معرفی و دانلود کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای

عکس جلد کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای
قیمت:
۱۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای

اگر به دنبال نقشه‌ای ساده و گام به گام برای موفقیت در مسیر بازاریابی شبکه‌ای هستید، کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای نوشتۀ رندی گیج را بخوانید. این اثر به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خودتان را راه بیندازید و در آن به ثروت و موفقیت دست یابید.

دربارۀ کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای؟

در میان هر گروه از مردم، تعداد اندکی در دوران جوانی پولدار و بعد بازنشسته می‌شوند و مابقی عمرشان را بدون نگرانی می‌گذرانند. اما تعداد بیشتری از آن‌ها به سختی و به مدت طولانی کار و فعالیت می‌کنند، با این حال عاقبت سال‌های بازنشستگی‌شان را با آرامش و خیالی آسوده زندگی می‌کنند، ولی در این بین افراد بسیار دیگری نیز هستند که هر چند به سختی و با تلاش‌های فراوان دست به هر کاری می‌زنند و 40 سال از عمرشان را به کار کردن می‌گذرانند، اما در حقیقت حقوق بازنشستگی بسیار کمی عایدشان می‌شود و سال‌های طلایی خود را از دست می‌دهند.

چه چیزی این گروه‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند و راز موفقیت گروه اول در چیست؟ آن‌ها چگونه خیلی سریع پولدار می‌شوند؟ و سرانجام افراد چه کارهایی باید بکنند تا بتوانند وارد این گروه شوند؟ این یک سؤال بسیار جای تأمل و تفکر دارد.

کسانی که به موفقیت نمی‌رسند، در دامی به نام پول در ازای زمان، همچون گروگان در بند شده‌اند. برای دستیابی به پول بیشتر، آنان باید طولانی‌تر و سخت‌تر کار کنند. تا آن هنگام که شما به بازی تجارت پول در ازای زمان سرگرم هستید، هرگز قادر نخواهید بود به امنیت مالی دست یابید. شما باید مفهوم اهرم را برای فرار از تجارت پول در ازای زمان درک و از آن استفاده کنید. همچنین شما باید بتوانید روزانه در آینه بنگرید و بدانید که با رئیس خودتان در حال مکالمه هستید! این گونه است که شما به موفقیت دست پیدا می‌کنید.

شما باید سخت کار کنید، از محصولات بهره‌مند شوید، خوش بگذرانید، یکپارچه کار کنید و موظف به رعایت اصول اخلاقی باشید که همانند‌سازی شود. هر کاری را که می‌خواهید در تجارت‌تان انجام دهید قبلش این سؤال را از خودتان بپرسید: آیا این عمل باعث می‌شود که من به هدفم نزدیک‌تر شوم یا من را از آن دور می‌کند؟ شما باید بهای آن را بپردازید.

ساختن سازمان کار آسانی نیست، ولی ساده است. هر روز شما باید ثابت‌قدم، پایدار و مثبت باشید و به سوی اهدافتان حرکت کنید. به رشد شخصی خودتان بپردازید، در برنامه‌ها شرکت کنید، با لیدرهای خود سازگاری داشته باشید، چون آن‌ها بهترین راه را به شما نشان می‌دهند.

شما با در دست گرفتن کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای (How to build a multi-level money machine) وارد یک مسیر جادویی جدید شده‌اید، پس دوست من، از این سفر لذت ببر!

همه مردم این توانایی را دارند که یک سازمان قدرتمند در نتورک مارکتینگ بسازند، ولی اکثر مردم آن را انجام نمی‌دهند. این یک دیوانگی است زیرا چه کسی نمی‌خواهد صاحب تجارت خود باشد؟ چه کسی نمی‌خواهد ساعت‌های کاری خودش را تعیین کند؟ چه کسی نمی‌خواهد که همکارش را خودش انتخاب کند؟ چه کسی نمی‌خواهد پتانسیل درآمد نامحدود داشته باشد؟ پس چرا مردم آن را انجام نمی‌دهند؟

به عقیدۀ رندی گیج (Randy Gage) آن‌ها خودشان نمی‌خواهند برای خودشان کار کنند تا به موفقیت برسند، به عبارت دیگر آن‌ها به خودشان اجازه نمی‌دهند موفق شوند. سرعت رشد مجموعه شما به طور مستقیم به رشد شخصی خودتان بستگی دارد. اگر بخواهید روراست باشید شبکه شما به همان مقدار زمانی که شما به رشد خودتان اختصاص می‌دهید، رشد می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای:

- اگر یک نقشه ساده و قدم به قدم برای موفقیت در جاده نتورک مارکتینگ می‌خواهید، پیشنهاد می‌کنم این کتاب را بخوانید. (Beth Royall, President -Biogime)

- اگر قرار گرفتن در بالاترین سطح تجارت بازاریابی شبکه‌ای رویای شماست، خط به خط این کتاب را بخوانید و وقتی تمام شد، دوباره آن را بخوانید. (Jan Ruhe - MLM Master)

- چه کسی جز رندی گیج می‌توانست کتاب «چگونه ماشین پول‌سازی خلق کنیم» را تألیف کند و به شما نشان دهد که این تجارت را چگونه انجام دهید؟! فقط رندی گیج قادر به این کار است. یک کتاب بسیار عالی از یک استاد واقعی نتورک مارکتینگ. (John Milton Fogg)

- رندی گیج یکی از معدود اساتید خلق سازمان بازاریابی شبکه‌ای است. این کتاب به راحتی به شما راهی برای رسیدن به آزادی مالی را نشان خواهد داد. (Richard Brooke)

- شما بعد از خواندن این کتاب، بیش از 95% افراد در نتورک مارکتینگ را خواهید شناخت و قادر خواهید بود که چطور با آن‌ها رفتار کنید. ما خودمان بعد از آشنایی با رندی گیج و خواندن این کتاب، موفق شدیم در باشگاه میلیون دلاری‌ها قرار بگیریم. (Dan & Nane Christy)

کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در شغل و کسب‌وکارتان به موفقیت دست پیدا کنید و صاحب درآمد عالی شوید، این کتاب را از دست ندهید.

با رندی گیج بیشتر آشنا شویم:

رندی گیج کارآفرین، نویسنده و سخنران انگیزشی در سال 1959 در آمریکا متولد شد. او در حوزۀ خلاقیت در کسب‌وکار، تفکر خلاق و اندیشه، فعالیت می‌کند.

گیج خانواده‌ای فقیر داشت، به همین علت دوران کودکی و نوجوانی بسیار سختی را پشت سر گذاشت و در جوانی به اعتیاد به مواد مخدر و الکل گرفتار شد. او تا جایی پیش رفت که در سن 15 سالگی به دلیل انجام کارهای خلاف قانون و سرقت مسلحانه به زندان افتاد.

رندی در زندان با مرد موفقی آشنا شد که به او آموخت چگونه با استفاده از شهامت و جرأت تغییر و بهره‌گیری از توانایی‌هایش به هر چه که می‌‎خواهد دست یابد. این آموزه‌ها بسیار در او تأثیر گذاشت و موجب شد پس از آزادی از زندان زندگی‌اش را بار دیگر از نو بسازد و به یکی از ثروتمندترین افراد در عرصۀ بازاریابی شبکه‌ای تبدیل شود.

گیج تاکنون بیش از 11 جلد کتاب نوشته و آثارش به 25 زبان ترجمه شده است و بیش از 50 کشور دنیا از کتاب‌ها و سخنرانی‌ها او استفاده می‌کنند.

در بخشی از کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای می‌خوانیم:

این یک لحظه شگفت‌انگیز است وقتی که پراسپکت شما به هدف خود فکر می‌کند و تصمیم می‌گیرد که به این تجارت وارد شود. ولی یک لحظه شگفت‌انگیز دیگری نیز وجود دارد، حتی مهم‌تر و این زمانی اتفاق می‌افتد که بازاریاب واقعاً می‌فهمد که چطور می‌تواند اهدافش را وارد زندگی حقیقی بکند.

معمولاً زمانی مردم از این تجارت خارج می‌شوند که لحظه شگفت‌انگیز دوم هرگز برای آن‌ها اتفاق نیفتاده است. آن چک‌های درشت، ماشین‌های آخرین مدل و پورسانت‌های زیاد خیلی شگفت‌انگیز به نظر می‌آیند، ولی نتورکرهای شما نمی‌توانند رابطه‌ای با آن‌ها برقرار کنند.

«تا زمانی که شما به آن‌ها نشان ندهید چطور می‌توانند از طریق متدهای شما به رویاهایشان دست پیدا کنند، آن‌ها هرگز یک چارچوب ذهنی برای تلاش کردن و رسیدن به آن اهداف نخواهند داشت، ولی اگر توانستید این ارتباط را بسازید، شما یک نتورکر برای همیشه خواهید داشت. شما یک نفر را پرزنت می‌کنید و حمایت می‌کنید و یک بازاریاب جدید خواهید داشت.

او کاملاً هیجان‌زده است و دائم به پول، پورسانت، ماشین و دیگر چیزهایی که می‌خواهد به دست آورد فکر می‌کند. همین‌طور او 5 نفر اولی که می‌خواهد کار را به آن‌ها معرفی کند (پراسپکت) را در ذهن خود مجسم می‌کند. پس شما او را به خانه می‌فرستید و می‌گویید که یک لیست از نام‌های مختلف تهیه کند. چون او تقریباً پنج فردی را که نیاز دارد، میشناسد و دیگر به سراغ لیست نمی‌رود، ولی این پنج فرد را برای جلسه دعوت می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
یادداشت مترجم
فصل اول: چرا نتورک مارکتینگ؟
فصل دوم: بازاریابی شبکه‌ای قانونی در برابر شرکت‌های هرمی غیرقانونی
فصل سوم: پیش‌نیازهای شما برای موفقیت
فصل چهارم: انتخاب یک کمپانی مناسب برای شما
فصل پنجم: یک سیستم خوب برای موفقیت
فصل ششم: سریع شروع کنید!
فصل هفتم: پراسپکت‌ها، خط لوله سازمان
فصل هشتم: چطور پراسپکت‌های خوب انتخاب کنیم؟
فصل نهم: گروه مشتریان خود را بسازید!
فصل دهم: پرزنت قدرتمند
فصل یازدهم: تربیت رهبران در گروه و رشد فردی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای
نویسنده
مترجمسید امیرسام بهپورنیا
ناشر چاپیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-451-042-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای

Hamedzare
۱۴۰۱/۸/۲۶
کتاب بسیار مفصل و گرانبهایی است.
به دوستان عزیز هم توصیه میکنم این کتاب را حتما مطالعه کنید.
ولی حیف که بازاریابی شبکه ایی در ایران هنوز در مسیر درست و صحیح خود قرار نگرفته است.
به امید آن روز....
Aref
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
برای کسانی که تازه وارد نتورک شدن یا میخوان وارد این کار بشن عالیه، حتی اگه از قبل در این حوضه مشغول کارید
شکر شکری
۱۴۰۱/۱/۲۹
واقعا رندی گیج استاد بازار یابی هستن اما یک شرکت بازار یابی به من نشان بدهید که توی ایران اصولی کار بکنه
Kosar Samari
۱۴۰۰/۶/۲۰
یک کتاب پراز نکات اموزنده راجب تجارت نتورک مارکتینگ حتما پیشنهادمیکنم این کتاب رو بخونید و عملی کنید
Hamidreza Kary
۱۴۰۰/۱/۲۲
اگه میخوایی اطلاعات درست راجع به تجارت نتورک مارکتینگ به دست بیاری حتما این کتاب رو بخون
حجت حسینی
۱۴۰۰/۱/۸
این کتاب راهنمایی است برای کسانی که می‌ خواهند درآمد بالا از بازاریابی ارجاعی داشته باشن مثل‌ام وی
سمانه چاوشی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خیلی خوب بود نوشته و بیان تجربیات رندی گیج بسیار اندوزنده بود
آقای عزیزی
۱۴۰۰/۸/۳
اگر بازاریابی شبکه‌ای دارید حتما مطالعه کنید مطالب آموزنده زیادی داره
سید حسین صهری
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
کتابی دیگر از مسیح نتورک جهان رندی گیج.. ‌ بسیار عالی است
zahra amini
۱۴۰۰/۲/۸
خیلی خیلی خیلی مفید و کاربردی
asal h
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
رندی گیج حرف نداره
SoMaye Alirezayi
۱۴۰۰/۲/۱۰
بسیار تاثیر گذار🌷
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای

برای دریافت کتاب چگونه ماشین پول سازی خلق کنیم؟ ناگفته‌های علم بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.