان گردد.

از جمله بزرگانی که با بیان شیوا و قلم رسای خود به روشنگری در جهت افشای چهره واقعی منافقان و کشف ماهیت نفاق همت گماشتند، استاد شهید مطهری بود.

عناوین کلی فصول چهارگانه کتاب نفاق و منافق از دیگاه شهید آیت‌الله مطهری از این قرار است: معنای لغوی و اصطلاحی نفاق و منافق، نفاق و منافقین از دیدگاه برخی آیات، نفاق در روایات، نفاق‌ زدایی هدف انبیاء و اولیاء.

در تاریخ پر فراز و نشیب اسلام، همواره مسلمانان بحق و راستین با دو جبهه روبرو بوده‌اند: جبهه کفر و جبهه نفاق. مبارزه با جبهه کفر به دلیل آشکار بودن ماهیت آن و وضوح و روشنى اهداف کفر پیشگان بسى آسانتر از مبارزه با جبهه نفاق بوده است، چه اینکه منافقان در زیر نقاب اسلام و تحت لواى قرآن حامى و پشتیبان کافران بوده و از پشت به اسلام و مسلمین خنجر زده‌اند.

براى مقابله با جبهه نفاق، ابتدا باید ماهیت پیچیده و چهره پنهان آن را به درستى شناخت و سپس با سلاح بصیرت و آگاهى در این میدان کارزار وارد شد. در کتاب نفاق و منافق از دیگاه شهید آیت‌الله مطهری می‌خوانیم چگونه شهید مطهری که با شجاعت کم‌ نظیرى به شرح و تبیین انحرافات فکرى و توطئه‌هاى عملى منافقان همت گماشت، خود قربانى کینه این کوردلان گردید و با خون خویش مهر تأییدى بر حقانیت راه و اصالت اندیشه ستبرش نهاد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
پیشگفتار
دیباچه
خطر نفاق
عصر ما عصر نفاق
معناى لغوى و اصطلاحى نفاق و منافق
معناى لغوى نفاق
منافق کیست؟
منافق از دیدگاه امام على علیه‌السلام
منافقین از دیدگاه شیعه و سنى
ماهیت نفاق
فرق نفاق و کتمان ممدوح
نفاق از دیدگاه قدما
نفاق و منافق از دیدگاه برخى آیات
آیات سوره منافقون
آیات سوره توبه
آیه سوره نور
آیه سوره حدید
آیات سوره بقره
آیه سوره انفال
آیات سوره تغابن
نفاق در روایات
حقیقت نفاق
نفاق پنهان
چند حدیث دیگر
نفاق‌زدایى، هدف انبیاء و اولیاء
حکومت حضرت على علیه‌السلام و عامل نفاق
نقش عامل نفاق در پدید آوردن حادثه کربلا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نفاق و منافق از دیدگاه شهید آیت‌ الله مطهری
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه انتشارات صدرا
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات81
زبانفارسی
شابک978-964-7299-35-4
موضوع کتابکتاب‌های کلام و عقاید
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نفاق و منافق از دیدگاه شهید آیت‌ الله مطهری

برای دریافت کتاب نفاق و منافق از دیدگاه شهید آیت‌ الله مطهری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.