معرفی و دانلود کتاب صوتی کیمیاگر

عکس جلد کتاب صوتی کیمیاگر
قیمت:
87000 تومان - 9.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کیمیاگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کیمیاگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کیمیاگر

کتاب صوتی کیمیاگر اثر نویسنده مشهور برزیلی پائولو کوئیلو روایت روح بی‌قراری است که در جست‌و‌جوی سلوک و رسیدن است.

رمان کیمیاگر (The Alchemist) داستانی پرکشش و جذاب دارد، روح کلی داستان دعوت به آزاد شدن از تعلقات و وابستگی‌ها و آغاز سفر است که در نهاد بشر وجود دارد. سبک داستانی رمان کیمیاگر شبیه به سبک داستان‌های شرقی است، همچنین جملات قصار جالبی در جای جای این داستان وجود دارد که به نوبه‌ی خود بسیار زیبا و دل‌نشین هستند.

کتاب صوتی کیمیاگر دربارهٔ چوپانی اسپانیایی به نام سانتیاگو است که محل گنجی مدفون را در حوالی اهرام مصر در رؤیای خود مشاهده می‌کند و به قصد تحقق بخشیدن به این رؤیای صادقه که آن را افسانهٔ شخصی خود می‌خواند، وطنش را در آندلس رها می‌کند و رهسپار شمال آفریقا می‌شود.

در این سفر پرخطر و پر فراز و نشیب، با یک کیمیاگر و مردی که خود را ملک صدق پادشاه سالم می‌داند آشنا می‌شود و دل به فاطمه، دختر صحرا می‌دهد. همهٔ این افراد، سانتیاگو را در مسیر جستجویش هدایت می‌کنند. دست آخر سانتیاگو پس از تحمل سال‌ها سفری طاقت فرسا، گنج را نه در فرسنگ‌ها دورتر، بلکه در همان آغل گوسفندانش در سرزمین خود می‌یابد؛ گنجی بزرگتر که آن را فقط می‌توان در درون جست!

رمان کیمیاگر معروف‌ترین کتاب پائولو کوئیلو (Paulo Coelho)، یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم جهان است. تا قبل از کتاب کیمیاگر پائولو کوئیلو دوران کاری پر دست‌اندازی را سپری کرد اما مصمم بود که نویسندگی را به عنوان یک شغل تمام وقت ادامه دهد. وی ایده اولیه کتاب کیمیاگر را از یکی از داستان‌های هزار و یک شب و همچنین داستان کوتاهی از نویسنده‌ی آرژانتینی، خورخه لوئیس بورخس، به نام داستان دو رویابین گرفت. کیمیاگر در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا انتشار و به بیش از ۵۲ زبان ترجمه شده است.

کتاب‌هایی همچون کیمیاگر خاطرات یک مغ، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کوه پنجم، یازده دقیقه، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، شیطان و دوشیزه پریم، زهیر، ساحره پورتبلو، والکیری‌ها، چون رود جاری باش از این نویسنده در ایران به چاپ رسیده‌اند.

جملات برگزیده کتاب کیمیاگر:

- در مرحله‌ای از زندگی آدم‌ها، هر چیزی روشن و امکان پذیر است. آن‌ها نه از خیالبافی و نه از آرزوی کارهایی که می‌خواهند در زندگیشان رخ دهد، هراسی ندارند. اما با گذشت زمان، نیرویی مرموز آن‌ها را متقاعد می‌کند که دسترسی به افسانه شخصی شان غیر ممکن است.
- هرکس که باشی یا هر کاری که انجام دهی وقتی واقعاً از صمیم قلب چیزی را بخواهی، آنگاه این خواسته تو از روح جهان سرچشمه می‌گیرد و تو مأمور انجام آن بر روی زمین می‌شوی.
- خداوند برای هرکس در زندگی مسیری قرار داده است که باید آن را طی کند. کافی است نشانه‌هایی را که خداوند بر سر راهت قرار داده، بخوانی.
- یکنواختی ایام برای آدم‌ها باعث می‌شود متوجه چیزهای خوبی که هر روز با طلوع خورشید در زندگیشان اتفاق می‌افتد، نشوند.
- همه‌ی آدم‌ها دنیا را همان جور که می‌خواهند ببینند، می‌بینند، نه آنجوری که هست.
- عشق زنجیر محکمی به پای عاشق می‌بندد تا در کنار معشوق خود بماند.
- هرگز قبل از اینکه چیزی را بدست آوری، وعده آن را به کس دیگری نده.
- همه‌ی اتفاقات بین طلوع و غروب خورشید رخ می‌دهد.
- وقتی عاشق می‌شوی همه چیز برایت معنا پیدا می‌کند.

در قسمتی از کتاب صوتی کیمیاگر می‌شنویم:

پسرک «سانتیاگو» نام داشت. هوا گرگ و میش بود که به همراه گوسفندانش به کلیسایی متروک رسید. سقف کلیسا از مدت‌ها پیش فرو ریخته و درخت چنار بزرگی در محلی که قبلا از آن برای ظروف مقدسه استفاده می‌شد، روئیده بود.
تصمیم گرفت شب را آن جا بیتوته کند. همه گوسفندان را از در مخروبه وارد کیسا کرد و با چند تیر و تخته در را مسدود نمود تا در طول شب گوسفندی خارج نشود. در آن منطقه اثری از گرگ پیدا نمی‌شد، اما یک شب که یکی از گوسفندانش از گله جدا مانده بود تمام روز بعد را مجبور شد صرف جستجوی آن حیوان کند. زمین را با کتش جارو کرد و دراز کشید و کتابی را که اندکی پیش به اتمام رسانده بوده بالش خود قرار داد. با خود گفت: «باید کتاب‌های قطور تری را برای خواندن شروع کنم زیرا هم مطالعه آن‌ها مدت زمان بیشتری طول می‌کشد و هم بالش‌های راحت‌تری خواهند بود».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
7 دقیقه
پیشگفتار
20 دقیقه
بخش اول
17 دقیقه
بخش دوم
24 دقیقه
بخش سوم
22 دقیقه
بخش چهارم
25 دقیقه
بخش پنجم
7 دقیقه
بخش ششم
10 دقیقه
بخش هفتم
12 دقیقه
بخش هشتم
28 دقیقه
بخش نهم
17 دقیقه
بخش دهم
18 دقیقه
بخش یازدهم
20 دقیقه
بخش دوازدهم
12 دقیقه
بخش سیزدهم
28 دقیقه
بخش چهاردهم
15 دقیقه
بخش پانزدهم
23 دقیقه
بخش شانزدهم
17 دقیقه
بخش هفدهم
28 دقیقه
بخش هجدهم
27 دقیقه
بخش نوزدهم
15 دقیقه
بخش بیستم
36 دقیقه
بخش بیست و یکم
26 دقیقه
بخش بیست و دوم
8 دقیقه
پسگفتار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کیمیاگر
نویسنده
مترجمحسین نعیمی
راویاحمد گنجی
ناشر چاپینشر ثالث
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
87000 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کیمیاگر

Hamed Darabiyan
۱۳۹۷/۴/۱۷
کتاب کیمیاگر را سالها پیش مطالعه کردم ولی کیمیاگر کتابی است که بارها و بارها ارزش خواندن دارد، این بار با مطالعه نسخه شنیداری این کتاب همچون نوجوان پر رویای سالهای نسبتا دور به هیجان آمده تا به دنبال حدیث و گنج خویش باشم و برای رسیدن به آن به ندای قلبم گوش و نشانه‌ها را دنبال کنم، و مدام در این فکر هستم که حدیث زندگی من به حقیقت چیست؟ و دقیقا این همان کاری است که کیمیاگر با خواننده می‌کند، البته کنار هم قرار گرفتن اندیشه‌ها و ادیان و جهان بینی‌های مختلف در کنارهم و در قالب یک کتاب هم فوق العاده است چیزی که در دنیای خارج از کیمیاگر اگر غیر ممکن نباشد، بسیار سخت است، اگر کیمیاگر را نخوانده اید دست به کار شوید، به نظرم هر کس باید حداقل یکبار در عمرش کیمیاگر را بخواند
Karoo Rohol
۱۳۹۷/۳/۱
بی نظیر و عالی
ویژه کسانی که زندگی ماراتونی رو چشم بسته طی میکنن
مثل دارو هستش. داروی هیجان و شور و انگیزه. شناخت و شکوفایی بصیرت
رو جلد این کتاب باید نوشت :لطفا هر سه ماه یکبار خوانده شود "مصرف شود"
کاربر TB
۱۳۹۷/۴/۳۱
مگر می‌شود کسی ادعای کتابخوان بودن را داشته باشد ولی در طول زندگی‌اش این کتاب را حداقل یکبار نخوانده باشد؟؟؟ من شخصا کیمیاگر را یکبار در ۱۵ سالگی خواندم و بسیار درسها ازان آموختم، با زبان نشانه‌ها آشنا شدم و اموختم در جهان هستی با اینهمه نظم و ترتیب، هیچ چیزی اتفاقی نیست. این کتاب پیش زمینه برای من قدرتمندی انتخاب سبک مطالعاتی شد. و بار دیگر در ۳۴ سالگی با دیدگاه و تجاربی کاملا متفاوت خواندم و تازه فهمیدم که در ۱۵ سالگی چیزی از پیچیدگی‌های کتاب را درک نکردم!! خلاصه اینکه پایلو کوئیلو عزیز، در خلال داستان، پرده‌ای را از جلوی چشمان تار ما بر می‌دارد و دیدگاه ما را به ارتباط همه وقایع با هم باز می‌کند. و به ما کمک می‌کند تا قلبا بپذیریم که برای تحقق رسالت یا رویایی خاص و منحصر بفرد (افسانه شخصی) به دنیا آمده ایم. که وظیفه داریم در طول زندگی خود برای دستیابی به آن هرکاری انجام دهیم.
مریم ناصحی
۱۴۰۰/۳/۱۱
سلام. این کتاب حال و احوال کسانی ک بدنبال جوردیگر زیستن هستند را خیلی دقیق نشان میدهد. مثلا اینکه بعد از شکستی که اصلا توقعش را نداشتی و فکر میکنی دیگر نابود شده ای, میبینی که دیدت بازتر شده و دستاوردهای درونی و بیرونی زیادی حاصل کرده‌ای البته اگر بیندیشی. و اینکه این انتخاب توست که حواست به ان که پولهایی باشد ان سارق عرب از تو دزدید و دستت را خالی گذاشت و غصه دار بمانی یا به دنیای پراز هیجان و شیرین پیش رویت بیندیشی و دوباره برخیزی و صبحی دیگر و پراز امید را آغاز کنی و...
در کل این کتاب مرا به شوق و هیجان میاورد از این که به هر پاراگرافش باید بیندیشی و معنی خاصی از ان استخراج کنی.
پیشنهاد من این است: کسانی که به دنبال داستان و رمان هستند سراغ این کتاب نیایند چون هدف نویسنده قطعا داستان نویسی به منظور سرگرم کردن خواننده نبوده است.
L.m
۱۴۰۲/۶/۲۱
فکر میکنم بعضی از کتاب‌ها نیازی به تعریف نداشته باشند وعنوان کتاب خود ایینه کامل و جامع از هویت همان کتاب باشد. داستان کیمیاگر دقیقا از این جنس کتاب می‌باشد کتابی سراسر ظرافت که به زیبایی به بیان جهان بینی، جهان از زاویه دید‌های مختلف میپردازد گاهی دنیا را از دید یک چوپان بیان می‌کند گاهی از دید یک مرد تاجر بلور، و گاهی از دید یک دختر زیبای صحرا. همه دیدگاه‌ها بسیار زیبا و با ظرافت در کنار هم قرار میگیرنددبدون هیچ مناظره و رویارویی هر کدام ازجنس ناب خودش. ودر اخر انسان را به کشف حقیقت خود ترغیب میکند و ازشما می‌خواهد که به دنبال اهنگ و کشش درونی خود قدمی بردارید حتی کوچک که گنج اصلی، وجود و ماهیت شماست. و به شما یاد آوری می‌کند که باید با خویشتن خویش در صلح و آشتی در آیید. تا بتوان دنیای زیباتری را تجربه کرد. صدای روای بسیار کار بلد و گرم می‌باشد امیدوارم که از این کتاب هم لذت ببریم و هم بیاموزیم.
یاور
۱۴۰۲/۵/۶
سلام این کتاب رو من قبلا نسخه پی دی اف ش هم خونده بودم ولی خوانش گوینده در اینجا خیلی جذاب بود و باعث شد این نسخه هم خریداری کنم و گوش بدم. در کل این کتاب به موضوع کلی زندگی هر شخص از کودکی و نوجوانی زمان غنچه کردن اهداف تا آن زمانی که اهداف و استعدادها کاملا شکوفا شوند یعنی ۳۰، ۴۰ سالگی میپردازد. نقشه راه و راهنمایی کلی برای زندگی کسانی است که میخواهند اهدافی والا داشته باشند و برای انها تلاش کنند و انها را در زندگی شان متجلی کنند. ولی خب اگه بخوایم بی تعصب به این کتاب نگاه کنیم جدا از نکات مثبت و فوق العاده ش که میتونه مشوق زندگی افراد هدف دار باشه از یه طرف هم واقعا مطالب را طول تسمه بیش از حد می‌دهد یعنی چیزی که میشد در ۴۰، ۵۰ صفحه تعریف کرد را طولانی کرده و با کلی شاخه و برگو زوائد به ۲۰۰ صفحه رسونده بنابراین یه مقدار خسته کننده و تکراری میشه داستانش ولی خب باهمه اینا این کتاب به موفقیت‌های فوق العاده‌ای رسیده و یکی از پرفروشترین کتابهای امازون هست بعد از اینهمه سال. اگه حوصله ندارید ولی میخواید نکات مثبت این کتاب را یاد بگیرید و ازش بهره مند بشید میتونید نسخه‌های خلاصه ش را تهیه کنید به نظرم که کاملا همان مطلب را به شما می‌رسانند و چیزی را از دست نمی‌دهید. ممنون از کتابراه
مهدی اقدسی
۱۴۰۰/۶/۱۵
سلام
اکثر ما به این مورد که دنیا حقیقتی جدا از انچه هر روز داریم میبینیم و میشنویم دارد واقف هستیم و در جستجوی آن هستیم. کتاب کیمیاگر سعی دارد به زبانی داستانی یک سری از این حقایق جهان را آشکار کند
اکثر پیغمبران قبل از رسالتشان چوپان بوده‌اند و از همین راه داستان شروع می‌شود و به دنبال سوالات و و
جواب خواب چوپان داستان سفر شروع می‌شود تجربیات گرانقدری به دست می‌اید در دل داستان نکات بسیار ارزشمندی گفته میشود که باید چند بار این نکات رو گوش کرد و فهمید.
کتاب خوبی بود و راوی داستان هم واقعا سنگ تمام گذاشته است.
تنها نکات منفی این کتاب از نظر من ورود ناگهانی یک پیرمرد که خود را شاه مینماید ولی در لباس معمولی و جلیقه‌ای از طلا دارد که همه چی را از گذشته تا آینده افراد میداند و دو سنگ سیاه و سفید که هدایتگر چوپان در مواقع خاص هست (که همان هم استفاده چندانی نمی‌شود) و در قسمتی دیگر که شخصیت داستان ما اسیر جنگ بین قبایل عرب میفتد و ناگهانی قدرت صحبت با باد و خورشید پیدا میکند تا او را نامریی کنند زیاد با عقل جور در نمی‌آمد و داستان را از حالت واقعی تر خارج می‌کرد. ولی در کل نتیجه گیری آخر داستان واقعا جالب و غافلگیر کننده بود.
Amir Ezhdeha
۱۴۰۱/۹/۲۵
می شه گفت داستان زود وارد عدم تعادل شد و این نکته مثبتیه. همچنین شخصیت پردازیا در عین جمع و جور بودن گیرا هستن؛ اما نمی‌تونم بگم مجذوبشون شدم و نمی‌تونم بگم بیش از حد ساده بودن؛ یجورایی دقیقا سه ستاره. در مورد خال سیاه باید بگم دقیقا مشخص بود و اینو می‌شه در انسجام اثر دید. پایان بندی بنظرم بهتر و می‌تونست باشه دقیقا یکی از دلایل کم شدن نمره این کتاب پیش من همین پایان بندیش بود؛ چون بنظرم برای ارائه‌ی پیام عرفانی ضرورتی نداشت اتفاقات در این حد درشتی رقم زد؛ چه بسا سبک این داستانو رئال می‌دونستم و این تغییر ناگهانی راضیم نکرد. آخرین نکته‌ای که بنظر من می‌رسه در خصوص کشمکش‌های ماجراست که تکاپوی آنچنانی نه در من و نه در شخصیت اصلی ایجاد نکردن. با این همه قلم جناب کوئیلو و ترجمه خوب اثر قابل احترام هستن.
فریماه پیرهادی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
این کتاب چند پیام داشت؛ هرجا قلبت هست همونجا آرامش داری و گنجت همونجاست. کسایی که دنبال گنج و آرامش در خارج از وطن خودشون می‌گردن، یه روز می‌فهمن که گنج تو سرزمین خودشون بوده، اما این دلیل نمیشه که سفر نکنن و تجربه بدست نیارن. انسان باید خودش مسیر رو طی کنه، از سختی‌ها بگذره تا تجربه کنه تا یک سری درس‌ها عایدش بشه. نشانه ها… توجه به نشانه‌ها و حس درونی، روح کائنات، اینکه انسان بدونه با کائنات و طبیعت گره خورده و روح مشترک داره. و اینکه دنیا انعکاس رفتارهای خود ماست، انرژی مثبت و حال خوب، حال زمین رو خوب می‌کنه. و اما عشق… همون عنصری که دنیا رو میسازه، همون عنصری که انیشتن بهش اشاره داشته… عشق دنیا رو بهتر می‌کنه و اساس روح دنیا چیزی جز عشق نیست…
شکیبا قائد
۱۳۹۷/۸/۸
باید بفهمی عشق هرگز مانع کسی از پیگیری افسانه شخصیش نمیشود. اگران مرد ازهدفش دست بکشد پس عشقش یک عشق واقعی نبوده است. عشقی که به زبان جهان حرف میزند...
کتاب خیلی خوبیه که بمن فهموند ک زندگی در جستجوی رویاهاست ک معنی پیدا میکنه
محمد حسن
۱۳۹۹/۹/۲۹
نکات بسیار جالبی دارد
معشوق و عاشق حقیقی را نشان میدهد
اگر کسی تو را دوست داشته باشد به پای تو صبر میکند هرچند تو به دنبال حدیث خویش باشی... نه تنها مانع رسیدن تو به حدیث خویش نمیشود بلکه تورا در جهت رسیدن به آن تشویق میکند...
این کتاب از دستی سخن میگوید که همه چیز را نوشته... چه بسیار بوده‌اند
لحظاتی که اگر به مسیر خود ادامه میدادیم برایمان خطری در راه بوده اما همان دست که نویسنده همه چیز است مانع آن شده چرا که او از همه چیز مطلع است و میداند چه چیزی به نفع یا ضرر ماست... مانند دل درد گرفتن چوپان و خوابیدنش در صحرا درحالی که راهزنان جلوتر کمین کرده بودند
Javid Amini
۱۴۰۲/۹/۱۸
«کیمیاگر» رمانی است که سفر سانتیاگو، پسری چوپان را دنبال می‌کند، زیرا او برای کشف افسانه شخصی خود تلاش می‌کند. این کتاب که در زمینه‌ای عرفانی و فلسفی قرار دارد، موضوعاتی از سرنوشت، رویاها و پیگیری دعوت واقعی شخص را بررسی می‌کند. سانتیاگو در طول سفر خود با شخصیت‌های مختلفی روبرو می‌شود و درس‌های در ارزشمندی مورد اهمیت گوش دادن به قلب خود، غلبه بر موانع و وفادار ماندن به رویاهای خود می‌آموزد. روایت با نمادگرایی و تمثیل آمیخته است و از تجربیات و باورهای معنوی خود نویسنده الهام می‌گیرد. "کیمیاگر" به دلیل محتوای الهام بخش و فلسفی خود محبوبیت گسترده‌ای به دست آورده است و خوانندگان را تشویق می‌کند تا در مسیرهای خود در زندگی فکر کنند.
مرضیه ربانی
۱۴۰۲/۱/۳۰
کتاب فوق العاده پرمحتوا و جذاب با ترجمه شیوا و روان آقای نعیمی و روایتگری آقای گنجی که بر زیبایی و جذابی داستان افزوده است. تعریف زیادی از این کتاب شنیده بودم که واقعا به حق بوده است. مخصوصا لحن بیان و طرز گفتار آقای گنجی انرا خیلی دلچسب تر کرده. توصیف صحنه‌ها و مناظر و خصوصیات افراد اینقدر کامل و جامعه که همه براحتی در ذهن تداعی میشود. اون ارامشی که در رفتار و گفتار جوان چوپان هست ناخداگاه به شنونده منتقل میشود. مخصوصا وقتی وارد صحرا میشود طرز صحبت رئیس کاروان ایمان و اعتقادی که صحرا نشینان مسلمان به خدا دارند همه و همه آرامش بخش و دوست داشتنی است. حتما این کتاب را بصورت صوتی بشنوید و لذت ببرید.
faeze aghel
۱۴۰۱/۴/۲۸
بنظر من که یه کتاب ضعیف با کارکترای تک بعدیه، شخصیت اصلی داستان به طرز خنده داری سفیده و ویژگی‌های بدی نداره.
این کتاب بنظرم بیشتر یه کتاب زرده و فقط‌میخواد به خواننده القا کنه که ببین هرکس یه حدیثی داره و تو دنبال قلبت برو و به حدیث خودت برس. یه جورایی میخواد تاثیر محیط رو انکار کنه تو زندگی ما
آدما. ادما کنترل زیادی رو محیط نداریم و ممکنه دنبال خیلی از ارزوهامون بریم و بنا به شرایط و اتفاقات محیط هیچوقت موفق نشیم. منکه اصلا خوشم‌ نیومد از این کتاب. یه سری جمله پندآموز توش دیده میشد که اکثرا رو خودمون میدونیم و یا تو کتابی دیگ خواندیم. یه کتاب خون واقعی میدونه من چی میگم، چون در مقایسه با چیزای که خواندم نکات توش اکثرا تکراری بود.
امیرحسین درخشان
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
با مطالعه این کتاب دیدتان نسبت به مسیر زندگی عوض میشود و در طول مسیر تمام اتفاقات و رویدادهارو نشانه‌های راه خود میبینید و به خاطر رویدادهای ناگهانی روزگار دیگر گله و شکایت نمیکنید... به دنبال بخت خود و چیزی که برای شماست و برای بدست آوردنش متولد شده اید میروید و با خواست خود سخت تلاش میکنید. توجه کنید این کتاب انقدر زیباست که مثل خیلی از کتب انگیزشی براتون نسخه نمیپیچد و کاری میکند که خودتان اندیشه کنید و خواسته‌ی قلبیتان را دریابید و در جهت تحققش سخت بکوشید تا با رضایت خاطر زندگی کنید و از مسیر زندگانی لذت ببرید.
مشاهده همه نظرات 1844

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کیمیاگر

برای دریافت کتاب صوتی کیمیاگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.