معرفی و دانلود کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان

عکس جلد کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان
قیمت:
۵۶۰۰۰ 39200 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان

کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان اثر یوآن ناکاموری ترجمه مسیحا برزگر، کتابی‌ست سرشار از پیام‌های آرامش بخش و روحانی که به کار بردن آن‌ها در بزنگاه سختی‌ها و مشکلات می‌تواند راه گشا باشد؛ نگاهی تازه به ما ببخشد و ما را با مسیر عمیق‌تری از زندگی آشنا کند.

این پیام‌ها را یوآن (Juan Nakamori) زمانی که سر را به سوی آسمان برد و فرشتگان بی‌شماری را در آسمان دید، دریافت کرد و از آن روز تمام پیام‌های فرشتگان را به رشته تحریر درآورد.

کتاب پیام‌های فرشتگان (Angel messages from beyond) دارای هشتاد و دو پیام معنوی عمیق است. برخی از پیام‌ها کوتاه و برخی از پیام‌ها بلند است. به فراخور مسئله یا مشکلی که ممکن است برای هر یک از ما در زندگی به وجود بیاید، این کتاب به شکلی موجز و سرمشق گونه به ما هشدار می‌دهد و دریچه‌ی تازه‌ای پیش روی ما می‌گشاید. تا به زندگی و مسائل و مصائب آن به گونه‌ای دیگر نگاه کنیم.

در قسمت‌هایی از کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان می‌شنویم:

در حال حاضر چه رویاهایی در سر و چه آرزوهایی در دل داری؟ بی‌تردید، بعضی از آن‌ها بسیار دور از دسترس‌اند. اما مهم نیست. مهم این است که رویا یا آرزو را در دل چنان شفاف تجسم بخشی که گویی هم اکنون به آن رسیده‌ای. هر چه را که می‌خواهی، با این ایمان که اکنون در دسترس توست، دست خود را دراز کن تا آن را بگیری.

در پایان هر روز، دقیقه‌هایی را با خود خلوت کن. اگر روز تو با عشق و بصیرت و دل آسودگی و شادمانی سپری شده است، احساس شکر و سپاس و امتنان کن. اگر روزی عصبی و پرتنش را سپری کرده‌ای، جسم و جان خود را هم‌چون طبیبی مشفق تیمار کن، تا گرفتگی‌ها‌ی جسم و جانت باز شود. خلوت کردن کار هر روزه‌ات باشد این دقیقه‌ها خیلی مهم‌اند برای تقویت شور زندگی و انرژی حیاتی، برای این که صفا و آرامش داشته باشی، همانطور که گیاهان هر روز به آب و نور نیاز دارند تو هم هر روز به چند دقیقه استراحت نیاز داری تا با خود خلوت کنی این هدیه‌ای است پر بها که هر روز به خود تقدیم می‌کنی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
18 دقیقه
فصل اول الی یازدهم
28 دقیقه
فصل دوم الی سی و یکم
31 دقیقه
فصل سی و دوم الی پنجاه و یکم
29 دقیقه
فصل پنجاه و دوم الی هفتاد و یکم
15 دقیقه
فصل هفتاد و دوم الی هشتاد و دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پیام‌های فرشتگان
نویسنده
مترجممسیحا برزگر
راویاحمد گنجی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه صوتی
۵۶۰۰۰ 39200 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان

mariya atefi
۱۴۰۰/۳/۱۶
این کتاب واقعا اثری شگفت انگیز, همراه با کشف بینش‌های درونی انسان و رشد و پیشرفت تعالی هستش. من به شخصه شدیدا به پیامهای فرشتگان و انرژی درونی که در هر انسانی وجود داره اعتقاد دارم و با پیروی از دستورات و نکات مثبت ارائه شده, به دانش کامل خودشناسی و ارتقای آن به خداشناسی دست پیدا کردم. دوستان عزیز بهتون پیشنهادمیکنم اگرتصمیم دارید به مرحله‌ی تکامل شخصیتی, خودشناسی و از آن به خداشناسی برسین حتما این کتاب رو دانلود و بخونید و بدنبال اون از آموخته‌ها پیروی کنید.
باشد که در این راه روحتان به آرامش معنوی گره بخورد...
بانوی بهار
۱۴۰۱/۹/۳
گوینده کتاب بسیار صداپیشگی قوی داشت اما برای من که خودم اوستای اراباط با فرشته هام بسیار کوچیک و سطحی بود. ولی برای رهجویانِ آماتورِ معنوی میتونه یه پله شروع باشه. مرسی از کتابراه. کتابراه جون عاشقتم. من تمام تنهاییمو فقط با کتابراه پر میکنم. الهی خداخیرتون بده
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۶/۲۷
کتابی ست فوق العاده. هر چی بگم کم گفتم. ‌یکی ترجمه‌های روان و عالی از استاد برزگر با صدای دلنشین آقای گنجی عزیز که روح بخشیده‌اند به کلمات.
پیشنها می‌کنم از دست ندید این کتاب خوب رو.
ممنونم از کتابراه که این کتاب را در اختیارم قرار داد.
seyedeh effat alavi
۱۳۹۹/۵/۳
خیلی عالی بود. واقعا خیلی خوبه این پیام‌ها رو به خودمون بادآوری کنیم. من به تمام دوستانم این کتاب و معرفی کردم. فکر میکنم همه ما تو زندگی یه جاهایی کم میاریم و نیاز داریم این پیام‌ها رو اونجا به خودمون یاداوری کنیم.
shahpour rezaei
۱۳۹۷/۸/۲۸
بسیار کتاب خوبیه. آقای مسیحا برزگر کتاب‌های نابی رو برای ترجمه انتخاب می‌کنند... کتاب‌های صوتی واقعا فوق العاده هستند... توان به خاطر سپاری و به یاد آوری بسیار بالا نسبت به مطالعه.
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۵/۱
هر کسی، دنیا را از دریچه‌ای می‌بیند و درک می‌کند که منطبق بر باورهای خود اوست. اگر به متافیزیک، عالم غیب، روح و اسرار و رموز آفرینش باور دارید، این کتاب برای شما جالب و حتی کمک دهنده است.
Nazgol N
۱۴۰۰/۶/۱
کتابی ست بسیار خوب، خصوصن برای کسانی که در زمینه‌ی ماورالطبیعه و آگاهی و عرفان مطالعات زیادی دارند، میشه گفت این کتاب گلچینی ست از آموزه‌های ناب خودشناسی و خداشناسی خصوصا با صدای دلنشین راوی محترم جناب احمد گنجی....
الهام موسوی
۱۳۹۹/۱/۱۴
خیلی عالی بود تازه متوجه شدم چه خبره امیدوارم که واقعا متوجه شده باشم. و این کتاب و پیامهاش راهنماییم کنن تا موفقترین و عالیترین باشم. ولی بازم بعضی از جاهاشو متوجه نشدم کاش میشد سوال کرد و جواب دقیق گرفت.
کاظم فروغی
۱۴۰۱/۶/۵
فقط کافیه با تمام وجود، خودت رو مخاطب فرشتگان قرار بدی و این سخنان رو از زبان اونها بشنوی اونوقت میبینی چطور این مطالب به جانت میشینه و روحت رو شکوفا می‌کنه!!
حمیدرضا قره باغی
۱۴۰۱/۴/۲۹
کتاب بسیار کوتاه و ارزشمندی هست با ترجمه عالی استاد برزگر و صدای گرم و شنیدنی احمد گنجی عزیز بسیار دلنشین و آموزنده است. به همه دوستان توصیه میکنم این کتاب رو تهیه کنند
معصوم حسین زاده
۱۴۰۱/۲/۲۵
در یک برهوت پر از بودن دست و پا میزدم این پیام که از طرف یکی از دوستانم معرفی شد ارامم کرد راه را نشانم داد ممنونم از دوست خوبم و از شما عزیزان
مهرانه اودرون
۱۳۹۹/۹/۲۶
خیلی کتاب‌های صوتی خوبه میشه هر زمان ازشون استفاده کرد موقع انجام کارها و حتی وقتی بیرون هستیم. خیلی کتاب خوبی هم هست بسیار آرامش بخشه. ممنون
Iman Hemati
۱۴۰۱/۴/۳۰
بسیار مفید و دلنشین بود، مخصوصا صدای آقای گنجی.
به تیم خوبتون خسته نباشید میگم، عالی هستید، امیدوارم کتاب‌های صوتی بیشتری از همین دست، بشنویم از شما دوستان.
ثریا اسماعیل پور
۱۴۰۱/۲/۲
به نام حضرت حق، به جرعت میگم این کتاب مسیر زندگیم رو تغییر داد در آستانه‌ی چهل سالگی، با این کتاب آشنا شدم و تازه متولد شدم. بینطیر بود.
ش م
۱۴۰۰/۶/۲۶
بسیار عالی و تاثیر گذار بود، صدای راوی بسیار آرامش بخش و دلنشین است و پیام‌های بسیار عالی و مفید و درس‌های بزرگی از زندگی را به طور خلاصه ارائه می‌دهد
مشاهده همه نظرات 80

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان

برای دریافت کتاب صوتی پیام‌های فرشتگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.