معرفی و دانلود کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1

عکس جلد کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1
قیمت:
49900 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1

کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1 نوشته‌ی امین فرد، جلد دوم از مجموعه‌ای است که شما را به دنیایی خیال‌انگیز با اتفاقاقی مهیج می‌برد. این مجموعه در سبک فانتزی سیاه به رشته‌ی تحریر درآمده و نویسنده برای ایجاد حس باورپذیری، دو زبان باستانی نیز ابداع کرده است که نام شخصیت‌ها بر مبنای همین زبان‌ها هستند.

مجموعه‌ی همه‌ی آنان از خدایان بودند:

امین فرد در این مجموعه‌ی جذاب و هیجان‌انگیز ماجراجویی‌های مردی به نام دگار را به تصویر می‌کشد که برای دست یافتن به راز‌های کهن، راهی سرزمین‌های دور می‌شود. در آینده نزدیک، مجموعه همه‌ی آنان از خدایان بودند، به بزرگترین اثر پارسی در سبک فانتزی سیاه تبدیل خواهد شد.

درباره‌ی کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1:

چشمان خود را ببندید و دستانتان را به کسی دهید که می‌تواند شما را به دنیای کهن و دفن شده‌ی درون خاطرات مردگان ببرد؛ دنیایی که در آن اژدهایان در آسمان‌ به پرواز درمی‌آیند، جادوگران و کیمیاگران از آینده می‌گویند و موجودات غول پیکر درون غارها زندگی می‌کنند.

در این داستان شما پا به دنیایی می‌گذارید که همه چیزش در اراده خدایان است، اما خدایان که هستند و چه کسی آن‌ها را دیده است؟ در حقیقت شما در این کتاب، با سرگذشت کسی رو به رو می‌شوید که برای رهایی از نفرین کهن خانوادگی‌اش، خود را به اتفاقاتی غیر قابل تصور می‌سپارد؛ این اتفاقات به دست کسانی رقم خورده‌اند که روزگاری همه‌ی آنان از خدایان بودند.

در این جلد از مجموعه کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند، با عنوان دد سگال که ادامه‌‌ی جلد اول همین مجموعه با عنوان رستگاری است، بعد از ظهور هورکس‌ها در هاگوت و فاش شدن حقیقت‌های چند هزار ساله، دگار برای کشف گذشته گنگ تاریخی که پر از افسانه و تمدن‌های کهن است، مجبور به ترک هاگوت و رفتن به سوی تمدن کِرا می‌شود.

کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1 مناسب چه کسانی است؟

اگر به افسانه‌های کهن و دنیای اساطیری علاقه دارید، مطمئن باشید از خواندن این رمان جذاب و هیجان‌انگیز لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1 می‌خوانیم:

خورشیدِ ظهر با قدرت در پهنه گیتی، بی‌امان می‌تابید و بوی گیاهان تازه و باطراوت، جَسته‌ و گریخته به مشام می‌رسید. طوطی‌ها و توکاها در عمق جنگل می‌خواندند، میمون‌ها در بالای درختان جیغ می‌کشیدند و گاهی صدای آب پاشیدن فیل‌ها از خرطومشان به گوش می‌رسید. کژدُم سیاه، خودش را به کنار سنگی کشید و در پناه سایه آن جا گرفت. در میان درختان، هیاهویی شورانگیز به راه بود.

رو به روی کژدُم، مورچه‌ای در حال کشیدن تکهِ کوچک نانِ خشکی بود که بی‌توجه به کژدُم، پا در خاک می‌کشید و تقلا‌کنان تکه نان را با خود می‌برد. کژدُم چند بار چنگک‌ها خود را برهم زد ولی مورچه‌ هم‌چنان به او نزدیک می‌شد. کژدُم به سمت مورچه به راه افتاد و چنگ‌هایش را بالا آورد و بی‌اعتنا به مورچه از کنارش گذشت و به سمت سوراخی که در بین دو سنگ تیزه وجود داشت به راه افتاد. چنگک و دست و پایش را جمع کرد و تنش را روی سنگ سرد گذاشت و تقلا‌کنان به میان سوراخ رفت که هم‌همه‌ای در پس آن به گوش می‌رسید.

کژدُم از سوراخ بیرون رفت و به روی لبهِ تراشیدهِ شدهِ سنگ ایستاد و با چنگکش سر و صورتش را تمیز کرد. بالای سرش، عنکبوتی در گوشهِ دیوار تار تنیده بود و دو پشه روی آن به دام افتاده بودند. کژدُم به راه افتاد و در طول حاشیه سنگ حرکت کرد. فاصلهِ سقف تا زمین بسیار بود. مشعل‌ها در سراسر معبد می‌سوختند و بوی عود به مشام می‌رسید. وسطِ معبد، شش نفر در لباس قرمز به دور هم نشسته بودند. مرد طاسی گفت: «باید به آن‌ها حمله کنیم. آن‌ها باید سزای کارهایشان را ببینند.»

فهرست مطالب کتاب

کژدُم
دگار
راهو
اِرِوِن
دگار
دارث
دگار
اِرودا
دگار
بوف
راهو
کا
دگار
کژدُم
هورکس
دگار
مِردوز
دگار
راهو
دگار
رومِری
دگار
بوف
دگار
راهو
کژدُم
رومری
دگار
هورکس
سینه‌سرخ
دگار
بوف
دگار
بوف

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خدمات فرهنگی کرمان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات415
زبانفارسی
شابک978-600-285-349-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
49900 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1

آرتوس استارک
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
سلام. بنده قبلاً نظر داده بودم اما الان دوباره بعد از خوندن دوباره، فکر میکنم دید بهترین نسبت به کتاب داشته باشم، پس دوباره نظر میدم. کتاب داستان، زمینه سازی و توصیفات خوبی داره، اما روابط عاطفی زیادی بین شخصیت‌ها در جریان نیست، منظورم عشق نیست، یعنی مثلاً روابط شخصیت اصلی داستان با برادرش. کمی به بیشتر تاریخچه و جغرافیا بپردازید، از نظر خلق یک دنیای خیالی بسیار خوب عمل کردید اما من نتونستم تصوری از جغرافیا داشته باشم، و یه ایراد دیگه روابط خانوادگی هست. منظورم اینه که اکثر شخصیت‌ها یا یک یا دو فرزند دارند. فکر میکنم علت این کار نویسنده پیچیده نشدن بیش از حد داستان باشه. من نظرم به این کتاب بسیار مثبت بود و به نظرم آقای فرد یکی از با استعداد و بزرگترین نویسنده‌های کشور هستند. لطفا جوابم رو بدید. موفق باشید. پی نوشت: نمی‌دونم چرا احساس میکنم بین نفرین باگاسور‌ها، باگاسور بازارات و ژاراها ارتباطی وجود داره و اون فردی که در جلد اول داشت درنده بالدار رو رام میکرد، باگاسور بازارات بود و بعداً با کمک اینا هاگوت رو فتح می‌کنه!!!
محمد پوران دوست
۱۴۰۱/۱۱/۳
با سلام. من یکی از علاقه مندان به این ژانر هستم. این کتاب از نظرم نمره خوبی داره. از لحاظ داستان و پیشرفت داستان معماگونه بودنش، هیجانش و متفاوت بودنش داستان خیلی خوبی هست. اما از لحاظ شخصیت پردازی زیاد به شخصیت‌ها پرداخته نشده و بهشون بها داده نشده. شخصیت نقش اول ضعیف نشون داده شده و از قدرت هاش و جوری استفاده میکنه که مشکلات حل نمیشن. البته نمیشه گفت این موضوع منفی هست یا مثبت. معما‌ها پیاپی بدون حل شد زیاد میشن به جایی نمیرسن. جوری که مخاطب یادش میره که حدف اولیه نقش اول چی بوده که پا به این سفر گذاشته. موضوع دیگه رابطه بین اشخاص هست. اصلا بهش توجه نشده برا مثلا دگار عاشق دختری شده که فقط تو ذهنش اونو دیده وفقط در مورد زیباییش گفته شده شخصیتی داره که دوستداشتنی نیست اما در مقابل با سرندا که خیلی با دگار نزدیک هست حسی وجود نداره و حتی حس سرندا نسبت به اور که اونو قهرمان خودش میدونه توضیحی داده نشده یا حتی رابطه‌ی برادری دگار و آگیرا خیلی کم رنگ هست. من خوانده واقعا نمیتونم حس دگار نسبت به راهو رو درک کنم.
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۱/۹/۲
کتاب واقعا تحسین بر انگیز و پر از فراز و نشیب بود هرچند گاهی ریتم داستان نسبت به جلد اول کند میشد و من رو کلافه میکرد روایت داستان در این جلد از اواسط کتاب کمی خسته کننده شد و من اصلا امیدی نداشتم که در آخر بتونه به یک جمع بندی خوب برسه یک دفعه روند و شخصیت‌های داستان تغییر کرده بود و این حس القا و میکرد که انگار روند داستان از دست نویسنده در رفته دو بار خواستم کتاب ادامه ندم ولی به دلیل این که وسواس دارم کتاب نیمه کاره ندارم تصمیم گرفتم بخوانم که در نهایت نویسنده به خوبی سر و ته ماجرا را ختم به خیر کرد. غلط‌های املایی و دستوری اذیت کننده بودن کاش کتابی به این حد از خلاقیت به دست یک ویراستار خبره سپرده میشد تا ارزش کار بیشتر بشه و یک دوتا از داستان‌ها وقعلا سوال بر انگیز بود مثلا در حالی سرندا زخمی و تقریبا رو به موت بود و دگار گل سیاه شفا بخش داشت و با اون مصیبت گل بدست آورد و مدام نگران حال سرندا بود ازش استفاده نکرد در حالی که در خاطرات پودک طرز استفاده و شفا بخشی اون دیده بود و در نهایت با توجیح این که یادم نبود سر و ته قضیه هم آمد؟؟ این اصلا قانع کننده نبود و روابط عاطفی بین دگرا و آکیرا خیلی. جای کار داشت و بهش پرداخته نشده بود میشد از توش در عین فانتزی یک درام ناب هم بیرون کشید در کل از خواندن لذت بردم فقط ایرادی که داره انگار نویسنده داره پیش نویس کتاب انتشار میده نه نسخه نهایی کاش کمی به ظرافت‌ها و جزییات روابط و اتفاقات بیشتر پرداخته بشه من انتظارم از این نویسنده خلاق و بیشتر از این هاست چون واقعا پتانسیل زیادی در ساختن داستان‌های تخیلی دارند که کم نظیر هست و من افتخار میکنم به چنین جوان‌هایی روایت داستان دست اول هست و من هیچ ارتباطی یا اقتباسی در دستان ندیدم سپاس
A.asgari
۱۴۰۲/۴/۲۰
عجیب کتاب جالبیه
کتاب باحال و سراسر هیجان
اصلا باورم نمیشه همچین ایده‌ی همچین داستانی و همچین صحنه پردازی از ذهن یه نویسنده‌ی ایرانی امده باشه
بیشتر این داستان و این صحنه‌ها اسم‌ها رفتارا منو یاده دوران دوره اروپا و ایتالیا میندازه
داستان خیالی که هر لحظه اتفاق جدیدی میوفته
و اینکه باحال و که
جذاب بود با گرفتن یه تیکه از استخون یا یه چیز مربوط با کسی میتونست خاطراتشو ببنه😍
در این کتاب شهر‌های فراوان با افسانه‌های فراوان بودکه همه به واقعیت تبدیل میشدن
شهری رویه بدن موجودی بزرگ شهری تویه مه و زیر دریا و.... خیلی جالب بود و خیلی دوس داشتم
با این کتاب و و داستان به اوج رویا پردازی رسیدم و کمتر کتابی باعث میشه اینجوری عاشق کتابی بشم
مخصوصا کتاب جوینده و جانور نوشته‌ی خودتون اقای امین فرد
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۱/۷/۳۰
خیلی خیلی زیبا و جذاب و تاثیر گذار......
من باکمتر کتابی همچنین احساسی پیدا کردم!!!!!
واقعاکه اوج تخیل و رویا پردازی رو میتونی شاهد باشی..
البته اطمینان دارم نویسنده‌ای همچون جناب امین فرد بانوشتن این اثر که از هر نظر خیلی گیراست!!!....
هنوز هم برای خوانندگانی مانند بنده که دوستدار چنین به
داستانهائی هستیم نوشته هائی مراتب گیراتر و جذاب تر زیر قلم و در مخیله بینهایت باز خود در حال نوشتن و آماده برای تحریر دارند...
با اتمام این کتاب بیصبرانه در انتظار ادامه این مجموعه خیلی خوب هستم و لحظه شماری میکنم...
تا سرانجام کار ((دگار و اگیرا و ارو و سرندا)) شخصیت‌های اصلی چه میشود
با تشکر از نویسنده و قلمش ودست اندرکاران سایت کتابراه.....!!!
فاطمه نظام محله
۱۴۰۱/۶/۱۴
کتاب خوبی هست ولی اواخر فقط میخوندم که تموم بشه. دیدن اون همه خاطره ولی بدون نتیجه گیری آدم رو گیج میکنه که میگی خب که چی.
آخر این قسمت حرف از اومدن اژدهاست ولی برای من خواننده واضح نکردن که اژدها مگه چه قدرتی داره که بقیه باید بدنبالش باشن. کل کتاب پر از شگفتی هست اژدها چه چیز بالاتری داره؟ چی و

آخر نفهمیدیم درودوزا شد؟ از ازتورگ خوشم میمومد. شخصیت دگار با وجود قدرتهایی که داره به نظر خیلی ضعیفه. شاید هم واقعا قصد نویسنده هم همین بوده که دگار رو چنین شخصیتی نشون بده.
امیدوارم قسمت بعد جوابگوی سوالهای ذهن مخاطب باشه جذاب‌تر جلو بره.
اکرم السادات حسینی زری
۱۴۰۱/۷/۴
آقای امین فرد این کتابتونم خیلی عالی بود و خیلی عمیق و زیبا انسان و طبیعت رو به تفسیر کشیدید اگر نوشته انونو عمیق بخونیم تمامی فلسفه وجود انسان و رفتارهایش رو میبینیم و لمس میکنیم، خیلی عالی بود، بنظرم در قیاس با کتاب قلعه حیوانات که نویسنده رفتارهای انسانی را در قالب حیوانی توصیف کرده، شما برنده و آید زیرا این تفسیر به شکل کاملتر و وسیعتری توصیف کردید. ایکاش همه ما انسانها به این درک و درایت میرسیدیم که چرا خلق شدیم و خالقمان چه نقشی برامون زده تا اینقدر خطا نکنیم و از حریم واقعیمون دور نشویم.
Dark
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
کتاب طوری هست که آدم را چنان کنجکاو می‌کند که دوست داری بقیه شو سریع تموم کنی کشش زیادی داره داستان، اما اینکه معلوم نیست دگار دقیقاً نقشش توی این اتفاقات چیه کمی باعث ناراحتی خواننده میشه دقیق معلوم نیست چرا دگار هربار گم میشه و پیدا میشه (منظورم به نقشش هست که فقط اون گم میشه در کمال ناباوری جون همیشه سالم درمیبره) و درژانر تخیلی این کتابی خیلی خوبی هستش من نوشته‌های دیگه آقای امین فرد خودندم (کتاب ها) وایشون عالی هستند دست به قلمشون
乙.ɦ メメ
۱۴۰۰/۴/۱
سلام
من واقعا چیزی ندارم بگم جز اینکه عالی بود
من واقعا به قوه تخیل اقای فرد غبطه میخورم که اینچنین داستانی رو طراحی کردند با این ریزبینی و نکته بین بودن و جذابیت
واقعا به هرکس که شک داره بخوندش یا نه شدیدا پیشنهاد میکنم میدونم وقتی غرقه این دنیا بشید حتی زمان و مکان رو فراموش میکنید
خلاصه، خدا قوت اقای فرد
ارزوی موفقیت‌های بیشتر
و اینکه ما مشتاقانه منتظر جلد بعدی کتاب هستیم
Shima Gh
۱۴۰۱/۴/۲۹
سلام. کتاب بسیار زیبا و جالب بود. گاهی غلط‌های چاپی یا موضوعات مختلف داستان یا پرداختن بیش از اندازه به جزئیات باعث میشد خواننده از موضوع پرت و دچار سردرگمی شود. با اینحال جذابیت داستان و قلم توانای نویسنده خواننده را بدنبال خود می‌کشید و باعث میشد با اشتیاق مطلب را دنبال کند. به جناب امین فرد به و خاطر ذهن خلاق تخیل قوی و قلم زیبا تبریک عرض می‌کنم و با اشتیاق منتظر انتشار قسمت بعدی این کتاب هستم.
با تشکر
فرشته حبیبی
۱۴۰۲/۳/۱۶
با سلام مجموعه کتابهای شما بسیار جذاب و گیرا هست به نحوی که بنده مشتاقانه در سه روز تمامیش رو مطالعه کردم و لذت بردم. مجموعه آثار شما دید من رو به ادبیات تخیلی ایران خیلی مثبت تر کرد و امیدوارم از نویسنده‌های قوی مثل شما حداکثر حمایت صورت بگیره. توصیفات کتاب به خصوص از فضاهای معماری و در کل تصویرسازی‌ها بسیار قوی گویاست. یه سوالی داشتم این مجموعه جلد سوم به بعد نداره؟
Arezoo Kord
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
با سلام کتاب خیلی خوبی بود و معلومه که ذهن نویسنده چقدر خلاق هست فقط دیدین این همه خاطره و نفمیدن که به چه درد میخوره چه معنی داره الان کوردوسا آلار و دودوزا چی شدن الان راهو دقیقا کجای داستان بود و چی شد یا سرندا و آگیرا و ارور چی شدن یا خود دگار رسید به کرا و کلی سوال دیگه منتظر هستیم قسمت بعدی هستیم که این همه ابهامات جواب داده بشه
غزاله امیرنیرومند
۱۴۰۲/۵/۷
خیلی معمولی بود، من توقع داشتم شخصیت اصلی یه جای داستان یه حرکت خفن انجام بده و تاثیر گذار باشه، اما این اتفاق نیوفتاد! حداقل توقع داشتم عشقش را ببیند! مشخص بود نویسنده فقط میخواد به هر نحوی داستان‌های بیان شده در کتاب را فقط به هم مرتبط کند! و این موضوع بیشتر هندی وارش کرده بود! کاملا ساده و کلیشه ای! کتاب اول آقای امین فرد عالی بود!
F.javan
۱۴۰۲/۴/۱
‌اوایل داستان کمی گنگ و گیج کننده بود ولی هر چه به آخر داستان نزدیک شدم به ذهن خلاق نویسنده پی بردم موضوعات پی در پی اتفاق میافتاد و در آخر همه به هم ربط پیدا میکرد برای مدتی داستان شبانه قبل از خواب خوبی بود از خواندنش لذت بردم و منتظر ادامه داستان هستم
با تشکر از برادران امین فرد و قلم و تفکر و تخیل بی نظیرشان🙏🙏
سمیه ..
۱۴۰۱/۹/۲۶
داستان زیبا و پر از اتفاقات پر هیجان و جذاب
من بعد خواندن جلد اول این کتاب واقعا ترغیب شدم و جلد دوم یعنی همین کتاب را خواندم و به نظرم این کتاب از جلد اول هم زیباتر و جذاب تر بود. از بین سرگذشت شخصیتهای داستان سرگذشت مردوز برایم جالبتر بود و منتظرم ادامه‌ی زندگی او را بدانم.
تشکر از آقای امین فرد و قلم زیبا و توانمندشان💖
مشاهده همه نظرات 132

راهنمای مطالعه کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1

برای دریافت کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: دد سگال 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.