معرفی و دانلود کتاب چرخه زندگی

عکس جلد کتاب چرخه زندگی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرخه زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرخه زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرخه زندگی

کتاب چرخه زندگی به قلم مرتضی گودرزی، فیلمنامه‌ای پرکشش در رابطه با فلسفه وجودی زندگی انسان است. در این کتاب داستان چند دکتر محقق به تصویر کشیده می‌شود که در پی کشف دلایل مختلف آفرینش بشر هستند.

دکتر لویی فاولر، مدیر مرکز تحقیقاتی است که به همراه باقی همکارانش در ایالت تگزاس آمریکا به صورت مخفیانه بر روی پروژه‌ای مهم فعالیت دارد. او با استفاده از مردم و رسانه‌ها بر روی شگفتی‌های وجود انسانی متمرکز است و سعی دارد تا با بررسی بین فلسفه مذهب و علم بتواند به جواب نهایی و بسیار ساده‌ی سوال بشر دست پیدا کند، اینکه بشر از کجا آمده و به کجا می‌رود؟

(فایل کتاب در تاریخ 1399/10/16 جایگزین شده است.)

در بخشی از کتاب چرخه زندگی می‌خوانیم:

دکتر و همسرش داخل دفتر بزرگش دست به سینه ایستادند و به درخت زیتونی که در بخش انتهای اتاق درون یک گلخانه‌ی شیشه‌ای کاشته شده نگاه می‌کند. او معمولا هرچند روز یک بار هنگامی که یاد دخترشان می‌افتند خودش فرو می‌رود و به آن درخت خیره می‌شود زیرا این تنها یادگار باقی مونده از آن روز سخت است.

تق تق تق، صدای ضربات آرام در زدن منشی به در اتاق به گوش دکتر نمی‌رسد برای همین منشی در را باز می‌کند و آرام وارد اتاق می‌شود، می‌بیند که دکتر و همسرش بازهم محو تماشای درخت است، از آن جا که کتی زن مهربان و عاطفی‌ست دوست نداره که خلوت دکتر را بهم بزند، اما کتی که می‌داند باد یسته را به دکتر برساند که با جوهر تا دکتر را هرچه زودتر در جریان بگذارد، ابتدا با لحنی مهربان و جمله‌ای غیر مستقیم سر حرف زا باز می‌کند: دکتر از دیدن این درخت سیر نمی‌شید؟؟

دکتر که صدای کتی را شنیده آرام عینکش را به چشم می‌زند و بدون اینکه برگردد می‌گوید: این تنها چیزیه که از دخترم یادگاری مونده.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرخه زندگی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-622-6419-40-6
موضوع کتابفیلمنامه
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرخه زندگی

زهره چگنی
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
با سلام و وقت بخیر
با توجه به اینکه این فیلم نامه از جذابیت و ساختار جدیدی برخوردار است ارزش خواندن و مطالعه دارد. لازم به ذکر است که ویرایش جدید این اثر جایگزین شده است.
amin farrahi
۱۴۰۱/۲/۱۷
کسی این کتاب رو مطالعه کرده بعد
گذاشته اینجا؟ سر تا سر غلط املایی و اشتباهات تایپی هست. یکم برای خواننده متن احترام قائل باشید جای دوری نمیره.
meti mousavi
۱۴۰۰/۱۱/۱
روایت داستانیش ازنظر ایده وپرداخت وبیان حرف نداره لامصب وسبک روایت داستان هم بصورته یه دایره‌ی کل هست که وقتی به ته داستان میرسی میخکوبت میکنه
Sayn a
۱۴۰۰/۴/۱
یه جایی نزدیک به بی نظیر بودن، بود. 😻
عرفان سوارآبادی
۱۴۰۰/۳/۱۶
چقدر اشتباه تایپی داره!!!!!!!!!!!!
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب چرخه زندگی

برای دریافت کتاب چرخه زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.