معرفی و دانلود خلاصه کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

عکس جلد خلاصه کتاب هفت قانون معنوی موفقیت
قیمت:
۴۸۰۰ 2400 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب هفت قانون معنوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب هفت قانون معنوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

میکرو کتاب هفت قانون معنوی موفقیت به قلم دیپاک چوپرا، طرحی عمیق را در قالب هفت اصل ساده و در عین حال قدرتمند، در اختیار کسانی قرار می‌دهد که برای هدایت زندگی‌شان به بالاترین سطح گام برداشته‌اند.

این کتاب را می‌توان به عنوان هفت قانون معنوی زندگی دانست زیرا طبیعت از اصول یاد شده در کتاب هفت قانون معنوی موفقیت (The Seven Spiritual Laws Of Success) جهت خلق و ایجاد ماهیت مادی چیزهایی که می‌شنوید، می‌بینید، می‌چشید و مزه یا لمس می‌کنید، استفاده می‌کند.

دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) در این کتاب به شما نشان می‌دهد که موفقیت در زندگی همان جریان پیوستۀ شادی و نیز درک آهسته‌ی اهداف ارزشمند است. موفقیت، بدین معناست که آرزوهای‌تان را با کمی تلاش به واقعیت تبدیل کرده و به ثروت برسید، اگر قوانین معنوی را درک کنید و خود را با طبیعت هماهنگ سازید، قادر خواهید بود شادی و عشق خلق کنید.

موفقیت، جوانب بسیاری دارد که ثروت مادی تنها بخش کوچکی از آن محسوب می‌شود. موفقیت، خود سفر است نه مقصد. داشتن ثروت بسیار با تمام جلوه‌های زیبایش، می‌تواند راه این سفر را لذت‌بخش‌تر کند اما همه چیز نیست. به عبارتی موفقیت واقعی انرژی و اشتیاق به زندگی، ثبات عاطفی و روانی، روابط موفقیت‌آمیز، سلامتی، آزادی خلاق، حس رفاه و مواردی از این قبیل است.

علی‌رغم تمام این‌ها، اگر بذر الوهیت یا همان بذر الهی را در درون‌ خود پرورش ندهید موفق نخواهید بود. به عبارت بهتر، شما الوهیتی پنهان هستید و الهه‌ها سعی دارند در وجود شما به شکل مادی تجلی پیدا کنند. لذا موفقیت حقیقی تجربه‌ای معجزه‌آسا و آشکار کردن الوهیت درون‌تان است.

بدین معنی که هر جایی که می‌روید، هر چه که می‌بینید، در چشم‌های یک کودک، در زیباییِ گل، در پرواز پرنده بتوانید الوهیت را ببینید و آن را درک کنید. اگر مرتباً و نه گهگاه زندگی‌ را مانند تجلی معجزه‌آسای الوهیت تجربه کنید، مفهوم حقیقی موفقیت را خواهید فهمید.

نویسنده کتاب هفت قانون معنوی موفقیت، پزشکی ماهر می‌باشد که تا به امروز بیش از 10 میلیون نسخه از آثارش به فروش رفته است. کتاب‌های او به بیش از 30 زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکرو کتاب هفت قانون معنوی موفقیت می‌خوانیم:

قانون قصد و آرزو بر این حقیقت استوار است که در هر قسمتی از طبیعت، انرژی و اطلاعات بی‌نهایتی وجود دارد. این موضوع از اصل کوانتوم گرفته شده که می‌گوید هر چیزی روح و انرژی خود را دارد و همه ما جزئی از جریان طبیعت هستیم.

تنها با کمک قصد و آرزو می‌توانید به آگاهی و توانایی مطلق دست پیدا کنید. در حقیقت طبیعت بنیادین کائنات و هر جنبنده دیگری براساس انرژی و اطلاعات شکل گرفته است. شما با یک درخت تفاوتی ندارید، جز در محتوای اطلاعاتی و انرژی جسمی‌تان.

از نظر مادی شما و درخت براساس عناصر تبدیل شده یکسان ساخته شده‌اید که دائما کربن، هیدروژن و اکسیژن خود را با هم مبادله می‌کنید. البته به عنوان یک انسان ما نسبت به درخت برتری بیشتری داریم. به خاطر وجود سلسله اعصاب می‌توانیم احساسات خود را بروز دهیم و عواقب آن را تجربه کنیم.

انسان می‌تواند به صورت آگاهانه جسم خود را ارتقاء دهد. به همین دلیل محتوای جسمی شما می‌تواند به صورت مستقیم روی طبیعت تاثیر بگذارد. این تاثیرگذاری و دگرگونی از طریق قصد و توجه صورت می‌گیرد. توجه، به شما نیرو می‌بخشد و قصد، تحول ایجاد می‌کند.

کیفیت قصد شما، باعث هماهنگی نیروی زمان و مکان می‌شود تا شما بتوانید به اهداف خود برسید. البته این مهم وقتی اتفاق می‌افتد که شخص بتواند سایر قوانین معنوی برای موفقیت را دنبال کند. تمام اجزای یک طبیعت مانند ارکان یک موسیقی به هم وصل هستند و این هماهنگی باعث به جریان افتادن حیات در آن دنیای طبیعت می‌شود.

بدن انسان هم این ویژگی‌ها را دارد. مثلا یک سلول می‌تواند در هر ثانیه در حدود 6 تریلیون کار انجام دهد و در همه این کارها موفق باشد. همه این موارد به خاطر همبستگی نامحدود اطلاعات است.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: قانون توانایی مطلق
فصل دوم: قانون بخشایش
فصل سوم: قانون علت و معلول (کارما)
فصل چهارم: قانون کمترین میزان تلاش
اصل اول: پذیرش
اصل دوم: مسئولیت
اصل سوم: عدم تدافع
فصل پنجم: قانون قصد و آرزو
5 مرحله اجرای قانون قصد
فصل ششم: قانون عدم دلبستگی
فصل هفتم: قانون غایت حیات (دارما)
نتیجه‌گیری
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب هفت قانون معنوی موفقیت
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

نبی والی
۱۴۰۰/۷/۴
در کل خلاصه کتابها یک امتیاز بزرگی ک دارن اینه که بعضی وقتا یافرصت نمیکنیم یا.... میتونیم اصل موضوع رو در زمان کمتری بشنویم وبخوانیم واگه خیلی ببرامون آموزنده بود میتونیم کتاب کامل رو تهیه کنیم وبخونیم... بنظر حقیر واجبه که همه ما این دست کتابا بیشتر بخونیم وممنون از کتاب راه ک احساس میکنم یه کتابخونه همراهمه که هرلحظه اراده کنم کتابای مورد علاقه امومیتونم توش پیدا کنم، این کتاب فوق العادست
Reza Moghadasi
۱۴۰۱/۶/۱۰
کتاب واقعا خوبی بود ولی توضیحات اضافی زیادی داشت من الان نکته برداری کردم موضوعات اصلی رو و میشه ب جای میکرو کتاب نانو کتاب ارائه کردکه اینقدروقتمون گرفته نشه مرسی ک وقت میزارید ممنون ازتلاش
احسان پورمحمد تقی
۱۴۰۰/۵/۱۸
این میکرو کتاب خیلی خلاصه نحوه زندگی کردن در زمان حال و قوانین طبیعت (منظور از طبیعت حتی انسانهای درون اون هم هست) رو براتون یاد میده خصوصا ضربالمثل تو نیکی کن و در دجله انداز رو...
نیلوفر رضایی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
کلا دیپاک چوپرا آدم خیلی ویژه‌ای هست و کتاباش به شدت پیشنهاد میشه
fateme askarpour
۱۳۹۹/۶/۶
در نسخه نمونه اصلا درباره کتاب چیزیی نیست فقط درباره ناشره
سارا رجبی
۱۴۰۱/۵/۱
بینظیره. توجه خیلی عالی به نکات مهم.
سپاسگزارم از شما
مریم اسدی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
کتابی بسیار جامع و پر محتوا وعالی توصیه میکنم حتما خوانید
ارکیا اهنی
۱۴۰۰/۱۰/۱
بسیار عالی، باید قوانین رونوشت هر روز مرور کرد
مسلم رضایی
۱۴۰۰/۵/۷
بسیار عالی است ولی در بعضی از زمینه مطالب مختصر است.
ایدا
۱۴۰۲/۱/۸
کتاب خیلی خوبی بود. خلاصه و مفید.
ارزو حسنی
۱۴۰۰/۱۱/۱
بسسار عالی و پر محتوا
Maryam Salehi
۱۴۰۰/۵/۲۵
من عاشق این کتابم
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

برای دریافت خلاصه کتاب هفت قانون معنوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.