معرفی و دانلود کتاب صوتی چراغ‌هایی که روشن نشدند

عکس جلد کتاب صوتی چراغ‌هایی که روشن نشدند
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چراغ‌هایی که روشن نشدند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چراغ‌هایی که روشن نشدند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چراغ‌هایی که روشن نشدند

داستان کتاب صوتی چراغ‌هایی که روشن نشدند اثر شروود اندرسن، در اوایل قرن بیستم در یکی از شهرهای کوچک آمریکا اتفاق می‌افتد و درباره‌ی دختری به نام مری است که همراه با پدرش زندگی می‌کند.

مری هجده ساله است و پدرش پزشک معتبری است. مری اخیرا خبردار شده است که پدرش نارسایی قلبی وخیمی دارد. مادرش هم سال‌هاست که آن‌ها را ترک کرده‌ است. عصر یک روز یکشنبه مری از خانه بیرون می‌زند. از خیابان‌های شهر بی‌اعتنا به پسران جوانی که درخواست دوستی با او را دارند می‌گذرد و در مزارع حومه‌ی شهر به تماشای غروب خورشید می‌نشیند. شب هنگام وقتی به خانه باز می‌گردد با خبر مرگ پدر خود رو به رو می‌شود و در می‌یابد که باید از این پس خود را برای زندگی تازه‌ای آماده کند که چندان راحت نیست.

ویژگی اجرای کتاب صوتی چراغ‌هایی که روشن نشدند (Unlighted Lamps) بیانی رئالیستی و بی‌نیاز از اغراق است تا شنونده هم‌سو با ادبیات روان و بدون فراز و فرودهای نویسنده، در انتها به دریافتی واقع گرایانه برسد.

شروود اندرسن (Sherwood Anderson) از نویسندگان برجسته‌ی آمریکایی است. وی از نویسندگان عصر طلایی داستان کوتاه در آمریکا به شمار می‌رود. وی را پدر داستان‌نویسی مدرن آمریکا می‌دانند. از آثار معروف اندرسن می‌توان به کتاب من احمق اشاره کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
34 دقیقه
چراغ‌هایی که روشن نشدند - بخش اول
30 دقیقه
چراغ‌هایی که روشن نشدند - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چراغ‌هایی که روشن نشدند
نویسنده
مترجممهدی پرتوی
راویامیرمحمد صمصامی
ناشر چاپیانتشارات تجربه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چراغ‌هایی که روشن نشدند

داریوش امیرلو
۱۳۹۷/۶/۱۴
سلام رمان صوتی زیبای است موفق. باشید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چراغ‌هایی که روشن نشدند

برای دریافت کتاب صوتی چراغ‌هایی که روشن نشدند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.