معرفی و دانلود کتاب چرا کودکان گریه می‌کنند؟

عکس جلد کتاب چرا کودکان گریه می‌کنند؟
قیمت:
12500 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا کودکان گریه می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا کودکان گریه می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا کودکان گریه می‌کنند؟

کتاب چرا کودکان گریه می‌کنند؟ نوشته‌ی رضا پورحسین به زبان گریه‌ی کودکان پرداخته‌ است و بیان کرده که برعکس باور عموم گریه‌های کودکان در زمان‌ها و موقعیت‌های مختلف با هم متفاوت است.

گریه زبان کودک به خصوص در سنین زیر 2 سال است. هر انسانی برای برقراری ارتباط با دنیای خارج، نیاز دارد که از زبان به عنوان یک کنش ارتباطی استفاده کند. کودک چون نمی‌تواند به خوبی ارتباط کلامی برقرار کند، از گریه جهت برقراری ارتباط استفاده می‌کند.

شیرینی لحظات انتظار تولد فرزندتان با شنیدن صدای گریه او شیرین‌تر می‌شود، اما هیچ چیز به اندازه‌ی گریه‌ی بیش از حد کودک و ندانستن علت آن برای والدین دردناک نیست. کودک با گریه‌ی خود به والدین می‌فهماند که نیازمند محبت است، می‌گوید که گرسنه است، درد دارد و یا جای خود را خیس کرده است.

برخی والدین از گریه ی بیش از حد کودک خود شکایت دارند. برخی دیگر نگران این هستند که چرا کودکشان گریه نمی‌کند، برخی از والدین حدِ زیاد یا کم  گریه ی کودک خود را طبیعی و بعضی غیرطبیعی تلقی می‌کنند.

اغلب مادران به شکل تجربی، بعد از مدتی که از تولد فرزندشان می‌گذرد درمی‌یابند که علت گریه‌ی او چیست. اما گاهی هم از دست گریه های فرزندشان درمانده می‌شوند. گریه، علل مختلف و  انواع گوناگونی دارد. اما سؤال اساسی این است که آیا راهی وجود دارد که به وسیله ی آن کودک گریه نکند و یا در صورت بروز گریه، او را آرام کند؟

از ایام قدیم این اعتقاد وجود دارد که گریه، موروثی و ژنتیکی است. معتقد بودند، پدران و مادرانی که کودکی ناآرام داشتند، فرزندی خواهند داشت که بسیار گریه می‌کند و بی‌تاب است، ولی عده ای برتربیت و محیط اطراف و سلامت جسمی کودک تاکیدکرده و مسئله ی موروثی بودن آن را رد می کنند. کدام یک از این دو عقیده درست می‌گوید؟

این کتاب سعی دارد تا علل و انواع گریه در کودکان و به ویژه گریه‌ی شیرخواران را شرح داده و راه کارهای مفیدی را جهت کاهش گریه در کودکان ارائه دهید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تعریف
انواع و علل گریه در خردسالان
گرسنگی
خستگی
دلتنگی و بی‌حوصلگی
درد و رنج
دل درد (قولنج)
تندخویی (تحریک پذیری)
علت گریه در خردسالان بر مبنای ویژگی‌های گروه سنی
علت گریه در خردسالان بر مبنای شرایط و موقیعت‌های خاص
گریه کودک به علت ترس
گریه کودک به علت تغییر ریتم خواب و بیداری
گریه کودک به علت وجود بیماری
گریه کودک به علت وجود کولیک (قولنج)
گریه کودک به علت محیط اطراف او
گریه کودک به علت گرسنگی
گریه کودک به علت اضطراب
راه کارهای دیگر برای کاهش گریه در کودکان
سخن آخر
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا کودکان گریه می‌کنند؟
نویسنده
ناشر چاپینشر لک لک
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات44
زبانفارسی
شابک978-964-8980-84-4
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
12500 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرا کودکان گریه می‌کنند؟

محمد تکلو
۱۳۹۶/۱۰/۱۵
این کتاب بیشتر راجع به گریه کردن نوزادان و بچه‌های زیر یک ساله.
Sama A
۱۳۹۷/۴/۲
خلاصه و کوتاه بود
سید ساداتی
۱۳۹۶/۸/۲۷
عالیه حتماً بخونید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب چرا کودکان گریه می‌کنند؟

برای دریافت کتاب چرا کودکان گریه می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.