معرفی و دانلود خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم

عکس جلد خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم

در خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم نوشته دیپاک چوپرا، خواهیم دید که امکان شناخت خدا، این وجود لایتناهی ممکن نیست. اگر دلمان با او یکی باشد، در این صورت است که افق ذهن ما به سوی واقعیت‌های تازه‌ای گشوده خواهد شد و وجود خداوند را حس خواهیم کرد.

درباره‌ی خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم:

مهم‌ترین چیزی که باید به آن توجه کنیم این است که اگر خداوند وجود دارد، پس می‌توان وجود او را حس کرد و جلوه‌های وجودی او را در این جهان مادی به چشم دید.

آنچه به عنوان واقعیت مادی تجربه می‌کنیم، در قلمرویی ناپیدا، ورای زمان و مکان پدید آمده، قلمرویی که با سکوت ادراک ‌شده و با انرژی و آگاهی، وجود یافته است. این منشأ ناپیدا در پدیده‌های موجود، خود تهی و خالی نیست، بلکه منشأ خلقت و آفرینش است. پدیده‌ای است که این انرژی را خلق می‌کند و سامان می‌بخشد و توده‌های بی‌شکل و پراکنده ابر‌های کوانتومی را به ستارگان، کهکشان‌ها، جنگل‌های بارانی، آدمیان، افکار، احساسات، عواطف، خاطرات و خواسته‌های انسانی تبدیل می‌کند. ما در کتاب چگونه خدا را بشناسیم (How to know God) خواهیم دید که امکان شناخت این وجود لایتناهی به صورت مجرد ممکن نیست، بلکه باید با او همدل و یگانه شد. در این صورت است که افق ذهن ما به سوی واقعیت‌های تازه‌ای گشوده خواهد شد و ما خداوند را تجربه خواهیم کرد.

دکتر دیپاک چوپرا (Deepak Chopra)، پزشکی متبحر است که تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیون نسخه از کتاب‌های او که به ۳۰ زبان مختلف دنیا ترجمه شده به فروش رفته است.

در بخشی از کتاب خلاصه چگونه خدا را بشناسیم می‌خوانیم:

با وجود انعطاف‌پذیری‌های سیستم عصبی، ما به عادت‌ها و الگو‌های تکراری تمرکز می‌کنیم، چون نسبت به تأثیر و تأثیرهای پیش تکیه می‌کنیم. این امر بیش از هر چیز در مورد باور‌های ما صدق می‌کند. روزی در یکی از خیابان‌های قسمت قدیمی قاهره راه می‌رفتم که ناگهان مردی سر رسید و با گستاخی و تندخویی برای رهگذران سخنرانی کرد. من چون عربی نمی‌دانستم متوجه حرف‌های او نمی‌شدم، اما از روی آزردگی و خشمی که در چهره‌اش نمایان بود معلوم شد که حرف‌های پرخاش‌جویانه او درباره ترس از خداوند است. در تمام ادیان وقتی فرد مطمئن است که جهان در معرض تهدید و خطر و گناه است، این‌ نوع گرایش‌ها پیش می‌آید. در عین‌ حال در هر دینی وقتی جهان سرشار از نیکی‌ها و مهربانی‌های پرورش دهنده باشد، رگه‌ای از مهر و عشق هم وجود دارد. همه این‌ها نوعی فرا‌فکنی است. من در هیچ ‌کدام از آن‌ها اشکالی نمی‌بینم. ما حق داریم عشق، محبت، همدردی، حقیقت و عدالت را در مراتب متعالی، تحسین و ستایش کنیم، همان ‌طور که حق داریم، از داوری و عذاب الهی بترسیم. اگر شما بپذیرید که جهان به همین صورت است که ما می‌بینیم و تجربه می‌کنیم، کاملا منطقی است که بپذیریم خدا هم همین‌ طور است که ما هستیم.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: خدایی خوب و واقعی
بخش دوم: هفت مرتبه خداوند
بخش سوم: ارتباط با خداوند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم
نویسنده
مترجمشهرزاد فتوحی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۸۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-964-8630-24-0
موضوع کتابخلاصه کتاب تاریخی، فلسفی و اجتماعی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم

زهرا عبدی
۱۳۹۹/۹/۲۷
این کتاب مانند سایر کتابهای دیپاک چوپرا بسیار عمیق و عالیست و هفت سطح از درک انسانی رو تشریح میکنه از خدای واحد و به صورتی کاملا علمی در رابطه با کارکرد مغز. من در بین کتابهای متعددی که در این زمینه مطالعه کردم این کتاب رو بسیار اگاهی بخش یافتم.
اما متاسفانه آنچه اینجا آورده شده خلاصه‌ای تیتروار
از کتاب اصلیه. در واقع مایکروبوک هست. دوستانی که درک مطلب زبان انگلیسیشون خوبه حتما اصل کتاب رو مطالعه کنند.
محمد محمدکرمی
۱۳۹۸/۵/۳۱
واقعا بسیار زشت و مزخرفه که نمینویسین خلاصه‌ی کتاب رو ارائه دادین. این واقعا کار خیلی خیلی زشتیه
fateme kalantary
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
عاشق خدام و باعث شناختن بهتر خدا میشودپیشنهاد ویژه میکنم همه افراد این میکروکتاب رو گوش ک
کنند واقعا کاربردی و ملموس هستش مطالب ارایه شده در کتاب
من بعد از خوندن این میکرو کتاب تصمیم گرفتم کتاب رو تهیه کنم ک بتونم بارها و بارها بخونمش.
Foad Abdollahpour
۱۳۹۸/۵/۱۱
به نظر من خدا را تاریخ وار بررسی کرده است، هر چند که کتابی کوتاه و خلاصه است اما مطالب را عمیق نگاشته استتوصیه می‌کنم بعد از این کتاب هفت قانون معنوی دیپاک چوپرا را هم مطالعه بفرمایید
Farshad Karimi
۱۳۹۸/۱۱/۱۸
این کتاب سرشار از ایراد‌های شرک آلود هست و چند خدایی را رواج میدارد. خدای قدرت مطلق، خدای آرامش، خدای پناه دهنده و... تمام اینا یک خدای بی‌شریک هستند در صورتی که این کتاب چندین خدا را معرفی میکند
الهام پورحبیب
۱۳۹۸/۵/۹
در بین کتاب‌های خداشناسی که تا بحال خوندم بسیار مختصر اما مفید و جامع بود بنظرطی کردن مراحل هفت گانه سلوک رو در ذهن تمامی انسانها از نگرش و ذهنیت کاملا سطحی تا عمیق توضیح میده.
عطریا جلالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
من کتابهای دیپاک چوپرا را از جای دیگه شنیدم..
خیلی درک عمیقی داشته..
امیدوارم کتابراه دوباره کتابهایی از این نویسنده مشهور بزاره..
با سپاس فراوان از کتابراه
هومن ازاد
۱۳۹۹/۱۲/۳۰
کتابهای چوبرا همه پر از مفاهیم معنوی و زیبا و حاوی آموزه‌های انسانی هستند خوندن کتاب‌های این استاد رو پیشنهاد ویژه می‌کنم
یا خدا در دل‌های همه تون جاری 🙏🌷
ماری م
۱۳۹۹/۵/۸
کتاب فقط تقسیم بندی کرده یه سری مطالب رو. دیدگاه تحلیلی یا تکمیلی نداره. با اشتیاق دانلود کردم اما پاسخگوی حس خداشناسی من نبود.
حامد مجیدی
۱۴۰۲/۳/۱۵
سلام کتاب کامل و بروز نیست درک مطالبش سخته... و از کتابهای دینی به عنوان منبع استفاده نشده...
Samin .k
۱۳۹۸/۱۰/۲
به نظرم ترجمش میتونست مفهومی تر و بهتر باشه ولی بازم ممنون مفیده
معصومه عرب
۱۴۰۱/۹/۱۶
بنظرم این کتاب مناسبی برای کسی که میخاد شروع کنه به خوندن کتابای جذب دیگه
علیرضا اله بادی
۱۴۰۱/۶/۸
کتابی بسیار عالی چون در شناخت بهتر خداوند راهنمای بسیار عالی هست
کیا
۱۴۰۰/۵/۱۹
راستش من به شخصه مفاهیمش روخیلی درک نکردم شاید به خاطر خلاصه بودن اون بوده
Mohsen Mehri
۱۳۹۸/۹/۲۹
اصلا بدرد نمیخوره
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم

برای دریافت خلاصه کتاب چگونه خدا را بشناسیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.