معرفی و دانلود کتاب هنری وروجک و رای‌گیری در مدرسه

عکس جلد کتاب هنری وروجک و رای‌گیری در مدرسه
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنری وروجک و رای‌گیری در مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنری وروجک و رای‌گیری در مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنری وروجک و رای‌گیری در مدرسه

کتاب هنری وروجک و رای‌گیری در مدرسه نوشته‌ی فرانچسکا سایمون، داستانی طنز، مصور و آموزنده با زبانی ساده و روان برای کودکان است.

مجموعه 24 جلدی «هنری وروجک» برای کودکان به غیر از زبانی طنز دارای بار آموزشی و روان‌شناختی مسائل تربیتی است و به صورت غیرمستقیم به اثرات متفاوت تربیت روی فرزندان یک خانواده، ناهنجاری‌هایی مانند بیش فعالی، لجبازی و روش‌های غلط تربیتی همچون تحقیر کودک یا تبغیض اشاره می‌کند و با ظرافتی خاص ضمن تقابل شخصیت‌های داستان در موقعیت‌های مختلف، خواننده را غرق در ماجراهای خود کرده و به طور غیرمستقیم و در ضمیر ناخودآگاه این نکته را تداعی می‌کند که باید از انجام کارهای بد پرهیز کنیم.

فرانچسکا سایمون (Francesca Simon) نویسنده کتاب، دوران کودکی خود را در کالیفرنیا گذراند سپس به دانشگاه آکسفورد رفت و به یادگیری تاریخ و ادبیات پرداخت. او در حال حاضر با خانواده‌اش در لندن زندگی می‌کند و تا به حال بیش از 45 کتاب نوشته است. آثار او بیشتر در زمینه طنز کودکانه، نمایشنامه و آشپزی است. وی برنده جایزه بهترین کتاب کودک سال 2008 در جشنواره کهکشان کتاب بریتانیا شده است.

در بخشی از کتاب هنری وروجک و رأی‌گیری در مدرسه (Horrid Henry Wakes the Dead) می‌خوانیم:

زو اخمی کرد و گفت: «بذار ببینم. مارگارت به من یه مداد داد که اسمشو روی اون نوشته بود. تو به من چی می‌دی؟»
هنری فکر کرد: «بدم؟ بدم؟ من از اینکه چیزی به کسی بدم خوشم نمیاد همیشه دوست دارم چیزی از کسی بگیرم. پس مارگارت داره به بقیه رشوه می‌ده تا رأی جمع کنه. باشه! منم همین کارو می‌کنم. فردا کلی شکلات می‌آرم و از همه قول می‌گیرم که به من رأی بدن و بعد از اینکه رئیس شدم همه باید شکلات بیارن.»
اندرو هم از جلوی هنری رد شد. یک برچسب «مارگارت رئیس می‌شه» به خودش زده بود.
هنری به اندرو گفت: «آااه! اندرو، من اصلاً راضی نیستم تو به اون رأی بدی. می‌دونی می‌خواد چی کار کنه؟» و بعد چیزی در گوش اندرو گفت.
اندرو گفت: «نه!»
هنری گفت: «آره، تو هنوز اونو نشناختی، نمی‌دونی چه جونور گنده دماغیه که...» و بعد یک برگه دست اندرو داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنری وروجک و رای‌گیری در مدرسه
نویسنده
مترجمآوا علی حسین
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-8693-51-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنری وروجک و رای‌گیری در مدرسه

برنا برنا
۱۳۹۹/۶/۱۳
از ااینگونه مجموعه ها‌ بیشتر داشته باشید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب هنری وروجک و رای‌گیری در مدرسه

برای دریافت کتاب هنری وروجک و رای‌گیری در مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.